3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: Povýšené rady „prezidenta Slunce“

Francouzský „prezident Slunce“ Emanuel Macron ve své průhledně účelové předvolební řeči – nazvané „Za evropskou obrodu“ – evropskému kontinentu sdělil, že „Evropa je on“, a že je proto nezbytné, aby vypadala podle jeho představ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 8.3.2019 17:18

Re: "Šílené" je spíš

O žárovkách píšete hlavně vy, ale když už se těch žárovek držíte jako *ovno košile, tak mně je úplně jedno, který blb s tím na Zemi přišel první a kdo to po něm zopakoval. Pro mě je důležité, že takovou nehoráznou pitomost EU považovala za nutné prosadit ve všech členských zemích pod sankcemi za nesplnění. Protože tehdy to byly žárovky, pak zase PE nákupní tašky nebo PET láhve, řepkový olej nebo líh povinně do ropných paliv, a tahle řada zcela nekontrolovaně pokračuje dál donekonečna. Tradičnímu českému pomazánkovému máslu, o němž každý věděl, že to není klasické máslo, se musí dnes (po zákazu z EU) říkat jen "pomazánkové", tuhle jsem viděl v Lidlu akční nabídku potravin z USA, kde tradiční (v angličtině) arašídové máslo museli pod hrozbou sankcí z EU pojmenovat česky "arašídová pomazánka"...

Už chápete rozměr EU-blbostí, které k nám EU tlačí násilím? Dala by se o nich napsat celá kniha, ale sám si podrobné záznamy nevedu, všechno to jde na konto EU-stupidity do jednoho pytle.

J. Kanioková 8.3.2019 17:15

Díky za informace a nasměrování

Už jsem si je našla. Richard North - https://twitter.com/RichardAENorth

Brexit: směr cesty - http://eureferendum.com/blogview.aspx?blogno=87169

Ale navíc mám odkaz i na - https://peterjnorth.blogspot.com/, nevíte, je to potomek ?

Politika bez cti - http://peterjnorth.blogspot.com/2019/03/politics-without-honour.html

J. Kulheim 8.3.2019 17:11

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Macron neví o životě nic, co by stálo za řeč. Francouzi ho zvolili, tak nech pracuje pro svoje voliče. Jak je vidět, tak ve Francii se mu moc nedaří.

Demokracie v EU žádná není. Politiku dělají nevolení úředníci, kteří nenesou žádnou politickou ani trestněprávní odpovědnost. Západoevropský socialismus o trochu sofistikovanější než kremelský. Prodat státní suverenitu za pěkné řeči nebo dotace, je špatný obchod. Svobhoda se lehce ztratí, ale získat ji zpět stojí většinou hodně krve. Naši předkové nám předali samostatný stát a je povinností tento stát předat dalším generacím předat.

̈

Na jednání o Brexitu se ukázuje jak si představuje pan Junker a spol vystoupení z této organizace.

O. Zuckerová 8.3.2019 17:10

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Některým lidem NA CTI utrhat nelze, neb kde nic není, ani smrt nebere. Proto ani nejslavnější makarón na světě se této úhony obávat nemusí.

L. Novák 8.3.2019 17:05

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Vy jenom žvaníte... Zkusme z jiné strany... Považujete za normálního muže, nyní politika, který si po jakémsi pubertálním milostném románku s učitelkou vzal ženu starší o 23 let za manželku? :-)

P. Sinclair 8.3.2019 17:03

Re: "Šílené" je spíš

Napsal jsem "pokud možno bez keců o zakázaných žárovkách" a vy si nedáte říct a kecáte. Kdybyste si o nich něco zjistil, věděl byste, že Brazílie a Venezuela začaly s odstraňováním žárovek z trhu v roce 2005, Evropská unie, Švýcarsko a Austrálie v roce 2009; zákaz plánují i další státy: Argentina, Rusko a Kanada v roce 2012, USA mezi roky 2012 a 2014.

J. Kulheim 8.3.2019 16:46

Re: Macron ta naše hnízda nacionalismu

Vy si můžete Macrona úžívat do sytosti. Je to váš problém. Já nemám o jeho výrony z mozku zájem. Nech vládne ve Francii a nás nechá v klidu žít.

