3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
karel.smíchov 22.8.2008 13:35

Re: Volby jsou za humny,tak se snaží!

Já to vidím jinak ! Jak chce někdo (EU) pořádek ,tak je na našem dvorku  povstání  co si

EU dovoluje !Nám  to vyhovuje tak ať se do nás neháčkují, ať pošlou prachy a o nic se

nemusí starat my si s nima  poradíme !!>->-

honzak 22.8.2008 13:34

Re: poděkování

PÁN ASPIRUJE NA FUNKCI V BRUSELI?

Dědek 22.8.2008 13:33

Teď jsme členy EU:

a jsme téměř permanentně buzerováni bruselskými úředníky. Na příklady si jistě každý vzpomene. Až bude někým a nějakým podivným způsobem schválena tak zvaná "Lisabonská dohoda" pak nastane diktatura Bruselu který bude ovládán ekonomikou nejsilnějších (nebo jen nejsilnější ?) zemí a těm malým nebude úniku protože neexistuje způsob jak toto společenství opustit. Fandím Irům!

karel.smíchov 22.8.2008 13:27

Re: Re: Děkuji paní Hybášková,

honzaku :  Koho pak my jsme si do EU zvolili  ? Železného, Bobošíkovou ,Zahradila ,

Cabrnocha ,Ransdorfa   a další, tak si jdi stěžovat  1) do ul Politických vězňů,,   nebo  na

Jánský vršek  !>->-

taky smíchovák 22.8.2008 13:27

...nejsme na Smíchově všichni stejní.

Na Smíchově žijí sice eurohujeři (KAREL), ale i normální, racionálně uvažující a sympatičtí lidé. Považoval jsem za nutné bránit čest nás Smíchováků. Mimochodem, Hybáškovou lehce opovrhuji...

šimon klein 22.8.2008 13:19

Re: Volte ODS, máte ODS

faktické sdělení z evropské perspektivy? - nepleťte si dojmy a pojmy - z prespektivy bruselských byrokratů, to ano, ale to není pro mne relevantní...a nerozčiluji se, mně je tahle madam jen k smíchu...a těch otevřených debat jsem už absolvoval.....a zbylá vaše úvaha dle mého postrádá logiku ( Protože je Klaus proti EU, musí být pokorný před Ruskem - proč?) .  A ohledně toho "souznění" s komoušema - přečtěte si Buchanana o hospodu výše..... 

Herakleitos 22.8.2008 13:16

Re: Re: Povrchní článek pro povrchní čtenáře

Všichni kolem inkasují, jen Hybášková stále nic!;-D

karel.smíchov 22.8.2008 13:15

Re: evropské transparentnosti a kontrole

Požádej o radu  p.Zahradila  ten už má  pokyny z Hradu jak se stát  euroskeptikem  !! aby vás bylo alespoň  10%   Nazdar >->-

karel.smíchov 22.8.2008 13:09

Re: Věří paní Hybášková v diktaturu

Škoda ,že jste si nevšiml kolik států v Evropě souhlasí s Lisabonskou smlouvou , skore

 26 :  1 Vám nestačí   ,tak podle Vás máme diktaturu ,  protože Česko smlouvu potvrdí , ano

ve prospěch nás všech  Díky  vládo !>->-

fact 22.8.2008 13:06

Volte ODS, máte ODS

tak co se rozčilujete nad faktickým sdělením kdo je z evropské perspektivy Klaus a kam míří ODS. Míří tam kam si přejete a podle toho i dopadne, tak buďte víc v pohodě a občas zkuste "vymyslet" i nějaký argument, protože se svým postojem byste v oteřené debatě asi neobstál, třeba na téma Klaus proti Evropě a s komunisty v otázce Gruzie. A může být nacionalistický euroskeptik levičákem? No evidentně může. Protože je Klaus proti EU, musí být pokorný před Ruskem, protože se nemá kde opřít a sám na to nemá, tak se dostal pod přímý ruský vliv jako ewvropští salónní levičáci, ale on je prezident a tak máme pod přímým ruským vlivem prezidenta a to jen proto, že se bojí EU. Opravdu kuriozní, jen aby nás to nestálo moc. A to vám jaksi asi nevadí. 

karel.smíchov 22.8.2008 13:01

Re: To se panička hodně mýlí

Žasnu kolik soudruhů má čas psát zde !! A ještě  takové bláboly  !>-

patpong 22.8.2008 13:01

Hybášková. Chucpe.

