22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

EVROPA: Německá otázka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
puk 28.11.2009 23:33

Thacher měla definitivně pravdu

Pane Fištejn -

vona totiž politika není politika jako taková, ale prakticky ve všech případech je politika jakožto politika ekonomická; v životě jsem neviděl větší pitomost než sjednocení Německa bez karanténní lhůty. Viděl jsem bezprostřední následky - mám kamarády v Německu, čechy i němce., a všichni to nádherně odnesli (naštěstí většinou ne k smrti).

Vono se totiž nic nesmí lámat přes koleno. Když jsou ti dederóni zvyklí na něco, tak jim to nemůžeš najednou změnit bez varování  - -  vždycky si musíme pamatovat Gaussovu křivku rozhozu inteligence (což je ve skutečnosti základ politiky).

Clinton 28.11.2009 23:15

Re: Ta chyba se stala už v roce 1871.

Defacto je to skutecne tak ze Cesi nedali a nedaji pokoj.Cim mensi trpajzlik tim hlucnejsi to uz tak vzdy bylo.Ale dalsi skutecnost je neomezitelna zavist kazdeho Cecha oproti narodum a lidem krerym se vede lip a maji vice.To se u ceskeho obcana neda vymitit.

Clinton 28.11.2009 22:47

Re: Tohle uz tu bylo

Vsichni jsou Evropani ale Cesi mene!!!!!

prajzák 28.11.2009 8:41

Re: Klaus je lhář

Ok, tak nám povykládej něco jak tam u Vás doma v Sudetech, Já tam žiju také,  moje rodina přišla do Sudet   ve dvacátých létech  z Moravy. Když mi bylo 5 let, tak si vzpomínám jak po nás plivali a vyhnali nás z domu.  My nemáme onkla v Německu. Nevymyšlejte si..... Lidé, kteří tady žijí, nemají onkla v Německu  se modlí každý den za Klause. ...,

Občan ČESKA 28.11.2009 8:30

Re: Pan Fištejn píše,

Někdo musí obhájovat právdoláskové humanitární bombardování Srbska. Šak se nám to jednou vrátí.  

Občan ČESKA 28.11.2009 8:25

Re: A. C. Sutton

Marated, no nevím jak to je tam s Vámi  U VÁS v ČECHÁCH. My co žijem v ČESKU, NEBO V ČR jsme asi úplně někdo jiní.  Ani se nedivím těm Slovákům ! Přezíravost Pražáků, Čecháčků je do nebe volájící. Tak nízké vědomí občanů, kteří chtějí do všeho kecat ani neví jak se jmenuje stát ve kterém žijí, je hrobem státu, ČR. To by se nikde jinde nemohlo stát, jenom v V ČESKU v Čechách. Trpělivost nás Moravanů Slezanů ma svoji hranici. Co až my řeknem, dělejte si to tam u Vás doma v Čechách jak chcete.... u nás na Moravě to bude jinak,

četník 28.11.2009 8:04

Re: Německo a Jugoslávie

Ustašovci, Chorváte za 2. světové války kolaborolvali s nacistickým Německem. Srbsko se Němcům postavilo, ještě dodnes jsou mezi Srby a chorváty nevyřešení křivdy z minulost, i ty před 2. světovou válkou. Německo toho dovedlo využít těcht, na rozpadu Jugoslávie mají svůj účelový podíl. Ano, Chorváti vědí, proč mají Němcúm stavět sochy. Kdyby došlo na láma¨íní chleba, i Kosovo se hodí. Ty spupné hrdé Srby bylo třeaba oslabit. Sféra vlivu na Balkáně, pro  budoucnost Německa se nám teprve vyjeví.  

68 27.11.2009 21:29

Re: Tohle uz tu bylo

Ano, on je možná největší Němec, jaký se tam kdy přistěhoval.

Ravnagorac 27.11.2009 19:33

Re: ...Oni Němci tu otázku sebeurčení už řešit začali...

