3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: Mým eurofederalistům

Toho článku si u nás všiml málokdo. Přesto je docela zásadní a jinde vyvolal i slušnou odezvu. Místopředsedkyně Evropské komise Viviane Redingová horlila 8. února ve Wall Street Journal za to, abychom do roku 2020 v EU dokončili projekt politické unie, tedy jednoho evropského státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ryba 1.3.2012 9:21

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

13. 1. 2012 Smlouva o rozpočtové ukázněnosti

Členské státy eurozóny se zavazují splňovat několik pravidel při řízení veřejných financí. Dodržování těchto pravidel ohlídá Evropský soudní dvůr v Lucemburku.

Schodek rozpočtu nesmí přesáhnout 3 procenta HDP, Zadlužení země nesmí být vyšší než 60 procent HDP, Státy budou koordinovat vydávání dluhopisů, Evropská komise bude mít pravomoc komentovat národní rozpočty členských zemí

Základní parametry nové smlouvy o rozpočtové ukázněnosti v zemích EU jsou na stole. Dokument, který má podpořit záchranu eura, doladí evropský summit na konci ledna.

J. Hejna 1.3.2012 9:36

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Pane Rybo, proč?

J. Ryba 1.3.2012 9:41

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Sedlák: "Kdyby se vyjadřovali k věci jen lživé trubky (jako vy)..."

proto, pane Hejno. Pokud jsem pochopil vaši neurčitou otázku.

J. Hejna 1.3.2012 12:49

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Nepochopil, ale já jsem to ani neočekával.

Moje otázka byla reakcí na vaše dlouhé popisování toho, co bychm měli udělat, aby nás mohl hlídat někdo z Brusele.

A že by to mohlo zachránit Euro? To je jen vaše touha.

S. Sedlák 1.3.2012 9:20

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Já se vám nemám omluvit za co. Já jsem vám tvrdil, že smlouvu dostal Nečas na stůl chvíli před podpisem. To, co se rýsuje stačí trubkám. Pokud po mě někdo chce podpis, tak mi to MUSÍ dát předem, jinak letí ze schodů.

Dále v paktu jsou taková ustanovení, že to může podepsat jen trubka, poněvadž fádní formulace si může vysvětlovat každý jak chce a my držíme, ve vztahu k Evropě za hodně krátkou stranu klacku.

J. Ryba 1.3.2012 9:31

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Jasně, Nečas přijel, celý udýchaný, postavili před něj papír a pero (naštěstí nekrade) a nutili ho podepsat co nikdy neviděl. :-)

J. Hejna 1.3.2012 9:37

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Dejta už pokoj; tady vás každý zná.

P. Kersch 1.3.2012 15:27

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Vím, co jsou vágní formulace -ale fádní formulace? Jakože třeba...nudné formulace? I takové mohou být důležité a jejich vysvětlení může být naprosto jednoznačné a vysvětlovat si je nelze jinak než jediným způsobem.

Například fádní formulací je výrok: Někteří účastníci diskusí na internetu nejsou schopni napsat svůj příspěvek bez překlepů a pravopisných chyb.

Že je to už fádní?

Stejně fádní je tvrzení: Z téhož důvodu si takoví diskutující nemohou činit nárok na důvěryhodnost.

S. Sedlák 1.3.2012 20:03

Re: ten nesmysl s panevropskými stranami se už v diskusi vyskytl

Ano to se vám povedlo. Patří tam vágní.

Ovšem s těmi závěry jdete poněkud daleko. Především proto, že takovou smlouvu bych nepodepsal ani kdyby se týkala stavby kurníku pro slepice. Pokud se vám líbí, je to váš problém a je to daleko stupidnejší než můj úlet s jedním slovem.

J. Šimek 1.3.2012 8:00

To jsme tedy dopadli.

Víceguvernér ČNB už nereprezentuje nezávislou ČNB, ale politiku. Že to blbě dopadá máme v 99% vyzkoušeno.

V. Hajková 1.3.2012 8:34

Re: To jsme tedy dopadli.

Co  to  žvaníte??   Takže   podle  vás   by  tento  člověk  snad  ani  neměl   mít   volební  právo!?  Co  kdyby  se  ukázalo,  že  volil  jinou  stranu,  než  volíte  vy- že??  Našel  jste  vy   hloupý člověče   nějaké    štvaní   proti   něčemu??   Není  "GRO"  -  jeho  článku   v  tom,  že  by  se  národy   měly  -  rozhodnout   co  nejdříve   jaké  uspořádání  toho  to   svazku  si  přejí??  Je  tragedie-   jaké  mají lidé   ""stádní"   myšlení!   Je   to  pohodlnost   v  myšlení   a  převzetí  vlastní  odpovědnosti  za  svuj   život-  což  je  tak  typické  pro  BOLŠEVISMUS!   

