1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

EVROPA: O nenásilné invazi...

Ve svém posledním příspěvku k tématu imigrační krize nadnesl Roman Joch otázku, jak by si Evropská unie asi vedla, kdyby právě probíhající „invaze“ do Evropy neměla nenásilnou povahu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Povolný 7.9.2015 10:55

Němci jsou zřejmě

zasaženi jakýmsi spasitelským komplexem, který je sice historicky pochopitelný, ale poněkud nedomyšlený.

Ve zprávách jsem dnes viděl Němce, který přijel pro imigranty svým autem a na kameru říkal, že uprchlíci mají NÁROK na pomoc a že my jsme POVINNI jim tu pomoc poskytnout.

Tak nevím, oni asi chtějí spasit všechny ubohé a trpící po celém světě. A od ostatních států EU očekávají, že se na tom budou podílet. Ať to stojí, co to stojí.

M. Varadinková 7.9.2015 12:44

Re: Němci jsou zřejmě

Je to stále o tom samém. I Marx byl zasažen spasitelským komplexem a myslel to dobře. To samé Hitler. I ten to přece myslel dobře a Němci mu to věřili. Jenže ty konce!

V. Kraus 7.9.2015 10:24

Nálady v Německu se změní

až těch příchozích uprchlíků bude přibývat. První uprchlíci ze Sýrie byli na mnichovském nádraží vítáni. Teď, když z Maďarska přes Rakousko vyjelo do Německa přes 10.000 uprchlíků, už v Mnichově křičí, že to nezvládají a že by se o ně měly podělit další spolkové země. A tak to bude brzo i v celém Německu.

Špičky EU se chovají šíleně. Místo toho, aby se snažily příliv uprchlíků zastavit, tak chtějí jednotlivým zemím přidělovat kvóty uprchlíků - ty se pak budou průběžně neustále zvyšovat.

Maďary v tom nechali plácat samotné. Ti mají na svém území přes 100.000 běženců, což nezvládají. A oni je ještě peskují, že staví na hranicích se Srbskem plot a že se k uprchlíkům nechovají hezky.

F. Matousek 7.9.2015 13:14

Re: Nálady v Německu se změní

naivnímu Nemecku není pomoci.

A neradujme se, ze do Ceska prijde jen 1800 imigrantú.  Az Nemci dají tem statisícúm asyl, nebude pro ne zádný problém stehovat se za lepsím, nebo za prací do sousední Ceské Republiky.

Bojovníci IS státu to potom budou mít v náplni práce.

I. Lyčka 7.9.2015 20:23

Re: Nálady v Německu se změní

Já myslím, že těch imigrantů, co se k nám pohrnou, bude mnohem více. Budou to Němci, Holanďané, Francouzi ....

V. Němec 7.9.2015 10:05

EVROPA: O nenásilné invazi..

Úvahy co bude jsou nekonečné a všechny možné, ale tu jedinou reálnou dá čas. A to může být opravdu dosud nikým nevyjádřené a šokující i pouitivně.

L. Florner 7.9.2015 11:31

Re: EVROPA: O nenásilné invazi..

Úvahy "co bude" předcházejí plánování a plánování důležité je. Jenže momentálně plánují maximálně tak země V4, i když taky trochu pozdě, zatímco Německo prožívá svou pozitivní fázi vlastní vládou vyhlášené hurá akce. Uprchlíky přijímá nehledě na to, odkud a kdo jsou, nehledě na to, jestli má Německo dostatečné kapacity, nehledě na to, jestli má Německo dostatečně dimenzované integrační programy a v neposlední řadě beu ohledu na to, co k tématu říkají ostatní člůenové EU. Německo je na tripu, zahlcené hormonem lásky, a v takovém stavu se přemýšlí opravdu těžko. A nějaké úvahy a plánování? Na to bude přeci dost času, až přijde kocovina.

P. Vaňura 7.9.2015 9:59

A co když se to kyvadlo pohne obráceně??

Jeden autentický citát: "Zatímco kdejaký  (z východu po WW1) přivandrovalý Žid dostával ihned německé občanství, muži ryze německého původu (Hitlerovi předkové byli prozatelně od 16 stoleté němečtí rolníci) bylo toto léta odpíráno."

Nevím, kdo zná "Rhodeský projekt," Židům se naskýtala možnost usadit se v TEHDY málo zalidněné oblasti Afriky, který byl ZDÚVODNĚN!!!! tí, že příliš mnoho Židů, imigrovavších do Německa může být problém...

M. Prokop 7.9.2015 10:12

Re: A co když se to kyvadlo pohne obráceně??

Nezapomínejte ani na Birobidžan. :-P

Každopádně, s tím Hitlerem, to bylo prozíravé.

P. Vaňura 7.9.2015 10:43

On dokonce jeden politik chtěl, aby

byl Hitler z Německa vypovězen. Kandidátů na Fuhrera bylo ovšem více, možná ale by byli jiní a ne tak úspěšní. Např. Gregor Strasser.

