15.6.2024 | Svátek má Vít


Diskuse k článku

EVROPA: Přichází čas vážně hovořit o vystoupení z EU

Kancléřka Merkelová se dostává pod obrovský tlak svých koaličních partnerů i německých občanů svým postojem „otevřené náruče“ pro migranty. Zprávy německých tajných služeb obavy a rizika ze složité integrace převážně muslimských migrantů pouze potvrzují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rada 7.11.2015 13:40

Re: Lepší Adolf Hitler, než Angela Merkel ?!

Pokud je situace celých národů tak špatná, že opravdu záleží jen na jednotlivcích - je to krajně na pováženou.

Jinou variantou je, že takováto situace je někým takto uměle s nějakým cílem takto interpretována. Navozuje to pak otázku proč? Komu dělají dobře krajnosti?

P. Vaňura 7.11.2015 14:08

Re: Lepší Adolf Hitler, než Angela Merkel ?!

Můžete Váš vágní příspěvek nějak upřesnit? Já za tím vidím kliku levicových intelektuálů, nejodpornějších zjevů od počátků 20 století až naší doby. Otevření hranic vetřelcům je něco tak neuvěřitelného, že pokud by mi to někdo říkal loni, považoval bych to za nemožné...

Soudruh Gottwald byl proti tomuto prozíravý politik...

B. Hamáček 7.11.2015 15:32

Re: Lepší Adolf Hitler, než Angela Merkel ?!

V tom s vámi souhlasím, levičáci se rozhodli , že zničí svět, ale řekl bych , rozhodli se k tomu mnohem dříve.

J. Matuška 7.11.2015 12:23

Titulek je zavádějící. Co říká senátor Jirsa?

"BUDE-LI NĚMECKO nadále podporovat migrační vlnu /Merkelová: "Zvládneme to!"/ a zároveň prosadí trvalé přerozdělování uprchlíků, nastane čas začít vážně hovořit o vystoupení z Evropské unie."

To je slovo do pranice. Mohu znova uvažovat o tom, že bych tuto stranu volil...

M. slavík 7.11.2015 13:54

Re: Titulek je zavádějící. Co říká senátor Jirsa?

Ta strana dala národu lidi jako je Klaus a spol. a jeho /čité/špinavé peníze/ a dodnes se nijak nezměnila. Takže ano, ta věta je pravdivá, jen je používaná ODS pro účel dostat se zpět a to nám netřeba.

P. Vaňura 7.11.2015 14:22

Proboha, to nevidíte diametrální rozdíl mezi zlodějskými

politiky (ti tu byli vždycky, moje matka říkala že i za první republiky tu byla řada korupčních afér, např. korupce při dodávkách pražců státní železnici) a někým, kdo fakticky chce předat zemi přívalu primitivních migrantů??? Lepší, než bruselské stvůry byli i Stalin a Hitler, ti povraždili "jen" několik procent obyvatel, migranti mohou časem pobít většinu národa. Přečtěte si něco SKUTEČNÉHO o pádu Římské říše, což je sice nejznámnější ale naprosto ne jediný případ! Celé oblasti byly masakrovány tehdejšími "migranty." Svatý Ambrož to charakterizoval termíny jako "masakr celého lidstva, konec světa." Nastal barbarský věk, který trval celá staletí.

J. Kanioková 7.11.2015 12:22

1***

M. Pivoda 7.11.2015 11:58

Chlapče, když nevíš kam chceš nastoupit, tak nevystupuj!

Jirsa: "Přichází čas vážně hovořit o vystoupení z EU"

J. Mrázek 7.11.2015 12:25

KAM nastoupíte Vy?

Čínská rozvojová banka, programy, expanze.... do čínské továrny ?

P. Dvořák 7.11.2015 13:13

Re: Chlapče, když nevíš kam chceš nastoupit, tak nevystupuj!

"Chlapče, když nevíš kam chceš nastoupit, tak nevystupuj!" Co to je za blbost? To nemá hlavu ani patu.

Situace je taková: Když vlak, do kterého jsi nastoupil, jede jinam, než strojvůdce sliboval, jinam než bylo napsáno v jízdním řádu a jinam než ti prodali jízdenku, jediná možnost je urychleně vystoupit. Čím dřív to uděláš, tím menší kus cesty se musíš vracet tam, odkud jsi vyjel nebo si hned z místa můžeš najít jiný vlak.

J. Ráž 7.11.2015 14:10

Re: Chlapče, když nevíš kam chceš nastoupit, tak nevystupuj!

Moc hezky napsáno!!!!

J. Kanioková 7.11.2015 19:16

:)))))))))))

M. slavík 7.11.2015 13:57

Re: Chlapče, když nevíš kam chceš nastoupit, tak nevystupuj!

Mezi hromadnou dopravou vlakem či busem, je možné cestovat automobilem a trasu si stanovit sám. Hmmmm?

