1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

EVROPA: Rána eurofilům a reformistům

Rozhodnutí Evropské komise vnutit České republice (a Polsku a Maďarsku) v otázce přerozdělování migrantů svou vůli i navzdory odmítavému postoji české veřejnosti a české politické scény je skandální a je třeba jej nejen rezolutně odmítnout, ale zejména je třeba se mu aktivně a sebevědomě postavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Rychlý 11.7.2017 9:55

Re: EU nejde reformovat

souhlas. Hezké formulace! Jen to, že každý hrabe pod sebe není tak úplně správné. Existují lidé, říká se jim užiteční idioti, kteří pášou dobro a dokonce tomu upřímně věří. Za ně se pak schovávají darebáci, kteří, jak jste uvedl, hrabou pod sebe, ale veřejně hlásají pití vody.

J. Jurax 11.7.2017 22:55

Re: EU nejde reformovat

No, víte, s tím hrabáním pod sebe a dvacetiletým výročím katastrofálních povodní na Moravě my přišli na mysl záchranáři, vojáci i obyčejní dobrovolníci z celé republiky, co rozhodně pod sebe nehrabali.

Ne všichni hrabou pod sebe a když, tak z nich ne všichni hrabou pod sebe furt a ne všichni to hrabání přehánějí. Prostě jsou i slušní lidé. Pravda, daleko to nedotáhnou a nezbohatnou, jenže na nich stojí náš stát. Kdyby takových nebylo, bylo by tu zatraceně nepříjemno žít.

Z. Rychlý 11.7.2017 23:18

Re: EU nejde reformovat

Ano, souhlasím i s existencí kategorie slušných lidí, kteří plní své povinnosti a nehrabou pod sebe. V novinách a televizi se o nich moc nepíše.

R. Morava 11.7.2017 11:00

Re: EU nejde reformovat

Ať už se EU rozpadne nebo ne. Odejitím z EU bez jejího rozpadu si moc nepomůžeme. Je třeba odmítat nesmysly ale i nabízet řešení (ochranu hranic), spolupracovat s V4 a všemi demokratickými proudy uvnitř EU. Tlak na reformy od nás být musí. Řízení o kvótách jen další příležitost rozmáznout totalitní praktiky EU a její neschopnost. Místo aby okamžitě řešili vypovězení mezinárodních azylových dohod a ochranu hranic, chtějí k nám přesunout války z Blízkého Východu.

J. Zima 11.7.2017 16:25

Re: EU nejde reformovat

No to je bohužel dosti naivní teorie. Položte si otázku, proč EU tak úporně prosazuje kvóty a proč bylo rozhodnutí přijato tak rychle a většinovým hlasováním ministrů. Také jak rychle byla přijata směrnice o omezení držení zbraní občany. Naproti tomu rozhodování o zlepšení ochrany hranic, nátlak na státy jako Libye, aby omezily nelegální migraci stále někde vázne. Ani ty slavné hotspoty se za dva roky nepodařilo vybudovat. Tak neschopní ti evropští lídři nejsou.

Odpověď je jednoduchá. Evropské, marxismem prolezlé elity mají na imigraci převážně muslimských primitivů zájem. Chtějí tak "rozředit" evropské národy, udělat z nich primitivní na státu závislou masu a tak si zajistit elektorát k trvalému ovládáni Evropy.

J. Jurax 11.7.2017 18:40

Re: EU nejde reformovat

Nehledejte sofistikovaný záměr, dá-li se jev vysvětlit pouhou blbostí a neschopností.

Ovšem blbostí ideologicky patřičně vyfutrovanou a neschopností ušlechtilým žvaněním pečlivě kamuflovanou.

A že "Tak neschopní ti evropští lídři nejsou." ... no, jsou ještě neschopnější než bychom čekali i v nejděsivějších snech.

M. Prokop 11.7.2017 11:15

Re: EU nejde reformovat

Teoreticky by to skutečně mělo jít. Bohužel špína už je natolik zažraná, že v praxi to asi nepůjde. Soudruzi EUropeisté si urvali příliš velký podíl moci, médií, institucí ...

F. Houžňák 11.7.2017 8:58

Trošku jste tu argumentaci nepochopil,

ale hlavně, že můžete nadávat, že ano.

