2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: O tom našem směřování

Jak si leckdo všimne, probíhá tady u nás, ale leckde i na západ od nás zacyklená debata, zda se vzdalujeme Západu či blížíme Moskvě. Tato debata je mimo mísu a je zcela bezcenná, pokud pokračuje v této poloze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kubik 24.2.2018 11:57

Blábolení

To neustále blábolení kremlohujerských trollů za asistence skupinek

užitečných idiotů, o ohrožené západní kultuře, má jen zakrýt jejich

cíl. Namsměrovat nás opět do náruče barbarsské mongoloidní říše na

východě. Tam muslimy Putin hýčká a osobně otevřel v Moskvě největší mešitu v Evropě.

R. Stary 24.2.2018 11:57

Byli jsme v Jalte skutecne prodani?

Ten kdo pamatuje rok 1948 vi, ze totalitu jsme si zvolili sami. Po Gottwaldove puci komuniste se socialnimi demokratty ktere vedl soudruh Fierlinger meli v parlamentu vetsinu, protoze socialni demokrate se stali pres noc komunisty. Soudruh Fierlinger se stal ministr. Narod jasal.Posilaly se petice na podporu komunistickych vrazd. V porazenem Rakousku komuniste volby prohrali a odpor vuci Rusum byl tak velky, ze tito povolili Rakousku neutralitu. Tez oficieni verze dejin o "sametove revoluci" je lez. To jen SSSR zbankrotoval a republika byla rozkradena.

J. Kubik 24.2.2018 11:52

Vlastenčení místo vlastenectví

Naši demokracie a svobodu prý ohrožuje diktát EU. To nám asi EU též nařídila abychom si do parlamentu zvolili 115 poslanců za komunisty,

babišovce a okamurovce. Tito politici v čele se Zemanem zřejmě podle kremlohujerů vůbec neohrožují demokracii a demokratické instituce.

Tato volba je zřejmě podle kremlohujerů výrazem našeho vlastenectví.

I. Hendrych 24.2.2018 11:48

No comment ...

Zapomněl jste dodat ať žije Václav Klaus a jeho rodina....on ten Západ je furt Západem a nikoliv postotalitním Východem, jak se nám tady někteří soudruzi snaží vsugerovat.

I. Koreň 24.2.2018 11:40

Re: Ivo Koreň by nám měl vysvětlit,

Na jednoduché práce ano, ale na inteligentní práci ve velkých týmech srovnatelní nejsme. V Indii je mnohem víc mladých chytrých absolventů VŠ, kteří umějí dobře anglicky, navíc jsou snaživí, učenliví a ochotní se stěhovat. Naše (US) firma rozšiřuje vývoj nejvíc právě v Indii, protože je tam levný, dobrý a snadno se rozšiřuje.

Zeptejte se na EU našich vysokoškoláků, pokud možno těch, kteří byli někde v zahraničí. Možná budete překvapený.

I. Břízová 24.2.2018 11:30

Re: Gratuluji!

No jo, ale když jim to připadá tak duchaplné.:-))

J. Svoboda 24.2.2018 11:28

Re: Já bych s tím referendem ještě pár let počkal.

Vystoupíme z EU a u nás si vyřešíme plíživou islamizaci nebo problémy ve Švédsku? Ani ne, že?

Pěkný den.

S. Netzer 24.2.2018 11:24

Re: Já bych s tím referendem ještě pár let počkal.

Tak, tak, soudruhu.

"Jejich rakety slouží obraně" a radar v Brdech byl útočný. :-))))

R. Szewczyk 24.2.2018 11:20

checht

pane Holásek, ešče bych rád připomenul, že tu jsou lidé,dokonce občané, kteří tak nějak inklinují k keltsko-germánsko-slovanské kultůře, propojené s řecko -latinskou kultůrou, kteří invazivní náboženství a víru ze středního východu, židoství a křesťanství, ale i další považují za něco, co uvrhlo rozvoj lidstva v euroantlantické civilizaci na 2tis let do doby temna,

odvolávání se na židovsko-křestanské základy je právě ona snaha o vykořenění západu,

P. Portwyn 24.2.2018 11:15

Re: Já bych s tím referendem ještě pár let počkal.

Většinou souhlas, jen poznámka:

Ta islamizace u nás až tak nehrozí. Likvidace rodiny je v našich podmínkách daleko efektivnější způsob, jak zničit společnost - tudíž je to větší nebezpečí.

J. Schwarz 24.2.2018 11:15

Re: Ivo Koreň by nám měl vysvětlit,

Konkurenci Číny, Indii a Vietmanu čelíme už dnes. pro Německo jsme takovou Indií hnedle za Krušnými horami...

I. Koreň 24.2.2018 11:10

Re: Ivo Koreň by nám měl vysvětlit,

Říše, diktátoři EU -- žádný vládnoucí národ v EU nevidím, ani diktátory. Pokud vím, všechna rozhodnutí se v EU přijímají hlasováním zástupců všech členů. Navíc je rozpočet EU jen asi 1% HDP členů, což nestačí ani na federální kompetence.

