2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Nejsem v šoku, toto je prostě islám

Už třetí den nás pronásledují nové a nové informace o krvavých výbuších v Bruselu. Neustále slyšíme další a další politiky, jak jsou v šoku. Já jsem tedy taky v šoku. Ale ne z těch výbuchů a vražd desítek nevinných lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Volarik 26.3.2016 6:03

Re: Islám je jen jeden.

No právě...popíjel víno neboť nebyl slimák, tudíž ani heretik.

J. Milfait 25.3.2016 21:57

Re: Ovšem deportovat je nutno nejen muslimy,

Naprostý souhlas, ale bohužel těm kreténům to nikdy nedojde. Pro mne by bylo stejně velmi zajímavé kdo financuje příjmy právě pana sluníčkáře Halíka a jeho spolupracujících pomatenců. Podle mého názoru jim stvořitel zřejmě nenadělil základní pud sebezáchovy a nejhorší je na tom, že ho a jemu podobných vyhrazují PR media stále více času než je záhodno jak v televizi tak i v tisku. Snad se to někdy změní, ale nedokážu odhadnout kdy. Zdraví JM.

M. Prokop 25.3.2016 21:22

Re: Uvěřili myšlenkám svého vůdce Mohameda?

S tou pomocí je to problém. Nechtějí si uvědomit, že chyba je v nich.

B. Hamáček 25.3.2016 20:12

Re: Souhlasím a podepisuji.

Uvědomujete si komu idnes patří ? Koblihovému králi !

J. Sova 25.3.2016 20:10

Re: Islám je jen jeden.

Byl, ale heretik. Popíjel víno.

B. Volarik 25.3.2016 19:48

Re: Jak kdysi řekl Werich v r.39:

Totéž.

B. Volarik 25.3.2016 19:45

Re: Promiňte, ale

Jo, paní Valentová...bohužel to není sranda, i když vás zcela chápu. Slimáci totiž mají ve svém popisu práce taky používání zásad TAKYIA. To je povinné lhaní kufrům (Kuffar = nevěřící, každý kdo není slimák). Slimák může v rámci finty takyia i zapřít svou víru. I Korán nabádá k oblbování nevěřících. Sůra Imrams, verš 3:54 dokonce uvádí, že Alláh je nejvyšší oblbovač.Kam se na něj hrabou nějací smrteníci...!!! Totéž v sůře Kořist, verš 8:30.

Nevěřící, račte prostudovat osobně, nemusíte mi věřit...já ale Korán nenapsal!

B. Volarik 25.3.2016 19:36

Re:Nechceme-li jej studovat...

Zásadní chyba, pane Harvánku. Korán nutno znát. Já mám mnohé části nabiflované nazpaměť a hned jak nějaký sluníčkový magor nebo slimák začne mlžit, sypu citáty. Máte vidět ty ksichty, když jim cituji pasáže z Koránu...Stejně tak je potřeba znát Mein Kampf...Hitler tam precizně nastínil jak využívat politickou propagandu a desinformace. Když si pak porovnáte práci pna Göbbelse a šéfredaktorů Rudého Práva, budete kulit oka! Rovněž tak je potřeba znát Komunistický manifest. Když vám pak někdo tvrdí, že původní myšlenka komunismu je báječná, zeptejte se ho, co je základní myšlenkou komunismu..v Komunistickém manifestu je to napsáno jasně: Diktatura proletariátu, totální likvidace celých společenských tříd...tady máte tu krásu! POZNEJ SVÉHO NEPŘÍTELE, POZNEJ JEHO IDEOLOGII, JEHO MYŠLENÍ. Kdo má více informací, vyhraje!

B. Volarik 25.3.2016 19:27

Re: Prostě Islám to není,

Je to pořád jedno a to samé islámské svinstvo, stejně jako trockisté, stalinisté, slovenští buržoasní nacionalisté (Husák), oportunisté v řadách rodné strany, Tuchačevský, Slánský...pořád se navzájem vraždili vyznavači stejného učení: Marxismu. Svého času se mezi sebou mydlili na smrt utrakvisté (Žižka) s katolíky, katolíci s protestanty (Irsko vs. Anglie), jakobíni, hugenoti...jeden rubal druhého, případně všichni jednoho a jeden proti všem. Jenže křesťané si to už dávno odbyli, prošli reformací, osvícenstvím a vůbec dospěli k demokracii a vzájemné toleranci. To se o slimácích nedá říct ani když zavřete obě oči a zacpete si obě uši!

B. Volarik 25.3.2016 19:20

Re: Islám je jen jeden.

Avicena nebyl slimák.

