26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Ruská vakcína ve hře

Poté, co Rusko oznámilo, že má k dispozici vakcínu proti covidu, se světem liberálních médií prohnala doslova bouře nevole, že vakcína je nebezpečná, a naši „experti“ tvrdili, že se jí očkovat nenechají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 30.1.2021 9:34

Zamyslel jste se někdy nad tím, co Vás osobně kromě peněz stojí vytápění ruským plynem nebo jízda autem na ruskou ropu?

Neděsíte se elektřiny z Dukovan a Temelína, kde jsou ruské reaktory?

;-)

D. Černá 30.1.2021 12:06

Poslouchaj Šejna, dou a nechaj se tou ruskou sra**u vovočkovat. Voni ten Prašivistán věčného Vovky miluji bez výhrad, tak tam ten sputnik fláknou a nemelou blbosti vo ropě. Ropy je ve světě habaděj a jedinej, kdo bude ještě víc chcípat hlady, když s ní bude dělat drahoty, bude ten ubohý, mongoloidní národ.

P. Vychodil 30.1.2021 13:38

by mě zajímalo, čím ta idiotka doma topí...asi sbírá klestí v lese...a asi nemá ani auto, přece by byl zločin lít do něj cokoliv z Ruska...ten váš ubohý národ umí letat do kosmu, amíci si musí od nich kupovat motory...Německo, díky své stupidní zelené politice, potřebuje ruský plyn...a tak dále...

D. Černá 30.1.2021 13:55

Nevím čím topí vaše matka, ale já mám tepelné čerpadlo.

D. Černá 30.1.2021 13:55

Nevím čím topí vaše matka, ale já mám tepelné čerpadlo.

P. Vychodil 30.1.2021 16:22

a co to auto ? My jsme topili pilinami...je to dostatečně ekologické ?

tím čerpadlem se moc nechlubte, ono asi není reálné je mít pro každou domácnost...

V. Novák 30.1.2021 18:41

Tak nevím - jste sprostá nebo sprostý, "Černá"?

Mezi dlaždiči jsem zatím mnoho žen nezaregistroval. Aniž mezi hajzlpucry...

J. Nevrkla 30.1.2021 9:02

Němci se s tím ruským plynovodem chovají rozumně. Potřebují spolehlivého dodavatele, který je nebude nikdy vydírat či sankcionovat. A to USA rozhodně nejsou.

V. Mokrý 30.1.2021 9:06

Bližší košile než kabát.

Sankce jsou jenom taková hra pro média.

P. Milan 30.1.2021 10:52

Rusáci také ne.

J. Nevrkla 30.1.2021 11:09

Asi nejsem pozorný. Koho Rusaci kdy vydirali nebo sankcionovali?

P. 1 30.1.2021 13:29

Jasně, tlak puťkových půlek na hlavu mají negativní dopady na dlouhodobou paměť. Příklad vydírání Běloruska (rusáckého spojence) Spory o plyn z Ruska přerostly v politickou přestřelku | iROZHLAS - spolehlivé zprávy, Rusko utáhlo kohouty, zastavilo vývoz ropy do Běloruska - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz), příklad vydírání Ukrajiny Euroskop.cz - Aktuality - Roman Kupchinsky: Rusko vydírá Ukrajinu, EU mlčí

příklad vydírání a z prstu vycucaného embarga (včetně zcela protiprávní fyzické blokády hranic ) vůči Gruzii Rusko-gruzínské vztahy: šance pro evropskou politiku? - Asociace pro mezinárodní otázky (amo.cz)

J. Nevrkla 30.1.2021 13:43

Ono ovšem to bylo podle těch odkazů tak, že Bělorusko a Ukrajina platily podstatně méně než světově obvyklou tržní cenu a Rusko tu běžnou cenu začalo požadovat. To není nic vyderacskeho. To bych viděl u amerického plynu, který je výrazně dražší než ruský a Amerika sankcionuje ty, kteří stavěli plynovod. A vydírá.

P. 1 30.1.2021 16:10

Jinými slovy jsi ty odkazy ani nečetl. Realita je taková, že Rusko mělo jak s Ukrajinou tak s Běloruskem uzavřené dlouhodobé smlouvy. Rusáci výrazným navýšením cen tyto smlouvy porušili, a samozřejmě s vyděračským záměrem (k navýšení došlo v zápětí po té, co na Ukrajině a v Bělorusku odmítli prodat Gazpromu za pár šupů místního distributora, janukovyč prohrál volby, apod.). Následně gazprom Ukrajině nutil podstatně vyšší cenu, než za kolik prodával v EU. Rusácký plyn pro Ukrajina je výrazně dražší než LPG z USA.

Na druhou starnu, oceňuji, že se již nadále neztrapňuješ tvrzením, že rusko nevydírá a nezavádí neopodstatněná embarga, jak dokazuje rusácké vyděračské chování nejen ke Gruzii, což ses nenamáhal komentovat.

J. Nevrkla 30.1.2021 20:28

Fakt nemíním Ukrajinu, Bělorusko a Gruzii studovat, na tu cenu plynu amerického levnějšího než ruského se možná podívám, logiku to moc nemá.

Nicméně u nás a obecně zemích EU jsem žádné vydírání nezaznamenal. Zato jsem zaznamenal neuvěřitelné vydírání a sankce ze strany USA kvůli nordstreamu.

