29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
eTony 20.10.2009 10:22

Re: pěkné

normálně lžete, tu izolovanost si jen namlouváte, je to obvyklý trik socanů Evropy, dosti průhledný.

clay 20.10.2009 10:23

Re: pěkné

nelžu, všichni kromě něj se dohodli.....to je průzračně jasné;-)

eTony 20.10.2009 10:27

Re: pěkné

normálně lžete. Klaus není v Evropě osamocen, a že socialisti, jako je Barosso, Sarkozy, apod. tento obraz vytváří jen dokazuje, že mají strach z Klause, a nejen z něj. Klaus  je vůdčí osobností odporu proti socialismu.

clay 20.10.2009 10:30

Re: pěkné

slepeckého psa vám ale nekoupím....;-)

eTony 20.10.2009 10:33

Re: pěkné

děkuji, nechci od vás nic, stejně by to bylo za moje.

Ivan Nový 20.10.2009 11:08

Re: pěkné

Ve svobodné společnosti se dohoda nehledá za každou cenu, to načem se všichni nedohodnou, to se dává k ledu. Opak je soft totalita, tedy přesvědčení, že nakonec musíme ve všem nalézt nějakou shodu. Ve svobodné společnosti se hlasování neopakuje do konečného ano.

M. 20.10.2009 9:58

EU je nereformovatelná

Protože není ani demokratická, ani férová, a dokonce ani funkční.

Dříve nebo později se rozpadne, otázkou je zda před nebo po ekonomickým kolapsem, a jaké bude časování vzhledem k demografickému a kulturnímu rozkladu západoevropských zemí (akcelerující islamizace).

pragmatik 20.10.2009 9:45

Poznámka na okraj

Dvě poznámky k euroskeptikům: 1. marně hledám v diskuzi  recept, jak budeme fungovat mimo EÚ, minimálně s ohledem na geopolitický prostor, kde se naše země nachází a historické zkušenosti. 2. Příspěvky euroskeptiků titulují názorové odpůrce výrazy jako "funkční idiot, pobledlý onanista, bandou tupych urednickych pitomcu, darmožrout, ...". Připomíná mi to nenávistné reakce komunistů vůči třídnímu nepříteli za minulého režimu. V demokratické společnosti je zvykem vést seriozní diskuzi s věcnými argumenty a tolerovat odlišné názory. Jinak se diskuze na NP dostává na úroveň zaplivané putyky.  

ovád 20.10.2009 9:54

Re: Poznámka na okraj

1. takže říkáte držet hubu a krok ve věcech ohledně EU?

2. uplne vsichni? ;-)

pragmatik 20.10.2009 10:01

Re: Poznámka na okraj

1. Z čeho tak usuzujete? Mají-li euroskeptici číct jak budeme fungovat mimo EÚ tak budou "držet hubu a krok" ?

2. Všichni naštěstí ne, ale bohužel je jich hodně a více než těch s opačným názorem.

Phoenix 20.10.2009 10:18

Re: Poznámka na okraj

1. viz. muj prispevek ci M.

2. Aha, Vy jste je pocital. Ted uz to chapu. Pro me je podstatne, ze cizi statni prislusnici kecaji do toho, jak mame zachazet s nasim prezidentem. Protoze se chova podle nasich zakonu, ovsem v rozporu s pranim onech cizich statnich prislusniku. Viz. zapadni "diplomate" a jejich rady jak mame obejit/odvolat/sesadit VK.

clay 20.10.2009 10:23

Re: Poznámka na okraj

prezident se nechová podle naší ústavy. On sjednává smlouvu, premiér ji kontrasignuje. Tady se vyvažují dvě hlavy exekutivy. Exekutivu vyvažuje parlament nebo referendum. A Klaus si myslí, že jako exekutiva bude vyvažovat ještě jednou. Že bude stát nad vládou, nad parlamentem, nad referendem. Klaus nejedná podle ústavy.

Phoenix 20.10.2009 10:38

Re: Poznámka na okraj

Klaus jedna podle ustavy. Ratifikuje smlouvu. Neni napsano kdy a dle nasich zakonu jej neni mozne k podpisu (z casoveho hlediska) donutit. Tak tady nemlzte.

LS je mrtva, Irove ji v referendu odmitli. Toto odmitnuti se zaklada na vlastnich pravidlech EU. VK tedy nema co podepisovat.

clay 20.10.2009 10:12

Re: Poznámka na okraj

držet hubu a krok znamená pohřbít LS. S LS padá francouzské veto snižování dotací do zemědělství a rakouské a švédské veto rozvoji jaderné energie...

