6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Přilévání oleje do ohně

Součástí politiky boje se změnou klimatu je i návrh Evropské komise z letošního července snížit počet nových aut se spalovacím motorem do roku 2035 na nulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Žaloudek 30.9.2021 20:26

Nechápu teorii: Přece každé zdražení vždycky nejvíc pocítí ti, kdo mají nejmíň?

J. Jurax 30.9.2021 20:25

To je přesně v intencích EU. Žádná satira!

J. Jurax 30.9.2021 20:24

Tím se přímo nahrává na smeč různým populistům a euroskeptikům, kteří budou moci tvrdit, že zelená opatření EU mají zaplatit chudí a střední třída, kdežto ti úplně nejbohatší si budou moci i nadále žít nerušeně v blahobytu, aniž by se museli jakkoli uskromnit a cokoli měnit na svých dosavadních zvyklostech, perlí autor v článku.

Nuže, nikoliv! Tím se přímo nahrává na smeč těm, kdož ještě mají funkční mozek neprožraný zelenou plísní a těm, kdož vidí, do jaké propasti nás ti blbečkové z brusele a domácí eurohujeři vedou. Tedy ano, i euroskeptikům.

Neboť vskutku zelená opatření EU mají zaplatit chudí a střední třída, kdežto ti úplně nejbohatší si budou moci i nadále žít nerušeně v blahobytu, aniž by se museli jakkoli uskromnit a cokoli měnit na svých dosavadních zvyklostech.

Š. Hašek 30.9.2021 18:49

Trefné.

Š. Hašek 30.9.2021 18:48

R^R^

Š. Hašek 30.9.2021 18:47

Souhlas.

V. Čermák 30.9.2021 18:16

To by se ovšem panu Zdechovskému nehodilo. Ale ono to zatím nehrozí...;-DRv

V. Čermák 30.9.2021 18:13

Pan Zdechovský, Bruselský Ferda Mravenec, práce všeho druhu si dnes opět vybral nosné téma, o kterém se dá dobře žvanit a nic neřešit. V mezidobí pak v Bruselu Práská na svého premiéra Babiše a zvedá ruku pro kdejakou EU grázlovinu.....Rv

V. Čermák 30.9.2021 18:07

V tom případě se hodí i hloupost..;-D

D. Polanský 30.9.2021 16:44

A co migranti? Řešíte to v EU? Kolik milionů jich máte v plánu pozvat? Budete jim dávat zde zmíněné Ferrari, že prý to by brali. Ovšem k tomu i luxusní byt, jinak že nepřijdou.

O. Vašíček 30.9.2021 16:11

Ano, psal jsem to jako satiru. Ale ono to někoho určitě napadne.

O. Vašíček 30.9.2021 15:56

;-D

V. Kučer 30.9.2021 15:47

Pokud jste mladá a pohledná tak beze všeho.

J. Plzák 30.9.2021 15:08

Zdechovský plánuje být naším záchráncem. Je to hloupý politik úplně hloupé a příživnické strany, která se ale, bohužel, zas dostane, pomocí koalice, do parlamentu.

J. Plzák 30.9.2021 15:05

Něco tak pitomého už jsem dlouho nečetl. To musí být jen provokace.

H. Rybnická 30.9.2021 14:20

A kdy si je tedy pořídíte? Mohu se přijít podívat?

O. Vašíček 30.9.2021 14:18

Myslím, že mobilita je v EU řešena špatně. Každý dělá obrovská neekologická hovada. Všichni si snaží koupit co největší auto, aby se mohl ukázat před sousedy.

Smyslem auta je dopravit osobu a materiál z bodu A do bodu B. Pokud možno bezpečně a plynule.

Velká auta mají neekologický provoz, zabírají místo a jezdí rychle. Pak se musí vymýšlet asistenti a omezovat rychlost, kde se dá.

Přitom řešení je jednoduché. Stejně jako u vysavačů, které málem způsobili ekologickou katastrofu, protože každý si taky kupoval nejvýkonnější variantu a vysával v každé volné chvíli. Bych zavedl omezení na design a výkon.