Co očekávám v budoucnosti? Kdybych do ní viděl, investoval bych na burze a neztrácel čas diskutováním na NP :-) Přesto zkusím odpovědět.

Umím si představit, že z nedostatku vnějšího ohrožení a z nadbytku sebevědomí některé státy zase vystoupí. Buď se budou dál snažit o přístup na trh EU a budou muset dál dodržovat její pravidla (za horších podmínek, bez pomoci a bez možnosti pravidla ovlivnit - pak by to bylo opravdu o nás bez nás), nebo se vydají svou cestou a budou muset konkurovat produktivitou a cenou práce Číně, Indii, Vietnamu a dalším rozvíjejícím se zemím. Trosky z nich asi nebudou (pokud se v nich nezhroutí politický systém), ale blahobyt bude jinde. "Jádro EU" se jen tak nerozpadne, jeho členové spolupracovat chtějí. Budou postupně přesouvat priority (např. ze zemědělské politiky k bezpečnosti) a postupně vychytávat chyby (např. fungování eura). Takže mírný pokrok v mezích zákona a žádný zázrak, jako dosud.

Myslím si, že je opravdu důležité si rozmyslet včas, co pro nás EU znamená a co bude znamenat z ní vystoupit. Souhlasím s autorem v tom, že referendu o vystoupení se nedá zabránit a odhaduji, že k němu zanedlouho může dojít. Chtělo by to mít jasno, dokud je hlava chladná. Před referendem už půjde jen o emoce, a rozhodnutí ovlivní několik generací, jako v roce 1946.

J. Schwarz 24.2.2018 11:10

Re: Já bych s tím referendem ještě pár let počkal.

Ano, míří na nás rakety. Ale proč? Protože si nechtějí nechat zakazovat žárovky a zároveň zavádět homomanželství i změť dalších "pohlavních identit". To všechno jim agresivně vnucujeme, jejich rakety slouží obraně.

H. Lukešová 24.2.2018 11:08

Re: Gratuluji!

Napište polemiku, takhle hloupě kafrat umí úplně ale úplně každý. Jenomže vy neomarxisté žádná fakta nemáte, takže vám nezbyde než jen hloupě kafrat.

V. Javora 24.2.2018 11:07

Za sebe ten článek hodnotím

na výbornou!!!

S. Netzer 24.2.2018 11:01

Re: Gratuluji!

Vhodnější by byla spíš otázka jestli článek vůbec obsahuje nějaké pravdivé tvrzení.

J. Schwarz 24.2.2018 10:59

Re: Demokracie v Česku je šumafuk hlavně eurofederalistům:

Panu Tolmanovi bych jeho krok pochválil - pokud by po své volbě odjechal na "západ" a požádal o občanství v Říši...

J. Schwarz 24.2.2018 10:57

Re: Demokracie v Česku ohrožena

Netuším, co získáme. Ale jistý Kubík by mohl získat mnoho, kdyby se odstěhoval do Německa, nebo ne? Tam nemají "stíhaného premiéra", zato perfektní právní stát a všemožné pokrokové výdobytky. Pana Kubíka nechápu - jako správný pokrokář a postmodernista na národy kašle takže ho k tomu českému nic neváže, jako humanista má stejně rád všechny lidi, na "západě" je čistší ovzduší, krásnější příroda a usměvavější lidi... Pán musí být masochista pokud ještě žije v Česku stejně jako spousta jalových kritiků, co by sem chtěli implantovat západoevropské "hodnoty" jakoby si nevšimli, že hranice už dávno nejsou zadrátované a nic jim tedy nebrání v rozletu za štěstím. Nakonec, aby se nemusel "stydět" za prezidenta si může začít říkat namísto Kubík "Kubikmeter" a předstírat že je odněkud ze Švábska...

J. Zima 24.2.2018 10:48

Re: Gratuluji!

Aco takhle konkrétně napsat a dokázat, co v článku není pravda? Blbé výkřiky o kojzarovštině mají nulovou argumentační hodnotu.

J. Zima 24.2.2018 10:44

Re: Zajímavé

Nikoli. Závidí poměry před sešupem, který ještě nenabral to správné tempo. Příznaky tu ale již jsou. Srovnejte si situaci ve Švédsku před 20 lety a nyní. Ono to není tak vidět a oficiální propaganda to umně zakrývá, ale tamní zdravotní a sociální systém směřuje ke kolapsu. Už dnes jsou tam čekací lhůty na lékařské ošetření pro normální občany v řádu měsíců. Důchodci nemají kde bydlet, protože levnější byty jsou přednostně přidělovány imigrantům. Zločinnost ve velkých městech (zejména loupeže a znásilnění) stoupla několikanásobně a to mají policejní složky pokyny kriminalitu imigrantů zakrývat a bagatelizovat. Hlasy novinářů a jiných, kteří na situaci upozorňují jsou umlčovány vyhazovy z práce a osočováním z fašismu a rasismu.

