5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Na suverenitu nesmíme rezignovat

Rozhodnutí Evropské komise spustit proti České republice a dalším středoevropským zemím řízení za to, že odmítáme plnění migračních kvót, je zásadním předělem v naší dosavadní účasti na projektu evropské integrace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Zima 8.7.2017 12:31

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Žádnou pitomost nevidím. Naopak, tím, co jste napsal, mi dáváte jen za pravdu.

Vy nějak nechápete rozdíl, že ten volný pohyb osob se vztahuje pouze na občany zemí EU/ESVO, nikoli na volný pohyb nelegálních migrantů, to především. Za druhé jak už jsem napsal, dotace jsou zlo, které se ve svém důsledku nevyplatí, kvůli spolufinancování, údržbě a šílené byrokracii. Tvrdím, že se bez dotací klidně obejdeme a ještě vyděláme, protože nebudeme muset "implementovat" hory nesmyslných zejména zelených nařízení. Jen dotace do tzv. alternativních zdrojů energie nařízené z Bruselu činí ročně přes 50 mld. korun. Celkové náklady na nejrůznější bruselské pitomosti a nařízení jsou skoro 100 mld. Dále bychom získali volnost v rozhodování zejména o energetické, zemědělské a imigrační politice i větší kontrolu nad evropskými firmami, které různými triky od nás vyvádějí peníze.

To za těch pár miliard, které bychom snad zaplatili navíc, jistě stojí. Kromě toho cena svobody a suverenity žít ve vlastní zemi tak jak chceme bez nasazených muslimských primitivů a politické korektnosti má je víc než nějaké dotace.

J. Kombercová 8.7.2017 12:28

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

:) To víte, ty asociace... naskakují samy.

T. Krystlík 8.7.2017 12:21

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Věřte si svým pohádkám, pane Zimo!

J. Kanioková 8.7.2017 12:20

Souzním,

nechápu ty jedovaté komentáře, co se mohou zalknout argumenty typu - buď EU, nebo Putin..

Pitomci ! Černobílé myšlení..!

T. Krystlík 8.7.2017 12:19

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Nikoliv, pane Langře! Úplně stejně dělají jen tehdy, mají-li nad sebou dozor. Bez dozoru zvolní své tempo nebo přestanou pracovat. Jsou schopni dělat rychleji než Němci, jenže to neplatí obecně, že by tak dokázali všichni. A pro některé pracovní úkony není zvýšené tempo žádoucí. Obecně se dá tvrdit, že kvapná práce zvyšuje počet chybných úkonů.

T. Krystlík 8.7.2017 12:15

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Češi nejsou schopni vyrábět složité věci ve velkých sériích: buď kolísá kvalita nebo termíny. Když se prodávala mladoboleslavská Škoda bylo dohodnuto, že 70 % dílů bude z Česka. Dnes je to obráceně: 70 % dílů z regálů VW. Důvod je uveden v první větě. Nicméně odliv zisku z ČR vlivem marže mezi výrobní a prodejní cenou celého automobilu na západoevropských trzích není závratný - cca 4,9 %.

J. Kanioková 8.7.2017 12:14

Přesně..

J. Zima 8.7.2017 12:13

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Co to žvaníte. Němci naopak zničili řadu odvětví čs. průmyslu a továrny převedli na válečnou výrobu, která byla v době míru k ničemu. Sem tam přinesli novou technologii do zbrojovek a pak ještě takové zoufalosti jako výrobu umělého benzínu z hnědého uhlí, která je za normálních okolností ekonomický nesmysl.

S. Netzer 8.7.2017 12:12

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Do bavorského kroje se dnes oblékají i černoši nebo Asiaté, například když jdou na Oktoberfest.

Máte poněkud omezenou nejen představivost, ale i obzor.

T. Krystlík 8.7.2017 12:08

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Nesmysl, pane Zimo, uvažujete jako britský plebs, který hlasoval pro brexit. Být členem ESVO znamená sice mít bezcelní pohyb zboží, který je ale podmíněn dvěma věcmi: volným pohybem osob a - o čemž, jak vidno, vůbec nic nevíte - příspěvkem do pokladny EU v poloviční výši jako kdyby země byla plnoprávným členem EU. A dotyčná země - tedy ČR - nebude z Bruselu dostávat strukturální dotace. Už je Vám jasné, co tvrdíte za pitomost?

