26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Nekupujte u Žida…

To se asi teď zpívá v Bruselu. Jako za starých časů. Nátlak EU na členské státy, aby bojkotovaly výrobky z izraelských osad, je odporný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Klepal 7.7.2014 14:09

Re: Pokorný, nepoužívej krásné slovo "maminka"

Kupodivu v Černobylu nešlo o rusáky, ale v moderním označení byli postiženými ukři. Nemusíme však chodit tak daleko, kolik místních přispěvatelů či dokonce tzv. novinářů se nedávno otevřeně nebo alespoň v náznacích těšilo na bomby, které měly hatit zimní olympiádu v Soči.

S. Netzer 7.7.2014 14:01

Re: Pokorný, nepoužívej krásné slovo "maminka"

Podruhé: Pokorný není ani multi...., ani ten druhý přívlastek, kterým ho častujete.

Pokorný je cvok.

L. Křivan 7.7.2014 14:00

Re: Pokorný, nepoužívej krásné slovo "maminka"

Já si to neberu,... jen ty hnusné samice a jejich potěr nepovažuji za lidi. Tehdy jsme měli ve firmě araba a ten tehdy jen zářil dobrou náladou. Pak ale uklouzl na schodech a úsměv mu zamrzl na rtech. Navždy.

Inteligentní lidi Černobyl neoslavovali, protože to byl průser nejen pro Evropu.

H. Lukešová 7.7.2014 13:55

Re: Pokorný, nepoužívej krásné slovo "maminka"

Pokorný je typický "bojovník za mír" a multikulti politkorektník (ano, vím, že toto slovní spojení užívám pořád, ale když se to hodí, tak co...), ti mají vždycky jasno, Izraelec zločinec, nácek, státní terorista, okupant, kolonista, Palestinec, oběť, chudák, nevinný člověk, trpitel příkoří atd.atd.

P. Švejnoch 7.7.2014 13:52

Re: Nevím, jak kdo

Ale nevzpomínám si, že bych v hospodě radostně připíjel či snad dokonce výskal, že těm rusákům průser v Černobylu patří. A to jsem, pěkně prosím, byl zrovna ve věku, ke kterému připíjení čemukoli neodmyslitelně patří... :-)

H. Lukešová 7.7.2014 13:51

Re: To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

Je to dokolečka dokola, Izrael se snaží zamezit počtu mrtvých na palestinské straně, kdyby se nesnažil, tak by mrtvých nebylo 9 teroristů (ČT mluvila o 9 "bojovnících", takže ne civilisté), ale 90 lidí. To, že zemřou i civilisté? Poděkujte Hamasu, Islámskému džihádu a dalším fanatikům, kteří nenávist zasévají, působí v hustě obydlených civilních oblastech, odpalují rakety ze škol, nemocnic. Kdyby Mexičané páchali teroristické útoky proti Američanům, pálili by rakety, tak je Američané zbombardují do doby kamenné.

H. Lukešová 7.7.2014 13:47

Re: Kolik nenávistného a extremistického syčení vyvolá jediná

Zato, že umírají i nevinní lidé na palestinské straně můžou palestinští teroristé tím, že působí mezi civilisty, staví odpaliště raket a instalují zbraně mezi civilisty. Pláčete na špatném hrobě.

H. Lukešová 7.7.2014 13:44

Re: Možná tento rasistický antisemitský krok EU vyvolá opačné

To rozhodně. Bojkotérům se můžeme postavit jedině tak, že budeme naopak kupovat izraelské výrobky, jak z Izraele, tak z tzv. "okupovaných územích".

E. Sevrát 7.7.2014 13:41

Re: Pokorný, nepoužívej krásné slovo "maminka"

Nesmíte si to tak brát,pamatuji si,že když v SSSR v roce 1986 bouchnul Černobyl tak v hospodách bylo radostně připíjeno s tím,že to těm rusákům patří.Pravda na ulici nikdo nekřepčil,byl by za to zabásnut a oslavy v ulicích nejsou v ČR tradicí,to je spíše jižní specialita.A podle řady přispěvovatelů se domnívám,že by dnes při něčem podobném v Moskvě měla řada lidí také radost.

