9.7.2024 | Svátek má Drahoslava


Diskuse k článku

EVROPA: Po útocích v Bruselu lítost, nikoliv údiv

Tento článek byl napsán jako reakce na loňské pařížské události (v názvu byla místo Bruselu Paříž). Jelikož nebyl zveřejněn, dovoluji si ho publikovat beze změn nyní. Jeho aktuálnost posuďte laskavě sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 28.3.2016 23:52

Tento návod nebude realizován!

Muslimové nejsou schopni porážet západní armády a nebyli by schopni čelit ani své fyzické deportaci!

Zdrojem jejich momentální síly je západní multikulturní, politicko-korektní promuslimská pátá kolona, která brutalitu muslimů potřebuje k vytvoření své elitářské "zelené" říše, likvidující svobodu myšlení svých obyvatel i existenci "nevyvolených" národů (proto vyvolává občanské války, organizovala masy ilegálních imigrantů a vítala je...)!

Pokud nebude tato "pátá kolona" zcela poražena, dokončí své "dílo" (zkázu tradiční západní demokracie) dříve nebo později a pak učiní i z muslimů pouze jednu z jí ovládaných kultur!

Úplná porážka jí ale bohužel nehrozí!

P. Vaňura 28.3.2016 22:54

Já si na atentáty zvykat nehodlám

Bude li jedinou cestou, jak se teroristů zbavit Hitler, potom podpořím Hitlera. Totalitní režimy si s terorem obvykle poradí!

H. Balzám 28.3.2016 16:07

Jsem rád za Brusel

Zaprvé, jsem velmi rád, že se to stalo v Bruselu a ne u nás, že tam zařvali úplně cizí lidé a ne někdo z mých blízkých. Za druhé, jsem rád, že se stalo něco, co těm bezzubým úchylným metrosexuálům, kteří by chtěli dnes "lídrovat" Evropu, otvírá oči, něco co nejde jen tak okecat nebo zapřít. Proti bojujícím muslimům lze bojovat jedině jejich vlastními zbraněmi, boj za boj, smrt za smrt. Doufám, že se dožiju doby, kdy odstřelení muslimáka na ulici bude považováno za sebeobranu...

J. Šejnoha 28.3.2016 18:26

Re: Jsem rád za Brusel

EU vůdci, postižení humanitárním amokem, a jejich voliči s nimi, musí dostat ještě celou řadu tvrdých lekcí, než procitnou.

Doufejme, že jejich procitnutí nastane dříve než Islámký teror dorazí do Prahy a dalších našich měst.

Každopádně EU přijde likvidace této invaze hodně draho.

M. Pivoda 28.3.2016 12:02

Tání v Arktidě může změnit směr Golfského proudu

Filous: "Potřebujeme ... také zastavit a obrátit migrační proud."

Hm. O čem vlastně svědčí ten dosavadní směr migračního proudu?

P. Dvořák 28.3.2016 12:09

Re: Tání v Arktidě může změnit směr Golfského proudu

Že Golfský proud dosud nezměil směr.

T. Kočí 28.3.2016 11:33

Už jednou "z.degenerovaný a rozmazlený"*

Národ vykostil zdravé Japonce Němce ruské komouše.

J. Ráž 28.3.2016 10:55

Proč by se měl někdo přizpůsobovat?

Řekněte mi, proč by se měl nějaký imigrant přizpůsobovat. Vždyť by šel proti svým zájmům a nikdo to po něm ani nechce. Oni dávno poznali, že Evropané jsou zbabělí, vystrašení a bezzásadoví. Raději odstraní ze škol kříže, přestanou podávat vepřové, nechají se urážet, strachem odmítnou chránit své ženy a děti a aplikují jakási podivná lidská práva i na teroristy, než by šli do střetu s muslimy. Podle jejich pohledu (muslimů) a domnívám se, že ryze pragmatického, jsou Evropané degenerovanou civilizací,která podle zákonů evoluce musí být nahrazena nebo aspoň ozdravěna. Germáni byli taky primitivnější, než byli Římané, ale byli zdravější civilizací, než byli Římane v poslední etapě svého vývoje, a tak postupně evolučně zvítězili. Buď se zdravé jádro křesťanské civilizace, které je spíše dnes na východě, myslím tím státy V4, útokům muslimů ubrání tím, že je na své území nepustí, nebo bude muset s muslimy jako slabší asimilovat, čehož jsme svědky na západě.

