22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

Sdílená odpovědnost odporuje přirozenému právu, činí z lidí viníky stavu, za který nemohou, a žádá po lidech odpovědnost za něco, co neudělali. Přesto skrze ni ovládají politické elity státy a celé národy v EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 25.8.2015 1:03

Zda sep ze jen dalsi Matejkovske

politicke mlaceni prazdne slamy. Famous nikdy nic neresi, jenom se populisticky vykecava. Klasika, jako by ho nekdo naprogramoval. :-)

J. Jurax 24.8.2015 22:09

Re: Vždyť právě míra vděčnosti za poskytnutý azyl je výborným

Ani nejupřímnější vděčnost opravdových uprchlíků před nebezpečím nevydrží u všech srážku s realitou; a nemvydrží věčně. A u jejich potomků - u těch, co se nedokáží/nechtějí asimilovat - to bude ještě horší. A pak nastanou problémy, jaké jsou třeba ve Francii, Británii či Švédsku. A Německu.

J. Jurax 24.8.2015 22:02

Re: Naše kvalitní armáda z dnešních mamánků ?

No, ti co máme jako profesionály jsou aspoň částečně odkojení Afghánistánem a tak podobně, ne bitvami na PC.

A mimoto - ne všichni mladíci jsou mamánci. Akorát výcvik jim chybí ...

D. Nowodny 24.8.2015 21:45

Re: Autore, píšete naprosté bláboly!

DA !

D. Nowodny 24.8.2015 21:35

Re: Dodatek k populaci

"Někomu" leží v hlavě co je bilion :   1 bilion je tisic milionů, což je 1miliarda !

K dnešnímu dni a roku 2015 světová populace se "hýbe" kolem 7,362252880 bilionů.

Nárust populace 2015 je zatím   53,676980 milionů

P. Vaňura 24.8.2015 21:28

Ty Palestince jste v diskusi zmínil Vy!

P. Vaňura 24.8.2015 21:08

Soudruh N. A. Frenkel dokázal nacpat do krimu 15

milionů lidí. To je ovšem extrém, ale je to reakce na Vaše "nejde."

P. Vaňura 24.8.2015 21:05

Jak se emigrovalo do USA přesně nevím, to, co jsem

napsal o letence a zaškolení se týkalo Austrálie.

D. Nowodny 24.8.2015 21:04

Re: Dodatek k populaci

Chlapče počítej počítej !

D. Nowodny 24.8.2015 20:59

Re: Pochybuji, že se do toho Švýcarska dostali ilegálně!

Museli mít platný ČS pas, zdravotní prohlídku /XRay a test na TBC/. Letenku většinou splaceli po "zabydlení". Příspěvky na živobití byly minimální a velmi krátké. Do USA emigrovat bylo velmi obtížné a čekalo se i rok, i když měl někdo  příbuzné v dobré finanční situaci.

Žádné "milodary" nebyly !

J. Vlček 24.8.2015 20:38

Re: V Evropě přestávají platit zákony

Pane Fridrichu, jistě jste si to moje povídání mohl vykládat jako coby kdyby, ale já chtěl říci to, že bychom se měli oprostit od direktiv EU, a chovat se jako suverénní stát, dbát na dodržování našich zákonů a chránit si naše zájmy, dbát na naší bezpečnost a zárukou této bezpečnosti by měla být naše armáda, která by se podle mého přesvědčení měla vrátit k všeobecným odvodům branců, a povinné, alespoň roční vojenské službě. Každý muž v této zemi by měl umět zacházet se zbraní a být schopen bránit svou vlast.

P. Čulík 24.8.2015 20:31

Re: Samozřejmě, kriminály je třeba zreformovat tak, aby

Jasně, jako teoretik máte za 1. Můžete si s panem Matějkou notovat.

Ta situace potřebuje řešení, ale jiné, od jiných lidí, nežli jste vy. A to řešení zase tak jednoduché nebude, tím vůbec netvrdím, že tu musíme ubytovat milión běženců.

Jednak ty státy, kam se hrnou, by měly dát jasně najevo, že je tam žádný ráj nečeká, ani dávky, ani občanství, leda že je tam nechají pouze přežít bez možnosti volného pohybu a po stabilizaci situace návrat domů. A osvětovou kampaň u nich, že utrácet za cestu je nesmysl. A že to bude z bláta do louže.

