28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

EVROPA: Nizozemské referendum

Nizozemsko ve čtvrtečním referendu odmítlo asociační dohodu Ukrajiny s Evropskou unií. Oficiální výsledky budou vyhlášeny až 12. dubna, ale pokud budou potvrzeny, bude muset nizozemský parlament projednat text dohody znovu a provést jeho korekce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 9.4.2016 12:38

Já si živě pamatuju, jak na Majdanu slibovali

Timošenková a ještě jeden takový Ukrajincům, že za 2 roky budou v EU. Třeba si na to teď Holanďani vzpomněli, když je jejich vláda a EU tak přesvědčovali, že o to vůbec nejde.

R. Tesařík 9.4.2016 12:12

Re: Z těch

Vy jste jenom tajtrlice.

R. Tesařík 9.4.2016 12:11

Re: Nemá cenu diskuze

Vy, blběnko, nemůžete vůbec nic.

J. Mrázek 9.4.2016 12:05

Re: No, pro Hejmala a Frau Netzer

Už ani připomínce se pod jejich "diskusi" nechce ...

J. Mrázek 9.4.2016 12:02

No, Vy financujete bord.. EU

Otázka- co je horší ?http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nizozemska-lekce-Sobotkovi-a-vazby-zastupcu-alternativnich-medii-kteri-poucuji-studenty-zurnalistiky-Promlouva-Petr-Zantovsky-430026

K. Janyška 9.4.2016 11:56

Lidský svět lze vysvětlit toliko ekonomií a právem. Ničím

jiným a nijak jinak !!! Ty pitomosti ze sociologie, psychologie a všech tzv. sociálních oborů, včetně pokusů o jeho vysvětlení vědami přírodními, si strčte do řiti !!! Dzp.

B. Rybák 9.4.2016 11:55

Re: O historii víte velké kulové. GB sice neměla dohodu ...

Přesně tak! "W.CH.: Zvolili hanbu, aby zachránili mír a mají hanbu a válku"!

Zradili jedinou demokracii přinejmenším ve střední Evropě, ve které 5. kolona sudetských Němců zůstala jako další důkaz arogantní stupidity tvůrců Versailleské smlouvy!

Š. Hašek 9.4.2016 11:54

Re: Z těch

Koho, čeho Vy jste poskok!??

Tedy s Vámi jest wirklich polemika. Ukřičet není argument, já si fakt myslel, že poněmčená/Němka to "má v hlavě srovnaný". Aspoň stran racio.

Jsem poskok, neb mě štve Šiklová a mám rád ruský vokurky. Taky Gogola.

K. Janyška 9.4.2016 11:52

Re: Nemá cenu diskuze

Komínář, vole, komínář, a jen pár let. Tam, na 300 metrovém vršku, byste se posral strachy... Dzp.

Š. Hašek 9.4.2016 11:49

Re: Pane Jakle

Samozřejmě!!!

Jen jsem naznačil, že "možná víc jich sleduje internet, víc jich má hlavu, méně Moravců".

Zkráceno.

J. Mrázek 9.4.2016 11:44

Ano, na Vás nemá ....

...na žebříčku stupidních popírání faktů ...

S. Donát 9.4.2016 11:10

Kdykoliv se hlas lidu ozval proti integračním snahám,

byl zlehčován a nakonec i ignorován. Nebo se hlasovalo tak dlouho, až to dopadlo "správně". Jsem zvědav, jestli bude mít pan Jakl pravdu a dopadne to tak i v tomto případě.

S. Netzer 9.4.2016 11:03

Re: Nemá cenu diskuze

Kominík Janyška to samozřejmě může posoudit jako nikdo jiný.

Především "kvalitu humanitních oborů vysokých škol..."

P. Khail 9.4.2016 10:44

Re: Pane Jakle

Buďte si jist že mají, i když se jmenují jinak. Žádná společnost není úplně homogenní.

K. Janyška 9.4.2016 10:43

Re: Nemá cenu diskuze

IVK je daleko nejkvalitnější společenskovědní diskuzní místo u nás, a nejen u nás, přesahující kvalitou daleko i všechny tzv. humanitní obory vysokých škol... Dzp.

J. Hejmala 9.4.2016 10:34

Re: Z těch

Souhlas

J. Hejmala 9.4.2016 10:33

Nemá cenu diskuze

Po přečtení článku pana Jakla človek zjisti co může vylézt z neduležitého a primitivniho intitutu V.K který je založen z nakradených peněz a z dotaci Ruska

S. Netzer 9.4.2016 10:24

"Inteligentní lidi"?

