4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 23.1.2007 13:56

Nebojte se, zůstanem tu spolu, já vás podržím, psychicky i fyzicky.Re: Malý Astone

My máme natolik sociální cítění, že se o naše obecní blbce staráme. Dokonce je do toho všeho necháváme mluvit. Ale pracovat jim zakazujeme, protože známe příměr Bůh nás chraň před pilným blbcem, a ten je, jak víme, nejnebezpečnější.:-/

eTony 23.1.2007 13:51

Armáda ?

Právě armáda, jako organizace s pevným řádem je přímo ukázkovým případem řiditelnosti organizace pro vnější ochranu práv občanů. Pokud s tímto řádem organizace souhlasím a i s dalšími podmínkami smlouvy, beru na sebe osobní zodpovědnost za plnění této smlouvy. Veškerá porušení smlouvy jsou sankcionována dle řádu organizace.

Historik 23.1.2007 13:42

Tony, a na jakém základě vybudujete ARMÁDU, aby

se Vám nerozutekla? Aby byli vojáci ochotni nasazovat pro nějaký stát kejhák, musí se s ním nějak ztotožnit.

Připomínám, že cca 3000 amerických mrtvých profesionálů se může pro 300 miliónový stát zdát hodně a ohrozit nábor do armády.

Na jakém základě postavíte armádu, aby akceptovala např. 30% mrtvých, když půjde o hodně, jako třeba ve WW2???

Mimochodem, Hitler právě z tohoto důvodu potřeboval sociální smír, což se mu povedlo. Motivovaná německá armáda roznesla na kopytech netečné Francouze. A nakonec dost dlouho odolávala početní a materiální převaze koalice, kterou Hitler svou blbostí proti sobě sám postavil.

Historik 23.1.2007 13:33

Oakmane v tomto souhlas, dokonce i protřelý burzián

Joseph Kennedy podporoval svého času Rooseveltův New Deal, neboť mu došlo, že jde o všechno.

Klobouk 23.1.2007 13:02

"Je to tristní pohled na člověka, který již pár let hledí z okna na panorama určené králům a císařům, ale bohužel stále nevidí nic jiného, než viděl z balkonu paneláku na Proseku"

Perfektni.

Kajan 23.1.2007 13:01

Pane prezidente, vynikající článek ! Jen nechápu

proč nepoužíváte všem srozumitelnější výraz socialismus namísto všech těch málo frekventovaných cizích slov ! O nic jiného totiž, než o příkaznictví, tedy socialismus, přece nejde. A s tím máme přece právě my, Češi, tolik zkušeností !  Češi by Vašim skvělým článkům lépe porozuměli ! Dzp.

eTony 23.1.2007 12:48

Re: Re: Re: Malý Astone

ne oakmane, točíte se v bludném kruhu. Pokud chcete snížit míru finanční korupce ve státní správě, tak jediným vhodným prostředkem snížit daňovou zátěž, snížit příjem státní správě. Potřeby konzumentů- občanů je nutné omezit na oblasti, které si občan nemůže pořídit z vlastních zdrojů - vnější a vnitřní bezpečnost, čili armádu a policii, soudy apod. Státník má myslet na systém, který vyhovuje individualizaci člověka, jedinec musí být doménou, nikoli kolektiv. Jedině občan dokáže rozhodnout o naložení s vlastními prostředky, nikdo jiný to za něj lépe neudělá. Princip "méně státu, více občana". Lobbismu se nevyhnete, vždy bude fungovat, podobně i korupce. Všichni ví, že vraždit se nemá, ale přesto se vraždí. Dále pak je obrovským omylem, že se společnost lidí dá řídit, jedině organizace, ale lidský řád není organizace. Budoucnost se nedá ovlivnit, protože člověk jedná v dané chvíli za daných podmínek s vlastním informačním potenciálem. Tyto podmínky nejsou a ani být nemohou být všude stejné. Lidského potencionálu nemůže být vlastníkem kolektiv, ale jen jedinec.

honzak 23.1.2007 12:18

Re: mudrc K.

