29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: (Ne)reakce elit na islamizaci

Sledovat počínání některých západoevropských elit vzhledem k probíhající islamizaci je depresivní. To nemá v historii vyspělých civilizací obdobu. Zavádění islámských zvyků a pravidel do společnosti postupuje děsivým tempem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Stary 19.3.2018 18:19

Re: Islam a Cesi

Ortodoxni cirkev nebyla pouzita k expanzi. Byla a je stale dekadentni. Proto na Balkane se rozmohl islam.

P. Portwyn 18.3.2018 17:19

Re: Islam a Cesi

V Řecku byla ortodoxie, takže katolíci ne.

R. Stary 18.3.2018 13:38

Re: Islam a Cesi

No ono to nebylo zrovna krestanstvi, ale cirkev rimsko-katolicka, ktera se zvrhla v toho nejhorsiho imperatora. Samozrejme neslo o Kristovo uceni. Jeji ideologii si prisvojily zeme, ktere vsadily na expanzi. Nakonec to stejne k nicemu nevedlo. Jen se prolilo spousta lidske krve.

P. Portwyn 18.3.2018 10:18

Re: Západní "elity",

Dobrá připomínka.

Feministky mají plnou hubu keců o právech žen, ale holky z muslimských rodin jsou jim egál.

P. Portwyn 18.3.2018 10:16

Re: Islam a Cesi

Jako že mocensky převládli Římané, ale v řeckých oblastech přijali řeckou (jemnější) kulturu? To bych určitě souhlasil.

Pak oboje, Řím i antické Řecko, zválcovalo křesťanství...

P. Portwyn 18.3.2018 10:14

Re: Islam a Cesi

Ano, gramatika je germánská.

R. Stary 17.3.2018 13:29

Re: Islam a Cesi

Mate pravdu. Co se tyce celkove kultury spolecnosti, nelze podstatne vlyvy o kterych pisete prehlednout. Kdyz se ale ucite anglicky, francoustina vam moc nepomuze.

R. Stary 17.3.2018 13:19

Re: Islam a Cesi

Rekl bych jak jsem to pochopil, ze po Recich prisli Rimane, kteri Reky napodobovali. Meli recke ucitele a lekare.Jejich organizace spolecnosti byla lepsi. Ale z historickeho meritka, taky to dlouho nevydrzelo.

P. Portwyn 16.3.2018 14:48

Re: Islam a Cesi

To je pravda. Ona tedy popravdě celá antická kultura byla v Řecku nahrazena novou, agresívnější kulturou s hlouběji prožívaným náboženstvím.

P. Portwyn 16.3.2018 14:46

Re: Islam a Cesi

Takže nakonec nepřevládly ani Athény, ani Sparta, ale Řím... (o tom jste taky psal). Společnost mísící agresivitu s byrokracií.

Co se týká té Anglie: není pravda, že by "silnější kultura" saská nějak přebila normanský vliv, která by zanechala pouze "pár slovíček". Došlo k syntéze. Mimochodem ti Normané sami o sobě představovali syntézu vikingské podnikavosti s francouzskou kultivovaností... vliv Vikingů byl i v saské Anglii, po období vlády Dánů nevyhnutelně. Plus keltský vliv.

Ovšem byla to ve výsledku šťastná syntéza a složky byly kompatibilní.

Z. Lapil 16.3.2018 13:12

Re: Islam a Cesi

Vypadá to tak.

R. Stary 16.3.2018 13:08

Re: Islam a Cesi

Dobra pripominka. Jak to tam s tim valcenim dopadlo? Az Filip II dosahl cosi jako mir. I slava Alexandra Makedonskeho byla pomijejici. A kde je Sparta? Zajedte se tam podivat. Je to poucne. Dobyt uzemi valkou neni tezke. Ale okupovat je temer neresitelny Problem. Jak jsem se jiz zminil. Napoleon rekl, ze s bodaky se da delat vselicos. Jen se na nich neda sedet.

R. Stary 16.3.2018 12:37

Re: Islam a Cesi

Jestlize nemame silu, zajdeme jako Polabsti Slovane.

P. Klíma 15.3.2018 17:17

Jsme ve válce. A ČT 🦍💩a ČRO bojují proti národu.

Jen víc demonstrací proti rozumnému prezidentu republiky a proti vlasteneckým stranám a uskupením, ať už konečně ty pražské dámičky mají svoji vlastní obřízku.

R. Stary 15.3.2018 14:05

Re: Islam a Cesi

Sparta nezanikla v dusledku vojenske sily Athen, ale v dusledku svych spolecenskych nedostatku.

J. Jurax 14.3.2018 22:56

Re: Islam a Cesi

Ano, ovšem i ty Athény to měly vyfutrované silou.

J. Jurax 14.3.2018 22:53

Re: Islam a Cesi

Šlo by. Ale musela by být politická vůle. A ta v EU není a nebude, protože v současné EU prostě být nemůže - odporovala by tzv. evropským hodnotám podle těch bruselských pitrysů. A i kdyby se snad zázrakem našla, ti bruselští pitrysové jsou natolik neschopní, že by to stejně bylo platprtné ...