R. Langer 8.7.2017 12:06

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Ale houby, Češi dělají úplně stejně jako Němci, a troufnu si tvrdit, že dokonce dnes dělají více a lépe.

J. Kombercová 8.7.2017 12:06

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Neznám Vás, ale představuji si Vás... v bílých podkolenkách a kalhotkách s padacím mostem. A jako třešinku na dortu slušivý klobouček ozdobený štětkou.

R. Langer 8.7.2017 12:05

Re: Ignorace reality?

Jasně, EU už konečně vynalezla ten jediný správný, stabilní a funkční SOCIALISMUS na světě! Aha, že mě to hned nenapadlo. Ten v Rusku se nepovedl, ani ten u nás, ani v té Venezuele to jaksi nefunguje, o Severní Korei ani nemluvě, ale v EU to PROSTĚ FUNGOVAT BUDE, obzvlášť když ten socialismus ještě podpoříme placením pár miliónů neupotřebitelných náboženských fanatiků.

Jak může být někdo tak blbý, to opravdu nikdy nedokážu pochopit... :-P

M. Pechr 8.7.2017 12:03

...ono to nebude zdaleka tak jednoduché... ...přihlédneme-li k tomu...že budoucnost lze těžko predikovat... ...vše má svá pro a proti... ...být vazalem kohokoliv neni nic příjemného... ...je pak otázka...kdo je horší šéf... ...nicméně užší spolupráce s V4 i Rakouskem by byla zřejmě na místě... ...není vždy nutné jít do extrému...nemusíme se od EU odstřihnout zcela a drasticky...možná jen vzdát se části výhod a utvořit s V4 kooperující celek s vyšší mírou autonomie... ...no go zony tu zatím nemáme...ale pokud se podvolíme požadavkům s kvótami...tak se jich můžeme brzy dočkat... ...ještě jsme se nevypořádali s cikánskými gety...i vietnamská komunita přináší jisté trable... ...islámské no go zony jsou těžšího kalibru... ...a soudruzi z brusele s receptem na ně za desetiletí dosud nepřišli...

T. Krystlík 8.7.2017 12:02

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Velký omyl, paní Moravcová! S výjimkou CH mělo CS po WW II nejrozvinutější a nejvýkonnější průmysl v celé Evropě díky Němcům, kteří nesmírně zmodernizovali český průmysl, protože ležel po většinu války mimo oblast spojeneckého bombardování. Jak s takovým doslova darem Češi naložili, je vidno dodnes.

J. Tolman 8.7.2017 11:58

Re: Vystoupit z EU hned - A co dál?

V letech 1990 - 2003 Rusko nebylo schopné polykat, protože tou dobou vrhlo. Nebyly prachy. Pak přišla drahá ropa a Rusko je opět připraveno polykat. Zatím to zjistilo Čečensko, Gruzie a Ukrajina. Čečensko bylo spolknuto, Gruzie a Ukrajina byly okousány a odloženy na pozdější dobu.

T. Krystlík 8.7.2017 11:58

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Když se Češi na vyšší produktivitu práce nezmohou... Nikdo "nedrží Čechy pod krkem", jen nejsou schopni vložit do svých výrobků více své práce a umu, tedy je musejí prodávat za nižší ceny. To způsobuje, že mzdy v ČR nejsou tak vysoké jak na Západě.

R. Langer 8.7.2017 11:58

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

To s tou poloviční produktivitou práce je jenom kec, nikdo tady nedělá na 50% toho co Němec. To že z toho za stejnou práci máme jenom polovinu je úplně jiná věc.

J. Kombercová 8.7.2017 11:49

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Teď zrovna běží na čt24 seriál "Jaro 1945"... když tu máme pod článkem jak pana Kristlíka, tak Frau Netzer - až nám zase budou mlátit o hlavu excesy z odsunu sudetských Němců, nebylo by na škodu připomenout excesy Němců na samém sklonku války, páchaných zase na Slovácích a Češích.

Vždycky je nějaká příčina, z které pocházejí důsledky. Kdo si začal a kdo neodolal se pomstít.

S. Netzer 8.7.2017 11:39

Je zajímavé,

jak ti bijci za suverenitu oslňují stále novějšími a rafinovanějšími argumenty.