S. Netzer 25.3.2016 17:15

Re: Islám je jen jeden.

Aha, a je královna Rania "morálně zkažený člověk" a "sociopatka, toužící nás povraždit"?

H. Lukešová 25.3.2016 17:03

Re: Islám je jen jeden.

Ano, Asma al Assad s jejím manželem jsou skutečně nezávadní,navíc Asma, jak píšete, je krásná, sympatická a moderní žena, šátek ani žádný jiný hadr nenosí, oba dva (Asma s Bašárem) jsou nábožensky tolerantní a dokud nepropukla vzpoura proti Assadovi, tak Sýrie vzkvétala. A jak píše pan Novák, bombardování teroristů a masakristů je naprosto ospravedlnitelný čin, pan Křivan by řekl, bohulibý a správný.

S. Netzer 25.3.2016 16:38

Re: Islám je jen jeden.

Myslíte, že královna Rania je "morálně zkažený člověk" a "sociopatka, toužící nás povraždit"? Pozor! Navíc je palestinského původu!

Zato ale Asma al Assad je morálně nezávadná, protože je moderní žena, její manžel je oftalmolog, který by nikomu nezkřivil ani vlásek.

K. Janyška 25.3.2016 16:32

Ano, to je islám a pokud jeho vyznavačům dovolíme nás zabít,

udělají to. Jen co seberou dostatek síly... Dzp.

V. Kain 25.3.2016 16:14

Re: Ovšem deportovat je nutno nejen muslimy,

Až půjdou takoví jako Sobotka do řiti.

H. Lukešová 25.3.2016 15:41

Re: Islám je jen jeden.

No to je tedy opravdu ubohá berlička islámskéých apologetů vzpomínat na tak dávnou dobu. Důležité je, že teď islám vyznávají pouze sociopati, toužící nás povraždit.

F. Zrcek 25.3.2016 14:03

Uvěřili myšlenkám svého vůdce Mohameda?

Já bych do toho Mohameda a Korán vůbec netahal. To je jen ideologická zástěrka. Rozhodující je asi masivní frustrace etnik od severní afriky po střední východ, které jsou vesměs muslimské (ale nikoli jednotné, tradičně bojují mezi sebou sunnité z šíity). Dokonce se začíná ukazovat, že usídlení v evropě tuto frustraci neřeší, ale naopak prohlubuje. Poslední atentátníci byli děti připrchlíků žijící v belgii od narození. Proto silně nesouhlasím se stachanovskou imigrační politikou, zejména z problémových oblastí. Ti lidi nutně potřebují naši pomoc, ovšem tam, odkud se k nám tlačí. Ne v evropě.

P. Janos 25.3.2016 13:50

Souhlasím a podepisuji.

Včera jsem pod nějakým článkem na idnes, který popisoval jak byli chudáci teroristé ftustrovaní a bez budoucnosti, napsal že hlavním problémem je islám a vše ostatní je druhořadé, neboť v každé společnosti a národě je spousta chudých frustrovaných jedinců, ale do vzduchu v metru se vyhazují výhradně muslimové. A co se,stalo? Můj příspěvek byl vymazán i s celým vláknem. Přitom zcela lživé, situaci zlehčující komentáře sluníčkářů byly tolerovány, ba možná i vítány. Naše civilizace je prostě ztracená.

P. Vaňura 25.3.2016 13:17

Haagský tribunál může soudit jen občany států,

jejichž zbabělé vlády své občany tím tribunálem soudit nechají. Např. Američané toto nedovolují.

A Turecko a sever Lybie nejsou válečné zóny.

L. David 25.3.2016 12:17

Ovšem deportovat je nutno nejen muslimy,

nýbrž i nějakého Halíka (údajného kněze, který žvástá nesmysly o společném laskavém Bohu křesťanů a muslimů), nějakého Kropáčka a Ostřanského (údajné arabisty, kteří žvástají nesmysly o tom, že pravý islám je mírumilovný), nějakého Dienstbiera, Prouzu a spol. (kteří žvástají bruselskou mantru o nezbytných kvótach vetřelců) a rovněž všechny ty další zbabělce a vlastizrádce (kteří doposud umetali služebníkům satana, aby se mohli mezi námi snadno zabydlovat za účelem porobení naší civilizace pod barbarský a zločinný islám).

Pokud si velmi rychle neuděláme v naší zemi pořádek, může se nám již brzy dít totéž co v Londýně, Madridu, Pařiži, Bruselu ..........

BOHUSLAVE SOBOTKO, KDY UŽ SE VZPAMATUJE VAŠE VLÁDA Z PŘIPOSRANOSTI A ZAČNE KONAT ? ? ?