Ale posílat je zpět do Maďarska nebo Řecka je nesmysl. Nacpat milion lidí do krimu nejde, pusťte ty chiméry z hlavy:-)

P. Vaňura 24.8.2015 20:13

Samozřejmě, kriminály je třeba zreformovat tak, aby

si vězni na sebe vydělali. V USA to už funguje.

Píše se o "první bezpečné zemi." Jenže to je pro uprchlíky ze Syrie už Turecko! Kdo jde dál, je už ekonomický migrant, nikoliv uprchlík! A ten už vůbec nemá nárok chtít se nacpat třeba do Německa.

P. Vaňura 24.8.2015 20:05

Pochybuji, že se do toho Švýcarska dostali ilegálně!

Pokud někdo utekl z ČSSR (typicky r. 1968-1969), přihlásil se na policii v Rakousku nebo v Německu (vyjímku by mohlo tvořit letadlo, ale to by muselo být napřed uneseno; to se skutečně stalo, že někdo unesl letadlo a jiný cestující v něm letící požádal na letišti o azyl). Takže třeba byl v Traiskirchenu v Rakousku. Nevím, kolik azylů Rakousko poskytlo, byla to ale menšina z celkového počtu uprchlíků. Další postup byl totiž ten, že uprchlíci v tom táboře nebo někde vedle jednali s úřady zemí, kde by se chtěli usadit (např. USA, Austrálie, Kanada, Švýcarsko). Ty země chtěly různé doklady, případně někoho, kdo se za dotyčného zaručí a teprve až byla žádost kladně vyřízena, odcestoval dotyčný do cílové země (trvalo to třeba měsíc ale ta země mu pak zaplatila třeba i letenku a kurz jazyka). Pocházet z komunistické rodiny mohlo být někdy handicapem ale mnohem horší bylo, pokud to dotyčný úřadům zapřel, oni si to většinou dokázali zjistit. Pochopitelně, když někdo odletěl legálně z ČSSR do USA, žádal o azyl tam. Existovaly též případy, kdy cestující utekl během mezipřistání z letadla, které letělo z Prahy do Havany, pak se to řešilo také tam.

Pokud někdo přijel do Švýcarska legálně, mohl tam požádat o azyl, ale nebylo jisté, že ho nevypoví do některé ze sousedních zemí, kam má platné vízum, to záleželo na Švýcarech.

Poměry v 50 letech moc neznám, tam bylo více "kopečkářů," ale bylo to asi podobné.

J. Kanioková 24.8.2015 18:43

No... prvořadně je nutná změna zákonů...

těch sociálních. Aby přestaly být lákadlem. Zredukovat ty na základě "pozitivní diskriminace". A dát tam zcela ZÁSADNĚ, že zde mají naprostou přednost principy vycházející z křesťanství.

... já vím... utopie..

P. Vaňura 24.8.2015 18:42

Nezapomeňte, že zrádcovská vláda může nakonec viset

hlavou dolů na benzinové pumpě. Precedent tu je a pochybuji, že to politici nevědí.

Možná ale netuší, že je Brusel nažene jednat tak ostře proti národním zájmům, jako nahnal svého času Hitler Mussoliniho...

P. Čulík 24.8.2015 18:15

Re: Legální žadatel se v první bezpečné zemi přihlásí na policii

Výborně vymýšleno! Budeme živit tisíce běženců v kriminálech. A když jde někomu o krk, lehce si zdůvodní zemi, která mu je bezpečná. A myslíte, že naše lidi zavírali, když požádali o azyl třeba až ve Švýcarsku?

P. Vaňura 24.8.2015 17:53

Legální žadatel se v první bezpečné zemi přihlásí na policii

se žádostí o azyl a dále se řídí pokyny úřadů. Všichni ostatní porušují zákon. A jako takoví patří do krimálu a po odpykání trestu vypověďět. Pokud neuposlechnou a zůstanou, zavřít je znovu a dát jim flastr jako recidivistům. Atd. atd.