Já jsem prožil většinu života v dirigistickém systému pod vedením podobných komunistických dobráků. Také chtěli poroučet větru a dešti.

L. Novák 8.3.2019 16:40

Re: "Šílené" je spíš

No vidíte, ty žárovky si dejte do seznamu na přední místo. Typický zástupce blbosti EU... Idiotské prosazování tzv, OZE a jejich nesmyslné cílování typu 20-20-20 v roce 2020 (20 20 20 do roku 2020: šance pro zelenou Evropu - Předseda Evropské komise José Manuel BARROSO, leden 2008) Jenom tato kauza a vše, co z ní plyne, úplně stačí na vyvolání odporu proti EU nesmyslům ve všech zemích EU (snad s výjimkou Německa, které už zcela zešílelo a ztratilo soudnost...).

L. Novák 8.3.2019 16:31

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Správný odkaz: http://jdem.cz/esg623

K. Zelený 8.3.2019 16:31

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Ciwe Kubeš, kdybys si občas nějakýho jointa dal věděl bys, že po něm jsou lidi veselí, smířliví a nadmíru tolerantní, takže by se nad tím žlučovitým výplodem Klause a jeho nohsledů leda pousmáli a nechali ho plavat.

Jo a správně česky je "neměl bys..." vlastenče!

P. Sinclair 8.3.2019 16:30

Re: "Šílené" je spíš

Dal byste mi několik příkladů blbostí vnucených z EU, prosím, pokud možno bez keců o zakázaných žárovkách? Díky moc.

K. Zelený 8.3.2019 16:25

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Doktore Bolíto, kdybyste neměl před očima rudou mlhu pokaždé, když někdo jakkoliv kritizuje vašeho milce, byl byste býval mohl postřehnout, že kritizuji jen to, co je obsahem pamfletu – že je to pamflet obsahující podlé a nactiutrhačné výroky na adresu Emmanuela Macrona, nic jiného. Ty osobité překlady termínů Macronova návrhu do ívékáštiny, jako např. že „navrhuje vytvoření celé řady nových evropských orgánů, v nichž chce zaměstnat své europeistické souputníky a zároveň oslabit demokracii“ nebo že „vytvoření Evropské agentury pro ochranu demokracie, by znamenalo, že již ne voliči, ale agentura se svými „odborníky“ bude posuzovat, zda jsou výsledky voleb správné, takové, jaké si unijní Macronové přejí.“ nejsou nic jiného než standardní verbální siláž nikterak nesouvisející se skutečností, kterou Klaus a jeho nohsledi produkují pro prostoduché věřící neschopné či neochotné si takovéto výroky ověřovat a prověřovat. Takže s čím bych asi tak měl seriózně polemizovat?

J. Vlček 8.3.2019 16:19

Re: "Argumenty" inženýra Klause

Neříkejte, pane Janku, já plně uznávám vaši odbornost na myši. Věřím, že myším rozumite jako ničemu jinému. Jste prostě odborník, to se pozná.

M. Moravcová 8.3.2019 16:11

Re: Tento váš hanopis je pamflet, pánové ...

Pane Svobodo, a v čem jste jezdil vy? Někdo jezdil v trabantu, někdo ve škodovce a někdo jezdil na bonzování na své sousedy, kamarády a kolegy. Na to poslední bych typovala vás.

L. Novák 8.3.2019 16:09

Re: "Šílené" je spíš

Nepletete si národovectví s obavami z totálního zblbnutí hlavních představitelů EU a její politiky? To, co EU a EK předvádí v posledních letech, je naprosto šílené a vyvolává "pud sebezáchovy" ve státech, které do EU vstoupily. To není žádné národovectví, to je spontánní občanská sebeobrana, která s každou další blbostí vnucenou z EU získává na síle.

L. Novák 8.3.2019 16:04

Re: Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

Potíž je v tom, že iniciativní EU nás tlačí do tuhé centralizace a naprosto šíleného bujení byrokracie a manipulace s občany. Stačí se podívat, jak blbá je energetická politika Německa a snahy zelených komunistů ovládnout EU (tu už vlastně ovládli) a celý svět...

