22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

EVROPA: Polské šlápnutí na brzdu

Naše hlučná a denně slyšitelná a viditelná média se zaobírají žalobou EU podanou proti Polsku, když proces byl zahájen. Jak jinak, slovo dostávají především ti naši domácí mudrlanti, pro které je tento správný krok konečně tady, když je třeba Polsko srovnat do latě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 23.12.2017 10:45

Re: no, tak to bych ubral z nadseni

Sníh jsem četl - a srovnání pokulhává, protože politický islám se netají svou ochotou své odpůrce vraždit ve jménu a vůli svého boha - zatímco politické křesťanství - kterým katolicismus po staletí byl - sice vraždil či mučil též, ale v rozporu s vůlí svého boha. Pravděpodobnost, že se v Polsku etabluje nějaká forma klerikalismu je nízká - vzhledem k tomu, že stále platí možnost svobodných voleb a svobody slova, kterou naopak můžeme vidět v západní Evropě jako skomírající...

R. Morava 23.12.2017 13:45

Re: no, tak to bych ubral z nadseni

Je to tak. A podotknul bych že problémy můžou nastat, když je jeden vládce v církvi i společnosti. Jenže socialistický multi-kulti papež je politicky daleko od polského pojetí víry. Což je jen důkaz že Poláci nejedou podle jedné velké celosvětové kliky. To se naopak dá jednoznačně najít v klice noviny, školy, politika a bohužel i ekonomika celé dnešní západní civilizace. A to je ten pojmenovaný problém, určitě jim není dnešní polský křesťan.

M. Pesat 23.12.2017 13:46

Re: no, tak to bych ubral z nadseni

No, ja jsem tam napsal i slovo s nadsazkou, jinak ovsem Polsko a Polaky docela dobre znam, takze tvrdim to co jsem napsal. Pokus o etablovani klerikalismu-politickeho katolicismu do vsech forem zivota/skolstvi/instituci. Jeste bych zminil velice silny polsky antisemitismus, jak napsal polsky hitorik Gross, ze Armija krajowa/povstalecka armada za WW II, za valky zabila vice zidu nez Nemcu.Ty reci o polskych vlastencich a bohabojnych krestanech, tak to bych uz uplne byl opatrny, polsti bohabojni katolici velice horlive pomahali Nemcum vrzdit zidy, stejne tak Ukrajinci/Litevci/Lotysi/Estonci. Podivejte se na filmy" Ida/ziskal Oscara/ nebo Poklosie, ci v Temnotach.

Nebo si prectete knihu Prebarvene ptace/Jerzy Kosinski.

Rozdil mezi kovanym krestanem a kovanym muslimem/hinduistou jinym kovanym vericim je NULA.

Cest :)

https://www.youtube.com/watch?v=nhaEUIXdtPY

J. Kanioková 24.12.2017 17:07

Blbost,

TVP sleduji denně, do Polska jezdím velmi často. Mám tam příbuzné i dost kamarádů. Vaše odsudky jsou trapné !

R. Morava 23.12.2017 11:42

Re: no, tak to bych ubral z nadseni

Jestli Vám pořád nedošel rozdíl mezi Islámem a křesťanstvím, zajdite si zítra do kostela, pokud Vám to nedojde, zajdite si do Sýrie. Buď to pochopíte, nebo Vám uříznou hlavu. Co se týká Frankismu či Tisa, asi jste zapomněl že to byla jiná situace. Ve Španělsku se bojovalo proti komunistů a obě strany byly velmi kruté, mrtvých bylo hodně. Tiso by nebyl bez Hitlera, a kdyby za Hitlera nebyl Tiso, bylo by se Slovenskem mnohem hůř. Pokud to nechápete, škoda slov.

V. Braun 23.12.2017 13:42

Re: no, tak to bych ubral z nadseni

V Sýrii jsem pravda nebyl, ostatně tam žije jen malý zlomek muslimů, byl jsem ovšem v Íránu a kupodivu hlavu mi tam nikdo neřezal. Naopak, když jsem v obchodě kupoval nějaké oříšky a sušené ovoce tak se se mnou dal do řeči postarší místní pár, ptal se odkud jsem a pěkně jsme si angicky popovídali. Celkově tam jsou lidé velmi milí.

J. Hejna 23.12.2017 10:00

Skvělé!