P. 1 30.1.2021 22:25

Ano, opravdu nemá logiku, když rusáčtí vyděrači požadují po Ukrajině o 100 dolarů za 1000 m3 víc než kolik chtěli po zemích EU, nemluvě o porušení dlouhodobé smlouvy, nemluvě o hovadské blokádě hranic s Gruzií v roce 2006 (faktické ekonomické blokádě), atd. atp. Oceňuji, že jsi přiznal, že o rusáckém vydírání Ukrajiny, Běloruska, Gruzie a dalších zemí víš kulové. Je to první krok, k tomu, aby sis přiznal, že víš kulové o všem a že si jen cucáš z prstu fantasmagorie.

J. Nevrkla 30.1.2021 22:40

A víte něco o sankcich USA na firmy budujici Nordstream, aby bylo zabráněno volnému obchodu? To je pro nás podstatně aktuálnější. Nevím, jestli nějaká blokáda gruzínských hranic byla hovadska, zato vím, že v ozbrojeném konfliktu v Osetii dala Rada Evropy za pravdu Rusku, nikoliv Gruzií, jak byste mohl vědět. A taky se dost psalo o tom, že Ukrajina ruský plyn kradla a neplatila, proto taky tolik úsilí mít alternativu dopravy plynu vyhybajici se ukrajinskemu území, a to jak ze strany Ruska tak stejnou měrou ze strany evropských zemí, s výjimkou Polska a Pobaltí, které o peníze z transportu nechtějí přijít.

P. 1 31.1.2021 12:13

O rusácké snaze obejít Ukrajinu a Polsko, kvůli snaze o jejich snadnější vydírání a snadnější okrádání vím všechno. Například to, že odběr plynu a jeho placení dle platných smluv, jak činila Ukrajina, může "okrádáním" nazvat leda vyIízanece a rusácký poskok, za to několikanásobné zvýšení ceny v rozporu s plantou smlouvou a následné zavření kohoutků, jak činilo rusácko, se dá nazvat jak vydíráním tak zlodějinou. Bělorusko asi taky kradlo plyn a ropu, že? Aktuální je leda to, že ti bylo dokázáno, že žvaníš z cesty a víš kulové a to, že ČR byla zprostředkovaně obětí rusáckého plynového vydíraní a žádného jiného.

Mimochodem, ty fakt víš totálně kulové. V roce 2006, když došlo ke zcela nevyprovokované rusácké blokádě Gruzie, rada evropy opravdu ale opravdu o ničem nerozhodovala. K reakci Gruzie na dlouhotrvající ostřelování ze strany rusáků okupujících jižní Osetii došlo o řadu let později.

J. Nevrkla 31.1.2021 12:49

Vulgaritou a demagogii nahrazuje fakta jen ubohý člověk, stejně jako vybrat si jednotlivost a nerozumět okolnostem. Každopádně Amerika má v celé poválečné historii na svědomí podstatně více agresi, bombardování, vydírání a sankcionovani než Rusko. A nic nenasvědčuje tomu, že by s tím chtěli přestat.

P. 1 31.1.2021 16:01

NEbo lépe, na fakta, která ti nejdou pod čumák reaguješ hysterií. Každopádně argument podložený fakty jsi prozatím předložit nebyl schopen. A jak jsme si již několikrát dokázali nejen o rusáckých agresích a americké obraně napadených zemí víš kulové a žvaníš z cesty. Oceňuji, že jsi se alespoň přestal ztrapňovat svou neznalostí rusáckého vydírání Gruzie a Ukrajiny a na toto téma takticky mlčíš.

J. Nevrkla 31.1.2021 19:32

Opět jsem neposlechl staré moudrosti: neperte se s prasetem, i když vyhrajete, přec musíte v lázeň jíti...

P. 1 31.1.2021 22:01

Nemusíš se bát, prase. Virtuální nakládačkou, kterou jsi ode mne dostal, jsem se nijak neumazal. A i ty sis vzal ponaučení, a už se neztrapňuješ popíráním rusáckého vyděračství a zlodějství.

J. Nevrkla 31.1.2021 22:24

A s rusofobnim vymytym fanatikem.

P. Pavel 4.2.2021 13:58

Ano, jsi vymytý fanatik. To ti nikdo nebere.

P. 1 30.1.2021 12:48

Máš tam chybu. Správně je to takto ... rusácko rozhodně není dodavatel, který by nikoho nevydíral a nesankcionoval.

J. Nevrkla 30.1.2021 13:28

Koho a kdy, poucte.

P. 1 30.1.2021 13:31

Jak jsem psal výše, tlak puťkových půlek na tvou hlavu má negativní vliv na tvou dlouhodobou paměť. Pro oživení několik příkladů z mnoha lze v mém komentáři také najít.

V. Loula 30.1.2021 8:49

Jenom dotaz: Asi tři měsíce zpátky tady běžela senzační informace, že po aplikaci Sputnika nesmí očkovaný šest neděl chlastat, takže ta vakcina bude pro většinu společnosti nepřijatelná. Dneska se o tomto již vůbec nemluví. Je to proto, že to byl kec, nebo proto, že ta "kontraindikace" a s tím spojená nepřijatelnost pro většinu lidí nedává zrovna lichotivý obraz společnosti?

P. Milan 30.1.2021 10:52

Původ informace byl v Rusku.

J. Kostelanský 30.1.2021 12:13

Inak to isté hovoril aj Prymulu. Že po očkovaní (a je jednou, ktorou vakcínou) odporúča istý čas vyhýbať sa alkoholu...

To je ten dôvod, prečo sa o tej ruske "kauze" nehovorí. Pretože toto pravidlo platí všeobecne... Lenže vtedy to novinárski chytrolíni ešte nevedeli...