3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: Politika u soudu? Nepřípustné!

Podle rozhodnutí Evropské komise budou mít jednotlivé země šanci vyvléci se z povinnosti přijmout nařízené kvóty mimoevropských imigrantů tím, že se vyplatí. Konkrétně částkou 250 tisíc eur na jednoho odmítnutého přistěhovalce, tedy 6 milionů 750 tisíc korun za hlavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 9.5.2016 13:54

Z EU musíme rychle vystoupit.

Každý den setrvávání v této organizaci nás ohrožuje víc a více.

J. Tachovský 9.5.2016 15:01

Re: Z EU musíme rychle vystoupit.

Mate pravdu, ale samo se to neudela. Chce to tlacit na politiky, aby vypsali referendum a v referendu pak rozhodnout. A hlavne to chce nevolit kohokoliv, kdo ma neco spolecneho s kolaborantem Sobotkou.

J. Kombercová 9.5.2016 20:34

Re: Z EU musíme rychle vystoupit.

ČSSD jsem v životě nevolila. A co je mi to platné?

J. Růžička 9.5.2016 13:30

Je to tak, pane Jakle

Proč bychom měli obhajovat rozhodnutí svých volených zástupců u soudu? A co když ten soud rozhodne, že se musíme rozhodnutí EK podřídit? Budeme na tom stejně jako nyní, možná ještě hůře. To pak nemusíme chodit k volbám a volit, když podělaná, neomarxistická, nikým nevolená pakáž v čele s Junckerem a Schulzem rozhoduje za nás.

J. Mrázek 9.5.2016 10:13

Pavel Kopecký-část článku z

Na politiku evropského "socialismu s lidsku tváří“ zjevně není čas ani nálada. Snad nejlépe to vyjádřil tento týden ve svém vzkazu Robertu Ficovi předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker: „Příliš posloucháte své voliče. Chovejte se raději jako Evropan na plný úvazek,“ připomněl s arogantní otevřeností nikým nevolený bruselský protektor roli volených zástupců členských zemí.

Po těchto slovech určených všem místodržícím v provinciích je už jasné, že nyní se bude vyžadovat naprostá loajalita v provádění rozkazů, které vydává Angela Merkelová v čele tvrdého mocenského jádra europeistů. Vzbouřené středoevropské země a někteří další renegáti budou takzvaně přehlasováni a hotovo. Žádné ústupky, tvrdě po bolševicku. Nechcete migrantský import "Nového evropského člověka"? Zaplatíte za každého odmítnutého zhruba sedm miliónů korun. Tento „bruselský bič“ se už nijak neliší od vybírání výpalného zločineckými gangy.

J. Jurax 9.5.2016 19:18

Re: Pavel Kopecký-část článku z

Ano, EU si rozvracet nedáme ... Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento (EU) národ zápasiť.

To tu už jednou bylo ...

Ale nevěřil bych, že Juncker to řekne tak na plnou hubu - a hle http://www.telegraph.co.uk/news/2016/05/05/prime-ministers-listen-too-much-to-voters-complains-eus-juncker/ tady to je - takže arogantní nikým nevolený bruselský papaláš vyzývá premiéry zemí EU, aby příliš neposlouchali své voliče. Pozoruhodná drzost !!!!

Pryč z EU co nejdřív!

J. Kanioková 9.5.2016 23:39

Brrr...

Debilové..

L. Severa 9.5.2016 9:40

Proč ne?

100 hřiven stříbra a 300 volů (nebo obráceně?)jsme již za svoji bezpečnost platili.

K. Janyška 9.5.2016 9:21

Stěhování národů proti jejich vůli je charakteristickým

projevem zvůle a nelidskosti socialistů všech barev. Stalin je pro ně příkladem navždy... Dzp.

S. Ševeček 9.5.2016 9:57

Re: Stěhování národů proti jejich vůli je charakteristickým

Zvonka to vyzerá, že barbarský džugašvili Stalin ty národy stěhoval, "západní civilizované" Německo je přímo likvidovalo. Hle - národ Goetheho!

