29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

EVROPA: Migrační krize je záměrný projekt pokrokářů

V posledních dnech se množí jasné důkazy potvrzující naši dávnou tezi, že migrační krize, která v Evropě eskalovala v roce 2015 a stále trvá, není výsledkem neodvratitelného přirozeného pohybu národů z Afriky a Blízkého východu do Evropy, ani zákeřnou islámskou invazí na Západ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Grigar 11.11.2018 12:36

Re: Ty musíš být ale hlava Vajgl

.. protože 2‰ a více. Ztrácíš kontrolu sám nad sebou, hochu...

Š. Hašek 10.11.2018 8:10

Opět solidní popis situace.

J. Kanioková 10.11.2018 17:50

Ano, jako vždy..

M. Krátký 10.11.2018 7:54

721 + 169 dnes blbnou extra silně

naprostý souhlas s IVK - ale jak to zastavit ??? Hezký den přátelé.

B. Baron 10.11.2018 8:17

Re: 721 + 169 dnes blbnou extra silně

Počkal bych na to jak to dopadne v USA na hranici s Mexikem.

R. Tichý 10.11.2018 7:45

Postreh o hranici je smutny...

D. Polanský 10.11.2018 7:40

Každý projekt je někoho nápadem

Myslím si, že migrační krize má širší kontext, určitě není jenom sólo dílem pokrokářů. Snažili se a snaží i jiní, např. konzervativní.

M. Drašner 10.11.2018 8:13

Re: Každý projekt je někoho nápadem

Nezapomeňte ovšem, že ti pod šedesát (u nás pod čtyřicet) už prošli školami, kde vládnou levičáci. Takže tzv. konzervativci mohou částečně prohlédnout (a stát se konzervativci), ale rakovina přežívá (viz never-Trumpers v americké Republikánské straně).

J. Fridrich 10.11.2018 6:39

Kdy konečně v Evropě-jejich centrech pochopí tu jednoduchou

Kdy konečně v Evropě-jejich centrech pochopí tu jednoduchou a po tisíc let platící pravdu - dvě zcela rozdílné civilizace nemohou žít pohromadě v " jednom bytě ". Ty dvě - jedna je civilizace-křest'anská, ta druhá, je necivilizace-islámská, mají zcela rozdílné vidění lidského světa a to nejen v náboženství, ale prakticky ve všem..

S nesnesitelnou tchýní žije v jednom bytě jen hlupák - a ještě větší hlupák si ji sám do bytu k spolužití pozve..

L. Vrána 10.11.2018 8:52

Re: Kdy konečně v Evropě-jejich centrech pochopí tu jednoduchou

Souhlasím. Jinak bych odsouhlasil i pana Polanského - migrace má určitě širší kontext než je uváděno v článku. Radikální levice je ovšem jedním z významných pramenů. Přeji hezký den.

J. Svoboda 10.11.2018 9:32

Re: Kdy konečně v Evropě-jejich centrech pochopí tu jednoduchou

Zkusili to v Americe a po nějaké době to funguje docela dobře.

Pěkný den.

V. Petr 10.11.2018 19:42

"Vítáme Němce a Iry, kteří se chtějí stát Američany.

Nemáme zájem o Němce a Iry, kteří chtějí zůstat tím, čím jsou. Nejenže musí mít americkou vlajku na prvním místě, ale nesmí mít žádnou další vlajku, ani jako druhou."

Theodore Roosevelt, president USA, 1901-1908.

V USA docházelo k asimilaci příslušníků evropských národů! Je v omezené míře přicházeli Číňané a Japonci. Žádné multi kulti NEEXISTOVALO, ani pro Mexičany ne!

To je až v éře současné DEGENERACE!

S. Netzer 10.11.2018 9:51

Re: Kdy konečně v Evropě-jejich centrech pochopí tu jednoduchou

Co to plácáte o dvou rozdílných civilizacích, Fridrich?

Váš prezident, který vás zachránil před islámem a vítačem Drahošem, přece prohlásil islám za "anticivilizaci"!

J. Fridrich 10.11.2018 10:28

Re: Kdy konečně v Evropě-jejich centrech pochopí tu jednoduchou

Vy pijete alkohol hned po ránu, Sybilko, nebo neumíte číst, nebo přečtenému textu neumíte porozumět.. Už vám nejde ani to věštění, na Nostradama nemáte. Ten by věděl to, že můj president není ani ten, kterého jako mého uvádíte, ale ani ten druhý, kterého také uvádíte ve vašem zmateném příspěvku.. Vy opravdu nevíte, že jsou opravdu dva hlavní systémy na naší planetě - tedy jedna je civilizace - a druhá je necivilizace. A tak jsem to i uvedl ve svém příspěvku..