Paní Hybášková. Považuju za za poněkud odporné psát vysoce demagogické články a jedním dechem obviňovat Václava Klause z demagogie. Pokud jde o vaši demagogii:  nadšená obhajoba současného směřovaní Eurounie k nedemokratickému modelu, kdy kontinentu bude vládnout několik tisícovek nevolených a prakticky nekontrolovatelných elitních úředníků z úst OSOBY, KTERÁ NA TOMTO SYSTÉMY SAMA PARTICIPUJE JE CHUCPE.  Pokud se malým národům nepovede Unii zreformovat, bude časem nutné uvažovat o vymanění z jejího vlivu. Tak či onak.  S Klausem v mnohém nesouhlasím, ale v tomto mu tleskám.

karel.smíchov 22.8.2008 12:54

poděkování

Paní Hybášková -k Vašemu článku jen jedno ! Souhlasím 100%  Díky >->-

Vilda 22.8.2008 12:53

Re: Povrchní článek pro povrchní čtenáře

Ještě dovětek. Je-li vaše reakce jen proto, že vám Klaus šlápl na bábovičku, je to věru k pláči.

Vilda 22.8.2008 12:49

Povrchní článek pro povrchní čtenáře

Nelze to jinak nazvat. Chápu, že pro čtenáře deníku se nepíší hlubokomyslné rozbory a taky, že článek byl hlavně napsán pro DNES, nicméně dělá-li vám monitoring reakcí na článek někdo z asistentů, není to věru příjemné počtení. Nedělám si iluze, že vás to moc bere. Nicméně je na zváženou, jestli chcete oslovovat povrchně nebo s erudicí.

Vězte tedy, že chcete-li oslovit aspoň trochu přemýšlející voliče, musíte si dát tu práci, vyvrátit argumenty proti LS. Byly tady na NS před ne moc dlouhou dobou, celkem přehledně, podrobeny právnímu rozboru a byly tu popsány základní negativa.  Chcete-li aby jste nebyla brána jen jako člověk bojící se o svoji židli, měla by jste se vyjádřit k vyjmenovaným negativům a případně je vyvrátit. Když to neuděláte, nálepku eurohujerky už nesmyjete. Je to jen na vás, jestli chcete být už jen pro smích nebo si získat respekt.

Btw.Pracuji profesionálně v branži, kterou jste se taky nedávno zabývala, upřímně řečeno nad některými vašimi názory bych brečel.

Kodl 22.8.2008 12:30

Re: Klasu je vždy proruský.

Na suverenitu Gruzie plije především její prezident, protože nařídit zabíjet Rusy a neočekávat od Ruska za to reakci, by neudělal žádný rozumný státník.Gruzie je díky Saakašvilimu mrtvý státní útvar,

Marat 22.8.2008 12:23

Klasu je vždy proruský.

Klaus je zuříví obránce suverenity ČR proti EU i USA. Na suverenitu Gruzié z výšky plije. Zajímalo by mě,.zda by stejně zuřivě bráníl suverenitu ČR proti Rusku?

PetrH 22.8.2008 12:17

Paní Hybášková,

je dobře, že většina lidí přes neutuchající masáž neuvažuje tak, jako vy. Kdyby tomu tak bylo, mohli bychom zapomenout nejen na ČR, ale vbrzku i na Evropu. Nejsem váš volič, palce vám nedržím a hubu držet taky nebudu. Všímejte si nejen nížeuvedených vulgarit, ale i slušného nesouhlasu. Mohla byste se tak nejen o sobě něco dozvědět.

honzak 22.8.2008 11:48

Re: Re: Re: že vás tady

správně! Za trest si nedám po obědě doutník!