P. Vaňura 7.9.2015 9:51

Bruselští degeneráti zasluhují

ZASTŘELIT PRO VELEZRADU.

Jakákoliv vláda někdy kolem r. 1900 zastavila útočící migranty STŘELBOU a bylo by to POVAŽOVÁNO A NORMÁLNÍ. Nikdy by se nestalo, že by policie UTEKLA, kdyby nestačlila, byla by povolána ARMÁDA.

Tehdy se obešli bez těžkooděnců, namísto toho by nasadili KULOMETY.

Z. Švrček 7.9.2015 9:50

Řešíme násladky

nikoliv příčiny. Tou je válka v arabských státech, vznik IS a jeho agresivní strategie i taktika. My tu válku stále jen živíme, manísto, abychom ji rázně ukončili. Pan spisovatel a historik Vondruška to napsal výstižně. Byla proti nám použita naše vlastní zbraň - lidská práva. Píše rovněž, že tuto válku jsme již prohráli. Myslím, že ještě neprohráli, ale prohráváme a abychom to otočili, museli bychom nyní zamířit do vlastních řad a konat rychle - impotence špiček EU a neschopnost jít na kořen věci a najít účinný lék je prostě obrovská. Obávám se, že nastane čas je odtamtud dostat standardní cestou - volbami, bude pozdě.

M. Prokop 7.9.2015 10:13

Re: Řešíme násladky

Jak byste si představoval to "rázné ukončení"? Kdo, jak, za kolik?

J. Kuka 7.9.2015 11:09

Re: Řešíme násladky

Pricina neni valka v syrii . Pocet uprchliku do EU ze syrie v tomto roce nedela ani 20% . Pricina je prelidneni afriky a zemi stredniho vychodu . A toto prelidneni zpusobilo i arabske jaro . Populace zemi jako je egypt a syrie vzrostla od roku 1950 o 400% ...

J. Sinnreich 7.9.2015 9:19

Nemecky paradox

Je snadno vysvetlielny. Nemci si leci mindraky za II.svet. valku a koncentraky. To, ze zpusobi dalsi katastrofu v Evrope budou muset hodnotit historikove.

P. Kolar 7.9.2015 9:29

Velice dobře vystiženo.

Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak také jiné vysvětlení jejich současného zblbnutí, nevidím.

P. Vaňura 7.9.2015 10:01

Jde o to, kteří Němci zblbli

možná, že se většinou bojí říci, co si myslí, viz Švédsko, kde je to dokonce trestné!

P. Lenc 7.9.2015 7:59

Ona je velice

zajímavá rakouská reakce na "žádost" o "pomoc"s imigrantskou vlnou.Nevím proč, ale nějak mně to připomíná takový malý anšlus.Že bych se mýlil?A co se týče Merkelové, tak člověk, který přímo pozve do své země uprchlíky a to NEOMEZENĚ, při tom tvrdí, že to nebude mít žádný vliv na rozpočet atd., tak to je člověk opravdu zralý na blázinec.Samozřejmně, že účet bude platit celá Evropa, včetně nás.

F. Egerer 7.9.2015 7:56

Souhlasím s autorem,

že si Německo svým altruismem naběhlo. Jsem ale zvědav, až si vynutí na EU následné rozdělení migrantů do ostatních zemí EU, jak je budou z Německa lifrovat? Třeba např. 5 tis. na Slovensko, 10 tis. do Čech, 20 tis. do Polska atd. Jak se migranti dobrovolně nechají naložit do vlaků a odvézt a jak pak v těch ostatních zemích dobrovolně setrvají .... .

D. Polanský 7.9.2015 6:50

Merkelová si pozvala hosty, ale

nechce platit účet. Zajímavá logika.

J. Fridrich 7.9.2015 6:34

Myslím, že je to takto : Němci, doufám že většina

Myslím, že je to takto : Němci, doufám že většina, se nezbláznili. Zbláznila se Merkelová a část levicové inteligence ( jestli se za inteligenci vůbec dají považovat ).

Přirovnání - ona, Merkelová, si pozve návštěvu, ale po sousedech - čili nás - chce, abychom je pohostili a dokonce začíná tlačit a odsuzovat nás za to, že její hosty domů nechceme. Myslím, že by se její předchůdci, počínaje Adenaurem, za takovou krávu styděli. Vždyt' ona pracuje intenzívně na tom, aby jejich poválečné, skvělé dílo totálně zničila. Ta návštěva čítá jen letos cca 800 000 lidí, ve většině případů lidí nepřátelských, nepoužitelných - a hlavně nebezpečných. Jak se chová druhá a třetí generace těch ještě pracovitých, co přišli po II. světové válce vidíme v jejich městech, ale i v jiných zemích západní Evropy víme a mnohdy i vidíme. Až Němci umístí Angelku do klecového lůžka na psychiatrické klinice ( už tam měla být ), tak navrhuji k ní přidat pana Junckera - nebude jim tam aspoň smutno - a jsou na tom s duševním stavem úplně stejně...........

