22.1.2020 | Svátek má Slavomír



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: O hodných a zlých



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 45, poslední: 23.2.2017 9:27, přehled diskusí

Pane Haasi:
Autor: J. Jelínek Datum: 22.2.2017 18:06

jste jen o málo starší než já (pokud vůbec), ale řekněte mi upřímně - z pod jakého kamene jste vylezl? To fakt myslíte vážně? No teda....

Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: J. Laták Datum: 22.2.2017 17:16

Jeho články jsou vhodné tak akorát na procvičování bojové pohotovosti, dříve milicionářských trotlů, dnes kolaborujících trollů. Když už to těm rudým blbečkům dělá radost, tak ať cvičí, alespoň nezlobí .. :-)))

Re: Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: J. Matuška Datum: 22.2.2017 21:01

Jmenovče, mohl byste se vyjádřit věcně v čem autor článku nemá pravdu? V čem nemají pravdu Václav Klaus a Jiří Weigl v prorockém článku února 2014 K situaci na Ukrajině? http://virtually.cz/journal/?q=ivk-k-situaci-na-ukrajine

Re: Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: J. Matuška Datum: 22.2.2017 21:02

...z února 2014...

Re: Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2017 21:22

Je toho spousta, v čem nemá pravdu, hlavně podceňuje ruskou agresivitu (Klaus a Weigl také, ač jindy s nimi v mnoha věcech souhlasím). Naopak obranu západu vydávají za jeho agresivitu.

Re: Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: J. Matuška Datum: 23.2.2017 9:27

Pane Prokope, řekněme si to na tvrdo. Vy jste pro zničení suverenního Ruska a jeho podvolení Západu. Pro udržení nadvlády Západu nad celým světem. Je to nereálné, protože svět se změnil. Chápe to Donald Trump! Řada lidí, kteří o geopolitice něco vědí, navrhují spolupráci mezi USA, RF, ČLR jako jediné řešení, které nepovede ke konfliktu.

Považujete svůj názor za jediný správný. Domnívám se, že se mýlíte. Doufám, že se svět nakonec bude vyvíjet ve prospěch MÍRU, ve prospěch LIDÍ. Ne ve prospěch chamtivců, mnohdy i šílenců!

Na konci roku budeme chytřejší.

Re: Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2017 21:20

Tomáš Haas se s IVK moc nekamarádí a od Klause kdysi odešel k Topolánkovi.

Takže, pište raději o něčem, kde máte nějaké znalosti.

Re: Tak přemýšlí prosťáček Haas a jeho kamarádi z IVK:
Autor: J. Laták Datum: 22.2.2017 23:17

Ale, jděte s těmi rozchody, či nerozchody už někam. U chlapců jednoho polívání to nikdy nehrálo žádnou roli, moudrý pane Prokope.

autor celkem účelově zapomněl... :
Autor: O. Mayer Datum: 22.2.2017 13:08

.. na nacisty/nacionalisty ze všech nejhodnější, kteří se nacházejí ještě dále na východ od těch hodných (jsou to sice tvrdí hoši ale se zlatým srdcem, příslovečně širokou duší a poněkud neujasněnou představou kde začíná a končí jejich teritorium- ideální by ale zhruba osa Calais- Port Arthur). To že by rád mezi sebou tyto dvě skupiny vyměnil (a oni se zase od sebe opravdu tak neliší) je celkem zřetelné a není třeba maskovat do hromady rádobyironických keců.

Ti zlí ukrajinští "fašisté" zatím nenapadli žádné sousedy.:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2017 12:33

Naopak byli napadeni hodnými ruskými nacisty (a nejen oni).

To se ti Tomáši zase něco hodně nepovedlo.

Ti zlí ukrajinští "fašisté" zatím nenapadli žádné sousedy.:
Autor: M. Varadinková Datum: 22.2.2017 13:04

Jako správní náckové napadli přece své vlastní spoluobčany ruské národnosti.

