24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

EVROPA: Německo a uprchlická krize

Opravdu bych rád zase jednou psal o něčem jiném než pořád o těch uprchlících. Jenže co naplat, je to ústřední téma tohoto času a nedá se mu vyhnout. Vím také, že – aspoň prozatím – ať píšu jak píšu, nepřesvědčím soucitné duše, které nám říkají: jsou to ubozí lidé, musíme jim pomáhat!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 30.9.2015 21:40

Výborný článek!

Ano: Ten kdo něco musí udělat proti své vůli, rozhodně není svobodný (ať už jde o jednotlivce, národ nebo stát)! Vynucené provádění "dobra" nejenom, že není dobrem, ale dříve nebo později se stane tím nejhorším zlem (zrůdným násilím)!

To se pochopitelně týká i sousedním státům arogantně vnuceného přívalu ilegálních uprchlíků, lákaných především do Německa, které se kvůli vytváření své "zelené" říše evropské nutně potřebuje zbavit v očích "světa" strašlivé viny nacismu a navíc má prostředky, aby si vybíralo kvalitní imigranty a řešilo tím své vymírání a stárnutí, což se chudším státům, postiženým zhovadilými kvótami jinde přebraných imigrantů, nemůže podařit!

Zcela souhlasím s autorovou charakteristikou kancléřky Merkelové. Její politické veletoče jsou v normální demokracii nemyslitelné. Ze svazačky a atomové vědkyně na političku lživě ve volební kampani slibující přinejmenším prodloužení životnosti německých JE, aby hned po volbách silně "zezelenala" a postavila se zcela opačně, proti JE, za dotované fotovoltaické pouště, světový hlad zvětšující dotovaná biopaliva, boj s globálním klimatem(!).

Pak tvrdě obhajovala pro jih EU záměrně ekonomicky zhoubnou eurozónu, když nehorázným porušením pravidel EU udělala z pomoci eurozóny Řecku trvalý příval peněz pro německé a francouzské banky (které by v době krize, tedy vlastně, dodnes neměly na tak výhodný byznys žádnou šanci...

A že by se teď náhle přeměnila v čarodějku dobrodějku?

J. Schwarz 30.9.2015 19:45

Ano, jsem pro solidaritu

s němci, ale s těmi co chtějí aby Německo zůstalo Německem  a nezměnilo se v klon Sýrie nebo Libye. Těmto němcům přeji zdar, aby se jim podařilo zbavit  se současných pseudoelit i zeleného poblouznění, které zatím vedlo ke konci jaderné energetiky a umělému "skandálu " firmy Volkswagen. Stejným nesmyslem se ukáže i "boj proti CO2" jenž bude vykazovat úspěchy pouze v excelových tabulkách a powerpointových prezentacích. A pokud se jim to nepovede, jsem ochoten německé utečence z muslimského německa přijmout i u sebe doma.

K. Janyška 30.9.2015 21:02

Re: Ano, jsem pro solidaritu

A ked vám treba solidorici, tak nemcom pepru... Dzp.

J. Jurax 30.9.2015 17:57

Dobře napsáno

Ovšem varování bývají oslyšena, dokud nedojde k velkému průseru.

J. Esterka 30.9.2015 17:41

Toto jsem se spletl!

Spatně se můj článek zařadil. Mělo to být odpověď na pana Vydru 15.56 hodin...

J. Esterka 30.9.2015 17:39

Ale to je snad blbost, ne?

Copak nemáme hranice? Policii? Armádu? Dobrovolníky? Copak si nesmíme bránit svoji vlast? Třeba s kulometem v ruce!

J. Jurax 30.9.2015 18:42

Re: Ale to je snad blbost, ne?

Toto je velice politicky nekorektní a naprosto neevropská otázka - přesněji neEUropská otázka. Ovšem velice případná.

Samozřejmě, že nesmíme - frau Merkel i ti blbečkové z brusele by nám ruče ozřejmili, že takto se chovají toliko xenofobové, rasisté, nacionalisté až šovinisté, neřkuli nácci a takoví podobní - a napařili by nám co neposlušné gubernii sankce.

