26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Muslimští uprchlíci nejsou přínos, pane Palato

V některých ohledech má pan Palata pravdu. Islámský stát je vážnou hrozbou nejen pro muslimské země a nejen pro Evropu, ale pro celý svět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kolar 11.6.2015 18:32

Užitečný idiot

Pan Palata se dobrovolně sám chopil funkce užitečného idiota.

Kdyby to byla agitace pro Rusko, ještě bych to chápal, protože tam by byla šance, že by to měl nějak placené. (Nebo aspoň slib nomenklaturní pozice). Ale co může dostat od musulmanů?

R. Langer 11.6.2015 15:53

Re: Se článkem souhlasím, ale dovolím si býti optimistou.

Srovnáváte nesrovnatelné. ;-)

R. Langer 11.6.2015 15:51

Re: Není nakonec jedno,jestli tady

... ale když tak člověk zavzpomíná na Slánského a Horákovou...

R. Langer 11.6.2015 15:49

Re: Je to tak?

Tak o panu Radovi darmo mluvit... ;-)

R. Langer 11.6.2015 15:47

Re: Snad má válečné námořnictvo?

Zase lži, bludy a pitomosti, jako obvykle. :-P

R. Langer 11.6.2015 15:45

Re: Převážná většina utíkala z politických důvodů,

Jo? Jako že měli tehdejší utečenci ze západu nějaké jisté nabídky na bezva placenou práci? Nebo jak to myslíte? Kolik že vám je let?

R. Langer 11.6.2015 15:43

Re: Muslimská imigrace je spravedlivým trestem

Tak doufám, že budete spravedlivě potrestán za xenofobii proti Čechům.

B. Rybák 11.6.2015 0:50

Re: Muslimská imigrace je spravedlivým trestem

Vy jste svou bezvýchodnou nenávistí potrestán už teď. Jste skutečně politováníhodný!

J. Kanioková 10.6.2015 21:54

Souhlas,

jenže když ti politici tací jsou, je naše ostuda, že jim to nedáme "vyžrat". Vraždila bych, když čtu od politika odpověď na můj mail - dnes Šojdrová - veéélmi se mnou souhlasí, ale imigranty přijmout másíme, protože jsme lidi

Alespoň konec z její odpovědi. A není sama, kdo mi tak odpověděl! (kdekdo z nich se zaklíná "bojem proti pašerákům" - to je jejich kouřová clona!)

"Já osobně jsem proti povinným kvótám, ale chci, aby se ČR sama přihlásila o svůj díl solidární pomoci v rámci EU. My sami bychom měli říct, jestli a kolik uprchlíků (nikoli migrantů) dokážeme přijmout či kolik finančních prostředků můžeme a chceme obětovat na posílení hranic a EU a na boj s pašeráky lidí. Myslím, že na tom nejsme tak špatně, abychom se nemohli na této pomoci podílet." (Pokrytci odporní !!!)

S pozdravem Michaela Šojdrová

B. Rybák 10.6.2015 21:07

Re: Je to tak?

Říká se jim civilizační a ne technicko-pokrokové choroby, protože s pokrok techniky dokáže odstranit i dočasné potíže, které vyvolal (nemluvě o těch, které nikdy nevyvolal).

Jednou z nejzhoubnějších civilizačních chorob je ekologistický parazitismus!

P. Brodský 10.6.2015 21:07

Muslimská imigrace je spravedlivým trestem

českým xenofobům za arizaci židovakého majetku a za benešovy dekretty.Nedokázali jste žít ve společném stáě s Němci a Židy,budete žít ve spoleřném státě ještě navíc s muslimy, které nenávidíte.

L. Křivan 10.6.2015 21:05

Re: Snad má válečné námořnictvo?

"..I technologicky málo vyspělé země Afriky však nedávno zvládli epidemii eboly.."

Co je to za pitomost ? Bez evropských doktorů, evropského vybavení a evropských peněz by nezvládli vůbec nic.

P. Vaňura 10.6.2015 20:37

No, v době Gagarina brali lidé práci třeba 500 km od

domova s bydlením na ubytovně v pokojích po třech. A kdo nebyl zaměstnán, byl příživník a "zaměstnali" ho v kriminále! Bydlení s rodiči několik let po narození dětí byl standard.

P. Vaňura 10.6.2015 20:33

Ta "rozumnost" je krátkozrakost a sobectví!

Jde o to, že mladí si zvykli žít na VELMI VYSOKÉ NOZE! Navíc se ženy chtějí "realizovat" pod čímž si představují jakousi naprosto zbytečnou "pozici." Až jim to dojde, bude pro ně pozdě.