Možná stojí za to optat se Palestinců, jak se dívají na ušlechtilou myšlenku sionismu. A vy , kopretino, byste si možná měla důkladně pročíst Starý zákon, Talmud a Šulchan Aruch a zamyslet se nad tím, co ušlechtilé myšlenky sionismu znamenají pro křesťany a muslimy. Užitečné je také podívat se na Hitlerovy biologické předky a na osoby, které ho v jeho patologickém rasismu podporovaly. Učiníte-li to, budete jistě překvapena. Není vše tak, jak zvenčí vypadá.

Harpyje 27.11.2009 18:30

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

Přesně tak to je. Zdejší obdoba Geerta Wilderse se jmenuje http://en.wikipedia.org/wiki/Udo_Ulfkotte, ale na rozdíl od něj nemá žádnou šanci.

Informace 27.11.2009 17:55

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

My tady vidíme větší nebezpečí v emigraci a v "superkorektnosti" některých politiků. Otázkou německé rozpínavosti nebo hegemonie nad Evropou se tu nikdo nezabývá. Chápu, že pro Čechy po historickém traumatu je to věc důležitá. Ale ta projekce minulých zkušeností jen tak do budoucna, bez nějakých podkladů, se mi zdá nemístná. A zvlášť ty politické fantazie. Myslím, že Německo má svých starostí víc než dost po sjednocení, které ještě nestrávilo, než aby zas připravovalo nové plány na ovládnutí Evropy.

Pokud jde o muslimy a emigraci, většina lidí, se kterými jsem mluvíl, bude příště volit Severní ligu.

Pochybující 27.11.2009 17:33

Sublimované zájmy

"Na jedné straně lze sotva najít v Evropě zemi, která by byla oddanější

míru a bezpečnosti než Německo. Nemá vlastní geopolitické ambice –

sublimovaly se do ekonomických zájmů." Tak pravil pan Fištejn a sám sebe popírá: Německo MÁ vlastní geopolitické ambice –

sublimovaly se do ekonomických zájmů.

Harpyje 27.11.2009 17:16

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

To jsem četla včera na PI http://www.pi-news.net/2009/11/italienische-stadt-varallo-verbietet-schleier/ . Je to takový dost zaujatý blog, ale najde se tam vždy spousta zajímavých odkazů. V Německu vládne superkorektnost, něco takového je zde nepředstavitelné.

Informace 27.11.2009 17:10

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

Odbočuju tu od hlavního tématu, sorry, ale mě ta zpráva rozčílila. A kromě toho tady tak fantazírují, že člověk neví, co napsat.

Ještě že máme Severní ligu. Ve Varallu v Piemontu zakázal starosta nošení těch muslimských hábitů a pěkně to oznámil veřejnosti.

http://www.repubblica.it/2006/05/gallerie/cronaca/varallo-immigrati/1.html

Informace 27.11.2009 16:54

Re: ...Oni Němci tu otázku sebeurčení už řešit začali...

Upřímně řečeno já taky a všechno to povídání o Bildengerovcích a jejich tajných plánech  se mi zdá značně fantastické. Zařadit se tady do diskuze je nemožné, jsou to povětšinou fantazie. 

Harpyje 27.11.2009 16:52

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

Tihle španělští socialisté musí být praštění: http://fr.wikipedia.org/wiki/Alliance_des_Civilisations 

Informace 27.11.2009 16:39

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

Quattro secoli dopo, un indennizzo per i quasi 300mila «moriscos», eredi del grande califfato di Granada, cacciati dalla Spagna con l’editto del 1609 dal re cattolico Filippo III:

Ti blbci jim chtějí snad zaplatit škody po čtyřech stoletích? Krásný precedent.

Harpyje 27.11.2009 16:09

Re: "jsme opět o krok blíž 3. světové válceů

Blbost a ignoranci těchto pomatenců vystihuje nejlépe věta: "...avec les populations du Maghreb et d'Afrique Subsaharienne descendantes des Morisques expulsés du..." (sorry, musela jsem číst francouzský text  http://www.map.ma/fr/sections/social/espagne___vers_une_r/view), a přitom ca 150 000 Morisků (říká se jim tak česky?) našlo útočiště ve Francii. To je taky důkazem typického sebemrskačství a podlézání cizím kulturám a pohrdání tou svou vlastní, kterým se tito lidé vyznačují. Neuvěřitelné, skutečně.