L. Křivan 7.7.2014 13:35

Re: 1000 zabitých palestinců rovná se jeden z Izraele

Tato rovnice přece pochází od Hamásu !  Je to celkem reálné vyjádření mizerné hodnoty palestinců.

E. Sevrát 7.7.2014 13:33

Re: Zabijáci z Izraele

Bohužel,knihu jsem četl již dávno a film jsem neviděl.Takže tomu vašemu příspěvku nerozumím.

L. Křivan 7.7.2014 13:31

Pokorný, nepoužívej krásné slovo "maminka"

pro hnusné samice. které se 9,11,2001 svíjely na ulicích radostí. Jestli s tímhle svinstvem sympatizuješ, pak neexistuje slovo, kterým bych vyjádřil moje opovrženi tebou.

L. David 7.7.2014 13:21

Re: To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

Když k věci, tak k věci.

Napiš mi Petříčku (a neuhýbej žádnými výmluvami !), k jakému datu se odstěhuješ do toho Ráje na zemi - do Gazy ke svým milovaným "Palestincům", ačkoliv žádní Palestinci neexistují. Jsou to pouze a jenom arabové, žijící na územi Izraele. Opakuji: NA ÚZEMÍ IZRAELE, Petře Pokorný.

A podle toho by se měli chovat, namísto vypouštění tisíců raket proti izraelským městům.

V. Novak 7.7.2014 13:20

Re: Označování země původu výrobku by mělo

A ta vojenská technika se vyrábí v ilegálních osadách na okupovaných územích?

P. Švejnoch 7.7.2014 13:20

Re: Nejste zločinec

Pokud tedy hloupost není zločinem.

Diskuzi o chudáčcích "mírových aktivistech" na turecké lodi jste opustil - zřejmě začínalo být poněkud komplikované tu "humanitární misi" vysvětlit, viďte? Místo odpovědí vršíte další a další smysluprostá vlákna, kde se prezentujete přesně stejným způsobem jako ti "lodní míroví aktivisté". Chudáček, který bojuje za mír, a všichni mu ubližují.

Přidám se tedy k, podle Vás, nenávistnému syčení a pravím: Milý pane Pokorný, jste trouba, a diskuze s Vámi je ztráta času. Buďte neobyčejně zdráv. :-)

V. Novak 7.7.2014 13:17

Okupovaná území nejsou součástí Izraele

a označení "Made in Izrael" na výrobcích z nich je tedy lživé.

t. peterka 7.7.2014 13:16

pocet civilnich obeti (maminek a deti) je umerny poctu krytu

islamskych bojovniku, kteri se statecne schovavaji v budovach skol ci skolek ci rovnou za kocarky, nebo vybuchuji na trznicich ci hromadnych prostredcich

L. Křivan 7.7.2014 13:16

Re: Možná tento rasistický antisemitský krok EU vyvolá opačné

Tak to jsem koupil dobře !!!

L. Křivan 7.7.2014 13:12

Re: Kolik nenávistného a extremistického syčení vyvolá jediná

Pokorný, především jste směšný fanatik.

P. Pokorný 7.7.2014 13:00

Re: To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

K věci, Goliáši...

P. Pokorný 7.7.2014 12:59

Kolik nenávistného a extremistického syčení vyvolá jediná

otázka: kolik je maminek a dětí zabito na jedné a kolik je zabito maminek a dětí na druhé straně? Rasismus a ortodoxní nenávist na Neviditelném psu jenom teče. Měli byste si uvědomit, že jste v České republice a zde je vražda jednoho počítána stejně jako druhého. Nikoliv rasisticky, že 1000 zabitých palestinců rovná se jeden z Izraele. Je vidět, jak se krásně odhalíte, v kom je ta šílená nenávist, z koho krev jenom teče, jak byste zabíjeli a vraždili, kdybyste mohli. Já chci mír a za to sklízím totální nenávist a ortodoxní rasistické nadávky. A stačí lehce dohledat: je to jak vřískot zabijáka, který chce vidět mrtvoly, vidět krev. Já chci mír. A pokud je pro vás takový zločin mír, pak se hrdě k tomuto zločinu hlásím.

Jsem zločinec, chci mír a spravedlivé potrestání zabijáků.

J. Lepka 7.7.2014 12:55

Re: Zabijáci z Izraele

Ano. Saturnin také tetu Kateřinu pozdravil !