P. Hlosta 11.7.2017 8:57

Pravice?!

Česká pravice by prý měla... Nevím jak kdo, ale já naznal po desetiletích víry v pravici značně pochybovat o její existenci v Česku. Že někdy se nese éterem pravicový názor politika, ještě neznamená, že to myslí vážně a že vydrží u pravicové nejen rétoriky, ale i činů. Takže mým dojmem z politiky u nás je, že vládla, vládne a vládnout dál bude levice, alias kolektivisté, co mají základní pravidlo a to je alibismus kolektivu!

M. Valenta 11.7.2017 8:52

To je psina.

V IVK tak dlouho volali po odstranění politické korektnosti, no a když bruselská komise konečně řekla něco na plnou hubu (ať už má pravdu nebo ne), tak je z toho najednou absence diplomatického chování.

R. Tesařík 11.7.2017 11:35

Re: To je psina.

Otázka, hlasují v evropské komisi o něčem?

M. Valenta 11.7.2017 11:56

Re: To je psina.

Vaše reakce Richarde povětšinou postrádají logické spojení na příspěvek ( v tomto případě na můj) a tato je jedna z nich.

S. Donát 11.7.2017 12:34

Re: To je psina.

Pan Šebesta kritizuje neschopnost diplomatického chování, nikoliv jeho prostou absenci. Ale hlavně - kritizuje především aroganci a nedemokratickou podstatu EU. A v tom bych s ním rozhodně souhlasil. Vy asi ne, už jen proto, že je to text někoho z IVK, že...

M. Valenta 11.7.2017 13:53

Re: To je psina.

píše:" ...absenci byť jen elementární schopnosti diplomacie či strategického uvažování Evropské...

Jinak s IVK většinou nesouhlasím, ale párkrát se to stalo. Je pravda, že v poslední době, po radikalizaci a nástupu exotů typu Forejt, už by to byla spíše náhoda.

S. Donát 11.7.2017 16:17

Re: To je psina.

Ano, absence schopnosti. Jakože nejsou schopni. Ne, že to dělají, nebo nedělají schválně, ale nejsou schopni. Rozumíte?

M. Šejna 11.7.2017 7:53

postoj české veřejnosti?

To jsem netušil, že postoj soukmenovců z IVK je postojem české veřejnosti. Pan Institut by se neměl ohánět postojem české veřejnosti, pokud ten postoj nezná.

Otázka přijetí nekolika set uprchlíků by měla být prověřena referendem, abychom opravdu znali názor většiny občanů, a nikoli jen názor těch, co jsou nejvíc slyšet v médiích. Otázka by měla znít takto: "jste pro odmítnutí uprchlických kvót za cenu ztráty euro-dotací? " Hlavně ta podmínka ztráty eurodotací by měla být zmíněna. On je totiž každý velkým frajerem, pokud mu nehrozí, že příjde o prachy. Jakmile je ale nějaký postoj ohrožen ztrátou financí, rychle se u většiny "české veřejnosti" postoj změní.

J. Nový 11.7.2017 8:07

Re: postoj české veřejnosti?

Eurodotace nemají s přerozdělováním co dělat. je to jen jedna z nátlakových podpásovek, které by se měly státy V4 bránit u mezinárodního soudu.

To by vám za chvíli mohl EU přikázat, aby každý vzal do svého bytu nebo domu nejméně jednoho imigranta a zase byste udělal referendum, jestli do bytu migranta nebo přijít o evropské dotace,

Člověče neblázněte!

M. Šejna 11.7.2017 8:12

práva a povinnosti

Člen EU má nejen svá práva, ale i své povinnosti. Takže přestaňte bláznit Vy a pochopte, že Česko má na výběr dvě varianty:

varianta 1: příjmout uprchlíky a dostávat dál dotace

varianta 2: odmítnout uprchlíky a tím přijít o dotace.

Na eurodotace neexistuje žádný právní nárok, takže u "mezinárodního soudu" by nás s takovou žalobou poslali do hajzlu.

F. Houžňák 11.7.2017 8:37

Kecáš, Šejno, po svém

obvyklém způsobu.