o konkrétních opatřeních mám svoje představy. A ty jsem v tom kuse eustavy, kterou jsem dokázal přečíst nenašel. Ale může to být tím, že nerozumín bruselské novořeči, přeložené do právnické čaštiny.

oakman 23.1.2007 12:17

Re: Re: Malý Astone

To je všechno jen pokus jak pojmenovat jevy, které se nemění - vlastnosti místního lidu. Na nedávno zmiňované konstantě HančeKubaHajnej v chování lidu se nic nemění příchody a odchody režimů. Ona je jedna vrstva hry když chceš odstavit ten zkorumpovaný zlodějský dobytek ze státní správy, to už se snad stalo, jde o to, jak socanskou myšlenku nahradit něčím, co efektivně ošetří potřeby oprávněných konzumentů státní pomoci adresně, aby se předešlo obvyklému tlaku na paušalizaci. Znáte to ....SMS zadarmo a pro všechny..... už i firmy s tím kalkulují... Teorém anglosaského pojetí státu a občana je u nás nepoužitelný, skončil by pravděpodobně volbou komoušů. Státník se od politika odlišuje tím, že myslí na celek, ne jen na potřeby své politické lobby.  Je nutno civilizovat výroky na obou stranách, protože velkohubé žvanění, které se tu půl roku provozovalo, systému jistě neprospělo.

salant 23.1.2007 12:14

Re: Re: Re: Re: jen referenda ktera vyhovuji panum nackum u moci

Ani milicionář, ba ani učitel taktiky, ale člověk, který byl dva roky na vojně (vzpomínejte - byla to povinnost). Z radaru se jistě vystřelit nedá, ale je to součást jakéhosi destruktivního systému. Tedy: chybí-li v tomto systému kolečko (důležité) - tento systém nemůže destruovat. Je to věc názoru, ale já nemám nutkavou potřebu se přibližovat USA per rektum.

Na závěr: čo si také predstavujetě pod pojmom AVKVŠ ?

eTony 23.1.2007 12:02

Re: Malý Astone

reprezentace daňových poplatníků ? A co to je ? To jsem netušil, že daňoví poplatníci vytvořili systém, který ze svých daní financují a zároveň musí zvolit bezpečnou míru socialismu ( to je proboha co ? ) pro kontrolu trvale udržitelného rozvoje. A jakými prostředky k tomu disponují ?

Přemek 23.1.2007 12:02

Re: Se Sovětským svazem na věčné časy.

SSSR jsme jen poslouchali. V EU máme spolurozhodovací pravomoce a neseme tak i odpovědnost za její směřování, takže je zde podstatný rozdíl.

tony 23.1.2007 11:55

Re: Pane presidente, mě by EU nevadila, vadí mě její politika

S cukrem je to složitější. EU brání dovozu levného třtinového cukru a nám vyrábět hodně cukru z řepy. Kdyby EU nedělala ani jedno, naši neomezovaní výrobci by stejně cenově nestačili na třtinu.

Přemek 23.1.2007 11:54

Re: Re: Re: jen referenda ktera vyhovuji panum nackum u moci

USA nás v rámci NATO jako sojenec chrání. My jim za to poděkujeme nakopáním do zadku místo pomoci chránit proti balistickým střelám území nejen USA, ale i EU včetně naší země?

tony 23.1.2007 11:51

Re: Re: Re: Re: V. Klaus, po Sládkovi druhý populista český

Myslíte když městská část prodá nevýhodně "svůj" pozemek?

František I. 23.1.2007 11:50

Re: Malý Astone

To si snad děláte srandu? Co je to bezpečná mníra socialismu? Něco, jako bezpečná míra nacismu či komunismu? Pěstovat režim, který bude kontrolovat finance z rukou daňových poplatníků, to jako pro celou Evropu? Asi jako Špidla kontroluje zaměstnanost vna našem nebohém kontinentě? Danke, nicht!!!

