5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Na suverenitu nesmíme rezignovat

Rozhodnutí Evropské komise spustit proti České republice a dalším středoevropským zemím řízení za to, že odmítáme plnění migračních kvót, je zásadním předělem v naší dosavadní účasti na projektu evropské integrace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Manda 8.7.2017 14:24

Re: Je zajímavé,

mimo jiné.

T. Krystlík 8.7.2017 14:21

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Ne pouze zbraní, to jste mylně pochopil. Ale zbraně patřily do strojírenských výrobků. Potřeba zbraní pro vlastní stát: ČSR vyvezla v krizových letech (od 1933) všechny vyrobené protiletadlové kanony a to i do Německa, takže ve výzbroji cs-armády chyběly.

Co měli Němci s kořistními tanky po 16. 03. 1939 dělat? Tak je zužitkovali alespoň takto.

T. Krystlík 8.7.2017 14:17

Re: Běžte do pihele s dotacemi !

Není. Jeden stát EU nemá na něco peníze - např. na čističky odpadních vod - státy EU se na to de facto složí. Co je na tom špatného? Kdyby nebyly eu-dotace, byli by Češi ještě více za opicemi než jsou dnes.

K. Novák 8.7.2017 14:17

Kvóty nám nebyly přiděleny komisí,

ale ministry vnitra. A řízení je jen řízení, může se táhnout a když neustoupíme, bude soud. Ten samozřejmě prohrajeme. Kdyby hrozilo, že bychom ho mohli vyhrát, nebude se konat a bude se čekat na jeho vhodnější personální složení. Víc by mne zajímalo, proč se Slovenskem se řízení nevede. To je podle mne daleko důležitější než to, že se řízení vede s námi, Polskem a Maďarskem. Zdá se, že autor článku píše, ale nad situací se ve skutečnosti příliš nezamýšlí. Naříkání nad ztrátou suverenity není k ničemu. Když nebudeme schopní porozumět tomu, co se kolem nás děje, suverenitu si neuchráníme.

T. Krystlík 8.7.2017 14:14

Re: Proč píšete takové hlouposti, pane Zimo?

Šlo o čističky v obcích, kde nebyly. To neokecáte.

Brusel nenahrává F a D. To jsou cz-žvásty. Za bolševika mohla ČSR dobýt světové trhy traktory Zetor. Skončilo to na "maličkosti" - Češi nebyli s to vybudovat servisní sítě v cílových zemích.

J. Zima 8.7.2017 14:06

Re: Vystoupit z EU hned - A co dál?

Vy nevidíte rozdíl mezi Gruzií nebo Ukrajinou a státem, jenž je členem NATO a s Ruskem ani nesousedí? To vás tedy lituju.

A ostatně ropa je opět levná a Rusko má dost svých starostí se sankcemi.

J. Zima 8.7.2017 14:02

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Argumentovat procentem vývozu zbraní v situaci, když ty zbraně potřeboval především vlastní stát je demagogie na druhou.

Za druhé průměrná čísla HDP o úrovni ČSR jsou zkreslující, neboť tu byly zaostalé Slovensko a Podkarpatská Rus a už vůbec nevypovídají o úrovni průmyslu. Asi to s ním nebylo tak špatné, když víc jak čtvrtina tanků útočících na Francii byla čs. původu.

S. Netzer 8.7.2017 13:55

Re: Je zajímavé,

Já jsem též hnědorudý bolševik, podle dobrozdání oné znalkyně a jejího epigona. :-))))

J. Kanioková 8.7.2017 13:51

Běžte do pihele s dotacemi !

To je komunistický nesmysl ! a ničení normálního tržního hospodářství !

J. Kanioková 8.7.2017 13:44

Souzním..

P. Rudolf 8.7.2017 13:39

Re: Je zajímavé,

Ale neomarxisti jsou tady přece zastoupeni taky, i když v malém množství. To jste přeci vy, já, Krystlík, Tolman, Mertl, Václavíková, Drobková a pár dalších. Tak nás alespoň ti praví pravičáci a hrdinní předlistopadoví odbojáři častují!

J. Zima 8.7.2017 13:37

Re: Proč píšete takové hlouposti, pane Zimo?

Zase jen žvaníte bez konkrétních podkladů. Stavba nové čistírny odpadních vod v Praze (což je zdaleka nejnákladnější čistička v ČR) stojí asi 5 mld. korun. Srovnáme-li s tím náklady na bruselské zelené nesmysly je to pakatel.

Jo kvalitě podvodných výrobků VW něco víme. Jen to svědčí o tom, že blbě žvaníte. Mnoho českých výrobků navzdory čtyřicetileté komunistické devastaci dnes kvalitou přetrumfnou západní. Je ale těžké pronikat na zavedené trhy, zvláště když bruselská legislativa nahrává hlavně Německu a Francii.