Ale asi málo platné, bohužel.

P. Chládek 23.12.2017 9:45

Já jsem si nevšiml, ze by Polsko sklizelo v českých médiích nejakou výraznější kritiku za svoje počínání. Spíš naopak.... Proč se Holásek tak vzteká?

P. Rudolf 23.12.2017 8:48

Že by si autor

tak trochu neviděl do hu...úst? Stěžuje si, že "...je trapné a laciné, jak si počínají naše média a naši politici, když hodnotí politické dění v Polsku. Polsko by zasloužilo co nejobjektivnější komentování a velmi opatrné hodnocení toho, co se tsm děje." Tak si ukažme, jak si počíná, velmi opatrně hodnotí a komentuje autor:

"...slovo dostávají naši mudrlanti...srovnat Polsko do latě...opepřila to jakási polská dáma lámanou česko-polštinou...bruselští ochránci svatých evropských hodnot...my jen tušíme, co to je za nestravitelnou břečku...důvod, hýčkán nejen šéfy EU, ale také mohutně a nechutně propelován polskou bratrovražednou opozicí...naši soudci musí po Polsku závistivě pošilhávat...v Bruselu se z toho skoro střílejí do hlav...která si od Gemerkovy svazačky došla...neoliberální břečka, která zatáhla Polsko do genderového bahna...odebírání suverenity polského státu ve prospěch unijních struktur...Poláci šlápli na brzdu a říkají dost...dobrý účel světí prostředky...A.Merkelová a E.Macron - postoj tohoto prapodivně dekadentního tandemu mně páchne neblahým tušením věcí příštích...proto ta hysterie...holomci z Bruselu zahájili a hodlají provádět až do trapného konce...k EU tak mile příchylný ministr zahraničního nevměšování...Karla Šlechtová v čele ministerstva sebeobrany...zachránci rozplizlých bruselských hodnot...Babiš si dovolí ministryní jmenovat čerpající Karlu...to je tristní, kdyby to nebylo šílené...arcieurohujer Svoboda...úchvatné úkazy domácí politiky... Jejich skeče vždy pobaví..."

Autor opravdu vyniká v tom, co doporučuje druhé straně - vůbec si nepočíná "trapně a lacině", komentuje zásadně "co nejobjektivněji" a "velmi opatrně" hodnotí to, co se děje. Prostě chlouba NP.

P. Han 23.12.2017 8:56

Re: Že by si autor

Je to pouze reakce na mainstram, kde už neexistuje objektivní zpravodajství, pouze tendenční komentáře. Že to nechápete, se nedivím.

J. Kanioková 24.12.2017 17:12

:)))))))

J. Farda 23.12.2017 8:59

Re: Že by si autor

Názorně zde pane Rudolfe dokladujete, že pravda o Polsku kdekterého echtovního eurofila zabolí. Co se příštího počínání Babišových ministrů dotejče, zde doufejme pan Holásek střílí do větru. Tak se mějte.

R. Brzák 23.12.2017 9:14

Re: Že by si autor

Chválím, že se, pane Rudolfe, dnes snažíte argumentovat. Avšak pohříchu nikoliv o tématu článku - nevyvracíte nic z toho, co pan Holásek píše...jeden by došel k názoru, že krom formy nemáte panu Holáskovi co vytknout...ale chápu, že je pro Vás propad ideí EUnije a multikulturalismu natolik bolestivý, že reagujete jako by ostrá slova pana autora vůči mainstreamu přímo rozmetávaly Vaše bábovičky na pískovišti.

J. Hejna 23.12.2017 10:01

Re: Že by si autor

Od vás, pane Rudolfe, nikdo nic jiného neočekával.

J. Jelínek 23.12.2017 8:46

Reforma justice

v Polsku je mi celkem fuk, ať si to Poláci vyřídí sami mezi sebou, v tom s vámi autore souhlasím. Reakce "vlády" EU je také nějaká podivná, o tom žádná. Ale proč ta křeč? Mířím hlavně k tomu tandemu Macron-Merkel. Co je na něm proboha dekadentního? To jako, že ti dva sedí spolu na kanapi, sepisujou pochmurné verše, popíjí absint a sem tam si šňupnou trošku bílýho? A na závěr si zahrajou ruskou ruletu, protože nic nemá smysl a všechno je v p.deli? Jo, kéž by to bylo tak prosté. Obávám se však, že ti dva, třebas i bona fide, si o sobě myslí, že dělají něco prospěšného a konstruktivního. A přitom na co sáhnou, to s prominutím p.serou.