Bosek 23.1.2007 11:47

Re: VK a Syndrom Zhurvené generace

Vážený pane , oba vaše příspěvky do diskuze jsou prostě skvěléR^R^

František I. 23.1.2007 11:44

Re: Resumé

Nějak mi není jasné, pane Listnaná to kosodřevino, zda čteme stejný materiál. Probůh, kde jste objevil, že svoboda podnikání a Klausova vize izolacionismu nejdou dohromady? Za prvé, Klaus se nikde nezmiňuje o izolacionismu, ale o starém dobrém ES, které nesvázáno přiblblými bruselskými praktikami a předpisy dotáhlo tzv. staré evropské země k současnému rozvoji. Vy se domníváte, že svoboda podnikání v současném EU je nějak zvláště vysoká? Asi si nepamatujete na před několika měsíci zavřené cukrovary kvůli EU kvotám nebo na více než 700 zavřených potravinářských firem, jen abychom splnili nesmyslné bruselské předpisy, které nikdo ve starých evropských zemích nedodržuje? (Stejně to nepomohlo. viz. humbuk kolem listerie.)

Irena Foltova 23.1.2007 11:41

ano, věčný mír kantův

a  katolické  marienlandy  po  válce  vedou  jen  ke  spiknutí   poklidné  zatím  přiměřeně  velké  skupiny  majitelů  ostatních  nevydařených  zaprodanců  (brzo  jich  bude  přibývat, jak s e bude  moc  a majetek koncentrovat.  Ovšem  banky   v  tom také  hrají s vou  roli. Až  se  spojí  nevydaření  proti  vydařeným-  no  pak  tedy  uvidíme...

oakman 23.1.2007 11:32

Malý Astone

Obávám se, že přerozdělování a socialismu se zde v Evropě nevyhneš. V prostoru z poloviny komunismem zdevastovaném, v druhé polovině s komunismem nemravně koketujícím (Německo, Itálie, Francie) nebo se mu "aktivně bránícím" (Řecko, Portugalsko, Španělsko) i za cenu vojenského převratu, je jeho potenciál obrovský. Je to "white man burden" naší části světa. Proto je potřeba pěstovat takový režim, který udrží kontrolu financí v rukou reprezentace daňových poplatníků, kteří systém tvoří a generují prostředky, které ho financují, aby oni zvolili bezpečnou míru socialismu a kontrolovali "trvale udržitelný rozvoj" státních financí v oblasti mandatorní a zároveň popohnali technologicky tuto zemi vpřed dále od nýtovaček v halách šikmookých kamarádů našich odborových ústředen a klientů Paroubkových pobídkových peepshow. Alternativou je vláda odborářů, koloťuků, pinglů s celou galerkou za zády. Z Polska uteklo do Británie půl milionu lidí, pokud zchudneme na jejich úroveň, zbudou i zde pouze hlupáci a mafiáni.

Psí vrah Čumil 23.1.2007 11:25

Hm - slov - míň neutrousí stébel žebřiňák, praví klasik -

a podstata věci? Račte si přát EU federalizovanou, konfederalizovanou, či idividualizovanou mezi mraky národních států a státečků, jejichž vztahy nám bylo v minulém století prožívat na vlastní kůži?  Snad by pan autor mohl v tomto směru názorněji rozvést svou představu OES - nejspíše to, to se tak osvědčilo v Rusku, kde tomu říkali SNS...

Vilém 23.1.2007 10:52

Re: Re: Re: Re: Alternativy

Jen se zklidněte, nemám zapotřebí snižovat se k aktivitám, které považuji za eticky nepřípustné. Nejsem Čunek.

