26.5.2024 | Svátek má Filip


Diskuse k článku

EVROPA: Schodiště ústupků

Obvodní soud pro Prahu 10 rozhodl, že SZŠ v Ruské ulici se nedopustila diskriminace vůči somálské žákyni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 1.2.2017 18:00

Re: Převážně souhlasím,

Ovšem Rusko Norsko taky nikdy neokupovalo - sovětská vojska pouze v roce 1945 vstoupila na norskou půdu v bojích s Němci ... a relativně hned se stáhla.

J. Jurax 1.2.2017 16:33

Re: Převážně souhlasím,

On i ten háknkrajc je nakonec neškodný tuším staroindický symbol slunce, že ...

J. Jurax 1.2.2017 16:31

Re: pěkný rozbor

No, podle článku by se dal ten Bittner po leninsku nazvat užitečným idiotem.

J. Jurax 1.2.2017 16:26

Re: Super shrnutí...

Ano - a bez smajlíka ...

J. Jurax 1.2.2017 16:25

Souhlas

Moudře napsáno

J. Kanioková 30.1.2017 23:46

1*

J. Kanioková 30.1.2017 23:44

Re: pěkný rozbor

On celý Deník Referendum je šílený Tamní články je nutno z 98 % ignorovat. V zájmu vlastního zdraví..

J. Hrbek 30.1.2017 22:32

Super shrnutí...

Kechlibar a Klaus junior -> mistři českého společenského komentu :-)

L. David 30.1.2017 21:53

Výborný článek, až na jednu drobnost.

Západní Evropa, prohnojená v souhrnu již desítkami milionů muslimů, není někde uprostřed schodiště ústupků. Německo, Francie, Itálie, Dánsko, Belgie, Holandsko, Norsko, Švédsko se nacházejí na posledním schodu před propastí.

Jmenované země mají podle mne pouze dvě volby, které v řádu roku, maximálně dvou až tří rozhodnou o jejich osudu na dlouhá desetiletí, či již natrvalo:

1) Povolání svých původních občanů do zbraně a nastolení ostrého a trvalého staného práva, ve kterém bude každý muslimský výboj potlačen tím nejráznějším způsobem. Například akce napadení francouzské policie železnými tyčemi a molotovovými koktejly ostrou střelbou do davu řádící muslimské zvěře.

2) Ponechání situace v dosavadním zbabělém stavu. Což znamená, že "stané právo" nastolí za pomoci v dodávkách zbraní z Rijádu muslimové. Vyhlásí v Evropě svůj Islámský stát a původní obyvatelstvo budou zotročovat, či podle potřeby rovnou vraždit.

Není před čím váhat ! Občanské války v Západní Evropě vypuknou tak jako tak. Otázkou je pouze to, kdo bude držet hůl za delší konec.

P. Han 30.1.2017 21:07

Re: Z toho přehledu jde

He? Nějak netuším, co máte na mysli.

V. Novák 30.1.2017 19:02

Re: Převážně souhlasím,

Kdo kdy okupoval Norsko - s výjimkou Německa a ještě dříve Švédska?

A který muslimský stát okupoval Irák?

V. Pavelka 30.1.2017 18:26

Re: Převážně souhlasím,

Zatím jsou napojeni na socialisty , až budou mít svou stranu Musulmanskou , budou chtít být v armádě, vnitru ,a potom stačí jedna generace,.

V. Pavelka 30.1.2017 18:18

Re: Z toho přehledu jde

Je v tom i notná dávka nostagie i závisti západních věřících křestanů !!

V. Pavelka 30.1.2017 18:10

Re: Napsal jste to dobře.

Už někdo slyšel že by, Hinduista , Budhista ,Taoista nebo příslušník nějakého nejakého jiného náboženství měl takové požadavky jako Musulmani !Je to obyčejná drzá ,líná Chamrad ́!

J. Kombercová 30.1.2017 17:52

Re: "Boj o muslimský šátek"

Jj. bylo by to asi zajímavé zjištění, kDO za touhle (provokací) stojí... a jestli Šabatová, okamžitě odvolat! Tahle ženská kudy chodí, tudy škodí. Přiznám se ale, že jsem vůči ní dost zaujatá.

V. Pavelka 30.1.2017 17:45

Re: Převážně souhlasím,

V prašném a slunečném prostředí středního východu jsou šátky a burnusy pro muže celkem pochopitelné , ale trvat na tom v evropě je blbost a záminka ,

M. Prokop 30.1.2017 17:40

Re: Převážně souhlasím,

Zákony ji zaručují všem. Možná je to omyl, ale jiné uspořádání je velice zneužitelné.

M. Prokop 30.1.2017 17:39

Re: Převážně souhlasím,

V Británii a Holandsku, tehdy vůdčích zemích kapitalismu, to bylo pro všechny, v porevoluční Francii také. A zajisté to nebyla dokonalá svoboda v dnešním pojetí, ale aby se ty země rozvíjely rychleji a úspěšněji než jiné stačilo že byla větší, než v "těch jiných".

Žvásty mne převážně nezajímají. Nevadí mi seriál o Rusech okupantech (ty jsem i zažil), nevadil by mi ani muslimech, černoších nebo Arabech.

M. Prokop 30.1.2017 17:34

Re: Převážně souhlasím,

Nemám nic proti křížkům, šátkům, jarmulkám, ani sikhský turban by mi nevadil, pokud by to nevadilo něčemu technickému (plavání, hygiena ...)