J. Vlček 8.7.2017 13:27

Re: Je zajímavé,

Neznalosti čeho máte na mysli, pane Rudolfe, že byste se mohl ve své znalosti rozepsat. Paní Netzerová vás může eventuelně doplnit, ta je také znalá všeho. Nenechte se prosit a dejte se do toho, ať se my ostatní poučíme.

S. Netzer 8.7.2017 13:13

Re: Je zajímavé,

Až na neomarxisty jsou zde všechny běžné posedlosti zastoupeny.

Š. Hašek 8.7.2017 13:13

Re: Vystoupit.

Děkuji za poctu. A posilujte nerozbornost brusele.

Vyměňte ČR, GB, Slovensko, Uhry, Polsko za černou pracovní sílu z Afriky, velet jim bude/učit je bude Šimon Pánek, Halík, Šiklová, Tánička ......... . Výzkum povede Drahoš.

T. Krystlík 8.7.2017 13:09

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

Že meziválečná ČSR patřila mezi 10 nejvyspělejších států světa je český kec. Před ní byly všechny západoevropské a skandinávské země, dokonce i poražené Německo a Rakousko, s výjimkou Itálie a Finska. O vyspělosti údajně tak báječného strojírenského průmyslu (tedy včetně zbraní) svědčí jejich nicotný finanční objem v cs-exportu - pouhá 3 %! Dovoz stejné komodity byl mnohonásobně vyšší. Až do konce republiky nebyla ČSR schopna se vyrovnat s následky světové hospodářské krize, nevěděla co s nezaměstnanými. K dočtení ve Velkých dějinách zemí Koruny české, díl XIV.

Š. Hašek 8.7.2017 13:09

Re: Naprostý souhlas s autorem,

Vidím to podobně.

P. Rudolf 8.7.2017 13:06

Re: Je zajímavé,

Já myslím, že diskuze pod vláknem v 10:13 hovoří za vše. Čím hloupější, čím věci neznalejší, tím taky útočnější.Je fakt, že ty neznalosti jsou zarážející.

Š. Hašek 8.7.2017 13:05

Re: Je zajímavé,

Dokonce na to mám i papíry.

Už jedete uklízet do Hamburku po Vaší mládeži, mládeži budovatelské?

J. Kanioková 8.7.2017 13:04

Naprostý souhlas s autorem,

o vlastní suverenitu jde především, gubernií jsme byli 40 let.. stačilo. Národní suverenita, svrchovanost není zadarmo, přešli jsme z bláta do louže.. Evropská unie = ideologie bez demokratické odpovědnosti; historie mnohokrát prokázala, kam taková cesta vede.

Bruselské politbyro se naprosto odklonilo od zásadního principu - chránit své vlastní občany. Jedná jako naprostý hegemon. Levičácký, vydírající přerozdělováním, dotacemi, důsledně se snažící o úpadek pravicových konzervativních hodnot. Moderní levici se daří dlouhou dobu přesvědčovat voliče, že se mají dobře, tak proč měnit. Jenže socialistický sen je jako droga, počet závislých neustále stoupá. A k tomu ještě islamizace Evropy!

Žijeme na úkor budoucnosti našich potomků !

Š. Hašek 8.7.2017 13:02

Re: Já osobně budu raději chudší, avšak svobodný občan

Já rovněž!

Možno zahájit tím, že na ně budeme kašlat. Neposílat nic do fondů, nedostaneme dotace. No a co?! Ihned zrušit Ministerstvo pro místní rozvoj, mj. Vyprdnout se na jednotné svíčky od Jourové. A oni budou stejně jen chrlit prohlášení o chudácích z východu. Vždyť oni se bojí i vyjít jen na ulici bez samopalníků!!!!! A doma jim budou znásilňovat manželky novoplnokrevníci z Timbuktu ........ . A ještě jim dají potravinový balíček.

Samozřejmě budovat samostatnou republiku, nikoliv kvůli sankcím (bude jen jekot, VW nezastaví fabriku v Mladé Boleslavi), ale protože brusešaškárna zkrachuje.

Hlavní problém není opuštění brusele (!!!!!!!!!!), hlavní problém jest - jak vydržíme "nepohodlí" po rozpadu brusele, kdy každý kolem násbude hrát za své a zákony budou určovat afromarxisté (někdo půjde asi s Teličkou prosit k Macronovi, já nikoliv).