Druhá věc je, že naše armáda čítá cca 20 000 vojáků; nemá vycvičené zálohy - leda tak čtyřicátníky a starší, co byli na cvičení - pokud někdy vůbec - naposled před čtvrstoletím. Těch pár rot dobrovolnických záloh to nevytrhne. Dobrovolníci mladší třiceti let by netušili, kterým koncem puška střílí - ZVS byla zrušena před deseti lety, a to se sloužilo už jenom rok a u zbraně sloužil už málokdo.

Z. Koutecký 30.9.2015 15:56

Je to asi rok

Vážený pane Rameši! Již dávno před Vámi, v dubnu roku 2008, položila podobnou otázku Radě Evropy řada poslanců EP podle článku 108 jednacího řádu. Byli znepokojeni, že v roce 2007 přišlo na území EU 160 tis. ilegální imigrantů a měli obavy, co nastane na jaře roku 2008. Kromě podobných blábolů a slibů jako dnes se ani oni ničeho konkrétního nedočkali. Za těch 7 let se v podstatě vůbec nic nestalo, kromě toho, že počet imigrantů se zdesateronásobil. Někdo si myslí, že ti v Bruselu neví, co dělat, jiní, že nemůžou nic dělat, další, že nesmí nic dělat. Ať je to jak chce, imigranti nás prostě zaplaví. Ať máme kalhoty natažené nebo stažené.

J. Cervenka 30.9.2015 15:37

vzdelanost

Frybort tam byl, vse cetl, a uvazuje. Opet skvela ( i kdyz moc epicka) uvaha velmi vzdelaneho chlapce. Naprosty souhlas s kazdym slovem, i , bohuzel, s jeho prognozou.

L. Bouše 30.9.2015 14:35

Autore, diskutujte se svými čtenáři !

Pane Frýborte, nechcete se přihlásit do diskuse a Vaše vesměs zmatené názory v demokratické diskusi se čtenáři obhájit ?

P. Jášek 30.9.2015 17:40

Re: Autore, diskutujte se svými čtenáři !

Bouše, demokratická diskuze s Vámi? Si děláte srandu?

A pan Frýbort o sobě nikdy netvrdil, že je psychiatr, tak co by si s Vámi asi povídal?

J. Jurax 30.9.2015 18:43

Re: Autore, diskutujte se svými čtenáři !

Asi tak :-)))

B. Rameš 30.9.2015 11:43

Je to tak asi rok.

kdy jsem se v diskusi pod jiným článkem pana Frýborta řečnicky ptal, co tedy počneme, až se všichni ti muslimové dají na pochod. Tak už to vím, stáhneme gatě a nastavíme zadnice.

L. Bouše 30.9.2015 10:23

Zmatený starý pán Frýbort

Je smutné, jakými konci se projevuje vysoké stáří. Starý senilní pán Frýbort je zmatený jako pětiletý infantil. On se vážně domnívá, že kdyby kancléřkou nebyla maoistka Merkelová, ale třeba socialista F. W. Steinmeier nebo křesťanský sociál Horst Seehofer, že by to bylo jiné. Svatá prostoto ! Vždyť přece každý kancléř podepisuje americké okupační správě vázací kancléřský akt, podle něhož je prakticky celý politický a ekonomický život v SRN podřízen americkým okupamtům. Uměle vojensky vyprovokovaná a USA plánovaná imigrační invaze do Evropy a Německa by se konala v úplně stejném rozsahu.

K. Janyška 30.9.2015 10:35

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Já za tím opravdu ten Bilderberg vidím. Mimochodem,  Merkelová je pilným jeho účastníkem... Dzp.

L. Bouše 30.9.2015 10:39

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Kdyby jenom Bilderberg a NWO ! Bez finančního a politického krytí by celý plán na rozvrat a oslabení Evropy a na přípravu války s Ruskem byl nerealizovatelný.

M. Prokop 30.9.2015 12:27

"Já za tím opravdu ten Bilderberg vidím."

Už jste také za blbouše?

K. Janyška 30.9.2015 21:05

Re: "Já za tím opravdu ten Bilderberg vidím."

Vy jste za blbouše. Dlouhodobě. Co tam ti lidé asi tak mohou dělat ? Co myslíte ?  Podle Khárla hlasují o bombardování... Dzp.

