7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fsuchoř 30.3.2007 17:58

pozor na íránské agresory

a hlavně na korejské

RL 30.3.2007 15:08

Re: Proč by Írán na nás měl útočit balistickými střelami ?

Až na to, že nejde pouze o Írán. Jak jste si jistě všiml, tak raketamy disponují i hnutí, která jsou teroristická např. Hizballáh. Pravda, zatím nemají rakety s tak dlouhým doletem, ale vy chcete nejprve počkat až je získají a teprve pak řešit obranu?? Dále také tyto hnutí usilují o celosvětový chálifát, takže si opravdu myslíte, že se nám vyhnou pro naši pěknou tvářičku???

vita 30.3.2007 15:23

Re: Re: Proč by Írán na nás měl útočit balistickými střelami ?

No jo - mezi silvestrovskou rachejtlí a ICBM není takový rozdíl, že?

RL 30.3.2007 15:28

Re: Re: Re: Proč by Írán na nás měl útočit balistickými střelami ?

Máte pocit, že na Izrael lítali silvestrovské rachejtle?

Fsuchoř 30.3.2007 18:02

jsme snad Izrael

s jeho kontraverzní územní politikou vůči sousedům?  Jsme snad  sousedy Íránu?

vita 31.3.2007 19:27

Re: Re: Re: Re: Proč by Írán na nás měl útočit balistickými střelami ?

Na Izrael lítaly podomácku vyrobené pseudokaťuše - neřiditelné, s minimální náloží. Když si je postavím mezi silvestrovskou rachejtli, ICBM a Saturn V, budo někde vedle silvestrovské rachejtle, velmi, velmi vzdálené od ICBM. Ba i od Pershingu II.

Jsou to prakticky zvětšené silvestrovské rachejtle - motorem, pohonnou látkou, nosností, řiditelností, doletem... vším.

Taky škody, které způsobily, byly ponejvíce psychického rázu. Jo - to kazetové bommby, kterými Izrael pohnojil libanonská pole, vinice a sady olivovníků - to je jiný kalibr...

Jindřich 30.3.2007 14:23

Tandem Putin (KGB) - Merkelová (GRU) nikdy nezklame!!! Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!!

gerontusinza 30.3.2007 13:36

Když idiot vystuduje filozofii, a ještě k tomu za komunistů, nemá s filozofem vůbec nic společného.

Zůstává i nadále blbcem.(Y)

taborsky 30.3.2007 13:35

nebat se a byt sebevedomy

Zbourat nepovedenou stavbu EU a uplatnit vuli  zkusenych ceskych a polskych reformatoru pri jeji renovaci. To je jedina moznost jak uchranit Evropu pred konfliktem s USA. Nemuzeme nest zodpovednost za dilo, na kterem jsme od pocatku nemeli moznost spolurozhodovat.

Ondřej 30.3.2007 13:25

Vrchnost ČR a vrchnost EU

"Hlavním mravním a politickým problémem současných sporů o americký radar v ČR a antirakety v Polsku je právě tato karatelská unijní vrchnost." Hlavním problémem je vrchnost ODS a vrchnost v Polsku, která aniž by měla mandát od voličů rozhodnout o umístění základen cizích vojsk - ve volbách to bylo tajeno - jde proti vůli 70% občanů svých zemí i dalších Evropanů! Žádná EU vrchnost nám nic nepřikazuje, ale pouze tiše poukazuje, že je slušností se aspoň zeptat sousedů, se kterými se oficiálně máme navíc integrovat, co si myslí o základně, která ovlivňuje strategickou rovnováhu sil a která bude logicky terčem v případném konfliktu. Pozvání USA od politiků ODS je principiélně ve vztahu k občanům stejné jako pozvání Rusáků v 68, občané totiž v obou případech nebudou moci jakkoliv výsledek ovlivnit. Pan autor hovoří o nedemokratičnosti EU, ale na tohle vše s velkým gustem zapomíná, mohlo by se totiž ukázat, že hlavním důvodem opozice vrchnosti v ČR proti EU je, že by byla ohrožena demokracie jejího pojetí..O jaké demokracii tedy pan autor hovoří? O demokracii podvodu a utajování, o demokracii rozhodování za zády lidí a proti jejich vůli, o demokracii vlády elit které se neohlížejí na názory lidí, kteří je velmi dobře živí! I mnoho voličů ODS nesouhlasí se základnami USA, ale v rámci té naší "demokracie" volič má makat, odvádět daně a držet ústa a krok a nechat se vést jak dobytek vstříc lepším zítřkům. To je ta naše demokracie ohrožená nedemokratickou EU.