V. Vlach 24.8.2015 17:46

Re: Vždyť právě míra vděčnosti za poskytnutý azyl je výborným

To vaše přepadení, omámení a následná deportace do Somálska se jeví čím dál reálněji, osobo vymaštěná!

V. Vlach 24.8.2015 17:43

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem.

A to tak, že ho musí bolet huba celej den a ty další taky.

J. Plzák 24.8.2015 17:41

Ne mít se fajn, ale bezpečně přežít.

Stoprocentní souhlas s panem Matějkou.

Jiné řešení není už proto, že nikdo neví, kdy příliv uprchlíků skončí.

Naši pohlaváři chtějí regulovat něco, o čem nevědí, jak vůbec a jak dlouho to bude probíhat.

Nabízí se parelela se změnou klimatu.

Nikdo nic o tom konkrétního neví, jen všichni jsou si zajedno, že proti tomu nutno bojovat. Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou. Jak za časů Goebelse.

J. Kanioková 24.8.2015 16:54

:)))))))))

J. Skotnica 24.8.2015 16:17

Re: Pane Matějko, konec teorie, situace je příliš vážná

Svatá prostato! Proč? Ostatně, kolik je tam palesticů. Ti přece nikam nemusí, ti musí zničit Izrael.

J. Ráž 24.8.2015 15:53

Re: Autore, píšete naprosté bláboly!

Pane Krystliku, doporučuji o Mezinárodní úmluvě o právní ochraně uprchlíků nemluvit, když jste ji nečetl. Po přečtení zjistíte, jak tam je uprchlík definován, kde o asyl může žádat i to, že důkazní břemeno ,že splňuje kritéria uprchlíka nese on. A ostatní, kdo kritériím uprchlíka nevyhovují, mají být hned deportováni i podle Vámi zmíněné úmluvy.

Z těch běženců nárok na mezinárodní právní ochranu vztahující se na uprchlíky, splňuje max 1 promile. A to si myslím, že jsem hodně tolerantní!

V. Plocek 24.8.2015 15:47

Re: EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

Já bych si představil, víte co. Sama jste mi napověděla. Teď nevím jaký druh, provedení. To jsou dnes lidi sprosťáci. Ale pořád je to lepší, než diskuze o politice. Zdravím. Koza

J. Ráž 24.8.2015 15:44

Re: Vždyť právě míra vděčnosti za poskytnutý azyl je výborným

Paní Netzer, čím se podle Vás vyznačuje "nácek", když s tím po označením ve svých příspěvcích známkujete každého, kdo Vám svými názory "nevoní"

Doporučuji nahlédnout do nějaké encyklopedie, jak tam je nacismus a z toho odvozenina nácek definován, abyste byla v obraze a neplýtvala tímto označením na někoho, kdo je naprosto vzdálen nacismu.

J. Ráž 24.8.2015 15:36

Pane M. máte pravdu

ale co s tím, když i milion občanů předá vládě petici, kterou žádá zpřísnění asylové politiky a média i vlada budou mlčet, oproti tomu relativně pár instantních celebrit podepíše prohlášení, kde bude požadovat pro migranty uvolnit hotely ve velkých městech ať se necítí být izolování i zvýšení kapesného a okamžitě nastane, jak napsal Dr.Macek, mediální průjem, pod jehož tlakem vláda hned uvolní pro migranty Hilton s Continentalem.

R. Langer 24.8.2015 15:30

Re: Vždyť právě míra vděčnosti za poskytnutý azyl je výborným

Jediní, kdo se chovají jako nácci jsou muslimáci. A ty jim zřejmě šéfuješ.

M. Moravcová 24.8.2015 14:49

Re: EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

"Otázkou je, co si pod jednotnou Evropou představit?

To si děláte kozy, po 15 letech se ptát, co si pod tím jednotným, rozjetým, zrychlujícím a nebrzdícím EU vlakem mám představit?

V. Plocek 24.8.2015 14:29

Re: EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

Ze vším s vámi souhlasím. A překvapení - zrušit stávající EU.To by se mi také líbilo. Ale jak potom dál, když vezmi v úvahu váš názor, že pořádní politici nejsou. Potom je lepší o tom nepřemýšlet a strčit hlavu do písku. Já si to mohu při svém vyšším věku dovolit, ale co naši potomci. Zdravím.