24.6.2024 | Svátek má Jan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hlava22 26.9.2009 13:20

Re: Jaká by měla být EU?

právě naopak, maximální volnost ve stanovení dańového zatížení může přesvědčit rozhazovačné státy, aby dostaly rozum. Pokud si dobře pamatuji, tak Schroeder navrhoval jednotnou daň pro právnické osoby pro celou EU z jednoduchého důvodu -  z Německa utíkají výrobci.

hlava22 26.9.2009 13:01

Re: Václav Klaus unii nepomlouvá. On si to o ní všechno doopravdy myslí...

právě že pamatuji. A taky si pamatuji socialistickou demokracii která se od té bez přívlastku dost odlišovala. Takže zaveďme demokracii evropskou, která právo na podobné myšlenky jednou provždy vyloučí.

Marat 26.9.2009 12:56

Re: Zakázaná žárovka.

Jde jen o zvyk. Zvyknete si i na ty úsporná svítídla a za čas vám budou výhodná.

Harpyje 26.9.2009 12:54

Re: "Klaus má lepší cit pro národ " ? jo, hlavně pro to, jak ho okrást.

Ono je to trochu jinak. Nějaká dominující lingua franca vždy existovala (latina, francouzština) a existuje (angličtina). Obávat se, že nějaký eurokrat vynese ukaz, zakazující používání té či oné řeči, je mírně řečeno velmi naivní.

janoryna 26.9.2009 12:45

Re: evropanství máte pravdu,

jistě jste rád, že se moravané cítí být utlačováni čechy, a češi pražáky. a máme tu zárodek dalších 3 národních států lišícími se jazykem, kulturou a způsobem života. já sám se rád cítím evropanem, stačí, když se mne američan zeptá, kde v asii leží čr.

janoryna 26.9.2009 12:41

Re: Jaká by měla být EU?

pro ten bezcelní pohyb je však třeba ujednotit zákony. jnak totižmůže dojít k nekalé soutěži. stačí už existující rozdíly v DH a spotřebních daní.

janoryna 26.9.2009 12:38

já si nemůžu pomoct,

ale pan klaus nás do toho žaláře přihlásil a pak se socanem špidlou to pospíchal podepsat. dále si dovoluji připomenout, žek těm bruselským direktivám, co se nám tak nelíbí v tom bruselu schvalují i naši příslušní rezortní ministři a na závěr i náš pan premiér. apřitom mají právo veta i v případě různých ekologických vymyšleností jako jsou zářivky. zeptjte se na to pana bursíka a topolánka, proč s tím souhlasili.

Ivan Nový 26.9.2009 12:38

Re: Zakázaná žárovka.

R^

Ivan Nový 26.9.2009 12:36

Jaká by měla být EU?

Každý občan z jiného státu EU by měl zajištěna stejná práva jako mají rezidenti v daném státu EU a každý by se mohl volně stěhovat po EU. A to stačí. Není třeba mít jednotné zákony, každý by si vybral v kterém státu chce žít. No a pak ještě zajistit bezcelní pohyb zboží mezi státy EU a je to. A nepotřebujeme žádnou LS, žádné zbytečné úředníky v Bruselu, žádné komisaře, žádného prezidenta EU.

Ivan Nový 26.9.2009 12:31

Re: Kde berete tu kLausovskou jistotu?

No to je právě to, nemusí a nemyslí, a to povede k válce v EU.

Ivan Nový 26.9.2009 12:30

Re: "Žalář národů" - řekl Klaus nebo Rakušanová?

Velmi smutné.

Ivan Nový 26.9.2009 12:29

No na slovenské televizi teď probíhají diskuze o Listopadu 1989,

diskutují v nich aktéři z VPN, OF, komunistů, Slováci i jeden Čech. A co z těch diskusí vyplývá? Že se Československo začalo dělit už v prvních hodinách sametové revoluce. Ukazuje se, že vnímání Československa bylo u Čechů a Slováků zcela jiné, že Češi vystupující v této diskusi to nepochopili dodnes. A něco podobného je i v EU. Pro Slováky bylo Československo žalářem. Ještě po dvaceti letech vyčítají Čechům trojjedinou ústavu Československa, která platila pár měsíců.

hlava22 26.9.2009 12:14

Re: "Klaus má lepší cit pro národ " ? jo, hlavně pro to, jak ho okrást.

no,  historické zkušeností učí, že pokud vznikne vícejazyčný celek, jeden jazyk se stává panským. A vůbec se při tom nemusí používat násilí. Ono se to moc neví, ale třeba Luter vzal za základ spisovné němčiny jazyk, který používala pražská dvorská kancelář.

Niky 26.9.2009 11:50

Re: Je to doba, kdy ušlechtilé ideály a iluze tají rychleji než sníh na slunci

>-R^R^

Vlado Z 26.9.2009 11:49

Re: Překvapující

Tohle, naopak, mnohé z dnešní reality u nás objasňuje. Nežijeme v demokracii a kapitalizmu, ale v transformovaném komunismu. Díky, pane Klausi, konečně jste to přiznal.

