16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

EVROPA: Německo a uprchlická krize

Opravdu bych rád zase jednou psal o něčem jiném než pořád o těch uprchlících. Jenže co naplat, je to ústřední téma tohoto času a nedá se mu vyhnout. Vím také, že – aspoň prozatím – ať píšu jak píšu, nepřesvědčím soucitné duše, které nám říkají: jsou to ubozí lidé, musíme jim pomáhat!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hruška 30.9.2015 23:02

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Každým svým slovem zve Hospodin člověka do svého "odpočinutí", česky "pohoda".

Když Bůh přestal konat veškeré, veškeré své dílo, byl a je, jako Bůh je, sedmý den, den, kdy Bůh nekoná své stvořitelské dílo, přestal ho konat. Teď je na člověku (lidech)žít, tvořit, používat darovaný talent svobodně a dobře.

Nemáme jinou Bibli, máme jen jiné oči ke čtení, jiné uši k slyšení a jiné srdce k pochopení a jiný jazyk k vyznání.

A Žalm 137 jste opět zkomolil citací jen posledního verše, verše modlitby Davidovy, "Připomeň synům Edómu, Hospodine, atd... připomíná to, co volali Edómci, ...máte oči k viděni a nepřečtete pár veršů, 7;8 a 9;. Proč necitujete Žalm 136.?? Na shledanou příště, Josef.

J. Sova 30.9.2015 21:51

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Jaký byl tedy osud 32 panen, které byly jako dávka pro Hospodina? Co to byla oběť pozdvihování, co se pozdvihovalo?

Num 31,40 Lidských duší bylo šestnáct tisíc a dávka pro Hospodina dvaatřicet osob. Mojžíš tedy dal knězi Eleazarovi tuto dávku jako Hospodinovu oběť pozdvihování, jak Hospodin Mojžíšovi přikázal.

B. Rybák 30.9.2015 21:40

Výborný článek!

Ano: Ten kdo něco musí udělat proti své vůli, rozhodně není svobodný (ať už jde o jednotlivce, národ nebo stát)! Vynucené provádění "dobra" nejenom, že není dobrem, ale dříve nebo později se stane tím nejhorším zlem (zrůdným násilím)!

To se pochopitelně týká i sousedním státům arogantně vnuceného přívalu ilegálních uprchlíků, lákaných především do Německa, které se kvůli vytváření své "zelené" říše evropské nutně potřebuje zbavit v očích "světa" strašlivé viny nacismu a navíc má prostředky, aby si vybíralo kvalitní imigranty a řešilo tím své vymírání a stárnutí, což se chudším státům, postiženým zhovadilými kvótami jinde přebraných imigrantů, nemůže podařit!

Zcela souhlasím s autorovou charakteristikou kancléřky Merkelové. Její politické veletoče jsou v normální demokracii nemyslitelné. Ze svazačky a atomové vědkyně na političku lživě ve volební kampani slibující přinejmenším prodloužení životnosti německých JE, aby hned po volbách silně "zezelenala" a postavila se zcela opačně, proti JE, za dotované fotovoltaické pouště, světový hlad zvětšující dotovaná biopaliva, boj s globálním klimatem(!).

Pak tvrdě obhajovala pro jih EU záměrně ekonomicky zhoubnou eurozónu, když nehorázným porušením pravidel EU udělala z pomoci eurozóny Řecku trvalý příval peněz pro německé a francouzské banky (které by v době krize, tedy vlastně, dodnes neměly na tak výhodný byznys žádnou šanci...

A že by se teď náhle přeměnila v čarodějku dobrodějku?

B. Rybák 30.9.2015 21:33

Výborný článek

Ano: Ten kdo něco musí udělat proti své vůli, rozhodně není svobodný (ať už jde o jednotlivce, národ nebo stát)! Vynucené provádění "dobra" nejenom, že není dobrem, ale dříve nebo později se stane tím nejhorším zlem (zrůdným násilím)!

To se pochopitelně týká i sousedním státům arogantně vnuceného přívalu ilegálních uprchlíků, lákaných především do Německa, které se kvůli vytváření své "zelené" říše evropské nutně potřebuje zbavit v očích "světa" strašlivé viny nacismu a navíc má prostředky, aby si vybíralo kvalitní imigranty a řešilo tím své vymírání a stárnutí, což se chudším státům, postiženým zhovadilými kvótami jinde přebraných imigrantů, nemůže podařit!