taborsky 30.3.2007 13:55

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

pane Ondreji, vim ze obsah pojmu demokracie je dnes  take globalni - ne nase a tech jinych. Polakum a nam jde preci o to ziskat jakkoliv, kdykoliv z cehokoliv zisk. Tim nevybocujeme - pouze respektujeme aktuelni fazi vseobecne platnych hodnot spolecenskeho usporadani.  Take usili o usporadanim  EU po polsku ci po cesku - ostudasemostudatam - zna  pouze merkantilni paradigma, jak by uspokojene dnes plosne ucitele ekonomie konstatovali.

Fsuchoř 30.3.2007 18:06

zisk komu?

zisk již mají politici, kteří zaprodali naši zemi amíkům. Včetně jejich přisluhovače Havla.

Další politici se rvou, aby i oni něco z toho koláče dostali

F.Vízek 30.3.2007 13:57

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Asi bych se k tomu přiznávat neměl, ale mám-li už mít nad sebou nějakou vrchnost, raději beru tu evropskou než českou.  Lepší by bylo žádnou, ale ...?   Já prostě těm našim rychlokvašným demokratům nevěřím.  40 let se klaněli Kremlu a chtějí to smazat tím, že se budou 40 let klanět Bílému domu.  ak jsme jako národ k smíchu jedněm i druhým.

Ondřej 30.3.2007 14:35

Re: Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Ano vzhlížení k velmocem má u nás dlouhou tradici, někteří dokonce během jednoho života stihnou otočit několikrát. Toto hezky dokresluje vedení naší "demokratické" armády, které je silným zastáncem základny USA. Když se podíváte na životopisy našeho generálního štábu AČR, zjistíte, že všichni komplet nastopili na vojenské školy v 70 letech, např. Štefka a Zbořil, kteří se velmi hlasitě vyjadřují pro základny, nastoupili na vojenské školy v roce 1972, tedy čtyři roky po začátku okupace ruskými vojsky. Je pro mě otázkou zda čestný člověk nastoupí důstojnickou kariéru v armádě okupovaného státu, která navíc této okupaci v lepším případě nebránila, v horším případě přímo kolaborovala. Nastopily do armády, která byla koncipována jako útočný hrot a servis pro další armády komunistického bloku (samozřejmě hlavně pro Rusy) proti západním demokraciím. Ti lidé museli vědět, že neslouží suverenitě vlastního národa a že mohou sloužit v případě velmi brutálního konfliktu zájmům diktatury. Tito lidé zřejmě neumí myslet jinak než v rámci velmocenských her a rozhodně nikdy nehájili skutečnou suverenitu své země. Jak rozdílná musí být jejich mentalita oproti důstojnickému sboru např, Rakouské či Švédské armády! Po 89 odjeli všichni komplet na pár let do West Pointu. Nyní tito lidé znovu chápou, že je třeba být součástí velmocenské sféry vlivu a prosazují zde základny velmoci proti které byli na počátku své kariéry cvičeni.

jirka.s. 30.3.2007 16:52

Re: Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Tož Frantíku, diskuze na článku "Lidový dům a sjezd ČSSD" už ti nevoní? Nechtěl bys mi takhle náhodou odpovědět na mé otázky položené v 9.45 a v 10.03?

Re: Selský rozum se ale spírá uvěřit tomu, :

Autor: jirka.s. IP: 213.192.60.xxx Datum: 30.03.2007 10:03

Selský rozum se ale spírá uvěřit tomu, že něco takového, jako soudruh Vízek někdy učilo naše děti. Naštěstí, díky jeho spolupartajníkům, to netrvalo tak dlouho.

