19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

Sdílená odpovědnost odporuje přirozenému právu, činí z lidí viníky stavu, za který nemohou, a žádá po lidech odpovědnost za něco, co neudělali. Přesto skrze ni ovládají politické elity státy a celé národy v EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vach 24.8.2015 7:40

Re: Mě by jenom zajímalo,

Když je hodně myší,tak je i hodně káňat.

Když vykrmujeme Afriku a léčíme jim nemoci ,tak se ti "Čmoudi"budou množit.

Hrůza nastane,až v Evropě dostanou vše grátis-to se začnou množit jak o závod.

P. Selinger 24.8.2015 7:38

EU je konečné vítězství Velkoněmecké říše

v III. světové válce vedené mírovými prostředky.

P. Lenc 24.8.2015 7:35

Není co dodat.

R. Gramblička 24.8.2015 6:58

naprostý souhlas, hauk!

E. Vašátko 24.8.2015 6:19

Mě by jenom zajímalo,

kdy tihle všichni dobrodinci chudých psů a koček a imigrantů všech barev sami pochopí, že všeho moc škodí a řeknou dost. Jen jde o to, jestli už nebude pozdě. Čím více těch imigrantů do Evropy přijímáme, tím více se jich na stejný pochod chystá, protože tady u nás je všechno zadarmo, nemusí se tu dělat a pečení holubi létají rovnou do otevřených úst. Přece i největší dobroser musí pochopit, že Evropa není nafukovací a že těch chudáků je v Africe a na východě daleko víc, než si umíme představit. Spočítal si už někdo, kolik milionů čeká na lepší život třeba jenom v Africe, v Afganistánu, v Pakistánu a co teprve v Bangladeši atd atd. A až se skutečně dají na pochod, budeme stát na špičkách na Václavském náměst a bát se, aby nás neušlapali. Souhlasím s panem Langrem, Frýbortem a se všemi, kteří se na tenhle problém dívají reálně. A všem těm doktorům humánních věd a dobrodincům všeho druhu mohu přát jenom pořádnou práci, nejlépe manuální, aby nesmyslné nápady pustili z hlavy. Ostatně - několik bych jich přijal na stavebně montážní práce, nemusí toho umět moc, ostatní v partě by je rychle zacvičili...

B. Volarik 24.8.2015 5:10

Cože to?

přiměřené humanitární standardy pro ubytování, lékařskou péči, kapesné a další....???

Tak o takových věcech jsem neměl ponětí, když jsem pelášil pryč od komunismu. A to jsem se vlastně vrhal z poměrného blahobytu socialistické "střední třídy" do naprosté bídy v Americe (seděl jsem na zemi v jakési garsonce se sprchovým koutem, vedle mne železná postel, ukradená ze sběrny. Stůl nebyl...místo něho papundeklová krabice a na ní TELEFON. Telefonní seznam Zlaté stránky jsem sebral na zemi na dvorku. Obtelefonovával jsem svářečské firmy a říkal jim: " Dobrý den, jmenuji se Borek, jsem svářeč, právě jsem přišel z Československa. Potřebujete někoho?" Během týdne potřebovali).

Standardy ubytování, kapesné, lékařskou péči....si ze mně děláte srandu?

J. Kanioková 24.8.2015 2:31

Naše kvalitní armáda z dnešních mamánků ?

Odkojených "bitvami" na PC ?

J. Kanioková 24.8.2015 2:25

Naprosto souzním s autorem..

Děsí mě, když každou chvíli čtu alibistické prohlášení některých evropských ministrů zahraničí, že migraci je třeba řešit společně. Do pihele !!! Jak dlouho tenhle průšvih jede, a co dělali doteď? Co vymysleli ? Pokrytecké alibistické kecy! Politickou propagandu. Vždyť ta evropská věrchuška, až na výjimky, to jsou lidi typu Šiklové, Holubové, Havla, Kocába, Dientsbiera, Marksové a podobných exotů, pro něž jsou pózy daleko důležitější, než rozpočet a NUTNÉ potřeby VLASTNÍCH občanů..

I ti vědci - „Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení."

EU naprosto zdegenerovala a reakce normálních lidí nemůže být jiná, než narůstající frustrace, která snadno překmitne do snadno zneužitelné agresivity.