V tom případě to není nic pro vás.

S. Netzer 9.4.2016 10:23

Z těch

proruských poskoků z IVK(b) se musí každému, kdo není postižen ztrátou zraku dělat na nic.

P. Vaňura 9.4.2016 10:20

O historii víte velké kulové. GB sice neměla dohodu s ČSR,

zato ale měla dohodu s Francií! Ta byla řadě britských politiků proti srsti právě kvůli závazkům Francie ve střední a východní Evropě. Bohužel, Francie byla r. 1938 zmítána politikými zmatky a tak iniciatinu převzal Chamberlain a předem se dohodl s Hitlerem. Nicméně, když Hitler okupoval zbytek Českoclovenska, otočil i Chamberlain, protože došel k závěru, že Hitlerovy požadavky jsou nekonečné.

Pokud si přečtete neutrální historiky, ti uznávají československou národnostní politiku, která byla mezi výchoevropskými státy ojedinělá.

K. Janyška 9.4.2016 10:01

Pane Jakle, už není čas ani na kritiku. Už musíte

k samotné podstatě. Musíte, prostě musíte, k rostlému spontánnímu řádu lidské interakce a lidského světa v Evropě. To on nedovoluje lidem dělat si to, co chtějí. A ta srážka lidského rozumu-nerozumu s ním vede ke koncům, které všichni jen naznačujete. Nepopisujete. Vždyť neznáte podstatu... Dzp.

D. Procházka 9.4.2016 10:00

Re: Dotaz: kdo financuje IVK?

Ano, jsou to ztroskotanci a samozvanci placeni imperialistickými kruhy. Nějaký Urban je třeba placený Šťávou a jde silně proti ČR. Třeba jde o shodu jmen. No ale k věci by nebylo nic?

Š. Hašek 9.4.2016 9:43

Re: Dotaz: kdo financuje IVK?

Panu Urbanovi dochází munice. Takže to navlíknem na peníze a ruskou propagandu.

Š. Hašek 9.4.2016 9:41

Re: Ti hybatele unifikace a dobroserove

Jsou zde dva náhledy - pan Sulc a pan Polanský. Oba správné.

Velmoc Británie si hájila svoje a k "obraně Československa, již neexistujícího", přikročila, až když Hitler jim bombardoval Londýn. A volič to pocítil. Docela pochopitelné. Až dozrál čas "na pot a slzy".

Stran dementní politiky EU si tedy asi musíme počkat, "až nějaký lidskoprávník z Lybie urazí svatému Václavovi na Václaváku hlavu". V tom lepším případě. A i pak se možná dočkáme keců od Šiklové/Langšádlové, že jsme si to sami zavinili. A nebudu opakovat, co si vymyslí neziskovky.

K. Křivan 9.4.2016 9:41

Re: Dotaz: kdo financuje IVK?

Jeho názory mají podobnou úroveň jako jeho gramatika.

P. Sulc 9.4.2016 9:37

Re: Dotaz: kdo financuje IVK?

To je lace, u Clintona je totez v dollarech.

Š. Hašek 9.4.2016 9:32

Re: Pane Jakle

Nizozemci nemají doma totiž "vykladače" majdanu, který se jmenuje Schwarzenberg, Štětinu by též ignorovali.

A vědí, že jejich cenu mlíka by rád určoval někdo v Berlíně. Zkráceno, zjednodušeno.

Š. Hašek 9.4.2016 9:29

Re: Bohužel Ukrajinci si nechali 25 let

Máte pravdu.

P. Sulc 9.4.2016 9:28

Re: Ti hybatele unifikace a dobroserove

Jste dosti hloupy. Britanie nemela z CSR zadnou dohodu. A versailleska smlouva take negarantovala hranice CSR, pripoustela budouci zmenu. Mensiny v CSR chtely autonomii, nejen Nemci, ale i Slovaci. Dostaly kulove.Prestante verit tem permanetnim bachorkam o hodnych Cesich a zlych Nemcich.CSR byl horsi zalar narodu, nez R-U.

K. Křivan 9.4.2016 9:26

Re: ale kdo to poslouchá, že?

Inteligentní lidi. Ti, kteří jeho přednášky zaplatili. Jaroslav Laták mezi ně nepatří.