Ale o tom věčně neinformovaný Prokop, zaslepený klapkami, které si tak usilovně drží na očích i uších, netuší lautr nic.

Panu Haasovi se článek samozřejmě povedl.

Re: Ti zlí ukrajinští "fašisté" zatím nenapadli žádné sousedy.:
Autor: J. Lancik Datum: 22.2.2017 19:05

"Jako spravni Nackove napadli svoje spoluobcany ruske narodnosti". Asi tak soudruzko Varadinkova, jako napadli spravni cesti nackove v kvetnu 1938 sve spolubcany nemecke narodnosti.

Re: Ti zlí ukrajinští "fašisté" zatím nenapadli žádné sousedy.:
Autor: V. Kain Datum: 22.2.2017 13:06

Měl byste si dát ledovou sprchu a pokud by to nepomohlo,tak vyhledat psychiatrickou ambulanci.

Re: Ti zlí ukrajinští "fašisté" zatím nenapadli žádné sousedy.:
Autor: J. Farda Datum: 22.2.2017 16:31

A vemte tam i navrhovatele p. Kaina s pí. Varadinkovou: :-)

Jo jo...:
Autor: A. Alda Datum: 22.2.2017 11:19

Někdo někde rozhodl, že Ukrajinci jsou naši kámoši a Rusové naši nepřátelé, tak se to holt bude dodržovat, i kdyby trakaře padaly.

Takových průšvihů bylo v nových dějinách plno, kdy "demokratické společenství" podporovalo zjevné zločince jen proto, že se na počátku zdálo, že budou dobrými spojenci proti tomu, koho přece nemáme rádi. Nejúděsnějším případem byli Pol-potovci.

Re: Jo jo...:
Autor: O. Mayer Datum: 22.2.2017 13:18

.. naštěstí máme bdělé spoluobčany, kteří nám včas připomenou, že každý nepřítel matičky Rusi je už z podstaty věci fašista (což je poněkud paradoxní, protože kdyby il duce z hrobu vylezl, málokde by se asi cejtíl víc doma než v režimu s.ppluk. Putina)

Záchrana:
Autor: V. Pokorný Datum: 22.2.2017 10:26

Edinoukraina a její vládnoucí a občany oblbující sebranka, za podpory tzv. západních demokracií, která jedná tak, jak píše pan Haas, má být tou spásou pro záchranu západních a evropských hodnot. Fuj!

Autor by si měl vyjasnit:
Autor: B. Rameš Datum: 22.2.2017 10:20

pojmy "nacismus" (nacionální socialismus), "nacionalismus" (česky asi "národovectví") a "fašismus".

Ale ovšem, na Ukrajině i v Rusku existují pěkně hnusné názorové proudy a žijí tam jejich zastánci. Stejně jako u nás, v USA, v Německu...

Re: Autor by si měl vyjasnit:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2017 12:35

Ono to v Rusku i na Ukrajině má dost tradici, různá ta netolerantnost, naopak liberální demokracie prakticky žádnou.

Socialismus a frustrace vyvolává nacismus:
Autor: R. Morava Datum: 22.2.2017 10:08

To přece není nic nového. Nacionální socialismus by pravděpodobně nevznikl bez socialismu a frustrace Němců na jejichž neštěstí bohužel i někteří Židé vydělávali. Nepodceňoval bych sice ani Nietscheho a další dárečky, kteří mají velký podíl, ale o Ukrajině to platí naprosto. Frustrace z chudoby ale i ruských zásahů do jejich státu v Ukrajincích vyvolali nacismus. V každém případě co se dnes děje na Ukrajině není zcela v pořádku, ale Rusové nejsou rozhodně bez viny.