P. Dvořák 28.3.2016 11:32

Re: Proč by se měl někdo přizpůsobovat?

"Germáni byli taky primitivnější, než byli Římané, ale byli zdravější civilizací . . . "

Nelze než souhlasit. Navíc jsme dnes poučeni minulostí, takže víme, že vývojová spirála je možná nepravidelná, ale vcelku neúprosná. Vývoj se musí nejprve vrátit zpět, aby mohl nabrat "švunk" a vyletět výš a do větší šířky.

Jenže si celkem logicky říkáme, jestli to musí být zrovna teď a jestli ti, kteří budou spirálou zatlačeni zpět, musíme být zrovna my.

A protože, jak se zdá, nic smysluplného a zásadního proti tomuto vývoji neuděláme, bude to zrovna teď a budeme to zrovna my.

Z. Rychlý 28.3.2016 10:43

"Vlak" Západu,

hnaný touhou po penězích, rozbíjí mezilidské vztahy, rodiny i manželství, vysvléká ženy a obnažuje sex, zabíjí nenarozené i staré nebo nemocné, likviduje přírodu.

Inu když někdo vidí svět takhle jednostranně, zřejmě jen čeká na vlak do ráje.

Co s takovou žlučovitou výbavou může vyblejt za text.

R. Tesařík 28.3.2016 10:29

Filou, Filous,

Hezky jste si zamoralizoval...Ta moc peněz zvláště pěkná.

Z. Frys 28.3.2016 10:39

Re: Filou, Filous,

„Vlak“ Západu, hnaný touhou po penězích, rozbíjí mezilidské vztahy, rodiny i manželství, vysvléká ženy a obnažuje sex, zabíjí nenarozené i staré nebo nemocné, likviduje přírodu.....

Něco podobného jsem už kdysi slýchával. Akorát místo "vlak Západu" tam byl imperialismus...

K. Janyška 28.3.2016 8:51

Je to srážka odvěká a skutečná !!! Pozor na to !!!

Je to boj na život a na smrt !!! Zařiďme se podle toho !!! Virus náboženských představ je u muslimů řídící jednotkou jejich světského chování. Nejsou, coby jednotlivci, civilizováni, tedy osamostatněni obchodem.. Dzp,.

P. Lenc 28.3.2016 8:12

A tak jsem si pane Filousi

početl a nevím, jestli se má smát nebo plakat.Co všechno nenavrhujete.Jenom se zeptám.Bylo přistěhovalcům v Belgii, Francii, Anglie, Německu atd. bráněno ve vzdělávání?Bylo jim bráněno v hledání zaměstnání?Bylo jim bráněno v integraci do společnosti? Zajisté že ne.O tom, že multikulturismus naprosto selhal vidíme dnes a denně a to jen proto, že tito lidé, muslimové, nemají zájem ve své většině se integrovat.Takže vaše rady jsou rady poněkud "hraběcí" na úrovni nějaké "lidskoprávní" organizace.

J. Schwarz 28.3.2016 7:24

Za rozpad

tradičních hodnot nemůžou peníze, ale "Pokrok", státní sociální systémy, upřednostňování menšin / feminismus, genderismus, LGBT /. Je ale pravdou, že zuřivý boj levičáků proti "moci peněz" penězům velice prospívá a to je taky důvod, proč nadnárodní kapitál podporuje Hollanda, Merkelovou, Obamu či Clintonovou a ne Le Penovou, Trumpa či Nigela Farage.

M. Červeňák 28.3.2016 4:30

Jen samé

mělo by se..., mohlo by se...

Nic než pouhé blablablabla...

J. Frček 28.3.2016 6:25

Re: Jen samé

Ale jedna dobra myslenka v clanku zaznela. Nedovolit v evropskych mestech saria zony. Oni totiz vetsinou podnikaji teroristicke utoky ti mistni Dzihadiste, ti co se narodili jiz v evrope...