M. Drašner 23.12.2017 9:30

Re: Reforma justice

Pane Jelínku, problém je v tom, že ruskou ruletu s ostrými náboji bohužel nehrají.

J. Jelínek 23.12.2017 9:43

Re: Reforma justice

No vždyť to píšu: Kéž by....

O. Zuckerová 23.12.2017 12:57

Re: Reforma justice

Pane Jelínku (8.46), máte o dekadentnosti představy opravdu dětské! (Asi jako flamendrova maminka roku 1910)...

A. Reček 23.12.2017 7:38

Je to přesně tak

Samozřejmě i náš soudce Rychetský přispěchal s tvrdou kritikou toho, co ve Varšavě vláda a prezident připravili k reformě Ústavního soudu a justice. Tam už nebudou sedět soudci na svých místech až do smrti. Pěkně po dosažení 65. let si půjdou užívat důchodu všichni. A nejde jen o toto, tam totiž do různých justičních funkcí byli jmenování právníci s příbuzenskými vazbami na sebe. Proto dodnes tam určovala cokoli téměř neviditelná justiční mafie. No a u nás pan Rychetský ve svých, tuším 75.letech, také by mohl už užívat klidu a pokoje v důchodu.

P. Lenc 23.12.2017 8:14

Re: Je to přesně tak

Přesné pane Rečku a dík za článek.

M. Moravcová 23.12.2017 8:31

Re: Je to přesně tak

je to tak

J. Kopis 23.12.2017 7:31

A spřátelené armády EUSSSR nás opět přijdou osvobodit.

Aloisů Indrů, Drahomírů Kolderů, Oldřichů Švestků, Antonínů Kapků a Vasilů Biľaků zde máme v pražských kavárnách a neziskovkách přehršel!

R. Morava 23.12.2017 11:56

Re: A spřátelené armády EUSSSR nás opět přijdou osvobodit.

To mi připomnělo probíhající žalobu v Německu na naše komunistické papaláše, který organizuje vnučka Heyerovského(inu genialita se vždy nedědí anebo chytrý vědec může bý politický idiot) Celé mi to připadalo hodně divné protože se nesoudí, že dusili “kulaky”, ale že si dovolili hlídat hranice. Rozhodně jsem pro odsouzení zlých bachařů z 50tyých i pozdějších let, ale soudit někoho za ostrahu hranic?! Pak jsem se dočetl že vnučka Heyerovského je či byla ve straně Zelených bylo jasno. Zelení komunisté chtějí soudit rudé komunisty, takže základy socialiamu jim nevadí, chtějí spíš ukázat precedens, že hranice se nesmí bránit. A vůbec je to něco jako pokračování procesů se Slánským, taky komunistou, jen jinak rudým

J. Kopis 24.12.2017 17:21

Re: A spřátelené armády EUSSSR nás opět přijdou osvobodit.

Ano, za éry komunismu taky střídala jedna bolševická klika druhou. Plně to koresponduje se světovou neomarxistickou omladinou.

Z. Rychlý 23.12.2017 7:18

Pro eurohujery, zaklínající se demokratičností

Brusele, bych zdůraznil větu: D.Tusk je ve funkci proti vůli většiny národa. Tomu říkám demogracie, a tak demogratický je celý ten ojropský cirkus.

M. Moravcová 23.12.2017 6:13

Dobrý článek,

díky. Taky potřebujeme sakra šlápnout na brzdu.

J. Krásenský 23.12.2017 4:35

Perfektní popis,

vnímám to podobně. Děkuji.

J. Fridrich 23.12.2017 6:17

Re: Perfektní popis,

Ano, Polsko a Mad'arsko má " sebezáchovné " geny. S nimi a mladým Rakušanem v čele Rakouska bychom měli co nejvíce ladit " obranu " před šílenými experimentátory z Bruselu..

Š. Hašek 23.12.2017 4:05

1

V. Lunák 23.12.2017 1:05

tak tohle i pobavilo

Standardní autorova břečka, ve které tentokrát ale "mistrovsky" ukázal, že nerozumí pojmu neoliberalismus.