J. Vlček 8.7.2017 13:02

Re: Je zajímavé,

Ty vámi nazývané "sofistikované" argumenty používám obzvláště v reakci, když si kdejaké vesnické střevo chce hrát na intelektuálku a ze zahraničí nám zasílat svá moudra a hraběcí rady. Ty si můžete, paní Netzerová, strčit s prominutím za klobouk, respektive za burku, neb o ně nikdo, kromě přiblblých dědků, nestojí.

S. Netzer 8.7.2017 12:59

Re: Je zajímavé,

Jste si jistý, že jste duševně zdráv?

J. Tolman 8.7.2017 12:53

Re: Vystoupit.

Czechia se nikdy neměla stát členem EU, ale nacpala se tam sama. Nikdo ji nenutil. Tenhle postkomunistický a mafiánský skanzen bude přítěží pro každého, s kým se dá do holportu. Bez takových zemí bude EU lepší a silnější, takže neváhejte a padejte.

R. Neveselý 8.7.2017 12:52

Re: Je zajímavé,

S druhou větou souhlas, platí i pro vás.

J. Zima 8.7.2017 12:51

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

No už to leze na povrch. Zřejmě vás oslovily vůdcovy myšlenky. Češi jsou podle vás untermenschové, kteří potřebují, aby jim velel německý übermensch.

Mně ale nebudete o práci v Německu nic vykládat. Pracoval jsem tam mnoho let. Určitě se tam nepracuje více než u nás. Nad nepružností vedení by občas jeden řval.

Celý ten rozdíl je dán těmi 40 lety volného přístupu na světové trhy a počátečními americkými penězi na obnovu. Je to dobře vidět na historii bývalé NDR. Stejní Němci a pořád nejsou na úrovni západních spolkových zemí i přes neskutečné dotace, které mimochodem nám nikdo nedal.

Š. Hašek 8.7.2017 12:50

Re: Je zajímavé,

Tak Vážená madam,

Vy si hleďte hlavně toho, aby z Haburku bylo zas solidní město. Před rokem tam ječeli černoši na náměstí, pěsti, hesla "boj", "svoboda". Ráno se poflakovali černí mladíci po ulicích, hlavně nemáknout na nic, z čeho jsou živi, nevím. No hezká podívaná, wirklich, když německá majitelka obchodu utírala jejich plivance!!!! Běžte, pomáhejte (hatefree!).

A teď marxistická mládež podpaluje tam auta a rabuje! Jak to mají v tom Německu s držením zbraní pro osobní ochranu?? Poučte mě. U nás to je jasné!

Ježíš, to je chytrosti najednou, Halík možná řekne, že maj deprivaci z domova a mušejí to někde vybít.

T. Krystlík 8.7.2017 12:45

Proč píšete takové hlouposti, pane Zimo?

Bez strukturálních dotací EU by si Češi dodnes za.rávali ve velkém spodní vody, protože by obce nebyly za evropské peníze vybaveny čističkami odpadních vod. Je iluzorní si myslet, že prostředky na takovou velkou akci by se našly v cz-státním rozpočtu. Příkladů je více.

Vyvádění peněz z republiky. Máte přece možnost, pane Zimo, vyrábět výrobky v ryze českých firmách, které by svou kvalitou přetrumfly západní - třeba produkty VW. Proč tak nečiníte?

Š. Hašek 8.7.2017 12:40

Vystoupit.

Je tragické, když politik Kalousek tvrdí, "že bez brusele zahyneme"!

Mě už život naučil, že zahynu, když ráno nevyjde Slunce. Nedomnívám se, že by bruseleparta řídila Slunce.

Zatím řídí vznik strašlivého komunismu ve spolupráci s negramotnou Afrikou, řídí rozpad demokratické společnosti, vytvořené za staletí na základě povinností, svobody a dodržování zákonů. Tady. Zimbabwe mě nezajímá! Jen počet nábojů do kulovnice.

Samozřejmě, že to bude něco stát, ale domnívám se, že kdo z té sešlosti uteče (včas), vyhraje. A samozřejmě plot, zbraně mužům a přestat fňukat " že holt třeba nebude několik let na Chorvatsko". Bude se asi muset máknout (a vyházet neziskovky na pole a do dílen).

No, řekněme si, bojíte se Macrona? Bojíte Anděly? Vždyť z Jourové a Teličky se staly trapné figury. Nebo si bez dotace ani nezasadíte brambory?? A neprohloubíte studnu??

J. Zima 8.7.2017 12:38

Re: Jen si z EU vystupte, holoubci,

To je dost ubohý argument. Nevíte jak dál?

Hlouposti jsou to, co vy tvrdíte. Uvažte na jaké úrovni byl čs. průmysl před 2. sv. válkou. Myslíte, že potřeboval nějakou modernizaci od Němců?