S. Netzer 30.9.2015 11:01

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Blbečku.

J. Jurax 30.9.2015 18:45

Re: Zmatený starý pán Frýbort

To je tuším podruhé za vpravdě dlouhý čas, kdy si dovolím s Vámi plně souhlasit :-)

M. Vondráček 30.9.2015 11:18

Re: Zmatený mladý Bouše

Zmatený mladý Bouše. Těžko k tomu říci něco jiného ...

Z. Lapil 30.9.2015 11:54

Re: Zmatený starý pán Frýbort

A tohle napíše člověk, který tu před pár dny měl článek na téma "Volte pravici a všechno bude dobré"... Člověče, použijte paměť a buďte trochu konzistentní. To si jako představujete, že - máte-li s tím USA vázacím aktem pravdu - ausgerechnet pravice s tím něco dokáže? Ne že bych si myslel, že tu pravdu máte.

Vzhledem k vašemu přirovnání pana Frýborta k pětiletému infantilovi přijměte ode mě, prosím, jedno znechucené uplivnutí.

L. Bouše 30.9.2015 12:09

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Já jsem politicky konzistentní vždy a za každých okolností, protože pro ryzího pravičáka je to naprosto přirozené a tudíž snadné.

Dovolte, abych Vás poučil, že současné imigrační vlny jsou uměle vyprovokovány, organizovány a placeny americkými bankami, fondy, nadacemi a agenturami na podkladě neomarxistické ideologie multikulturalismu. Možná budete překvapen, ale tato levičácká ideologie se zrodila ve Vámi adorovaných USA a odtud se protlačila prostřednictvím Američany dokonale zpracované maoistky Merkelové i do Evropy.

Ještě nějaký dotaz ?

B. Hamáček 30.9.2015 12:54

Re: Zmatený starý pán Frýbort

No jestli vy jste pane Bouše pravičák , tak já jsem čínský bůh srandy !

L. Bouše 30.9.2015 14:37

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Vy si neumíte představit, že americká a eurounijní politika se nedá kritizovat zprava ? Tak to Vás tedy lituji a musíte být typickým neomarxistou.

M. Prokop 30.9.2015 16:32

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Dá, ale to vypadá úplně jinak, než vaše fantasmagorie.

L. Bouše 30.9.2015 17:28

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Vidím, že jste typický bolševik s totalitním způsobem myšlení. Ano, co se smí kritizovat a jak, určovali sovětští a českoslovenští komunisté a dobře si na to ještě pamatuji. Od nich to převzal jakýsi Milan Prokop a jeho parta neomarxistů uhnízděných v EU a USA.

J. Lancik 30.9.2015 17:57

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Soucasne immigracni vlny jsou umele vyprovokovany, organizovany a financovany americkymi bankami tvrdite pane Bouse. Neverim Vam, ale ptate se jeste nejaky dotaz nadhazujete. Dotaz tedy mam, kde je logika toho co tady tvrdite? Proc by to ty americke banky delaly? Vsecky banky a nejen americke vzdycky a zasadne delaji zasadne vsecko pro svuj profit. Vysvetle jaky by mely US banky profit- zisk ze zaplaveni Evropy ilegalnimi immigrant? Pamajte si; cokoliv banky (uplne vsecky) delaji je to vzdycky a vsude pro profit.

L. Bouše 30.9.2015 19:18

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Banky možná dělají vše pro profit, ale jejich američtí majitelé mají i politické zájmy a širší ekonomické cíle. Obzvlášť když mají k neomezenému využívání tiskárnu peněz FED. A v tom je jádro pudla a podstata celého šíleného doslova frankensteinského záměru na likvidaci Evropy m.j. i přistěhovalectvím. Primárně jde o záchranu předluženého amerického státu před bankrotem a dolaru před pádem. Proto se majitelé FEDu musejí zbavit evropského konkurenta jako exportéra a přeměnit Evropu na dovozce amerického zboží, služeb, pracovních sil a kapitálu.

Až se tohle podaří, tak se půjdeme na Rusko - kvůli nevyčerpatelným zásobám nerostného bohatsví a území.

S. Lorenc 30.9.2015 19:37

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Tyto spiklenecké fantasmagorie sajete z vemínka ruské propagandy, že?