M. Šejna 11.7.2017 8:45

Houžňáku

Někteří kreténi si myslí, že když o někom napíší, že kecá, tak tím obohatí diskuzi. Nějak těmto kreténům nedochází, že mnohem zajímavější je sdělit, v čem ten někdo kecá. Na to ovšem kreténi nemají dostatečně vysoké IQ.

F. Houžňák 11.7.2017 8:55

Těší mě, Šejno, že neustále věrně sedíš

u díry a číháš, aby ses s odpovědí nedejpámbu nezpozdil. Měli by tě vycpat a postavit do kočičího muzea, aby se na tobě mladé kočky učily, jak na to.

I. Břízová 11.7.2017 8:38

Re: práva a povinnosti

No tak já například bych řekla, ať si ty své uprchlíky i ty své dotace strčí někam. Jenomže to patrně nebude to správně korektní vyjádření.

M. Šejna 11.7.2017 8:51

paní Břízová

ja si myslím, že jste se naopak vyjádřila zcela korektně. Tohle Vaše vyjádření má totiž zcela jasnou logiku, narozdíl od pseudopravicového žvanění různých Lenců a Houžňáků, kteří za státní suverenitu považují právo na pobírání dotací.

P. Švejnoch 11.7.2017 9:51

Re: paní Břízová

Kde pánové Lenc či Houžňák artikulovali myšlenku, že považují pobírání dotací za státní suverenitu?

Co to tu zase bájíte, milý pane Šejno? :-o

R. Tesařík 11.7.2017 11:34

Re: paní Břízová

Obvyklý styl..něco vybájit a pak se na tom točit.

S. Donát 11.7.2017 12:36

Re: práva a povinnosti

Já se s chutí přidávám. Dotace si mohou nastrkat do špic. I s celou EU.

P. Vaňura 11.7.2017 16:38

Pane Šejna, ony na ty dotace existují nějaká pravidla

a pokud by nám je sebrali, museli by je PORUŠIT. A na oplátku bych v takovém případě doporučoval zrušit veškerou rudozelenou agendu, kterou nám Brusel vnutil. A velmi ostře to komentovat na mezinárodní scéně.

Například PRÁVĚ TEĎ by se hodilo vypovědět Pařížskou klimatickou dohodu a podpořit tak Trumpa. A Merklové říci, že pokud Německo nahrazuje jádro uhlím, nelze její "obavy z globálního oteplování" brát vážně!

Další v pořadí by bylo zrušení LGBT agendy an block. To bychom mohli klidně udělat, protože homosexuálové volí převážně zelené a nikdo horší na naší politické scéně neexistuje!

M. Řepa 11.7.2017 8:39

Re: postoj české veřejnosti?

Víte pane Šejno, když si na jednu stranu dáte dotace z EU a na druhou stranu platbu do EU a vyvezený zisk zahraničních firem z ČR ve formě nízkých nákladů, především mezd, tak je bilance velice pozitivní pro ČR. Takže kecům, že dotace jsou naše spása nevěřím a šlo by to i bez nich. Jenom pro inspiraci si porovnejte ziskovost České spořitelny vůčí vlastníkovi Erste Bank nebo Škody vůči VW. apod.

M. Šejna 11.7.2017 8:55

pane Řepo

budete si muset zvyknout na to, že vlastník továrny má právo si vyvážet svůj zisk, kam se mu zachce.

Nehodlám tu rozebírat, zda jsou eurodotace naše spása. Pokud tvrdíte, že by to šlo i bez eurodotací, tak byste měl být spokojen, protože bez přijatých imigrantů budeme i bez přijatých eurodotací, a konečně budeme suveréní zemí.

M. Řepa 11.7.2017 9:20

Re: pane Řepo

Ať si zisk vyvezou, ale před tím by ten zisk museli v ČR zdanit stejně jako české firmy. A těm, co zisk úmyslně nevytvářejí, protože své výrobky matce do Německa prodávají pod náklady, by byla daň vyměřena ze zisku, který průměrně tvoří jejich matka. Pokud však budeme v EU, kde musíme respektovat zákony, které vyhovují Německu a Francii, tak máme smlůlu a budeme pořád jenom ekonomickou kolonií.