Takže do budoucna možná nebude špatné si osvěžit sborku a rozborku i střelbu ze Sa-58 ...

P. Zinga 14.3.2018 22:12

Brit Muray píše stejně:

Evropa páchá sebevraždu https://www.tichyseinblick.de/feuilleton/buecher/douglas-murray-vorwort-an-seine-deutschen-leserdouglas-murray-vorwort-an-seine-deutschen-leser/

M. Prokop 14.3.2018 21:28

Re: Kdo to řekl?

Akorát nevím, kdo ty uprchlíky dokáže odlišit od připrchlíků 3i. Němci zaručeně ne.

V. Braun 14.3.2018 21:26

Re: Pletete se, lhůta byla sedmiletá

Bylo to sedmileté přechodné období

https://www.euroskop.cz/617/sekce/prechodne-obdobi-na-volny-pohyb-pracovniku/

R. Lávička 14.3.2018 19:58

Re: Kdo to řekl?

Už jim zase utekla

J. Vintr 14.3.2018 19:30

Re: Máte naprostou pravdu, pane.

Nahrazovat Evropany muslimy je jako pořídit si domů kvůli chytání myší tygra ...

J. Vintr 14.3.2018 19:28

Re: Islam a Cesi

Šlo by (třeba násilím) vyprat ty, kteří sem přišli nelegálně. Šlo by potlačit Islám a jeho vnější projevy u těch, kteří jsou tady legálně. Šlo by neprodyšně uzavřít hranice, případně efektivně odchytávat uvnitř hranic ty, kteří by je překonali. A šlo by se vykašlat na veškerou pomoc zemím třetího světa, která má za následek neúnosné přelidňování.

J. Schwarz 14.3.2018 19:27

Re: Měl tvrdit, že to nejsou manželky ale kámoška?

Takže pokud budete šukat s třináctiletejma tam, kde je to legální, pak OK? A bude to pořád legální, když si tu třináctku přiveze do Německa a bude ji šukat i tam? Proč by to pak nemělo být "legální" i pro Němce, pokud s ním děvčica půjde dobrovolně? Buďto platí pro všechny stejné právo, nebo různá práva v závislosti na rase, náboženství atp. Ale to je pak jasný rasismus, nebo ne?

J. Vintr 14.3.2018 19:22

Re: Kdo to řekl?

To, co sem leze z muslimských zemí nejsou uprchlíci ani ekonomičtí imigranti. Jsou to OKUPANTI!!!

J. Schwarz 14.3.2018 19:21

Re: Ten člověk si nemůže vzít druhou a dlaší manželky

V německu souvisí, a podstatně. Kdyby "Ahmed" neměl tolik bab a děcek, nedostal by tak velký barák, dost možná že by nedostal žádnej barák. V Česku můžete žít třeba s deseti babama, když na to máte a ony nemají nic proti. A pokud jim jako Rath koupíte každé vilku, bude se stát starat jenom o to abyste řádně odvedl daně.

J. Schwarz 14.3.2018 19:18

Re: Deutschland, Deutschland über alles :))

Když na to Němci mají, jejich problém. Jenom nechápu neuvěřitelnou drzost Mme Merkel, která by ráda takové chytráky "přerozdělila" po celé Evropě nebo si alespoň nechala "hosty" od jiných živit. Neboť je jasné, že pokud se jim nelíbilo v Turecku ani v Brazílii, nelíbilo by se jim ani v Česku. A kde k čertu vzali prachy na všechny ty pašeráky a letenky do Brazílie a zpátky?

J. Kanioková 14.3.2018 19:14

Re: Tak ten vysmátý muslimský šmejd utekl před válkou?

Syrský muž se třemi manželkami získal tři domovy - starší Švédka se odvolávala na ulici - http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.3950/syrian-man-with-three-wives-got-three-homes-elderly-swede-referred-to-the-street.html?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=twitter&utm_source=socialnetwork

Z. Lapil 14.3.2018 19:09

Re: Islam a Cesi

"Se" tím nesleduje nic. Prostě se to děje a my nemáme sílu s tím něco (u)dělat.

Jasně, můžeme všechny odsunout třeba na Sibiř (otázka je už to, kdo jsou to po třech generacích gastarbeitrů všichni) a můžeme efektivně zavřít hranice kulometem na každých padesáti metrech, pokud se na tom tedy shodneme ve volbách, ale když přepočítáte nárůst populace tady a tam, tak zjistíte, že zkušenosti s holokaustem jsou proti tomu, co by bylo potřeba, nanejvýš poloprovozním pokusem.

Aby nedošlo k omylu: nelíbí se mi to. Ani trochu. Ale nemůžu za to, že umím použít trojčlenku.

J. Kanioková 14.3.2018 19:07

Re:

Vatikánská páka v Bruselu. Kardinál Marx radí Merkelové i Junckerovi https://zpravy.idnes.cz/profil-kardinal-0ix-/zahranicni.aspx?c=A180308_133054_zahranicni_ert