1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petra 19.2.2008 8:46

vyborny clanek

Dekuju za tento clanek, uz dlouho mi takto nikdo nemluvil z duse. Ostre nesouhlasim s tim, abyy CR uznala nezavislost Kosova.. bohuzel ale to je tak vse co s tim mohu delat..

Jan 18.2.2008 2:41

Es kommt der Tag

Es kommt der Tag

Petr Benes 18.2.2008 17:03

Re: Es kommt der Tag

to rikal ten bez guli, ne? :-):-D

Jan 18.2.2008 1:23

Petice

Petice

Ji 17.2.2008 22:08

odkaz

něco na přečtení:http://www.novinky.cz/clanek/131483-tema-koreny-konfliktu-v-kosovu-sahaji-do-14-stoleti.html

Jara London 17.2.2008 21:50

Znám situaci v Srbsku

a o jeho historii se z čistě osobních důvodů dlouhodobě zajímám. A děkuji autorovi, že se nebál nazvat věci pravými jmény. Těm, kdo si otírají hubu a Srbsko, doporučuji přečíst si např. Malparteho Kůži, v níž tento novinář líčí, jak Ante Pavelič dostal od svých věrných Ustašovců k narozeninám koše naplněné 25000 očními bulvami vypíchanými Srbům. Bojte se krize, kterou vyvolá tenhle Američany vyprovokovaný akt. Bůh vám buď milostiv.

čtenář 17.2.2008 22:03

Re: Znám situaci v Srbsku

Poprvé spolu můžeme souhlasit.

mik 17.2.2008 21:25

Autor má skvělou logiku

Srbové se nezlomili a proto lezou do konečnku Putinovi místo USA. :-D

MaB 24.2.2008 7:56

Re: Autor má skvělou logiku

Ono je to ale obráceně, zastává se jich otevřeně Putin, ať je jeho motivace jakákoliv, Rusko za Srby stojí, mají snad lézt do konečníku Bushovi nebo EU, která do nich otevřeně kope ? Jakou to má logiku ? To američani a EU vytvářejí prostor pro Rusko a pro Putina, ne Srbové .....

tykev 24.2.2008 16:45

Re: Autor má skvělou logiku

chcete tim snad rici, ze cesi jsou hrdinny narod?? ti nelezou putinovi do analu nybrz???, no a kdyz uz jsem u psani, ::: nejlepsi pracanti pro adolfa byl kdo??  no prece nasi spoluobcane!! chcete jeste dal lustit?? kde v evrope bylo nejvice hitlerovych namesti, hitlerovych ulic, hitlerovych parku atp. po case vsak se vse zmenilo a misto hitlera nastoupil stalin. to bylo stalingradu v CSR !!!!!!!!                       HRDINOVE !!       nikoliv salonni, nybrz hospodsti !!V           

darny 17.2.2008 20:46

No konečně..........

Konečně se někdo nebojí pojmenovat věci pravým jménem, někdo se to nebojí vyvěsit na web a zaplaťbůh diskutéři souhlasí, a to napříč politickým spektrem webu.

Teď jde jen o to, aby to také pochopili naši vládci a přestali lézt US administrativě do (Y) jen proto, že US odtržení Kosova podporují.

Vůbec by mne zajímalo, kde se v Kosovských Albáncích bere ta drzost vyhlašovat nezávislost na území státu, který je de facto přijal jako běžence a v tomto koutě světa jim umožnil žít. To je totiž to samé, jako když povolíte cikánům přestěhování do většího bytu, ono se jich tam nastěhuje víc a víc a nakonec vyštvou sousedy a zůstane jen cikánské sídliště.