Zcela souhlasím s autorovou charakteristikou kancléřky Merkelové. Její politické veletoče jsou v normální demokracii nemyslitelné. Ze svazačky a atomové vědkyně na političku lživě ve volební kampani slibující přinejmenším prodloužení životnosti německých JE, aby hned po volbách silně "zezelenala" a postavila se zcela opačně, proti JE, za dotované fotovoltaické pouště, světový hlad zvětšující dotovaná biopaliva, boj s globálním klimatem(!).

Pak tvrdě obhajovala pro jih EU záměrně ekonomicky zhoubnou eurozónu, když nehorázným porušením pravidel EU udělala z pomoci eurozóny Řecku trvalý příval peněz pro německé a francouzské banky (které by v době krize, tedy vlastně, dodnes neměly na tak výhodný byznys žádnou šanci...

A že by se teď náhle přeměnila v čarodějku dobrodějku?

J. Hruška 30.9.2015 21:27

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Opět předvádíte své umění zvráceného používání částí, méně než poloviční pravdy, jakož i naprosté lži. Co dělal jakýsi Jiftách, byla naprostá svévole. Bůh, jak správně píšete, Hospodin vyvolil zotročený národ, dvanáct pokolení Izraele, aby ho vyvedl Egypta. Do země zaslíbené nedošel žádný z nich, ani sám Mojžíš. Pro tvrdost srdce jim vydal Zákon. Celým Starým zákonem se táhnou zločiny vyvoleného lidu, pronároda vedeného soudci a farizei. Mohl byste je jmenovat celé dny, ale proč?? Lidská zvůle nezná meze.

Vlastní lež vystavíte jako fakt a pak se zeptáte na vlastní slova. Nemusíte vytahovat Jiftáka, pohleďme na Abraháma. Byla přikázaná oběť Izáka zkouška poslušnosti nebo víry nebo čeho jiného?? Abrahám poslechl až do krajnosti, věřil zaslíbení až do poslední chvíle, Bůh však zasáhl, odvrátil Abraháma od vykonání takové fanatické poslušnosti, ukázal Abrahámovi, že jen Bůh rozhoduje nad životem a smrtí, že snaha po bohorovnosti je nepřípustná a bude potrestána podobně jako snaha Adamova, a že obětovat se může jen Bůh sám, Ježíš Kristus. Hospodin nežádal ve své historii lidské oběti, obětoval se sám. Amen. Josef.

K. Janyška 30.9.2015 21:05

Re: "Já za tím opravdu ten Bilderberg vidím."

Vy jste za blbouše. Dlouhodobě. Co tam ti lidé asi tak mohou dělat ? Co myslíte ?  Podle Khárla hlasují o bombardování... Dzp.

K. Janyška 30.9.2015 21:02

Re: Ano, jsem pro solidaritu

A ked vám treba solidorici, tak nemcom pepru... Dzp.

L. Bouše 30.9.2015 19:49

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Je mi docela líto, že neumíte přemýšlet a nezávisle hodnotit důkazy a indicie. Vždyť přece svoje záměry zveřejnili sami Američané, já jsem to od nich pouze převzal a ověřil si dalšími údaji.

J. Schwarz 30.9.2015 19:45

Ano, jsem pro solidaritu

s němci, ale s těmi co chtějí aby Německo zůstalo Německem  a nezměnilo se v klon Sýrie nebo Libye. Těmto němcům přeji zdar, aby se jim podařilo zbavit  se současných pseudoelit i zeleného poblouznění, které zatím vedlo ke konci jaderné energetiky a umělému "skandálu " firmy Volkswagen. Stejným nesmyslem se ukáže i "boj proti CO2" jenž bude vykazovat úspěchy pouze v excelových tabulkách a powerpointových prezentacích. A pokud se jim to nepovede, jsem ochoten německé utečence z muslimského německa přijmout i u sebe doma.

B. Rybák 30.9.2015 19:44

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Státy (civilizace) se udržují idejemi z nichž vznikly (TGM). Toto zásadní pravidlo současný post-křesťanský západ hrubě porušil (I ta Čína se teď vrací ke Konfuciovi...)!