Cílem politické propagandy musí být reálná logická politika – tedy konkrétní praktické činy, ne akademické disputace.

P. Dvořák 24.8.2015 2:08

Možná to o pár tisíc nesedí, to už je jedno. ALE

čistě teoreticky, pokud bychom přijímali imigranty v poměru k počtu obyvatel, tak v porovnání s Německem bychom jenom letos přijali a živili cca 65 000 hladových krků.

To je trojnásobek současného počtu vězňů nebo 1/6 reálně odhadnutého počtu indoevropanů na sociálních dávkách.

Jen pro představu, do škol nastupuje něco kolem 110 000 prvňáčků, cože je de facto jeden ročník obyvatel. Tedy každé dva roky bychom u nás živili jeden ročník obyvatel navíc. A aby se to vyrovnalo, současně bychom mohli každé dva roky odsunout o jeden rok odchod do důchodu a těm co by se ho dožili, by už ani nestálo zato jim ho na těch pár týdnů, než zemřou, valorizovat.

T. Pansky 24.8.2015 2:00

Re: Nahy cisar: v soucasnosti vidime, jak struktura EU ne ...

Ja s vami souhlasim.  Je treba neustale se vyjadrovat k vecem soucasnym, ale nezapomenout minulost.  Nicmene, v soucasnosti si s pristehovalci zadelavame na problem, ktery nas pozere.

J. Jurax 24.8.2015 1:54

Re: EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

A pokud jde o obranu při ohrožení - EU nás ochrání? Srandovní představa. Jak a čím? Urputným žvaněním? Jak chrání před invazí nelegálních imigrantů? Není schopna ani ochotna bránit vlastní hranice.

Koneckonců když nám Kanada zavedla víza kvůli cikánům, čacká EU se na nás zvysoka vy$rala - a to šlo vlastně o prkotinu.

A mimoto na ochranu máme NATO. Pokud vůbec.

Nejlepší obranou je vlastní armáda - jenže my máme 20 000 vojáků bez vycvičených záloh s nevalnou technikou. Je fakt, že to je vyloženě naše vina a naše blbost, za tohle EU vyjímečně nemůže. Ale kdyby dávala na armádu dotace jak na zbytečné cyklostezky a jiné ještě horší hlouposti ... i když by se hodně rozkradlo, to by se to čerpalo a budovalo :-)

J. Kanioková 24.8.2015 1:49

....

""Jednotná Evropa, racionálně řízená a razantně ochraňující své obyvatele na kterémkoliv místě.""

Opravdu jste tak naivní ? Budíček...!

J. Jurax 24.8.2015 1:38

Re: EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

Ale houby - "Jednotná Evropa, racionálně řízená a razantně ochraňující své obyvatele na kterémkoliv místě." ... tak to nejdřív zrušit EU jako třídu a pak opatrně uvažovat, jak by se to dalo udělat líp.

"dosadit do vedení Evropy skutečné racionálně uvažující politiky, ne dnešní neschopné panáky." ... to je hraběcí rada, Kde takové vzít - nehledě na to, že racionálně uvažující politik je takový nanejvýš, pokud jde o jeho prospěch. A navíc na dosazení kohokoliv do vedení Evropy má prostý lid minimální vliv.

A Evropský parlament je putovní cirkus bez vlivu, dobrý jen na vykecání se. Smí akorát nanejvýš souhlasit s komisaři. Navíc tam máme něco málo přes 7 procent hlasů, takže i kdybychom tam zvolili anděle se svatozáří a ne stávající trafikanty, tak máme vlivu asi tolik jako ho máme na cenu piva v Kuala Lumpuru.

Komisaři jsou navrhováni státy, tedy jejich věrchuškou. Jsou zcela nezávislí, nesmějí přijímat instrukce od státu, ze kterého pocházejí, ani od jakéhokoliv jiného státu a jsou povinni prosazovat výhradně zájmy unie. Ta na co je nám, České republice, takový komisař? Na dvě věci.

A pak máme Evropskou radu a Radu evropské unie - a když si to přečtete, ani tam se nevolí ... to jsou europitrýsci z národních vlád dobře vědoucí, odkud se mají dobře.

J. Jurax 24.8.2015 1:13

EU chce sjednotit standardy pro ubytování běženců

a germánský ministr sebevražedně pitomě žádá, aby ty standardy odpovídaly německým. Stát s tak pošetilým ministrem si přímo prosí o to, aby byl zahlcen miliónem a víc imigrantů, kteří se tam pohrnou jak můry ke světlu.