Na pořádný sešup si stačí jen počkat.

S. Netzer 24.2.2018 10:44

Re: Gratuluji!

Jak duchaplné!

S. Netzer 24.2.2018 10:44

Re: Demokracie v Česku je šumafuk hlavně eurofederalistům:

Torquemadův odvare Klepetko, zkoumáte smýšlení svých odpůrců?

J. Kulheim 24.2.2018 10:33

Re: Demokracie v Česku ohrožena

Demokracie v Evropě končí. Demokratické instituce boří nevolení úředíci z Bruselu, kteří přivážení do Evropy kulturu, která má jiné tradice, náboženství, jiný žebříek hodnot. Vzniká zde kultura "betonových zátarasů", kterou někteří lidé nechtějí a mají zájem pro svoje potomky zachovat základy kultury, kterou nám předali naši předkové.

Pokud by nebyl tlak na příjímání migrantů nebylo by ani Okamury a jeho rétoriky. Pan Okamura se svezl na vlně boření základů Evropské civilizace.

Já jsem prožil většinu života dirigistickém systému pod diktátem kremelských komunistů. Nechci už do konce života poslouchat neomarxity sídlící v Bruselu, kteří mají centrálu v Berlíně.

J. Zima 24.2.2018 10:32

Re: Nápor kremlohujerů neustává

Můžete nějak zdůvodnit, proč by ČR po opuštění EU spadla do sféry Ruska? Před vstupem do EU jsem tam nespadli, tak proč bychom měli tedˇ?

A jestli to nevíte, tak EU vůbec žádné vojenské záruky pro případ napadení neposkytuje. Ty poskytuje NATO a členství v něm (až na pár magorů a bolševiků) nikdo nezpochybňuje.

J. Fridrich 24.2.2018 10:27

Re: Gratuluji!

Kojzar nebyl lyžař, dámo...

J. Zima 24.2.2018 10:26

Re: Já bych s tím referendem ještě pár let počkal.

Chcete říci, že Rusko nám bude klást požadavky pod hrozbou odpálení raket? Je to teoreticky možné, ale velmi nepravděpodobné vzhledem k odvetě, která by nastala. Ani SSSR to neudělal a to tam vládli větší psychopati, než je Putin.

Zákaz žárovek a rtuťových teploměrů apod. je sice idiotský, ale je to to nejmenší. Řádově větší ohrožení než ruské rakety představuje plíživá islamizace a s tím spojená postupná likvidace občanských svobod a sociálního/zdravotního systému (na což se většinou zapomíná), jak ji v současnosti vidíme v západní Evropě. Švédsko budiž odstrašujícím příkladem.

V. Klepetko 24.2.2018 10:26

Demokracie v Česku je šumafuk hlavně eurofederalistům:

Autor: J. Tolman Datum: 11.2.2018 21:12 "Jak přesvědčený eurofederalista bych zřejmě hlasoval pro odchod z EU. Czechia tam nemá co pohledávat. EU bude bez Česka líp."

:-)

Pan Tolman zjevně chápe takové pojmy jako "domov", "doma" zcela jinak, než lidé kterým leží na srdci osud "demokracie v Česku". Jak jste na tom v tomto ohledu Vy?

J. Zima 24.2.2018 10:16

Re: Ivo Koreň by nám měl vysvětlit,

Odpovím vám klidně já. Jsou v podstatě 2 scénáře. Totální rozpad EU s likvidací bruselských struktur. Pak státy prostě uzavřou obchodní a další dohody podle potřeby a výhodnosti. Dokonce to mohou udělat tak, že ponechají dobrovolně v platnosti ta evropská pravidla a dohody, které jsou výhodné pro všechny. Vzhledem k absenci institucí EU a hlavně konci dotací nebude mít nikdo žádné páky vynucovat na jiných věci se kterými nesouhlasí. Je otázka jak dopadnou státy, jako např. Švédsko, kde je už tolik islámských primitivů, že to možná skončí kolapsem a občanskou válkou. To je ovšem ta lepší varianta.

Horší a bohužel asi pravděpodobnější je, že řada států a doufám i ČR z EU vystoupí a tzv. tvrdé jádro bude svou islámskou káru táhnout dál až hořkého "švédského" konce - viz výše. Pak bude nejvýš žádoucí aby ostatní státy vytvořily struktury spolupráce a efektivní obrany proti chaosu, který vypukne.

S. Netzer 24.2.2018 10:08

Gratuluji!

Kojzarovština par excellence!

P. Harabaska 24.2.2018 10:00

Re: Bravo, pane Holásku!

Já vám zase přeju jenom weak end. Každý začátek je těžký, ale konec dobrý, všecko dobré.