Lepší lodě a zbraně měly, protože měly lepší technologické znalosti (ty jsou nezbytné k pomáhání bližnímu svému).

Mlátili se především stoupenci ("nekřesťanské katolické" svaté říše národa německého s jejich zvůli se bránícími protestantskými reformátory! Jak se teď ubráníme "zelené" říši národa německého to opravdu nevím (pomoc musí přijít z vnějšku)!

S. Lorenc 30.9.2015 19:37

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Tyto spiklenecké fantasmagorie sajete z vemínka ruské propagandy, že?

L. Bouše 30.9.2015 19:18

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Banky možná dělají vše pro profit, ale jejich američtí majitelé mají i politické zájmy a širší ekonomické cíle. Obzvlášť když mají k neomezenému využívání tiskárnu peněz FED. A v tom je jádro pudla a podstata celého šíleného doslova frankensteinského záměru na likvidaci Evropy m.j. i přistěhovalectvím. Primárně jde o záchranu předluženého amerického státu před bankrotem a dolaru před pádem. Proto se majitelé FEDu musejí zbavit evropského konkurenta jako exportéra a přeměnit Evropu na dovozce amerického zboží, služeb, pracovních sil a kapitálu.

Až se tohle podaří, tak se půjdeme na Rusko - kvůli nevyčerpatelným zásobám nerostného bohatsví a území.

J. Jurax 30.9.2015 19:12

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Hm, ... Písmo svaté je Slovo Boží ... ovšem napsali ho lidi ku svým potřebám (tedy tehdejším), jak ostatně sám píšete, a všelijak upravovali, překládali, pozměňovali ... co to má společného s nějakými bohy či bohem, pokud vůbec připustíme jejich či jeho existenci?

Nakonec Starý zákon je židovský a katolíci se shodli na té správné bibli až na Tridentském koncilu 8. dubna 1546, protestanti mají zase jinou, o židech nemluvě ...

J. Sova 30.9.2015 19:04

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Lidské oběti požadoval zpočátku sám Hospodin. Netvor?

Jiftách obětoval Hospodinu svou jedinou dceru jako zápalnou oběť. Ten nijak neprotestoval. Bylo v té době obvyklé.

Soudců 11,30 Jiftách složil Hospodinu slib: „Vydáš-li mi Amónovce opravdu do rukou, ten, kdo mi vyjde naproti z vrat mého domu, až se budu vracet v pokoji od Amónovců, bude patřit Hospodinu a toho obětuji v zápalnou oběť.“

J. Jurax 30.9.2015 19:02

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Jojo, ono katolící věděli, že sprostnému lidu nemá dávat bible do ruky, aby si nevymejšlel, a že ji mají vykládat pouze patřičně školení kněží, které lze volat k pořádku, dopustí-li se neschváleného výkladu. Až ti reformátoři to zkazili - už před šesti stoletími ...

J. Jurax 30.9.2015 18:56

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

No jo, zatím, ovšem civilizaci poslední dobou nějak degenerující.

Ovšem křesťanské národy spíš měly lepší lodě a zbraně, proto byly úspěšné s tou civilizací - i přesto, že se nezřídka mlátily mezi sebou.

J. Jurax 30.9.2015 18:52

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Aby byla kompenzována hmotnost meče - ale lepší je k tomu účelu štít, jímž se navíc dá chránit :-)

J. Jurax 30.9.2015 18:50

Re: Nešťastný den pro Evropu byl den

Nevyjadřuje se salónně, ale zde má pravdu.

J. Jurax 30.9.2015 18:47

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Dotaz by byl - panenkomarijasvatokopeckádočehostodušudala ...

J. Jurax 30.9.2015 18:45

Re: Zmatený starý pán Frýbort

To je tuším podruhé za vpravdě dlouhý čas, kdy si dovolím s Vámi plně souhlasit :-)

J. Jurax 30.9.2015 18:43

Re: Autore, diskutujte se svými čtenáři !

Asi tak :-)))

J. Jurax 30.9.2015 18:42

Re: Ale to je snad blbost, ne?

Toto je velice politicky nekorektní a naprosto neevropská otázka - přesněji neEUropská otázka. Ovšem velice případná.