P. Vaňura 9.5.2016 10:12

Ono to Stalinovo "stěhování" rozhodně nebylo beze

ztrát. A to, že Němci jsou "národ Goetheho" se projevilo jen v tom, že to zabíjení bylo nutné "odosobnit." Proto Himmler zavedl plynové komory namísto toho, aby byly oběti zabíjeny krumpáčem či bajonetem, v čemž vynikali např. Japonci.

Dokonce i poprava zastřelením byla často vykonávána přes otvor ze zdi ze sousední místnosti. To se týkalo i nezletilých v případě Heydrichiády.

J. Jurax 9.5.2016 19:20

Re: Ono to Stalinovo "stěhování" rozhodně nebylo beze

No a taky šlo o produktivitu práce, že ano - v tom jsou Němci dobří ...

K. Janyška 9.5.2016 10:26

Re: Stěhování národů proti jejich vůli je charakteristickým

Ano, ano, socialista jak socialista... Dzp.

F. Kusák 9.5.2016 8:53

Mně také přijde

tato myšlenka jako nehorázná, lhostejno, který orgán EU s tím přijde. Je to částka nepředstavitelná, kterou většina lidí nevydělá za celý život. Na takové řešení mohou doplatit zase jen imigranti, protože budou většinovou společností nenáviděni. Ale jinak, tato suma se zřejmě odvíjí od skutečných nákladů na imigraci, které koneckonců odráží i částky, které dohodlo EU s Tureckem. Lze předpokládat, že reálné náklady spojené s přistěhovalectvím budou ještě mnohem vyšší, vezmeme-li v úvahu třeba zvýšenou kriminalitu a protiteroristická opatření. Pokud bychom tyto náklady posuzovali jako investiční, pak na návratnost takové investice můžeme asi zapomenout. Je to mnoho otázek a žádné odpovědi. Nedivme se pak běžným občanům - voličům, že zvolí toho, kdo jim tu srozumitelnou odpověď poskytne.

B. Mráz 9.5.2016 8:05

Myslím si,

že končí čas smejících se bestií v Čechách a přichází čas defenestrací.

P. Pětník 9.5.2016 7:35

IVK

je brloh tmářů, kteří lžou, jako když Kreml tiskne.

Evropská komise totiž nic takového rozhodnout nemůže, od toho jsou v EU zcela jiné orgány (Rada EU, Evropská rada, Parlament EU), EK jim pouze předkládá návrhy. Rozhoduje se kvalifikovanou většinou, v případě Rady EU musí být rozhodnutí přijato jednohlasně. Ale to vy v IVK moc dobře víte. Ale když to lhaní je tak krásná věc, že!

J. Myslivec 9.5.2016 7:51

Re: IVK

Když ale o tom nemůže a nesmí rozhodovat Brusel! Kdy to konečně pochopíte? Je lhostejné zda Ráda nebo cokoliv.

V tom má autor článku pravdu! Obracení se k soudu nic neřeší. Je to pustý alibismus.

P. Pětník 9.5.2016 8:06

Re: IVK

O soudu já nepíšu vůbec nic. To je iniciativa těch dvou států. A naprosto legitimní. Není v demokratické zemi vyšší moci, než je nezávislý soud.

Má připomínka se týká lži o Komisi EU. Ta v daném případě nerozhoduje o ničem.

R. Jonák 9.5.2016 8:53

Re: IVK

Píšete: Není v demokratické zemi vyšší moci, než je nezávislý soud.

Vy si stále ještě myslíte, že EU je demokratický stát? Za prvé Evropská unie není stát, to byste snad mohl vědět a to co se z EU vyvinulo určitě není ani trochu demokratické.

J. Schwarz 9.5.2016 9:56

Re: IVK

Nezávislý soud pouze posuzuje, je-li to či ono v souladu s e zákonem či s platnými smlouvami. V tomto kontextu se jeví jako vlastizrádci všichni ti, co byli pro Maasrichtskou smlouvu s tím, že mnohý s článků nebude "nikdy uplatněn", Kde kdo v EU má vyjednány výjimky, jen čeští eurohujeři si vždycky zdůvodnili jak je výhodné držet hubu a krok a i když president Klaus výjimku vyjednal, socani se jí vzdali. Pryč z EU, a je jedno jestli EK rozhoduje nebo ne. Už to co z ní vypadává prozrazuje že jde o spolek šílenců!