Naštvaný 27.11.2009 16:01

Německo se dobrovolně rozpustilo v EU,

Nezodpovědná teoretická naivita několika iňtošů, kteří na dění nahlížejí  podle několika záznamů  o různých  jednáních, a ne podle geopolitických  a sociálně-kulturních  znalostí o pojednávaném tématu, v tomto případě regionů. Je to vrchol nezodpovědnosti takto nekvalifikovaně publikovat  a myslet si, že mi na to postačí  dobrá  vyřídilka.    

kopretina 27.11.2009 15:56

Re: ...Oni Němci tu otázku sebeurčení už řešit začali...

Tak to neurážejte. Mezi nacismem a sionismem je podstatný rozdíl. Sionismus je ušlechtilá myšlenka hlásající návrat Židů do své biblické pravlasti, kdežto nacismus je zrůdná ideologie, která povraždila minimálně 5,8 milionů Židů z 8,8 milionů Židů. S kolaborovalo mnoho národů višističtí Francouzi, maďarské šípové kříže, pobaltské republiky a někteří muslimové...

Ravnagorac 27.11.2009 15:34

Re: A. C. Sutton

Heydrich nejvíce bojoval proti české inteligenci, střední třídě a rolníkům, naopak měl velmi blízko k dělnické třídě. Nacismus a bolševismus měl stejné kořeny ( a stejné bankéře). Cílem bylo vyvolat světovou válku.

cb 27.11.2009 15:31

Re: Tohle uz tu bylo

A Zima nejvic.

Ravnagorac 27.11.2009 15:30

Re: ...Oni Němci tu otázku sebeurčení už řešit začali...

Bingo! Mára položil otázku zcela přesně! Mezi militantním sionismem a nacismem je podle některých historiků daleko blíž, než by se zdálo. Ještě tři doplňující otázky.: 1. Nebyli sionisté a nacisté financováni stejnými bankovními domy, resp. stenými bankovními rody? 2. Jaké procento árijců se nacházelo ve vedení NSDAP, SS, Wehrmachtu a Abwehru? 3. Čemu se podobá nacistická ideologie (Norimberské zákony, Mýtus XX. století atd...) ve své PODSTATĚ?

jirka.s. 27.11.2009 15:18

Re: Pan Fištejn píše,

Ano, teď už, po tomto tvém vysvětlení, by pochopil ty německé globální ambice i soudruh Josef Vyskočil!!! Stručněji a jasněji to již nešlo!!! ;-P

kopretina 27.11.2009 14:59

Re: ...Oni Němci tu otázku sebeurčení už řešit začali...

Co máte s těmi Židy? Článek NENÍ o Židech, takže si Židy nechte pro svou starou.

cb 27.11.2009 14:46

Re: ...Oni Němci tu otázku sebeurčení už řešit začali...

R^

cb 27.11.2009 14:45

Tohle uz tu bylo

Vsichni jsme evropani, ale my Nemci vic.

cb 27.11.2009 14:44

Re: Vdek a nevdek Americanu a Rusu

Mate pravdu, proc by meli byt Nemci vdecni za to, ze je i s jejich vudcem Adolfem Hitlerem Americani porazili.

Rys 27.11.2009 14:33

Vdek a nevdek Americanu a Rusu

Proc by meli Americane vnimat Nemecko jako nevdecne? Nemci varovali pred valkou v Iraku. Kdyby byl mel Bush dost rozumu a dal na Nemecko nemusely dnes USA bojovat proti ztrate prestize a hospodarskeho upadku.

A Rusove? Ti vyklidili Nemecko protoze kancler Kohl a NATO presvedcili Gorbacova ze se NATO nebude rozsirovat na vychod - cili byli obelhani a mohli by proto Nemce povazovat za nevdecny narod.

Niky 27.11.2009 13:44

Re: Pan Fištejn píše,

Na obranu Německa vždycky vystartuje pravdolásková soudružka Harpyje a to je důkaz,že mám pravdu!;-)