oakman 23.1.2007 10:51

Resumé

Děkujme Bohu a Járovi Cimrmanovi za Topolánka. Je trapný, jako my všichni, mluví zhurta, jako my všichni, ale mluví tak, že se nikdo nemusí cítit uražen. Narozdíl od VK a JP je s ním možno nesouhlasit bez okamžitého osobního útoku, kterými jsou VK a JP pověstní. Ve chvíli, kdy Praha "neumí" dodat nic víc než Pitharta, Klause, Bema a Paroubka, je Topolánek to nejlepší "z darů naší země", co mohl náš moravský socialistický venkov dát. Teď uvidíme, co vykoná. Pokud dožije presidentských voleb, mohlo by být uklizeno.... Prázdný a falešný - nějak mi to čímdál více připomíná Klause! Pro všechny pravičáky: VK by měl podporovat naše akcie na tom velkém kontinentálním trhu voláním po zrovnoprávnění našich možností a on místo toho staví klec pro socialistickou rezervaci. Svoboda podnikání a Klausova vize izolacionismu jsou dnes ve střetu. Potřebujeme EU reprezentaci, která se prosadí, ne tu bandu klaunů jako je Bobošíková, Vovka, Zahradil. Jak může člověk, který zcela trapně lže, když říká, že nechtěl, ale suše potopil ČSR, protože nedokázal vymyslet federální politiku pro dva rozdílné národní celky,  dnes vidět systém založený na společných EU strukturách a na lokální "folkloristické" národní vládě, která se stará o tu kulturní patinu naší životní reality. Touto zemí projede ročně více než 100 milionů lidí. Natankují tu, nají se tu, občas i přespí, jdou s nimi nemalé peníze. Myslet si, že nejsme jedním z "okresů" země Evropa je zoufalé a od člověka zcestovalého a znalého i poměrně překvapivě zhovadilé. Tím, že věc neguji, nijak se nepodílím na jejím posunu směrem, který mi vyhovuje. Místo reprezentace těch, kteří v historii i současnosti konali a konají tak, aby se vědělo, že jsme slušná a spolehlivá společnost otevřená spolupráci, reprezentuje názory těch, kteří se pomalu stávají stejným folklorem, jako indiáni nebo papuánci - fašouni, náckové, primipivní socani, prostě veškerá ta chátra z Formanových a Hřebejkových filmů.

Vilém 23.1.2007 10:51

Re: Re: Re: Re: Alternativy

Přeci jen je něco jinéhp, když někdo vyvolá podrážděnou slovní reakci, a když ho zatkne NKVD.

EU je založena na určité solidaritě, což je situace, kdy je třeba dbát také na rozvratné tendence, takže podobné dotazy ovšem nemohou vzbudit nadšení.

glos 23.1.2007 10:41

Re: Re: Tak pravil vzdělanec z Prognostického Ústavu UVKSČ.

Nešlo by to nějak zrátit, ja bych byl pro odtržení Prahy od zbytku, něco jako Západní berlín onehdy. Ten zybtek se nějak rozumně domluví.

Štváč 23.1.2007 10:38

Re: V. Klaus, po Sládkovi druhý populista český

Výstižné a známé. Ne ovšem pro každého. Dost lidí je na tom myšlenkově podobně i co se týká minulosti. A těm dává tento demagog odpustky i když je potřebuje hlavně pro své ješitné ego. Je nemocný a neví to. Tak s ním omarodí jeho 70% omámených.

eTony 23.1.2007 10:36

štváč ?

no to rozhodně teda nejste, štváč ne........

hodne neRtah 23.1.2007 10:36

Re: mudrc S.

inu toz si rozebereme clanek 83... kdy, jak a jakem rozsahu se da aplikovat... jiste vite o cem je, tak s tim nebudu zdrzovat...

glos 23.1.2007 10:35

Vážený pane prezidente,

S vážností jsem přečetl Váš článek. O ztrátě národní identity a suverenity nelze pochybovat. Bohužel ale nemohu souhlasit s tím, že je to EU a ne globalizovaný trh a nadnárodní koncerny, MMF a SB, které skutečně zapřičiňují ztrátu národní a státní suverenity.

Velice bych přivítal, kdybyste se mohl b budoucnu zamyslet nad těmito problémy.

Štváč 23.1.2007 10:32

mudrc K.

Všimněme si, jak se alibisticky Klaus vyhýbá konkrétním opatřením, které byly v Evropské ústavě navrženy. Zabývá se názvy a jelikož sám neví jak své nacionalistické úvahy zdůvodnit, mazaně mate občany a ještě si přidá svůj velký zájem o ně samotné. Kdo pozorně pár let sleduje jeho charakter, pozná o co tomuto člověku jde. Vždy v opozici, ale opatrně, aby toho moc neřekl a hlavně aby to nebylo konkrétní. Zjistilo by se, že král je nahý a sám neví.