Spíš ale jak z toho ven. Myslím, že je v pořádku že se je snaží Evropané uklidnit a srovnat, ale Rusové EU nevěří. Měla by dělat víc, především Česká politická reprezentace. Ne vojensky. Jsme téměř jediný národ, který Rusové mají celkem rádi a totéž platí pro Ukrajince. Rus se od nějakých 10milionů Čechů nenechá řídit, ale možná by nás vyslechli. Alespoň by se to mělo zkusit...

Re: Socialismus a frustrace vyvolává nacismus:
Autor: P. Khail Datum: 22.2.2017 11:38

K poslední větě:

Kolik vám je let? To už se zkoušelo v 68. a jak to dopadlo ví většina Čechů (alespoň doufám).

Re: Socialismus a frustrace vyvolává nacismus:
Autor: M. Prokop Datum: 22.2.2017 12:36

Rusové nevěří nikomu. Posuzují totiž všechny podle sebe.

Re: Socialismus a frustrace vyvolává nacismus:
Autor: M. Varadinková Datum: 22.2.2017 13:12

A podle koho posuzujete Vy Rusy? Taky podle sebe?:-)))))

Zde na NP:
Autor: F. Svoboda Datum: 22.2.2017 9:55

je několik diskutérů, kteří lezou putinovskému Rusku do p.dele. Mezi tyto statečné patří mimo jiné právě pan Haas, také Podracký i několik dalších. Jejich příspěvky nelze doporučit k přečtení. Vyjímečně jsem si dnes článek dotyčného přečetl a tím jsem si potvrdil,, že jeho postoje jsou neměnné.

U některých autorů to zcela neplatí, neboť jejich pohled na dění okolo nás se stává positivním, jako např. poslední příspěvky Dr. Křečka.

Dnes:
Autor: I. Schlägel Datum: 22.2.2017 9:50

těžce mimo mísu.

Zvláštní článek.:
Autor: P. Lenc Datum: 22.2.2017 9:41

Ano i na Ukrajině, tak jako všude, kupodivu i u nás jsou nácci.Na té Ukrajině, které byl sebrán Krym hordou zelených mužičků, kteří byli později vyznamenaní prezidentem Putinem,(abych nezapoměl, po"osvobození" bylo naprosto, ale naprosto svobodné referendum) a poté začalo "osvobozování" východní Ukrajiny, kde zřejmně zbraně v rukou "osvoboditelů" rostou po zasazení kusu železa ze země, neboť Rusko v žádném případě není v konfliktu angažované.A ti "poradci" jsou zase jenom nějací zelení mužíčci.A Ukrajina není přece nějakou Ukrajinou, ale součástí Ruska, kde žijí tzv.Malorusové.Bohužel, za takových okolností se hlasitě ozývají i síly, které občas můžem slyšet i u nás.Nakonec, názory českých židobijců si můžeme přečíst nejen tady na Psu.Nejsem žádný Putinobijec, Putin pouze využil naprosté bezzubosti Západu a byl by hloupý, kdyby nevyužil situace.Ono to hodnocení nebo případné odsudky by měly být pokud možno vyvážené.

Re: Zvláštní článek.:
Autor: M. Valenta Datum: 22.2.2017 9:56

Včera jste mě káral, že neargumentuji. V některých případech a p. Haas k nim patří, je to totiž ztráta času.

Re: Zvláštní článek.:
Autor: R. Morava Datum: 22.2.2017 10:15

Od židobijců jsem tady na psu moc příspěvků a dokonce ani komentářů naštěstí nečetl, pokud nemáte na mysli těch pár neomarxistických propalestinských, ale naštěstí jsou tu v menšině.

Re: Zvláštní článek.:
Autor: P. Lenc Datum: 22.2.2017 10:24

Čtěte příspěvky jistého Lesniaka...

Re: Zvláštní článek.:
Autor: J. Farda Datum: 22.2.2017 12:28

Nějak mám po přečtení povídání pana Haase velmi, ale opravdu (vděčně zde kradu z pana Klause) velmi silný pocit, že prchl od Chocholouška ... :-(