Z. Čábelka 28.3.2016 4:23

Ani hmyz nelze organizovat rozkazem

Ani zákony včetně jejich vymáhání prostě nepomůžou. Lidské myšlení, chování a konání není kupa trámů, které ze dne na den rozkazem srovnáte do podoby užitečné stavby. Společnost musí zrát jako víno, sýr i plody rostlin.

Dnes sociální šílenci stále musí provádět alchymické pokusy a organizovat chemické struktury dle svých snů. Kdyby alespoň ty uplácané srágory bouchaly jen v jejich dlaních a své koktejly pili sami.

Čapek toto vše viděl a popsal! Stačí jej i dnes vnímat a dosazovat aktuální termíny a problémy.

Prostě platí, nehoupat a nemíchat.

J. Brunner 28.3.2016 19:40

Re: Ani hmyz nelze organizovat rozkazem

Souhlas, ale na Čapka lidé nedali a opět nedají. Ani na kohokoli rozumného. Mocní se budou bránit jako dosud, až jim to nějaký nový "dravec" vyrazí z rukou. A pak bude všechno obráceně, sluníčka ve vězení, neposlušní muslimové v koncentrácích, humanisté na mrtvici. Klidně to může dopadnout ještě hůře.

B. Volarik 28.3.2016 19:56

Re: Ani hmyz nelze organizovat rozkazem

A pak bude všechno obráceně, sluníčka ve vězení, neposlušní muslimové v koncentrácích, humanisté na mrtvici.

Docela přijatelné řešení. Až ho bude dosaženo, bude možno přemýšlet jak dál....

J. Brunner 28.3.2016 21:18

Re: Ani hmyz nelze organizovat rozkazem

To zase nebude na nás, nejspíš i na to doplatíme.

P. Sulc 28.3.2016 3:18

Tisice clanku nezmeni nic!

Jen miliony demonstrantu ve vsech velkych medtech EU bude videt a slyset. Ale narek a zapalovani svicicek moc nepomuze. Je to daleko vice ukazka slabosti: koukejte, muslimove, mu neco delame, zapalujeme svicicky. No, oni zase pasuji ci kradou kalasnikovy a delaji vybusniny.. Svicka proti kalasnikovy. To je krestansvi proti islamu. Das mi facku a ja nastavim druhou tvar.

J. Ráž 28.3.2016 11:06

Re: Tisice clanku nezmeni nic!

Miluj své nepřátele (Mat.44)

Dobře čiňte těm, kdo vás nenávidí a žehnejte těm, kdo vás proklínají (Lukáš 27-28)

A kdyz to nekdo vezme doslova, nemůže se divit, že papež František poklekne před muslimy, políbí jim nohy a umyje je, aniž by si uvědomil, že toto gesto je v celém muslimském světě považováno za projev bezpodmínečné kapitulace křesťanů.

J. Kanioková 28.3.2016 13:29

Přiznám se,

že při pohledu na fotku toho "gesta" se mi chtělo zvracet..

V. Vaclavik 28.3.2016 13:57

Re: Přiznám se,

Ja se radsi ani nedivam, jako se nedivam na zvrhlosti vseobecne.

P. Sulc 28.3.2016 19:44

Re: Tisice clanku nezmeni nic!

Mate pravdu, tak to bohuzel je. Papez je ted jen pro ostudu, i kdyby jezdil jen v Citroenu 2CV.

T. Pansky 28.3.2016 3:02

Clanek velmi vseobecny, bezzuby ... Co je nutne???

... Abychom neco zmenili, musime jasne oznacit vinika (bez oznaceni vinika se nemuzeme snazit o reseni). Vinikem je evropsky socialismus, ktery se dostava do krize s naslednym rozkladem spolecnosti. Socialiste (levice) se snazi o vybudovani evropskeho superstatu, ktery se ovsem zacina bortit. Socialiste ve sve aroganci jsou ochotni naprosto ignorovat sve vlastni obcany a nejsou ochotni chranit sve hranice = obcany pred najezdem jine kultury.

Takze obcane se musi zbavit socio/komunistickych idealu o vlade z Bruselu bez moznosti demokraticke kontroly pomoci voleb do vsech unijnich organu. ... A to je jen zacatek. Je nutne nastolit dodrzovani Lisabonske smlouvy. Paklize to neni mozne, je treba Lisabonskou smlouvu opustit.