J. Hejna 9.5.2016 10:51

Re: IVK

Ano.

Jenom místo "šílenců" bych navrhoval "zločinců".

P. Švejnoch 9.5.2016 8:53

Re: IVK

"Rozhodnutí EK" je, nepřehlédl-li jsem se, v článku zmíněno jen jednou, na samém úvodu. Pokud jsou Vaše právní výklady správné (což nevím, a ani to nehodlám zjišťovat - na těch pár let, co tomu podivnému uskupení zvanému EU zbývá, to už nestojí za to), tedy pokud připustím, že se čirou náhodou nemýlíte, či "nemýlíte", pak ano, zřejmě tam místo slova "rozhodnutí" mělo být slovo "návrh". Vzhledem k praktickému fungování institucí EU by tam nejspíš mělo být něco mezi tím. "Rozhodnutí" je příliš kategorické, "návrh" naopak příliš vágní.

Tento sémanticko-lingvistický exkurs je ovšem, stejně jako Vaše rýpání se v prdu (abych se vyhnul expresivnějším výrazům), vzhledem ke smyslu článku úplně irelevantní.

Myslíte, že jednou dospějete alespoň v desetník...? :-)

Z. Švrček 9.5.2016 9:54

Re: IVK

Koukám, že jste dost zaujatý naiva. Z Komise zatím pochází všechno to zlo, které se hromadí v legislativě EU. Rada i ostatní orgány se brání, nebo (častěji) souhlasí, ale Komise je vlastně vláda EU a vynakládá dost úsilí, aby našla způsob jak obejít nemnohá nehodící se rozhodnutí ostatních institucí, které zůstávají jako Rada ještě aspoň trošku v rukách národních států. Překládá návrhy, má aktivitu, nevolení úředníci jedou jak mašinky. Soud je tady jen přívažek a nemůže být nezávislý, protože byl ustanoven "k prosazování evropské politiky" (prostudujte si "Evropské instituce jako zájmová skupina" od Rolanda Vaubela). Kdo pochopí tuhle novou socialistickou mašinerii, nemůže psát naivně jako vy o detailech, které v podstatě jen navozují zdání demokratické legitimity, ale ve skutečnosti celkově nejsou ničím, než součástí stroje k prosazování "generální" linie a plánu na evropský superstát vzniklý po potlačení národních států, v nichž jedině snad dnes ještě může být řeč o nějaké demokracii.

B. Mráz 9.5.2016 11:46

Re: IVK

Jen pro naprosté ignoranty je větším nepřítelem IVK než Evropská komise.

S. Netzer 9.5.2016 12:02

Re: IVK

V tom případě budu ráda "naprostý ignorant".

P. Švejnoch 9.5.2016 12:16

Re: IVK

... přítomný čas by skutečnost vystihoval mnohem přesněji, milá paní Netzer... :-)

P. Han 9.5.2016 17:50

Re: IVK

To už jste. Je pěkné, že jste ignorantem ráda. Jiní se třeba snaží něco pochopit, ale vy se v té ignoranci s potěšením čvachtáte.

P. Han 9.5.2016 17:48

Re: IVK

Ale navrhuje to. Většinou jsou návrhy EK automaticky schvalovány. Proto se o tom píše a mluví, a nejenom v IVK.

https://www.euroskop.cz/9007/27327/clanek/komise-navrhuje-spustit-pri-krizi-prerozdelovani-imigrantu/

http://zpravy.idnes.cz/evropska-komise-a-plan-na-prerozdeleni-uprchliku-fb7-/zahranicni.aspx?c=A150527_115646_zahranicni_ert

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/71237/nehoraznost-z-bruselu-budem-platit-pokuty-za-odmitnute-uprchliky.html

J. Vlček 9.5.2016 8:23

Re: IVK

Pane Pětníku, zkuste se zamyslet nad obsahem článku bez toho, že budete zkoumat od koho článek přichází. Možná zjistíte, že je pravdivý a nezačnete štěkat jako ratlík, když zahlédne značku IVK, na kterou je alergický.

S. Ševeček 9.5.2016 9:00

Re: IVK

Máte na mysli "Parlament EU", který nemá žádnou pravomoc nad tzv. Komisí:

Ha, ha, ha!