Herdík 20.10.2009 10:19

Re: Poznámka na okraj

Rakousko má v oblasti rozvoje  jaderné energetiky (to jste zřejmě mínil, nikoliv energie) vůči nám v současnosti nějaké právo veta?

clay 20.10.2009 10:27

Re: Poznámka na okraj

rakousko má dosud právo veta vůči společné evropské energetické koncepci, která se nově zaměřuje na rozvoj jádra a nových technologií výroby, zpracování odpadů a uložišť. Izolovaný rozvoj jádra u nás nám jako spotřebitelům nepřinese v cenách absolutně nic, pokud nebude v Evropě dostatek až přebytek energie. Tedy jen celoevropský rozvoj cosi řeší

eTony 20.10.2009 10:30

Re: Poznámka na okraj

zase lžete, jaký celoevropský rozvoj v energetice ? Slovákům ta slavná ojrokomis omezila výrobu energie v J. Bohunicích. To je ten rozvoj ? Do prdele s ním.

Herdík 20.10.2009 10:38

Re: Poznámka na okraj

No vidíte, postupně se k tomu dostaneme. Tedy: Společná evropská energetická koncepce je pro nás nějak závazná?

Izolovaný rozvoj jádra u nás nám jako spotřebitelům nepřinese v cenách absolutně nic, pokud nebude v Evropě dostatek až přebytek energie.

Zvláštní logika, případný zisk ČEZ, a.s. , se v příjmech státního rozpočtu vůbec neprojeví a neovlivní relativní výši ceny za elektrickou energii? A náš rozvoj jaderné energitiky k dostatku této v Evropě nějakým dílem nepřispěje?

Chris Kelvin 20.10.2009 10:02

Re: Poznámka na okraj

Popsal jste to přesně, Pragmatiku. Zvláště Vaše hodnocení úrovně zdejších diskusí se mi líbí :-)

Phoenix 20.10.2009 10:03

Re: Poznámka na okraj

1. Na pocatku nebyla nic a pak ze vzduchoprazdna vznikla EU, bez ktere by CR nemohla fungovat.  Jinak viz. http://www.sagit.cz/pages/lexikonheslatxt.asp?cd=156&typ=r&levelid=EU_073.HTM Svym prispevkem rikate, ze EU je sice humac, ale nemame podle Vas moznost volby?

2. Ne vsichni a totez se da rict o eurohujerech. Prezidenta je podle nich potreba zbavit funkce, chova se jako stalinista, je to vrtosivy starik, euroskeptici jsou placeni KGB atd. V demokraticke spolecnosti je treba vest diskuzi a tolerovat odlisne nazory, jen se nesmi tykat LS. To se pak kvuli odlisnym nazorum i opakuji referenda. Dali jste nam vyvojem v Irsku silnou argumentacni zbran, diky za to.

clay 20.10.2009 10:05

Re: Poznámka na okraj

ano, poznávám ty výroky, funkční idiot je vynález pana Ivana Nového

Autor: Ivan Nový IP: 78.136.135.xxx Datum: 05.10.2009 00:56 pokud Rusko se zaváže nevměšovat se do našich záležitostí, a budeme zde mít ruské rakety krátkého doletu, namířené na EU, pak svou bezpečnostní situaci vyřešíme. Nač čekat na to, až nás Německo prodá Rusku. Prodejme raději dříve Německo Rusku my...............aby bylo jasné, že vítr vane z východu!!

M. 20.10.2009 10:06

Re: Poznámka na okraj

1. úplně normálně stejně: budeme vyrábět, prodávat a kupovat; pokud sousedům nezavedeme cla ani hraniční buzeraci, nezavedou je ani oni nám, protože, už k vzhledem k naší geopolitické poloze, by takoví Němci či Rakušané byli biti stejně, jako my.  

Při troše snahy (ale fakt jen troše) bychom se záhy stali ostrůvkem relativně svobodného podnikání a hlavně myšlení a žití; s tím, jak v EU bude stoupat ojrobyrokratická buzerace a imigračně-multikulti "obohacení", stali bychom se azylovou zemí pro skutečné svobodomyslné a pracovité Evropany = recept k prosperitě.