Jsem rád, že se o mě géniové alespoň otřou zlomkem svého titánského ducha. Bude se mi lépe usínat.

mueller 22.8.2008 11:39

Schweinerei

je v tomhle smyslu "cochonnerie", evtl. "saloperie"

jakovy 22.8.2008 11:36

no tak běž do

Brusele, dámo jedna.

JaS 22.8.2008 11:35

Re: Re: že vás tady

diskutovat s idioty je ztráta času a energie.

šimon klein 22.8.2008 11:31

Re: Re: Re: Děkuji paní Hybášková,

ano, zcela souhlasím R^R^

šimon klein 22.8.2008 11:27

madam,

čím dál tím víc si začínám ve vašich výplodech všímat, jaký jste mimoň a - jinak to nelze nazvat - svazácky rozjásaná eurohujerka. Chtěl bych vám popřát hodně podobných článků a široké publicity - není lepší lék na eurosocialismus pro dosud váhající jedince. Takže ještě jednou - díky za tuto pyrhovskou propagandu.

Lišák FOX 22.8.2008 11:13

Re: Re: Děkuji paní Hybášková,

Podle telefonického hlasování v předvečer referenda na TV Prima nás tam nechtělo přes 90% !!!. Tehdy jsem byl naposledy optimista. Říkám si, jestli nebylo nějak již tehdy nařízeno, jak má referendum dopadnout.

Štváč 22.8.2008 11:09

Re: táhněte do brusele a zavřete za sebou dveře........

píšeš z Moskvy, prázdná hlavo ?

Lišák FOX 22.8.2008 11:09

Re: evropské transparentnosti a kontrole

Nás euroskeptiků mělo být více, než nás do toho euronesmyslu politická (j)elita zavlekla. Teď už jsme v pasti a bude daleko těžší se nátlaku eurohujerů ubránit.

Verit 22.8.2008 11:05

Paní Hybášková,

         je škoda,že takto neuvažují všichni.Kdyby tomu tak bylo,potom by nejen v ČR ale i v Evropě bylo lépe.Jsem Váš volič.Držím Vám palce.Níže uvedených vulgarit si nevšímejte.

český Honza 22.8.2008 10:36

Re: Re: Re: Re: Paní Hybáškové nejdou NE pod fousy.

Josefe

je okurkova sezona a tak se melou starý housky,ale nač silná slova,z jakého důvodu se pospíchá s podepsáním LS.Rozdíly evropanů v unii veliké.Každý má jivý důvod být pro.A  růst úrovně na "dluh"-nebylo by lepší zpomalit a prostudovat důvody irského "ne".

mirek 22.8.2008 10:34

promiňte, paní Hybášková

ale pletete se. Nějaká deklarace neudělá pořádek. Jen zakonzervuje současnou socialistickou Schweinerei. (Ještě bych to pro pořádek měl napsat francouzsky, ale to neumím a mám dost velký "blok" se to učit - nehodlám totiž propásnout jakoukoli příležitost nemlčet - jistě chápete, na co narážím)

A tak věřte, že ti pánové nejsou ve svém názoru osamocení. Pokládám za podraz, když si někdo vymyslí přiblblé regulace na cokoli od pracovních povolení po křivost banánů a pak zase křičí, že jen další regulací mne od regulací osvobodí.

Děkuji! Socialismus se všemi tvářemi jsem už zažil. A mám ho dost! A asi nejsem sám.

Vy se patrně začínáte cítit bafuňářsky dobře a cítíte, že byste mohla patřit ke skupince vyvolených vyžírků. Škoda Vás!. Svatí Marx a Engels jsou s Vámi.