Samozřejmě, že nesmíme - frau Merkel i ti blbečkové z brusele by nám ruče ozřejmili, že takto se chovají toliko xenofobové, rasisté, nacionalisté až šovinisté, neřkuli nácci a takoví podobní - a napařili by nám co neposlušné gubernii sankce.

Druhá věc je, že naše armáda čítá cca 20 000 vojáků; nemá vycvičené zálohy - leda tak čtyřicátníky a starší, co byli na cvičení - pokud někdy vůbec - naposled před čtvrstoletím. Těch pár rot dobrovolnických záloh to nevytrhne. Dobrovolníci mladší třiceti let by netušili, kterým koncem puška střílí - ZVS byla zrušena před deseti lety, a to se sloužilo už jenom rok a u zbraně sloužil už málokdo.

J. Hruška 30.9.2015 18:10

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Samozřejmě se dá všechno možné nalézt v Písmu svatém. Jen Bůh však ví, co je dobré a zlé. "Živí vědí aspoň, že zemřou, mrtví nevědí zhola nic". "Bůh je Bůh živých, ne mrtvých". Je zemřít dobré či zlé?

Svědčíte sám sobě. Kdo to byl Jarobeám?? Je dobré zahubit netvora, svévolného tyrana požadujícího lidské oběti?? Je zlo vymetat mrvu.?

Proč uvedl Bůh "zlo" na Judu a za co, je zlo vyhubit zločinnou smečku zlodějů a vrahů.??

O tom co je zlo nebo dobro rozhoduje Bůh, On si to může totiž dovolit, nad Ním není už žádný další soudce. Člověku dal svobodu, vůli a svědomí a tedy každý soudí podle sebe, (co je dobré nebo zlé).

Skutečně je těžké s Vámi vést diskusi. Bůh s Vámi, Josef.

J. Lancik 30.9.2015 17:57

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Soucasne immigracni vlny jsou umele vyprovokovany, organizovany a financovany americkymi bankami tvrdite pane Bouse. Neverim Vam, ale ptate se jeste nejaky dotaz nadhazujete. Dotaz tedy mam, kde je logika toho co tady tvrdite? Proc by to ty americke banky delaly? Vsecky banky a nejen americke vzdycky a zasadne delaji zasadne vsecko pro svuj profit. Vysvetle jaky by mely US banky profit- zisk ze zaplaveni Evropy ilegalnimi immigrant? Pamajte si; cokoliv banky (uplne vsecky) delaji je to vzdycky a vsude pro profit.

J. Jurax 30.9.2015 17:57

Dobře napsáno

Ovšem varování bývají oslyšena, dokud nedojde k velkému průseru.

J. Esterka 30.9.2015 17:41

Toto jsem se spletl!

Spatně se můj článek zařadil. Mělo to být odpověď na pana Vydru 15.56 hodin...

P. Jášek 30.9.2015 17:40

Re: Autore, diskutujte se svými čtenáři !

Bouše, demokratická diskuze s Vámi? Si děláte srandu?

A pan Frýbort o sobě nikdy netvrdil, že je psychiatr, tak co by si s Vámi asi povídal?

J. Esterka 30.9.2015 17:39

Ale to je snad blbost, ne?

Copak nemáme hranice? Policii? Armádu? Dobrovolníky? Copak si nesmíme bránit svoji vlast? Třeba s kulometem v ruce!

L. Bouše 30.9.2015 17:28

Re: Zmatený starý pán Frýbort

Vidím, že jste typický bolševik s totalitním způsobem myšlení. Ano, co se smí kritizovat a jak, určovali sovětští a českoslovenští komunisté a dobře si na to ještě pamatuji. Od nich to převzal jakýsi Milan Prokop a jeho parta neomarxistů uhnízděných v EU a USA.

J. Sova 30.9.2015 17:17

Re: Stále mi to vychází na moudrost mé babičky,

Bůh sedmý den neodpočíval. Odkud to máte? Máte jinou Bibli? Sedmý den dokončil stvoření.

Gen 2,2 "Sedmého dne dokončil Bůh své dílo, které konal; sedmého dne přestal konat veškeré své dílo."

Když si přečtete Žalm 137, tak si řeknete, že "Písmo Svaté je Slovo Boží"?:

"Blaze tomu, kdo tvá nemluvňata uchopí a roztříští o skálu."