Německo: Nejtupější energetická politika na světě... http://jdem.cz/etkhk9

S. Sidlichovsky 8.3.2019 16:02

Re: Je zajímavé, že článek od Fenrycha už poznám jen podle

Zapomněl jsem napsat, mám ho rád, i když s ním často nesouhlasím. Ale ještě k Christopheru Bookerovi: když nějaký britský soud dostane podobný nápad jako norský Barnevern (jen Bůhví, z čeho zrovna tohle roste) pak Booker je u soudu a ten případ mocně komentuje v tisku. Vždy na straně těch dětí.

R. Nenechal 8.3.2019 15:52

Re: N.C Parkinson

VRRRRRR HAF HAF J. Vlček

L. Kubeš 8.3.2019 15:49

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Zelený, neměl by jsi tolik hulit trávu, pak se ti to v makovici všechno splete a produkuješ takovéhle bláboly !!

K. Janyška 8.3.2019 15:46

Nedostatečný IVK, to neradí Macron, to chce Bilderberg.

Tam pracoval v administrativě, jste také jako malé děti... Dzp

D. Stirský 8.3.2019 15:43

Řekl bych Macron je za 18 a IVK bez dvou za 20.

V. K. a jeho intimové žijí zapouzdřeni ve druhé půli 20. století. Svět se díky internetu, sociálním sítím, mobilům atd. strašlivě zmenšil. Dnes je opravdu jednou velkou globální vesnicí. Ne každý má tak rád svůj jazyk, dějiny své země jako já. A myslím, že oproti běžné populaci vím o naší historii docela dost. Je to můj koníček. Jenže! Dnes mají šanci jen větší státní celky. Tedy třeba Spojené státy evropské. Mně by to vůbec nevadilo mít v občance evropské občanství. Koneckonců, vždy jsme v Evropě byli a naše dějiny jsou i dějinami evropskými. Avšak jít na to tak, že budeme zakládat další a další úřady, to je cesta do pekla. V EU (a také u nás) to funguje tak, že objeví-li se nějaký problém, založí se úřad. Já jsem pro co nejširší soukromou samosprávu. Abych uvedl nějaký příklad: Ať si lékaři vše řeší ve svých komorách a ne tak, že EU založí nějaký doktorský úřad pro kontrolu nad lékaři.

K. Janyška 8.3.2019 15:43

Re: Další útok na francouzského prezidenta,

Ano, tedy rozpustit. Pořád melete o reformování EU a nevíte vůnbec co je a co není možné... Dzp.

S. Netzer 8.3.2019 15:34

Re: Je zajímavé, že článek od Fenrycha už poznám jen podle

Asi inspirace článkem.

S. Netzer 8.3.2019 15:33

"Šílené" je spíš

národovectví v 21. století.

M. Prokop 8.3.2019 15:30

Re: "Argumenty" inženýra Klause

Hysterická reakce na hysterické nápady?

M. Prokop 8.3.2019 15:28

Re: Macron ta naše hnízda nacionalismu

Ale jo, občas se projevují i takhle, zvlášť když narazí na nějakou echt pitomost.

M. Prokop 8.3.2019 15:27

Re: Jediné, s čím nelze plně souhlasit je odmítání Schengenu

Souhlas.

V. Petr 8.3.2019 15:25

Macronovy teze jsou natolik ŠÍLENÉ, že se článku nelze divit

Např. představa "bezuhlíkové energetiky" ho nepřešla ani poté, co jí vyvolal akce "žlutých vest."

V. Petr 8.3.2019 15:23

Jediné, s čím nelze plně souhlasit je odmítání Schengenu

Sama myšlenka nebyla původně špatná - zrušení vnitřních hranic a ochrana hranic vnějších. JENŽE, když se "díky" bruselským neomarxistům a jejich souputníkům přestaly vnější hranice bránit, stala se tato představa NEUDRŽITELNOU!

J. Kulheim 8.3.2019 14:54

Re: Kdepak, pamflet je tradiční a stále živý publicistický žánr,

Co nebo kdo,vám brání abyste napsal argumenty na úvodník V.K? Reaguje na pana Macrona a jeho představu budoucí Evropy. Varuje před centralizací a ztrátou suverenity. Vy s obsahem jeho článku nesouhlasíte, ale žádné argumenty v čem se mýlí, jste nenapsal. Pouze osočujete a vytahujete se, že jste pozorně sledoval co řekla paní Švorcová.