Malý dotaz, Frantíku! Jaký rozum použila soudružka ministyně Součková, když soudruhovi Judr. Nováčkovi přiklepla deset miliónů za nevykonané právní služby, navíc z peněz daňových poplatníků? Mohl bys objasnit?

F.Vízek 30.3.2007 18:38

Re: Re: Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Paní Součková podle zásad padni komu padni byla ODEJITA a paní Součková JE obviněna a všechno mají v rukou soudy.  Ten musí šetřit, objasnit, rozhodnout.  Podobně jako paní Součková odešli  - přestože NEBYLI obviněni -  Gross, Zgarba, Kraus. 

jirka.s. 30.3.2007 18:46

Re: Re: Re: Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

To je právě ten největší prů/ser v tomto státě, že

Vilém Buriánek, , Jan Fencl,  Andrej Grega, Stanislav Gross, Jan Hanáček,  Josef Hojdar, Miroslav Jansta, Věra Jourová, Tomáš Kadlec, Jan Kavan, Eva Klimovičová, Luděk Krystýn, Jan Mareš, Michal Kraus, Marian Kuś, Otakar Kypta, Petr Lachnit, Egon Lánský, Josef Láznička, Jan Mládek, Jaroslav Palas,   Karel Ponocný, Petr Pospíchal, Pavel Přibyl, Milan Pulec, David Rath, Zdeněk Richtr, Miloslav Řehulka, Jaromír Schling, Ludmila Schwarzová,  Jindřich Sznapka, , Vladimír Šiša, Jana Volfová, František Vybíral, Jiří Vyvadil, Lubomír Zaorálek, Ladislav Zelinka, Eduard Zeman, Petr Zgarba, Lubomír Žemlička, Martin Vlasta,Karel Černý dosud nebyli ani obviněni! Vyloučení od socanů, vskutku exemplární trest!

ester 30.3.2007 13:59

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

velice dobře napsáno,nicméně je dobře ,že máme i ideologicky zabředlé osoby,neboť nám ukazují,kudy cesta nepovede

Josef 30.3.2007 14:12

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Nepamatuji si, ze o umisteni ruskych vojsk na nase uzemi zacla vlada vyjednavat uz 4 roky predem jako dnes v pripade radaru. A rusaci k nam nebyli pozvani vladou ale delnikama z Kolbenky, aby nas ochranili od kontrarevolucionaru! Zajimave je take, ze pritomnost US-Army v zapadni Evrope uz pres 60 let nikomu nevadi a jsou vcleneni v jejich obrannem systemu. Ze to vadi Putinovi, tak kazdy u nas  pada na zadek.  .

Recent modifications made to the Arrow enable Israel's ballistic missile defense system to successfully intercept and destroy any ballistic missile in the Middle East, including nuclear-capable missiles under development by Iran, Arieh Herzog, the head of the Defense Ministry's Homa Missile Defense Agency, has told The Jerusalem Post. Iran and Syria, Herzog said, were investing unprecedented amounts of money in long-range ballistic missile capabilities - with the help of North Korea

Ondřej 30.3.2007 14:43

Re: Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Napsal jsem, že principíélně je to ve vztahu k občanům stejné - v obou případech nemají možnost ovlivňovat kroky své vrchnosti. Pokud vím tak zvací dopis, jménem "zdravého jádra KSČ" poslal Jakeš, Bilak a Štrougal. Uvidíme jestli nám to tady postaví do příštích voleb, osobně bych tipl, že ano.

Josef 30.3.2007 15:45

Re: Re: Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Verzi  Jakeš, Bilak a Štrougal neznam. Ja uz byl pryc . Me nejde do palice pouze skutecnost, ze vstoupime do NATO, coz chapu jako obranne spolecenstvi a USA, kteri to vlastne drzi pohromade a financuji prirovnavate k okupantum!  Pokud jste i proti NATO tak je jasne, ze jste i proti radaru.