Vlado Z 26.9.2009 11:40

Re: Je to doba, kdy ušlechtilé ideály a iluze tají rychleji než sníh na slunci

Řešením je decentralizace a regionalizace. Ta může fungovat stejně dobře v EU jako v ČR. Nebo chcete říct, že pražští politikové vědí, co potřebuje Karlovarsko? Nebo že tuší, kde leží Rapotín??

M. Zima 26.9.2009 11:38

To vás toho napadlo, nacionanální tupečci.

Vlado Z 26.9.2009 11:36

Re: Václav Klaus unii nepomlouvá. On si to o ní všechno doopravdy myslí...

Nikdo jej netrestá, někde jej dokonce zvou na fóra. Český občan má právo z EÚ vystoupit. Vy si už z komunismu moc nepamatujete, když na základě pár vzdálených podobností kladete mezi něj a EU rovnítko.

:-) 26.9.2009 11:36

Re: evropanství a národní státy

Irové (IRA) a Britové, Valoni a Vlámové po sobě jdou jen co je pravda.

Mgr. Milda 26.9.2009 11:29

Re: evropanství a národní státy

O nějaké katastrofě ve Švýcarsku (Ladinci, Italové, Francouzi a Němci v jednom státě), Belgii (Valoni, Flámové) Anglii (Britové, Skotové, Irové) a jiných nadnárodních státech zatím nevím. Je pravda, že se ty složky občas pohádají ale málokdy dojde k vážným sporům. Třeba rakouští Tyroláci jsou v Itálii dnes velmi spokojeni, museli se ale prosazovat. Takže když si v EU nenecháme všechno líbit, budeme tam mít energické a schopné zástupce, můžeme být také i v EU šťastní. Po češtině rozhodně nikdo nejde, V. Klausovi spíše vadí, že EU bojuje s korupcí a tunelováním.

Harpyje 26.9.2009 11:24

Re: "Klaus má lepší cit pro národ " ? jo, hlavně pro to, jak ho okrást.

Že Zíma je idiot, o tom nemůže být sporu, ale kdo Vám, prosím Vás nakukal, že Vás bruselští byrokraté chtějí obrat o jazyk, písničky a vzdělání? 8-o 8-o 8-o A že na rozdíl od českého prezidenta, který má údajně "cit pro národ" (co to má být? 8-o), v bruselských byrokratech vzbuzujete slovo národ děs? Vy těmto sentimentálním nesmyslům skutečně věříte? Jak mi vysvětlíte, že mně, která nežiju už více než 40 let v mé rodné zemi, evropští byrokraté nevzali ani mou mateřštinu, ani ty písničky? 8-o

mu1 26.9.2009 11:22

Re: Zakázaná žárovka.

Kdybys lépe četl a chápal význam, bylo by dobře.

mu1 26.9.2009 11:21

Re: V jednom a jenom v jednom

Dle vzoru , Činam nebude asiatem, Konžan afričanem, Kolumbijec..........neexistuje evropská kultura, stavebnictví, podobné zvyky, obdobná strava, evropské soutěže, geografie, náboženství....... prostě jsem Čech z Tramtarie.

mu1 26.9.2009 11:05

Re: Evropa ano , ne Asie

Mildo, ještě k tomu masivni investiční peníze, cpaných do zaostalých (proti západu) zemí včetně nás. Jenom blbec může degenerovat EU na urověn zahnutých okurek atd. V našem příhraničí v posledních letech EU investovala přes miliardu do modernizace tratí. přihraničních komunikací, kulury. Ani za 100 let pravé české vůlády by to tady nebylo. Usuzuji z toho, že za leta , kdy jsme nebyli v Unii se tu napostavilo zhola nic ! A jinde u nás to jinak nebude. Dálnice, koridory.....Antieuroblbci melou jen žárovky okurky, brusele......

xxxKubeš 26.9.2009 10:50

Re: Souhlas

s "cb"

cb 26.9.2009 10:46

Re: Zakázaná žárovka.

Nejhorsi komunisticka veta je "a k cemu vam to je?".  Jezdit svobodne do zahranici, k cemu vam to je, kdyz je v CSSR tolik krasnych mist? Svitit zarovkou, k cemu vam to je, kdyz mame tak skvele usporne zarovky? K cemu nam to je? Vam je po tom howno, soudruzi.

mu1 26.9.2009 10:44

Re: Za koho mluví VK ?

VK je mstivý zarputilý děda, jemuž tyto a ostatní povahové vlastnosti zabranují  soudnosti. Klaus nemuže být mým prezidentem, nejsem v jeho fanklubu.Kde byl , když se boural komunismus. Na Proseku hrál pinčes se svýma klukama v kolárně. Na věci nic nemění, že je vzdělany. To Hácha byl taky.

hlava22 26.9.2009 10:42

Re: Zakázaná žárovka.

no podle teorie neviditelné ruky trhu by měly žárovky samy vymizet. Tak proč se tak nestalo ?

cb 26.9.2009 10:38

Re: Kde berete tu kLausovskou jistotu?

Na blbce ziMu je skoda reagovat.

cb 26.9.2009 10:37

Re: Zakázaná žárovka.

Tak si s nema svitte a nenutte je ostatnim.