S. Netzer 25.3.2016 11:59

Re: Islám je jen jeden.

Slečna je hysterka.

S. Netzer 25.3.2016 11:58

Re: Islám je jen jeden.

Aha, tak Avicenna byl "morálně zkažený člověk".

Jste zdrojem velmi cenných informací.

Z. Lapil 25.3.2016 11:45

Re: Nejsem v šoku ...

Samozřejmě. Kdyby ten návod dodržovali pořádně, tak mají po 1300 letech dávno hotovo.

Ale vážně: s panem Havránkem naprosto souhlasím ve věci, kterou jste - zdá se mi - pominul: dodržování zákonů. Mimo jiných: přes hranice by se neměla dostat ani noha bez razítka, tím aktuální krize začala. A pomineme-li "velkou politiku": z toho, že na Silvestra byla ve velkém obtěžována děvčata, v šoku nejsem. Pilo se a bylo tam spousta lidí s různými představami o slušnosti, to se pak dějou věci, že se člověk stydí sám za sebe. Pokud ale policie řekne, že nemá prostředky na udržení pořádku a že se na to vykašle... Takové tvrzení patří na nějakou bezpečnostní radu státu (odkud nejspíš bude vyneseno, což je vlastně v pořádku, neboť "vláda se zabývá", ale rozhodně to nepatří do médií jako sdělení občanům).

T. Kočí 25.3.2016 11:10

Jak kdysi řekl Werich v r.39:

Mám tady Mein Kampf a co ten dobytek napsal taky udëlal.Co je v koránu?

J. Klepal 25.3.2016 10:56

Re: Nejsem v šoku ...

Povinnost přijímat uprchlíky z válečných zón samozřejmě existuje, protože je to zákon, který musí respektovat i Česká republika, jestliže se chce vyhnout tvrdému postihu Haagským tribunálem. Pokud jde o bludy plynoucí z různých náboženství, které nepříznivě ovlivňují chování některých jedinců, není to záležitost pouze islámu, jak se můžeme snadno přesvědčit na různých místech zeměkoule, včetně evropského prostoru. Naštěstí v dnešní době takové bludy již nemají tak rozsáhlé devastující účinky na majetky a životy lidí jako v minulosti. Zbytky nesmyslných představ lidí je možné vytlačit z jejich myslí poznáváním skutečností a odmítáním výmyslů.

J. Kanioková 25.3.2016 10:51

Souhlas,

ale já bych k NEJBLIŽŠÍM a PRVOŘADÝM opatřením přidala jedno základní - změnu Ženevských úmluv. Tzv."lidská práva" se pro naši civilizaci stala koulí u nohy, za jejich hesla se EU zbabělci rádi schovávají. Evropa díky těmto "ušlechtilostem" nemá žádné osobnosti "s gulama", jen zbabělé elitářské pokrytce, žvanící tajtrlíky..

Izrael vzkazuje Belgii: "Přestaňte jíst čokoládu a tvářit se liberálně. Selhali jste. Zavřete hranice!" - http://jdem.cz/b8e284

V Řecku je teď asi 52 000 uprchlíků, v Libyi čeká 800 tisíc běženců na cestu do Evropy, podle řeckého reportéra, jehož citovala DPA, v Idomeni tzv. aktivisté radí migrantům, aby blokovali silnice a přitáhli tak na sebe mezinárodní pozornost. Jsou to prý titíž lidé, kteří před dvěma týdny přiměli několik stovek uprchlíků přejít do Makedonie hranici přes rozvodněnou řeku. A už prý to dělají, nechávají do cesty kamionů lehat děti...

A bruselská věrchuška jenom fráze, fráze, fráze...

Z. Lapil 25.3.2016 10:50

Re: Prostě Islám to není,

Jestli mě to má uklidnit, tak se to moc nepovedlo. Dobrá. Není to islám. Jsou to dva islámy.

I. Schlägel 25.3.2016 10:23

Re: Islám je jen jeden.

Proč tolik nenávisti, pane Havránku, já třeba bytostně nesnáším plíčky na smetaně.

S. Rehulka 25.3.2016 9:46

Re: Islám je jen jeden.

Harvánku, Vás nemá rád nikdo ! Ty kecy si nechte, nebo jste za ně placený ?

P. Lenc 25.3.2016 8:55

Re: Promiňte, ale

Paní Valentová, nejste asi sama, koho to podepisování rozesmálo.Já se rozesmál, až jsem musel otřít obrazovku jak jsem ji poprskal..Pan autor to sice myslí dobře, ale asi nečetl korán.Budiš mu odpuštěno.