J. Ryba 1.3.2012 9:34

Re: To jsme tedy dopadli.

soudci také chodí volit, vidíte je, že by se politicky angažovali?

R. Langer 1.3.2012 11:56

Re: To jsme tedy dopadli.

Jo, na některých kauzách je to vidět velice, velice zřetelně (aktuálně zrovna kauza Romana T. a Romana S. - a to se jedná o naprosté hlouposti, co teprve když jde o prachy)... :-D :-D :-D

J. Ryba 1.3.2012 20:48

Re: To jsme tedy dopadli.

a proto to tak má být? To jste mi tím chtěl říct?

S. Sedlák 1.3.2012 8:59

Re: To jsme tedy dopadli.

Hampl se vyjadřuje k plíživosti procesu a to s jeho funkcí nemá nic společného. Každý občan ve svobodné společnosti má právo vyjádřit se k situaci, kdy demokracie pláče.

P.S. Kdyby ČNB byla zcela nezávislá, tak by nemohla ručit svými rezervami MMF, který kryje evropské politické ptákoviny.

J. Ryba 1.3.2012 9:03

Re: To jsme tedy dopadli.

muselo to tak dopadnout, pokud členy jmenuje tak extrémně vyhraněný společnost dělící prezident.

T. Blecha 1.3.2012 10:50

Re: To jsme tedy dopadli.

Vy jste opravdu zabitý případ. Neměl byste zkusit nějakého doktora? Třeba by vám dokázal pomoct.

J. Boleslav 1.3.2012 10:13

Re: To jsme tedy dopadli.

Autor hlavně reprezentuje zdravý selský rozum, který většině eurooptimistů naprosto chybí. Navíc poukazuje na velmi závažnou věc, která našim mediím naprosto unikla, což je jenom dobře.

J. Ryba 1.3.2012 10:32

Re: To jsme tedy dopadli.

Hampl: "těžko najdete byť jednu, která by s programem vytvoření evropského státu a zrušení států existujících šla do voleb"

selský rozum říká, že těžko ji najdete, když o zrušení států existujících ani nikdo neusiluje.

J. Hejna 1.3.2012 12:51

Re: To jsme tedy dopadli.

Vy musíte být provokatér.

J. Boleslav 1.3.2012 16:10

Re: To jsme tedy dopadli.

V lepším případě.

S. Sedlák 1.3.2012 5:43

Co dodat?

Snad jen to, že nikdo nemůže nutit nějakou politickou stranu, aby při volbách přiznala ochotu k politické unii. Nicméně nic také nebrání žádné jimé politické straně, aby se vymezila opačně a třeba na paktu z poslední doby ukázala, proč nechce.

J. Ryba 1.3.2012 9:00

Re: Co dodat?

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/160430-evropsky-pakt-stability-se-rysuje-prida-se-i-cesko/

že byste se omluvi? Na to nemáte formát

J. Kanioková 1.3.2012 1:24

S autorem souhlasím naprosto !

A nad rozpadem eura stručně a názorně -

Graf pocházející od UBS. Pochází z roku 1996 a UŽ TEHDY PŘEDVÍDAVĚ ukazuje, kdo by podle nich měl či neměl být v eurozóně.

http://proinvestory.cz/wp-content/gallery/honzajs/kdo-euro.png

J. Kanioková 1.3.2012 4:19

Podepiš!

http://www.youtube.com/watch?v=RnpWKiF2Lx4

J. Ryba 1.3.2012 9:50

Re: S autorem souhlasím naprosto !

ty grafy zadlužení USA znáte, paní Kanioková? O dluhu v objemu 20% světového HDP?

J. Ryba 1.3.2012 9:54

Re: S autorem souhlasím naprosto !

http://i.idnes.cz/11/081/cl6/MBB3cdfa7_dluhUSA.jpg

T. Blecha 1.3.2012 11:11

Re: S autorem souhlasím naprosto !

Ale pokud to chcete brát na HDP tak si uvědomte že USA taky vytvářejí 20% světového HDP.

J. Ryba 1.3.2012 20:50

Re: S autorem souhlasím naprosto !

co tím chcete dokázat? Známý fakt, že mají dluh 100% HDP :-)