Kvílení by mi vadilo, křesťanské třískání do zvonů mi vadí také, zvláště v neděli dopoledne (bylo kdysi u jedné soupelešnice). Tam bych nebyl proti obecnému omezení hlučnosti.

V. Pavelka 30.1.2017 17:32

No

Žádné jiné náboženství na světě není tak nesnášenlivé ,!

V. Braun 30.1.2017 17:09

Re: Převážně souhlasím,

Pokud je zákaz zakrytí tváře z důvodu bezpečnosti neutrální, tedy bez ohledu na to jak si tvář zakrýváte, tak proč ne. Ve Francii to mají dle Wiki od roku 2010

https://en.wikipedia.org/wiki/French_ban_on_face_covering

V. Braun 30.1.2017 17:04

Re: Převážně souhlasím,

Myslím, že žádný muslimský stát Norsko nikdy neokupoval, takže takový pořad si nedovedu představit. Jinak o okupování jiných států muslimskými státy se nejen píše, ale jako v případě Iráku a Kuvajtu, se přímo jedná. A z poslední doby pokud jste ještě neslyšel nebo beviděl žádnou reportáž o IS tak řekněte, nějaký odkaz vám najdu.

V. Novák 30.1.2017 16:59

Re: Zajímalo by mě,

Marxisté tvrdili, že v každé společnosti existuje přirozený mrav, který se s dobou, společenskou formací, ba i třídou v ní liší. Mrav proletáře je jiný než mrav kapitalisty a je též jiný v kapitalismu, socialismu - a v komunismu není žádný, protože tam proletáři nebudou. Zrovna tak mrav buržuje je jiný ve feudalismu - tam je dokonce pokrokový, neb vede k vyššímu společenskému řádu, v kapitalismu a v socialismu, kde je třeba pozůstatky buržoazního mravu, teď už zpátečnického, potírat.

A teď vaše tvrzení - ano, protože žili představou, že vědí, jaký je ten správný spcialistický mrav, všechny ostatní potírali. Nejsme v rozporu.

Opravdu jste se až tak dokázal marxismu vyhnout?

V. Braun 30.1.2017 16:59

Re: Převážně souhlasím,

Velmi rozumný názor pana Prokopa o symbolech a skutcích, vidím to stejně.

V. Braun 30.1.2017 16:56

Re: "Boj o muslimský šátek"

Proč ne, ať ji zažalují a požadují omluvu.

I. Schlägel 30.1.2017 15:37

Re: Převážně souhlasím,

Svoboda není jen jedna a není pro všechny. Svobodu mohou mít ti, kdo o ni pečují a kdo za ni v případě nutnosti bojují. Ne ti, kteří jsou přesvědčeni, že na svobodu mají prostě "právo" nebo jí dokonce pohrdají, případně ji využívají k prosazení své ideologie, té zaručeně nesvobodné.

J. Schwarz 30.1.2017 15:10

Re: Zajímalo by mě,

Kdyby tohle "marxisté" tvrdili, neřekl bych proti nim ani popel. Jenže oni tvrdili že vědí, jaký "mrav" je ten správný a konečný, a k tomu mravu se cítili oprávněni "společnost" dovést i kdyby to mělo být za pomoci šibenic a popravčích čet. Z jejich "společnosti" jste nemohl vystoupit, zahrnovali do ní všechny lidi a činili si nárok na celou Zemi.

J. Schwarz 30.1.2017 14:59

Re: Převážně souhlasím,

Kapitalismus a inovace přišly v době, kdy nikoho vůbec nenapadlo že by "svoboda pro všechny" měla platit i pro černochy, machometány, číňany, araby nebo indiány. To všechno přišlo až po druhé světové, kdy se bílí servali mezi sebou a byli nuceni hledat sio přátele málem i mezi opicemi. Pak opravdu museli začít mluvit o stejných právech a svobodě pro všechny. Ovšem velice to přehnali, když kdejaký obskurní kult postavili naroveň evropské civilizaci nebo dokonce výš, neboť "věřící onoho kultu neměli na svědomí válku a holocaust". A drobná poznámečka - teď zrovna běží v televizi seriál kterak rusové okupovali Norsko. Dovedete si představit tu mediální smršť kdyby někdo vysílal seriál, kde by na místě Rusů byli muslimové, černoši, Arabové? To by bylo žvástů o vyvolávání etnické či náboženské nenávisti, xenofobii a rasismu!

P. Lenc 30.1.2017 14:59

Re: Z toho přehledu jde

A bude to horší.Pořád si hlavu lámu, jestli jsou ti političtí "vítači" opravdu takoví blbci a věří tomu, nebo jsou za tu hrůzu placení.A opravdu záleží jenom na nás, občanech, jestli to volbou zastavíme, dokud ještě můžem.

L. Severa 30.1.2017 14:39

Re: Převážně souhlasím,

Ano, šátky tam kde nevadí se dají tolerovat, ovšem některé státy (např.Holandsko, Švýcarsko) již zakazují nošení burky, což považuji za správné řešení. Vůbec skrývání identity zakrýváním obličeje na veřejnosti, třeba při manifestacích, je něco podobného. Je to drobnost, ale vadí mně když někdo používá sluneční brýle i tam kde nejsou nutné. Kam se díváš, co skrýváš ? Tam kde burky zakázali asi došli k názoru, že se pod nimi může také skrývat atentátník se samopalem.