J. Svoboda 10.11.2018 4:31

To pasuje do Protiproudu :o)

D. Krajíček 10.11.2018 5:54

Re: To pasuje do Protiproudu :o)

To jako že některé tvrzení ve článku uvedené není pravda nebo že to je dokonce Fake News?

J. Svoboda 10.11.2018 9:30

Re: To pasuje do Protiproudu :o)

Např. naši policisté pomáhají chránit nejuzší hrdlo balkánské uprchlické cesty a pro IVK je to důkiaz záměrné hromadné a řízené migrace. Co teprve, jestli vzniknou záchytná centra přímo v Africe, co z toho vydedukují. Nejspíš vliv Soroše a Kalouska :o)

Pěkný den.

J. Pluk 10.11.2018 0:57

"Zvládání migrace"

Všechny deklarace a dohody o migraci jsou předkládány v médiích jako něco, co má pomoci "zvládat" migraci. Občané kteří si ti čtou, si myslí, že "zvládat" znamená "zastavit", nebo aspoň "omezit", ale to se hluboce mýlí. Ten kdo mluví o "zvládání" migrace nemá a mysli její zastavení, ale přesně to o čem se píše v tomto komentáři - podporu, usnadnění, legalizaci.

M. Prokop 10.11.2018 1:04

Re: "Zvládání migrace"

Bohužel ano.

Š. Hašek 10.11.2018 8:09

Re: "Zvládání migrace"

Přesné.

D. Novak 10.11.2018 0:17

Ano, pokrokáři kteří vybojovali ženám a sexuálním menšinám rovnoprávnost budou do Evropy tahat migranty ze zemí jde je tomu opak. Logické! Migrační krizi zavinili ti, kdo za vylhaných důvodů napadli a rozvrátili Irák. Způsobili chaos, sektářské násilí které se časem dostalo i do Sýrie. Tedy neokonzervativní pošuci jako Bolton, Wofovitz a Dershewitz. A za výrazné asistence středověkých Saudů. Ti viděli v bassistických sekulárních režimech konkurenty.

M. Prokop 10.11.2018 0:33

Re:

Nepijte tolik.

D. Novak 10.11.2018 1:32

Jaký byl počet migrantů z Iráku a Sýrie před demokratizací? A jaký je po demokratizaci? Pokrokáři byli proti té vylhané válce.

J. Jelínek 10.11.2018 6:54

Re:

Vás by měl v dané chvíli zajímat počet bílých myšek, které právě vidíte.

M. Drašner 10.11.2018 8:09

Re:

A proto je tak vysoké procento lidí (mladých mužů) z válkou rozvráceného Maroka, Tuniska, Nigérie, Pákistánu atd., že? Zvášť mě pobavil chudáček uprchlíček, který uprchl z Afghánistánu do Íránu, kde cela rodina nějakou dobu žila, než se vydala znovu na pochod. Proč asi? Teď trpí v Morii.

D. Novak 10.11.2018 12:46

Re:

Tento počet by Evropa bez problémů zvládla. Alfou a omegou migrační krize je rozvrat Iráku a Sýrie, a na rozvratu Iráku jsme se jako stát aktivně podíleli. Nesme tedy za svoje činy také odpovědnost. A nebýt rozvratu Libye, tak je počet migrantů stejný jako byl každý rok. Hravě zvládnutelný.

P. Černoch 10.11.2018 8:28

Re:

Zborcenou hráz pro migraci představuje rozvrat Libye.Tudy se to začalo prvně masivně valit.

Kadáfí měl smlouvu o s EU i Itálií o zadržování migrantů.

Co se s tím dá dělat?Snížit sociální podporu migrantům.Donutit migranty dodržovat zákony a zvyklosti hostitelské země.Vyhošťovat nezákonné migranty.K tomu všemu je ale třeba politická vůle a ta není.

Pokud země východního bloku odolají tlaku Západu na vnucení "barevných" migrantů,můžeme se připravit na vlnu migrace původních obyvatel Západní Evropy.

J. Zima 10.11.2018 9:58

Re:

Té bych se až zas tak nebránil. Přišli by především lidé, co něco umějí nebo mají majetek, zkrátka ti, co mají co ztratit a kteří mají na migraci muslimských primitivů podobené názory jako my.