F. Kusák 7.11.2015 11:55

Vzniká falešná představa,

že západní Evropa je v otázce uprchlíků jednotná. Skutečnost je jiná a paní Merkel je pod obrovskou kritikou za svá prohlášení a vstřícnost vůči azylantům. I kvalitní opozice, jako SPD, ji vyčítá emotivní a iracionální rozhodnutí bez návaznosti na schválení nových azylových zákonů. Chybí i objektivní a otevřená diskuze ve společnosti, která by se odrazila ve veřejné debatě v Bundestagu. Nikdo Němcům neříká, kam nyní společnost směřuje a jak bude vlastně vypadat bodoucnost, resp. jakou budoucnost Němci chtějí. Podobné debaty se dějí napříč západní částí Evropy. Takže nezjednodušujme situaci v Evropě a hlavně, hledejme informace i jinde. Naši novináři nás informují přinejmenším nedostatečně.

J. Mrázek 7.11.2015 12:27

Re: Vzniká falešná představa,

Řekněme, že Miloš Zeman se o novinářích vyjádřil ještě poměrně zdrženlivě .... takhle to lze upřesnit bez "jímek a obsahu"....

P. Khail 7.11.2015 12:30

Re: Vzniká falešná představa,

Rozumný a střízlivý názor, díky za něj.

J. Ráž 7.11.2015 14:16

Re: Vzniká falešná představa,

Němci mají pro to, jak informují noviny výraz "Lügenpresse" -lživé noviny. V Německu se to stalo běžným označením novinářského mainstrreamu, kterému podle průzkumů věří jen 35% obyvatel.

F. Kusák 7.11.2015 15:23

Re: Vzniká falešná představa,

No, je to tak, souhlasím

Z. Koutecký 7.11.2015 11:24

Žádné vystoupení z EU

není a nebude na programu. Na programu je naopak daleko těsnější integrace EU finanční i politická. Volit můžete koho chcete. Ti, co zvolíte totiž stejně nevládnou a nerozhodují podle přání svých voličů. Jejich rozhodování řídí mocní v pozadí, ovládající zejména finanční systém dnešního globalizovaného světa.A ti mají svoje zájmy a cíle.Pokud tomu nevěříte, zamyslete se trochu nad nedávným děním kolem finanční krize v Řecku. Ti se neodvážili vystoupit ani z eurozóny, natož z EU přes všelijaká referenda. Kdo totiž vybočí z řady bude buď koupen nebo jinak donucen poslouchat, či zlikvidován. Jak dlouho myslíte, že vydrží Orbán, Fico nebo Cameron dělat ramena? Uvidíme.

P. Khail 7.11.2015 12:29

Re: Žádné vystoupení z EU

Vydrží tak dlouho, jak dlouho je budou lidé volit. O tom totiž jejich postavení je, jejich funkce se obsazují volbami.

Z. Koutecký 7.11.2015 21:19

Re: Žádné vystoupení z EU

Janukovyče taky zvolili.

P. Khail 8.11.2015 7:43

Re: Žádné vystoupení z EU

Ano, přesně to jsem napsal.

Z. Koutecký 8.11.2015 10:58

Re: Žádné vystoupení z EU

A Porošenka zvolili, aby srovnal východ Ukrajiny se zemí. A Řekové zvolili Syrizu, aby prodala vše, co si nějaká zahraniční komise vybere za 52 miliard euro a utržená eura použila na podporu podnikání kupců. Do roku 2017 se očekává příchod dalších minimálně 3,5 milionu imigrantů. Pokud naše vláda a prezident nezmění svůj postoj k evropské solidaritě, počítám, že v příštích volbách bude zvolena representace solidárnější v souladu s přáním voličů. Jako tomu byla na Ukrajině a v Řecku.

J. Mrázek 7.11.2015 12:29

Orbánovi stoupl ´"rating od Moodis"

Takže jeho cesta a styl slaví úspěch.....

V. Říha 7.11.2015 10:37

K vystoupení z EU

je čas zahájit již kroky. Zatím je toto téma pouze diskreditováno Úsvitem a podobnými obskurními spolky. Dokud se toho nechopí standardní politická síla (skroro by se chtělo říci: ať už je jakákoli), zůstane stále jen u řečí, a to až do těch hořkých konců.

B. Hamáček 7.11.2015 10:43

Re: K vystoupení z EU

Vystoupení z EU vážně vyhovuje pouze určité skupině lidí a států , které by nás rádi schramstli .

Z. Koutecký 7.11.2015 21:22

Re: K vystoupení z EU

Řekl bych spíše "TAKY rádi schramstli."

V. Říha 9.11.2015 20:05

Re: K vystoupení z EU

My ještě nejsme "schramstnuti"?

B. Hamáček 7.11.2015 10:33

Vystoupení z EU

Vystoupení z EU velice horlivě podporuje a prosazuje jistá rádoby velmoc, té rozdrobená Evropa vyhovuje a dělá vše pro to , aby se jí to podařilo.

Ne vystoupení z EU ,ALE VYHNAT SOCIALISTICKÉ VEDENÍ EU .

Reforma EU je naprosto nutná , ale bez levičáků !

L. Písařík 7.11.2015 11:14

Re: Vystoupení z EU

Plný souhlas. Evropa se může ubránit pouze jako akční celek. Je třeba rozbít Brusel a do čela Evropy postavit akceschopné vedení. Co je to za vlastence, kteří prchají daleko od svého, IS ohroženého státu, místo toho, aby se dali dohromady a vytvořili bojeschopnou armádu? Podívejte se na fotky, samý silný, mladý a vojenské služby schopný Arab.