L. David 7.7.2014 12:48

Re: To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

Petříčku Pokorný, dej si studený obklad.

Snad tě ty halucinace přejdou.

R. Gramblička 7.7.2014 12:41

Re: To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

až Palestína přestane neustále ohrožovat Izrael a jeho obyvatele, Izrael je přestane buzerovat a ještě rád. Co kdyby jste šel za Palestinci a vysvětlil jim to? Kromě toho, jak zaručíte, aby světové společenství měřilo oběma stranám stejně? Zatím je to neustálá buzerace Izraele a podpora Palestínců.

S. Netzer 7.7.2014 12:36

Re: To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

"Demolovat" můžete pouze nějakou věc, ale ne člověka.

Pokud Vás baví vzájemné účtování, kdo víc a kdo míň na které straně, tak si to klidně praktikujte, ale na něco tak odpudivého vám žádný slušný člověk nepřistoupí.

Klidně si dělejte čárky, ale na svém Pařátu.

R. Gramblička 7.7.2014 12:35

Re: EU nám sice nezakazuje

ano, ale kupovali by to na truc EU, a takových by bylo málo. Mnohem více je lidí, kteří se nechají masírovat propagandou. Tohle totiž zavání buzerací, kterou si EU se svou obří ekonomickou silou může vůči pidistátům dovolit (zatím). Může tím ale škodit jednotlivým členům, kteří třeba mají se sankcionovanou zemí nadstandardní obchodní styky. Sám jsem také zvědav, jaký ekonomický efekt to bude mít na izrael, až to označení zavede. Je docela možné, že po novém značení po čase neštěkne pes a spotřebitelé se budou orientovat jako obvykle

J. Mrázek 7.7.2014 12:34

Kolik atentátů udělal Izrael na palest.autobusy?

Kolik desítek raketek vystřeluje Izrael denně směrem na palestinská území? Proč dodává Izrael palestincům zákeřně vodu, elektřinu a proč teroristicky zaměstnává palestince na izraelském území ? Proč jste  .....  ?

I. Skolin 7.7.2014 12:28

Re: Zabijáci z Izraele

Pokorný, běžte už konečně s tou vaší propagandou do pr..le !

P. Pokorný 7.7.2014 12:21

To je vřískot, když se zeptám na počet mrtvých

Takže jsem hysterik, židobijec a další kecy, když žádám jednoduchou věc: předložit počty mrtvých? Třeba upálení chlapce je za kolik lidí? Slanino Slanino, nevíte, kdo je skutečný demagog a ortodoxní šílenec? Já nesjem žádný židobijec. Když jsem žádal, kolik lidí zde zabila ruská okupace, tak jsem rusobijec? Když žádám o Ukrajině fakta, tak jsem rusomilec a putinomilec? Hrabe? Prostě chci, aby mezinárodní společenství zasáhlo a objektivně oběma stranám dalo ultimátum: ten, kdo zabije, bude zlikvidován. Kdo překročí hranicio státu, bude mu majetek zlikvidován. Stejně tak, jako Rusáci museli táhnout, stejně tak, jako fašisti museli táhnout. Smrt je smrtí všude stejná a okupace je okupací všude stejná.

A mimochodem, Izrael nemá právo nikomu určovat, kdo se sejde s palestinci, kdo tam pojede lodí a kdo ne. Jinak je to čistý terorismus. A co ten americký chlapec z Palestiny, jak ho zdemolovali a USA protestují? Ano, pokud tam bude víc amerických chlapců a bude se to monitorovat, to je správná cesta. Pravda se ukáže.

E. Sevrát 7.7.2014 11:52

Re: EU nám sice nezakazuje

Myslím,že se mýlíte,i podle řady dnešních přispěvovatelů by takové označené zboží rádi kupovali.Španělsko je součástí EU,EU je právní subjekt a může tedy požadovat cokoliv co považuje za vhodné,začlení do své legislativy atd. při obchodu se zeměmi mimo EU.Žádná země světa není nucena s EU obchodovat.Pokud ovšem chce,musí se přizpůsobit jejím požadavkům,normám,certifikátům atd.To muselo i ČR před vstupem do EU.Slyšel jsem,že podobný požadavek bude i na produkty z Krymu.Nebude tedy stačit pouze označení RF.