Auto, musí být, samozřejmě, elektrické!

Auto musí mít hmotnost do jedné tuny!

Auto může mít kufr max, 200l (50l zavazadel na jednu osobu musí každému stačit)!

Maximální výkon 35kW. Baterie cca 30kWh.

Takové auto nebude velké a nebude zabírat místo. Bude se rychle nabíjet a bude mít malou spotřebu = delší dojezd.

Teď ať automobilky ukážou co umí. S vysavači se to povedlo.:-)

P. Sura 30.9.2021 14:04

Houstnutím podobně pitomých ekonápadů se výrazněji blíží doba, kdy EU zanikne nz vlastní úbytě.

P. Sura 30.9.2021 14:01

Taky mě zarazilo, co v tom hledá autor za nesrovnalost .....

V. Kučer 30.9.2021 13:28

Ferrari a Lamborghini jsou auta k ničemu. Pořídil bych si je tak ještě do své sbírky.

V. Kučer 30.9.2021 13:23

Pane Vachmajstr, vy jste hlava.

J. Makovec 30.9.2021 12:49

Ano , zde by mělo následovat varování ministerstva zdravotnictví: "DLOUHODOBÝ POBYT V BRUSELU ŠKODÍ ZDRAVÍ ! "

P. Molík 30.9.2021 12:45

Zdechovského různé názorové eskapády, zásadové veletoče, mrzký a přízemní konjunkturalismus umocněný eurohujeskou konformitou a dalšími odsouzeníhodnými zvrácenostmi dopomohly k tomu, aby Zdechovský již učinil vše potřebné k tomu, aby se stal totálně nevěrohodným. Lidé mají paměť a vědí jak si Zdechovský vícekrát protiřečil a zamotal se do pavučiny svých dezinformací a rádoby logických úvah. Jen bych si dovolil panu Zdechovskému připomenout, že ho volili čeští voliči a nikoliv bruselští eurohujeři.

V. Petr 30.9.2021 11:57

Ostatně soudím, že EU musí být zrušena a ČTV zprivatizována!

V. Petr 30.9.2021 11:49

Žádný "kladný efekt" by se neprojevil. Cílem je ožebračit obyvatelstvo proto, aby bylo ožebračeno obyvatelstvo!

The good green is a dead one!

J. Vlk 30.9.2021 11:24

Ještě měl doplnit traktory a kombajny od Ferrari a Lamborghini - aneb starosti na evropské úrovni.

H. Paculová 30.9.2021 11:11

Bingo ! :-)

H. Paculová 30.9.2021 11:10

Ekonom Štěpán Křeček je přesvědčen, že snahu o ekologičtější Evropu bude muset někdo zaplatit, podle Křečka to budou spotřebitelé: "Extrémní opatření v oblasti ekologie mají konkrétní cenovky, budou to platit spotřebitelé, kterým se to už přestává líbit."

R. Polášek 30.9.2021 10:54

Ono zelení musí tlačit na omezování aut jen pro ty bohaté. Kdyby totiž tlačili na levné elektromobily, aby se jenom stávající auta se spalovacími motory jen nahradila elektromobily ve zhruba stejném počtu, vůbec nic by se nezměnilo. Takové množství elektromobilů by překáželo a zabíralo místo úplně stejně, znečišťovalo životní prostředí taky téměř stejně a emitovalo, svou výrobou a spotřebou elektřiny z uhlí nebo plynu, taky docela dost CO2.

Zelení právě potřebují srazit počet jezdících aut na cca čtvrtinu, pětinu, protože teprve potom by se projevil kladný ekologický efekt zmenšení znečištění prostředí.

T. Hraj 30.9.2021 9:55

Tu moc mají proto, že je lidé bohužel ve velkém volí.

Problém je v tom, že zatímco ceny některých průmyslových surovin rostou i o stovky procent, rohlíky stojí (zatím) pořád skoro stejně. Škoda, že to není opačně. Nejdřív dostat pár facek v Lidlu... a potom k volbám.