Leon 17.2.2008 18:31

Plán Osloboždenie zachóda

Rusko požádá Bulharsko o koridor k přesunu osvobozenecké (rudé?) armády do Srbska, současně se vylodí druhá část osvobozenecké armády v Albánii, obě potom vstoupí do Kosova  a udělají pořádek jak s krvežíznivými muslimy, tak s policejními eurosilami - po  ukončení operace koncem září se sjednocené ruské síly, spolu s přeběhlými satelity vydají nahoru po Dunaji, aby doneslysvobodu,  tak,  jako  v 45. roku Západním Slovanúm ! Nový rok 2010 bude potom oslaven veselicí na počest velkého vítězství Evropanú nad islámem pod modrou vlajkou s 12-ti rudými hvězdami!VV

Kačka 17.2.2008 20:08

Re: Plán Osloboždenie zachóda

Blábolíš, Leome.

mik 17.2.2008 21:22

Re: Plán Osloboždenie zachóda

Ta tvoje "ruská svoboda" je buď smrt nebo otroctví, to už známe.  Pak se nediv, že kosovští Albánci jakožto nepřátelé našich nepřátel mají naši pdoporu.

Mimochodem, ten článek je plný polopravd. Hlopupé výmluvy na to, že bosňané vraždili když válku a etnické čištění začali Srbové je pokrytectví. A srovnávat bolševicko-nacionalistické Miloševičovo Srbsko s funkčním demokratickým právním státem - to už je chucpe.

THX 17.2.2008 18:22

Kosovo patří Srbsku

Srbsko má právo bránit své uzemí i vojensky, avšak mezinárodní situace tomu nepřeje.

Proto by mělo Srbsko alespoň obsadit ty oblasti Kosova, které jsou obyvány převážně Srby, rozdělit Kosovo na část srbskou a část ovládanou momentálně albánskými zločinci.

Na část ovládanou momentálně albánskými zločinci je třeba vyhlásit embargo, zastavit dodávku elektriky a všech surovin.

Je to právo Srbska a tom tom by mělo trvat.

 EU zdůvodňuje podporu samostatnosti Kosovo tím, že tam žije 90 procent albánců. Podle stejné logiky má na odtržení od Kosova právo ta část, kterou obývají převážně Srbové.

čtenář 17.2.2008 18:27

Re: Kosovo patří Srbsku

Kdepak, Kosovo už patří EU se všemi důsledky z toho plynoucími.

Petr 17.2.2008 18:20

Souhlasím

s autorem. Má 100% pravdu. Brzo budeme takovým Srbskem taky. Až se tady díky protičeským emigračním zákonům u nás namnoží ti z Východu a jiná etnika, tak pak vyhlásí samostanost, nás pošlou do ZOO a spoječně s Američany vyhlásí ČR za svůj Čunkistán. A bude vymalováno.

THX 17.2.2008 18:03

Narkomafie má svůj stát

Narkomafie v čele se zločincem Thaci má svůj stát

Emil XX 17.2.2008 18:00

Osud Srbů v Kosovu čeká CELOU EVROPU, pokud nevypráská

včas machometány. Imigrace muslimů a jejich větší natalita. Takto se stali Srbové menšinou ve vlastní zemi.

Skybird 17.2.2008 17:35

EU opět trestuhodně selhává

a pomáhá realizovat druhý Mnichov, prvý krok na cestě k velké Albánii. Nepoučitelní opět oslabujeme Evropu souhlasem s muslimskou expanzí na sever.

Proč asi je Kosovo plné vlajek s černou orlicí a vlajek amerických ? Proč nejsou vidět vlajky EU ? Protože to je realizace další Bushovo operace na oslabení EU. Díky naší horlivosti a dévotnosti  stihne i tu poslední - radar.

Topolánku, Schwarzernbergu, Vondro jste slaboši ! Proč neřeknete v Bruselu zcela jasně a nahlas: My pamětlivi důsledků zrady velmocí v Mnichově jasně říkáme NE ODTRŽENÍ KOSOVA !  Je to vaše morální povinnost ! Zde máte příležitost hájit naše národní zájmy !

MaB 20.2.2008 8:30

Re: EU opět trestuhodně selhává

Oni nesjou slaboši. Plní zadání svých chlebodárců. A na nás kašlou.

eix 17.2.2008 16:03

Proč mávají albánskými vlajkami?