Dále by bylo možné využít rekreačně "zábavní" potenciál. ČR je už teď bordelem Evropy, ale to teď nemyslím, myslím skutečně hodnotný cestovní ruch, "kongresovou turistiku" atd. Svoboda se totiž dá skvěle zpeněžit - podívejte se třeba na Luxembursko, to je člen EU, a jen díky nižší spotřební dani na chlast, cigarety a benzín funguje jako obrovský hypermarket pro okolní Francouze a Němce a Belgičany. ČR mimo EU by měla mnohem lepší možnosti, než má dnes Lucembursko...

clay 20.10.2009 10:17

Re: Poznámka na okraj

stará ohraná písnička o žlutém ostrůvku liberalismu uprostřed černé socialistického moře...;-D;-D;-D Socialismem prolezlé Česko bude mistrovat evropu. Jen se podívejte na zdravotnictví a vysoké školství zdarma, regulace nájemného, zákoník práce, mandatorní výdaje na socialismus 82%....;-D;-D;-D

Phoenix 20.10.2009 10:20

Re: Poznámka na okraj

Aha, a proto je vhodne reseni spolupracovat na tom, aby byl daleko vetsi bordel nez u nas v cele Evrope. Islamska kolonizace, stedre podporovana EU, v prve rade.

Ne, my mame za ukol vybudovat funkcni stat u nas, ne spolupracovat na socialistickoislamske Evrope.

clay 20.10.2009 10:34

Re: Poznámka na okraj

v eu mají převahu pravicové strany, já vidím v eu menší bordel než je bordel český. Navíc s pádem vet je tu možnost konečně vynutit přes dřívější francouzská veta zastavení penězovodu do zemědělství Francie. Islámská kolonizace probíhá, jak jste si všiml, bez LS. LS ale dává možnost rychleji imigranty repatriovat. Vidíma ale že jste "heslař" nebudu vám již socialistickoislámskou evropu vyvracet.Rv

pragmatik 20.10.2009 10:48

Re: Poznámka k odstavcům

Při vší úctě k VAšim názorům myslím, že to vidíte příliš idealisticky.

Nikde není jistiota, jak by se zachovalo 26 států Unie k nám jako odpadlíkům. Není to jen o vztahu k Rakousku a Něměcku, Unie je to 26 států! A koneckonců není problém pro Němce přenést výrobu Škodovek třeba do Číny. Je to přeci jejich fabrika, stejně jako ty další vlastní někdo jiný, než Češi.

Proč jsme se nestali ostrůvkem svobodného podnikání již dříve, před vstupem do EU? Proč máme dosud nepřehlednou legislativu, nefunkční soudy, rozhádané politické strany a občany? Proč máme rozbujelou zkorumpovanou byrokracii? Proč podplacené státní veřejné zakázky deformují trh a zdražují veřejné výdaje? atd ... Může za to EU nebo my sami? Nevím, že bychom byli někdy azylovou zemí pro skutečné svobodomyslné a pracovité Evropany - znám naopak dost našich schopných a pracovitých lidí, kteří odešli do zahraničí (Kanada, VB, Německo, Francie apod.)

Cestovní ruch díky zlodějským manýrům z doby RaJ, taxikářům apod.a neschopností podpořit tuto oblast, naopak v poslední době poklesl více, než v okolních zemích. V organizaci cestovního ruchu je rozhodně dále např. Rakousko.

. 20.10.2009 13:09

Re: Poznámka na okraj

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

2. nebo je také možné, že Evropané za trest    vyvezou Českou republikudo Patagonie a na našem území postaví větrné elektrárny a stanice na výrobu biomysy.

Anonym 20.10.2009 9:38

Nesouhlasím s názorem,

že LS je samospasitelná.

Všechny výhody EU jsou většině lidí v ČR zřejmé.  Ale postavit intergaci Evropy na špatné smlouvě a ještě vyhrotit příslušný rozpor tak že buď Lisabon, nebo nic (případně rozpad EU), je hloupost.

Kdyby bylo po mém, LS se smete a začne se znovu.

clay 20.10.2009 10:09

Re: Nesouhlasím s názorem,

LS je úplně stejná jako smlouvy předchozí, změny stojí na rušení dvou tří vet. Pád vet, která jsou pro nás a každého, kdo podporuje probíhající změny v eu, výhodná. Padá právo vety u energetiky a právo veta pro zemědělskou politiku. Prosazuje se jaderná energie a prosazuje se snižování dotací a kvót