J. Schwarz 7.9.2015 8:05

Re: Myslím, že je to takto : Němci, doufám že většina

Přesně!  A to se ještě uvidí, jak dlouho vydrží pocit vděčnosti té současné generaci utečenců... Mimochodem, východoevropané měli dost problém s uznáváním vzdělání pokud už nebyli dost známými vědátory s kvalitními výsledky. Jsem zvědav, jak to bude ze Syřany - těm se  nepochybně v rámci "humanity" leccos promine - nebo ne? A i když - migranti chtějí do německa a pokud merkel prosadí kvóty, vyexpeduje blbce anegramotné  vesničany k sousedům, doktory, inženýry a IT specialisty si nechá, protože kdyby si je nenechala stejně by skončili v Německu - s legálním povolením k pobytu by tam stejně hledali a nejspíš i našli práci.

T. Kočí 7.9.2015 8:44

Re: Myslím, že je to takto : Němci, doufám že většina

Když si někdo pořizuje psa,kanárka,želvu nebo kočku je varován,že je to závazek na x-let.A co takhle 1 000 000 utečenců?

Mimochodem, slyšel jsem, že ten dobrák, co utopil celou rodinu si jel opravit zuby do EU,kde je to levnější.Vzal sebou celou rodinu. Ne, že by mi těch dětí nebylo líto, ale pravda bývá skrytá.

K. Křivan 7.9.2015 9:34

Re: opravit zuby do EU

není to levnější, je to mnohem dražší, jenže za něj by to zaplatil německý daňový poplatník.

E. Vašátko 7.9.2015 5:05

Nevím, jestli si ještě někdo vzpomene

na "zelené mužíky", kteří nenápadně obsadili Krym a ještě stále se pohybují na východě Ukrajiny. Zajímalo by mně, kolik takových mužíků jakékoliv barvy je zamícháno do proudu těch utečenců a jak dlouho bude trvat, než dá někdo povel. A  kdo ten povel dá.

P. Dvořák 7.9.2015 1:08

Není to jistá, poněkud modernizovaná forma fašismu?

"Když v těchto dnech čtu zprávy z Německa, říkám si, zda německá reakce na imigrační vlnu nemůže skončit v podobném výsledku – tj. v kolektivní zkáze, ovšem nikoli na základě sobeckého jednání jednotlivců, ale naopak na bázi jejich individuálního altruismu."

Jedna z definic fašismu: Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu.

Je to teprve v začátcích, ale v r. 1928 se také všichni smáli těm blbcům ve žlutých holinkách a hnědých košilích. Dnes kroutíme hlavou nad novoněmeckým "huráismem" : Všechny atomové elektrárny vypnout - TEĎ! Všechny uprchlíky přijmout - TEĎ! Nacionalismus otočit naruby - TEĎ!

Další podobnosti se jistě najdou.

F. Egerer 7.9.2015 7:45

Re: Není to jistá, poněkud modernizovaná forma fašismu?

Stejného dojmu jsem nabyl již před časem. A vůbec se mi to nelíbí!

J. Schwarz 7.9.2015 0:36

Já teda němce

neodivuju - chovají se jako stádo pitomců, ode zdi ke zdi. Jednou nastaví koncentráky s plynovými komorami na průmyslovou likvidaci "méněcenných ras", aby se později masově změnili na národ sestávající z klonů matky Terezy a svatého Františka. Do stejného soudku patří jejich odstoupení od jádra a "boj proti CO2".

J. Kanioková 7.9.2015 1:09

Přesně !

Dostali se díky své věrchušky do bludného kruhu. O to brutálnější bude boj o kvóty, protože tohle není konec, naopak. Neskutečně povzbudili následovníky těch, které už Němci "přivítali s nadšením".

Uprchlíci budou stát Německo tento rok kolem deseti miliard eur - http://jdem.cz/btreq7

Německý průmysl utrpěl největší pokles za šest měsíců objednávek v červenci.  - http://jdem.cz/btrjk4

Spolkový úřad práce- každá třetí nezaměstnaná osoba má cizí kořeny - http://jdem.cz/btgtv9

Roboti a software by mohl nahradit 18 milionů pracovníků v nadcházejících desetiletích - http://jdem.cz/btgty8

J. Kanioková 7.9.2015 1:18

Re: Přesně !

Přitom toto je sice z ledna... ale dokázali je dohledat a vylifrovat ? .... V Německu v současné době žije více než 600.000 cizinců, jejichž žádost o azyl byla zamítnuta nebo jejichž status uprchlíka vypršel.- http://jdem.cz/br9sr9

A podle studie Úřadu Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky po 18 měsících od příjezdu najdou placenou práci jen tři ze 71 žadatelů o azyl ve Velké Británii. Podobná čísla pak vykazují i ostatní evropské země."

Prakticky to znamená, že pokud Němci nepřehodnotí svoji šílenou sebedestruktivní sociální a azylovou politiku, hrají si na lumíky..

Sám Ghándí se vyjádřil, že existuje jediná skupina lidí, kteří nejsou schopni žádného kompromisu při soužití - muslimové.