Mávají snad na žitném ostrově vlajkami maďarskými, či tyroláci v Bolzanu rakouskými? Kdo zabrání, aby se Kosovo dříve či později nespojilo s Albánií? Nikdo nepochybuje o tom, že se tak stane. Pod patronátem EU rozšíří jeden stát své území na úkor svého souseda. To už tu bylo.Z diskuze na derstandard.at: Mit großer Freude begrüßen wir die neuen Republiken in der EU:Kalaallit

Nunaat, Alba, Cuige Uladh, Cymru, Kernow, England, Vlaams Gewest,

Waloneye, Catalunya, Euskal Herria, die Republik Bozen, Cisarulana, die

Lajtabánság, Felsö-Magyarország, Erdely, Bessarabia und Ruthenia.

Es lebe das Europa der 41!

rudos 17.2.2008 15:49

Postoj EU

mam cim dal vetsi pocit, ze EU (tedy stara EU) se vsemi prostredky snazi zabraniti islamizaci, jako prosvihli to v nemecku, ale presto nemecko doufa, ze se se svymi turky nejak domluvi. To by taky vysvetlovalo proc, se EU zuby nehty brani prijeti turecka, vnimam podporu vyhlaseni nezavisleho kosova jako zabraneni sireni islamizace, vzniknou hranice, a neprodysne se uzavrou, cimz se podari islam jakymsi zpusobem izolovat a amici jim budou se zakladnou delat policajty. Tento politicky nekorektni nazor vam samozrejme nikdo verejne nerekne, ale spousta politiku ho ma.

Ano islam nemam rad, svet ho nepotrebuje, stejne jako nepotrebuje katolicismus a jine podobne vymyvace mozku. Nicmene, je tady a ve sve konkretni radikalni podobe, je nebezpecny. EU by konecne mela prestat chodit kolem horke kase a zacit tento problem resit, urcite vsak ne tim, ze bude povolovat vystavbu mesit a delat podobne ustupky...

Zbyhnev 17.2.2008 17:10

Re: Postoj EU

A zalozeni noveho suverenniho muslimskeho statu na uzemi Evropy neni nahodou ustupek daleko horsi, nez postaveni mesity v Parizi? Je zadelano na nebezpecny precedenc, protoze ted muslimum EU ukazala, ze vydrzi-li separatisticka enklava aspon deset let, vyhlaseni samostatneho statu neni problem.

Karel 17.2.2008 12:36

mnichov snad ani ne...

Vzhledem k tomu, že Srbsko je poražený stát poslední balkánské války, tak si svou prohru budou muset vypít do konce. Kdyby nehráli jejich představitelé na obludnou národnostní strunu a nebránili Jugoslávskou ústavu v okamžiku, když to po nich nikdo nechtěl (určitě to dělali nezištně, chudáci;-P), tak mohli teď mít s okolními národy docela jinačí vztahy a s EU taky.

Na odtržení Kosova se přirovnání s Mnichovem moc nehodí. Sbové se chovali ke svému okolí jako nacističtí Němci, dopadli podle toho a odtržení Kosova je spíš jako odtržení Slezska po 2WW od Německa.

čtenář 17.2.2008 12:44

Re: mnichov snad ani ne...

"Kdyby nehráli jejich představitelé na obludnou národnostní strunu...."  -  ;-D  Tak tohle je góĺ !!!!! Na jakou jinou, než národní strunu, hráli ti, kteří se rozhodli odtrhnout od federace ???!! Tady, v té národní struně těch odtrženců, leží celá tragedie, která se odehrála.

Karel 17.2.2008 16:18

Re: Re: mnichov snad ani ne...

Třeba v tom hrálo roli  to, že ta federace byla komunistický pohrobek.

čtenář 17.2.2008 18:15

Re: Re: Re: mnichov snad ani ne...

Nehrálo. I federace se dekomunizují.

Karel 17.2.2008 19:55

Re: Re: Re: Re: mnichov snad ani ne...

Myslíte tu naši?;-D Dekomunizované to není a federace taky ne.

jazve 17.2.2008 17:52

Re: mnichov snad ani ne...

Vyčítat armádě že bránila ústavu je poněkud podivné.