Moje matka se poprvé podívala k moři, když jí bylo 50 a ve 52 letech měla první auto!

P. Vaňura 10.6.2015 19:18

"Arabské" číslice, číslo nula a záporná čísla pocházejí

z Indie, kde byly vynalezeny někdy v 5-6 století. Ona je pravda i to, že mnoho ČÍNSKÝCH vynálezů (např. papír) se k nám dostalo přes Araby, kteří prostě obývali spojnici mezi Čínou a Evropou.

P. Vaňura 10.6.2015 19:11

Zabij, nebo budeš zabit - toto platí nejen mezi lidmi, ale

dokonce i mezi zvířaty.

V Africe se prostě lidé přemnožili a snaží se zabrat NÁŠ životní prostor a naše zdroje!

Všemožní dobroserové se nám snaží namluvit, že to, co vždycky oplatilo už neplatí. Ono je to tak, že ZATÍM jsme silnější a proto je proti nám vedena válka cestou infiltrace, což ovšem znamená že se "horká" válka oddálí a budeme ji vést za horších podmínek, s pátou kolonou v zádech!

P. Vaňura 10.6.2015 17:57

Před 200 lety už byla provozována paroplavba na Mississippi,

byla známa elektřina, zmapována alespoň zhruba většina světa, položeny základy chemie a železo bylo vyráběno ve vysokých pecích.

Staří Egypťané a Sumerové toho znali hodně málo. Železo Sumerové znali jenom z meteorů a Egypt byl v jeho zavádění pozadu za většinou okolních zemí.

J. Kučera 10.6.2015 17:53

Přečetl jsem článek i komentáře

a mám několik poznámek k realitě. Pokud si vyhledáte zprávu ČSÚ o nezaměstnanosti, zjistíte, že osoby s nedokončeným základním vzděláním mají nezaměstnanost cca 28%, osoby s dokončeným 22%. Osoby s odborným vzděláním (vyučen) 15%, osoby se středním odborným vzděláním 12% a z opačné strany osoby s vysokoškolským vzděláním 1,9%. A teď mi řekněte, jaké vzdělání mají imigranti. Chcete je celý život udržovat na sociálce za cenu vysokých daní a zdravotních i bezpečnostní rizik? Pokud by stát byl přinucen přijmout větší počet nevzdělaných, nevzdělatelných a nezaměstnatelných imigrantů, pak není největším rizikem snížení životní úrovně, ale rizika bezpečnostní. Imigranti většinou nemají zábrany, to dokázali v řadě zemí. Když se jim bude zdát, že jejich podpory jsou nízké, vezmou si co chtějí. Pak by snad bylo nutné zavést pravidla, která ještě před pár lety platila v Texasu - jsi na mém pozemku bez mého soiuhlasu - mám právo tě zastřelit. Možná pamatujete na případ Japonského turisty, který se přišel ptát na cestu a neznal slangové slovo "freeze". Imigranti si zvykli, že je blbí Evropané živí, oblékají,  léčí a to všechno zadarmo. Pak si řekli, že nebudou na "humanitární pomoc" čekat doma, že si pro ni rovnou půjdou. A jsou tady.

P. Vaňura 10.6.2015 17:48

Zkuste si představit, že by problémem imigrantů byli

pověřeni soudruzi Heydrich nebo Berija. Pak by si NIKDO nemyslel, že "nemá co ztratit..." A samozřejmě, ŽÁDNÁ loď s ilegály by nedoplula do Evropy a její osazenstvo by nikdo nezachraňoval.

Jinak, kdyby se celá Afrika propadla do moře, bylo by to to nejlepší, co nás může potkat! Lepší řešit nedostatek většinou nahraditelných surovin, než záplavu primitivů v Evropě!

P. Vaňura 10.6.2015 17:40

V komunistickém státu ekonomické a politické důvody

splývají. Vždyť na KAŽDÉM pracovišti rozhoduje KSČ. Skoro všude od míst pro středoškoláky je NEMOŽNÉ existovat, aniž by dotyčný projevoval alespoň formální loajalitu režimu...

J. Jurax 10.6.2015 17:36

Re: Krátkozrakost.

Opomněl jste v důvodech migrace skokový růst populace v Africe, daný z rozvinutého světa dodaným pokročilým zdravotnictvím a taky humanitární potravinovou pomocí, která jsouc reakcí na růst populace, jež není schopna se uživit, ten růst dál podporuje.

Dále jste opomněl politické vlivy - hovořím stále o Africe -destabilizaci a technický úpadek po odchodu zlých kolonizátorů, leckde socialistické experimenty končící vždy krachem, černý nacionalismus (Zimbabwe), neschopnost a zlotřilost politických elit a tak podobně.