Skoro můžeme být rádi, že jsme dosud nedohnali, ba nepředehnali a že tudíž atraktivita našich standardů je nižší, protože na vyšší nemáme, takže ubozí pronásledovaní běženci zhrdají azylem v naší krásné zemi a prchají do Němec. Protože sebevražedně blbý ministr, obdoba toho germánského, by se u nás zaručeně našel.

Pokud vůbec mají být tyto standardy nějak sjednoceny, tak leda na úrovni té nejchudší země EU s nejmizernějším možným sociálním zabezpečením. A radši ještě pod tuto úroveň. Protože jedině tak lze snížit atraktivitu zemí Evropy pro nelegální invazory a omezit jejich příliv.

Protože když jsem si přečetl, jak má být o uprchlíky podle německých standardů pečováno, nemohu se ubránit dojmu, že by do Němec zdrhali i mnozí tuzemci ... ono ubytování a zdravotní péče zadarmo a snad prý neuvěřitelných 800 euro kapesného měsíčně - tomu se zdráhám uvěřit, to je cca 21 000 Kč čistá ruka - to vše bez nutnosti pracovat ... no neberte to ...

V. Plocek 24.8.2015 0:57

Re: Nahy cisar: v soucasnosti vidime, jak struktura EU ne ...

Nevím proč je zdůrazňována pouze levice (kterou nemusím!!!) Ale i pravicoví poslanci jsou "vynikající"! Nemusím jmenovat, stačí se podívat a poslechnout si jejich názory v mediích. Ale znovu je nutné opakovat, zvolili jsme si je tam sami, ať již přímo, nebo svoji pasivitou při volbách, což se například o bolševických voličích říci nedá, ti byli aktivní až moc a pozor, navíc zcela nenápadně, jak je jejich zvykem. Páni Ransdorf a další jsou toho důkazem. A tak nyní nebrečme a pamatujme si to do příštích voleb. Bolševiků je cca milion (a to možná přeháním) a ostatní je zbytek do 10 milionů. Kde ti ostatní při volbách byli???

V. Plocek 24.8.2015 0:50

EVROPA: Odmítněme sdílenou odpovědnost

Opět jeden národ ochraňující" názor. "Nenechme si do ničeho mluvit, jsme samostatně myslící národ, vyřešíme si sami". Proč již konečně nevidíme, jak se globalizovaný svět nyní utváří, s tím, že drobné státní útvary již nemají šanci nejen ovlivňovat světové dění, ale i se bránit při ohrožení. Jedinou cestou je jednotná Evropa (otázkou je, co si po tím představovat), ve které budeme razantně prosazovat logické potřeby. Což se zatím neděje a to nahrává "přátelům" Evropy. Jednotná Evropa, racionálně řízená a razantně ochraňující své obyvatele na kterémkoliv místě. A náš úkol všech obyvatel Evropy. Stále neprskat a nenadávat, ale dosadit do vedení Evropy skutečné racionálně uvažující politiky, ne dnešní neschopné panáky. Problém s uprchlíky je důkazem, jaké lidi máme v Evropském parlamentu. Ale zvolili jsme si je tam sami.

T. Pansky 24.8.2015 0:19

Nahy cisar: v soucasnosti vidime, jak struktura EU ne ...

... funguje !!!  Cely organismus EU (Lisabonska smlouva) je obrovska konstrukce.  Zadni politici nechapou, jak by to melo fungovat.  Nikdo neni za nic zodpovedny.  Socialiste opakuji stejnou mantru, ze je treba prevelet vice rozhodovani Bruselu.  Takze soucasny bordel se ma jeste zvetsit?  To naprosto nedava smysl.  Kdo na tom vsem vydela?  Politicka elita, ktera je kralovsky placena.  Pak na tom vydelaji jedinci nebo skupiny, ktere se v soucasnem bordelu dobre orientuji a bordel vyuzivaji ke svemu obohaceni.  Kdo na tom prodela?  Normalni lide, kteri chodi do prace, snazi se postarat sami o sebe.  Kde se stala chyba?  Bili jsme lini premyslet a volime levice, ktera z nas dela ovce.