Fsuchoř 30.3.2007 18:13

demagogie

ten kdo je proti radaru u nás nemusí být proti NATO, jenž radar u nás ještě neodsouhlasil

Josef 30.3.2007 19:22

Re: velice zajimava demagogie

To je mi take divne! V NATO jsou Americane spojenci, a v otazce radaru jsou okupanti. Typicky ceske, kdybychom potrebovali pomoc, obratime se na NATO, jestlize Americane potrebuji pomoc- zapomente my vystupujeme! Evropska Unie si buduje svoji armadu a Americane se zvolna z EU stehuji. Nectete plany? V Bruselu se uz stavi evropsky Pentagon!  Proto se nasi politici snazi zajistit si obranu pritomnosti USArmy.                                                                           Vsimnete si, jak jsou Anglicane nerozhodni a nevedi si rady s unosem svych namorniku. Z bitevni lode se divali na unos svych muzu a volali Londyn co maji delat. Myslite, ze Nemci, nabo Francouzi jsou lepe organizovani? Kdyz si Putin usmysli a rozjede se znovu k nam, kdo myslite, ze se nas zastane? Brusel? OSN? Tam budou vyrabet protestni noty a diskutovat, a to bude vse, na co se zmohou!  Vsichni chteji prece mir, tak se musime se situaci smirit!     

RL 30.3.2007 15:21

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Srovnávat jednání o radaru s pozváním vojsk Varšavské smlouvy v roce 68 může jen totální debil. Američané sem snad vtrhnou s tankama a násilím a budou najíždět a střílet do lidí?? Pletete jabka s hruškama a chcete se vyjadřovat k naší obrané politice. Právě pro takový "chytráky" jako jste vy je lepší nepořádat žádné referendum, protože se pak hlupáci vyjadřují k něčemu comu ani za mák nerozumí. 

Von 30.3.2007 17:25

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Ano, jen zamindrákovaný a malý národ si neuvědomí své možnosti, a že prostě na světovou politiku nemá! A bohužel ten náš národ si snad nikdy neuměl vybrat /pokud tedy vůbec někdy mohl/, které vrchnosti má dát přednost. Ví někdo co s tím????

Jinak s těmi našimi generály je to bohužel asi pravda. Ale opět - kde vzít lepší? Je to stejné jako s politiky, z nichž značná část studovala VUML a vlastně kromě pár nejmladších VŠICHNI studovali za totoality.

Cruton 30.3.2007 18:37

Re: Vrchnost ČR a vrchnost EU

Pěkná argumentace. Díky.

F. Čech 30.3.2007 12:53

Bůh nás ochraňuj před politickou integrací EU

V tomto společenství nasycených hedonistických zbabělců, kteří ztratili vůli k vlastní obraně a obávají se hlavně nepohněvat potenciální agresory - ať už z Blízkého východu nebo z Ruska, bych žít opravdu nechtěl. Distancovat se od USA - našeho jediného možného ochránce před agresory je naprosto sebevražedné!

Štváč 30.3.2007 12:31

ruská myšlenka

Ještě existuje filosofe třetí možnost. Souhlas s E-ústavou a souhlas s americkým radarem i s jejich zahraniční politikou. Rozbít spolupráci Evropy s USA, má v plánu Rusko, jako největší imperialistický stát, kde lidský život nikdy neměl a nemá cenu. A k tomu zneužívají v západní Evropě mladé lidi, kteří Rusy nepoznali. Brežněvova doktrina o  "pomoci" socialistickým státům vždy, když by měl být ohrožen komunistický režim, byla doplněna ještě jednou větou : "Já když slyším slovo demokracie, sedám do tanku." Takže pozor ! Nenechat Evropu rozdělit od Spjených států. Jakmile sedne Evropa Rusům na lep, v tu ránu je máme na dvorku a v lepším případě nás zmrzačej.

Fsuchoř 30.3.2007 18:24

štváče a pomlouvače nepotřebujeme

Rusko není největší imperialistický stát a je pomluvou, že by tam neměl mít lidský život cenu. Věta o demokracii a o tanku je chorobnou zavilostí. S Rusy potřebujeme obchodovat a mít k tomu dobré vztahy. Pro pomlouvační štváče s pěnou u úst je blahodárným lékem kazajka

richard 30.3.2007 12:16

Způsob fungování

ničemných a nepotřebných bruselských multikultůr je popsáno zcela přesně.R^R^R^;-D;-D;-D