K poslednímu odstavci - o té odpovědnosti - bych připodotknul, že přičítat klimatické změny činnosti člověka je poněkud přeceňující jeho možnosti. Sahara byla kdysi zelená - její přeměnu v poušť člověk asi nezavinil, že. A kromě islámských radikálů nese znamenitý díl odpovědnosti i imigrační politika EU, kterou lze za pošetilou označit jen vyjádříme-li se velmi demokraticky.

I. Hil 10.6.2015 17:33

Převážná většina utíkala z politických důvodů,

Nelžete si do kapsy, bylo to přesně naopak.

J. Jurax 10.6.2015 17:13

Re: Tak s tím jedináčkem jste mě pořádně namíchl !!!

Souhlas.

A tu nezodpovědnost lze bohužel pozorovat i na tuzemcích; a nejen u jistého minoritního etnika.

J. Jurax 10.6.2015 17:11

Re: Tak s tím jedináčkem jste mě pořádně namíchl !!!

Ale houby ... i dnes může rodina na rozumné úrovni patřičně uživit dvě až tři děti. Jde o to, jaká rodina a jaké má priority. A samozřejmě jaké si dokáže zajistit příjmy.

Ano, pracovní příležitosti šly - někde - do kopru, ale jinde jsou. Dost arciť záleží na kvalifikaci těch, kdož se o ty pracovní příležitosti ucházejí, na ochotě jít za prací a tak vůbec.

Absolventy bez praxe nikdo nezaměstná ... no, jednak jde o to, absolventy čeho, jednak o to, že praxi lze začasté získat i během studia. A jednak o to, kde. Ono kupříkladu absolvent ČVUT se specializací na obsluhu jaderných reaktorů na Bruntálsku místo v oboru sežene stěží a míst pro vyštudované lesníky v Praze taky nebude moc (leda na ouřadech) ...

L. Křivan 10.6.2015 16:53

Re: Je to tak?

tenhle pitomý kec o tzv. "arabských"  číslicích používají už jen tuplovaní blbci.

P. Rada 10.6.2015 16:01

Re: Snad má válečné námořnictvo?

Nesnažím uhýbat - snažím se argumentiovat - viz i odkazy. 

Konkrétněji tvrzení ..."Mezi Afrikou a Evropou jest rozdíl tisíc let!" považuji za příkladně nekorektní už s pohledu nejednoznačnosti tvrzení.

Vzpomenme kde byla naše technická civilizace jen před dvěma stoletími, co se kde za tu dobu odehrálo...  a co už kdysi znali v kolébkách civilizací jako byl Egypt, Sumer... a my teprve dohledáváme. I technologicky málo vyspělé země Afriky však nedávno zvládli epidemii eboly a to versus mnohé reakce na NP k tomuto tématu žádající izolovat Afriku... spíš svědčí o tom, že tamní obyvatelstvo doposud podcenujeme jak za dob imperialismu.

Situace "migrace za lepším" a situace útěku před hladomorem, válkou, genocidou, klimatickou změnou ... by se rozhodně měly rozlišovat. Bohužel se tak neděje - viz příspěvek ke kterému se vede diskuse. Málo-kdo si dá práci pokusit se vyhodnotit psycho-sociální vlohy etnik - ale tvrdých závěrů se neštítí. Možná i proto, že naše sociální agresivita by přišla o svůj hromosvod a namísto toho by se mohly dostavilt zapuzené pocity provinilosti či deprese s neschopnosti problémy důsledně řešit.

http://blog.aktualne.cz/blogy/pohled-zblizka.php?itemid=24636

L. Křivan 10.6.2015 15:54

Re: jak by jste naložil s našimi místními migranty ?

Jednoduše.  Přestal bych jim vyplácet všechny ty dávky a přídavky na děti, a do měsíce by byli pryč.

L. Křivan 10.6.2015 15:51

Re: Se článkem souhlasím, ale dovolím si býti optimistou.

To v Norsku taky nebylo.  Zatím co v Americe to bylo celkem běžné, a přesto si od ... nepomohou,...

M. Koutný 10.6.2015 15:32

Re: Je to tak?

Akorát že arabské číslice vymysleli Peršané, a to ještě před tím, než byli násilím obráceni na islám...

P. Rada 10.6.2015 15:23

Re: Je to tak?

Potíž této "spolehlivosti" je v tom, že nejradikálněji působí právě v rukou bez zbrojního pasu a ráda si přitom plete etnika.

Je s podivem, že to vše někomu nedochází a je příznačné, že se zde takto dotyčný presentuje. S takovýchto lidí jde opravdu strach. Mohlo by být výmluvné studovat k jakému etniku paří.