Rudolfova blbost nezná mezí. Jen hňup Rudolfova kalibru ... Pane Rudolfe, při vaší blbosti ... Ve vaší blbosti ... pane Mertle, blbce tam na štěstí neberou ... husa, která si nedokázala poradit sama sobě ...

Jeden vlastenecký expert, zřejmě psychiatr ochotník, dokonce atestuje "starci Šulcovi" "komlexi". :-))))

J. Zima 8.7.2017 11:27

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Montovny ať klidně odtáhnou, protože odtáhnou časem tak jako tak, až se přestanou vyplácet, protože se zvýší mzdy a hlavně skončí daňové prázdniny.

Že potraviny dovážíme z EU je právě zásluha EU, která nařídila zničení potravinové soběstačnosti, aby se uvolnil prostor dotovanému dovozu. Byla to jedna z podmínek vstupu do EU. Ostatně právě ty dotace jsou důvod, proč jsou potraviny z D, F nebo DK levnější.

K volnému obchodu ostatně stačí být členem ESVO, které má s EU příslušné smlouvy. To je jediné o co jde. Dotace ať si Brusel strčí někam, stejně se většinou vyhazují na zelené nesmysly a musí se spolufinancovat a nesmysly za vlastní peníze udržovat.

V letech 1990-2003 jsme v EU nebyli. Nějak si nevzpomínám, že bychom tu umírali hlady.

L. David 8.7.2017 11:20

Já osobně budu raději chudší, avšak svobodný občan

ve svobodné zemi, než otrok pod botou ničemů z Brusele a pod terorem muslimské lůzy.

Nyní je třeba vydržet a Bruselanům neustoupit do doby, kdy se to jejich zmijí hnízdo rozpadne brzkou vzpourou všech ujařmených evropských národů.

J. Kulheim 8.7.2017 11:19

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

My budem oproti nim čím dál chudší a závislejší. Tak jako Řecko.

M. Moravcová 8.7.2017 11:19

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

znáte taky ještě něco jiného nebo máte notýsek s několika blbými frázemi, které matláte kam se dá?

J. Kulheim 8.7.2017 11:17

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Němci nás nahnali do područí SSSR, teď nás chtějí ovládat, odvážet si dividendy Ovládání nemá nic společného s obchodem. Tady získali levnou pracovní sílu. Nikdy nedopustí, aby jsme se k nim životní úrovní přiblížili.

J. Zima 8.7.2017 11:17

Re: Vystoupit z EU hned - A co dál?

Můžete mi vysvětlit z čeho vyplývá, že se v případě vystoupení z EU musíme připojit k někomu jinému? Ostatně my připojeni jsme, protože jsme členy NATO.

V letech 1990 - 2003 jsem nebyli členy EU a Rusko nás nespolklo.

Jinak nechápu co to žvaníte o těch surovinách. Státy mající suroviny mají zájem je prodávat, tak vždycky bylo (snad kromě válek). Proč by to mělo být najednou jinak?

Samozřejmě, že spolupráce evropských států zabraňuje válce, jenže na to není potřeba EU s Lisabonskou smlouvou. To fungovalo už od 50. let s EHS. Ostatně zdrojem válek v moderní historii bylo vždy soupeření Německo-Francie. Jiné státy samy o sobě žádné války nezačínaly. V okamžiku, kdy si podali ruce de Gaulle a Adenauer žádné nebezpečí nehrozí.

J. Kulheim 8.7.2017 11:11

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Putin není tak nebezpený jako islamizace Evropy. Putin někdy odejde vyznavači islámu nikdy.

J. Zima 8.7.2017 11:06

Re: Lisabonska smlouva

Všechno se ale neměří penězi. Já upřednostňuji svobodu a samostatnost i za cenu, že bude zboží v obchodech nebo benzín dražší.

Já nechci aby mi muslimové nařizovali co mám dělat nebo jak se oblékat ani brát ohledy na jejich pošahanou ideologii. Nechci aby se moje dcery musely bát večer jít samy po ulici jako v Malmö nebo Birminghamu. Nechci ze svých daní živit primitivy, kteří se dovedou jen množit a řvát o svých nárocích.

To všechno je cennější než pár koblih a dovolená v Itálii.

S. Netzer 8.7.2017 11:04

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

"Němečtí chrti" jsou nějaká novodobá obměna vrahů z vól strýtu?

S. Netzer 8.7.2017 11:03

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Máte velmi sofistikované argumenty. Kompliment.