18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

EVROPA: Maul halten und weiter dienen!

Tohle staré heslo, které dlouho stručně presentovalo (rakousko-německý) názor na to, co mají Češi dělat a jak se mají chovat, mne napadlo, když jsem se dočetl, jak reagoval německý tisk na zvolení Zemana českým presidentem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kusý 29.1.2013 20:15

Re: Směšovat národ a jeho politiky, to je trošku nefér

Oni si nás mohou, stejně jako mnoho jiných, stále ještě koupit.A upřímně, je mi milejší německý nepořádek, jak ruský porjadok.Nic a nikdo nestál a nestojí v cestě tomu, aby z nás bylo středoevropské Švýcarsko, jen my sami.A mohli jsme se smát tak, jako se smějí Švýcaři.Ale to bychom nesměli být Češi.

B. Hudzieczek 29.1.2013 23:20

Re: Směšovat národ a jeho politiky, to je trošku nefér

Paní Kanioková, pro Českou republiku jsou dvě varianty - EU, byť pod nadvládou Německa, nebo Rusko. Jestli si tady nějaký zastydlý husita myslí, že jsme si schopni udržet nějakou "neutralitu" , tak ať na to rychle zapomene.

Pod německým vlivm jsme se ve střední Evropě neztratili a země Koruny české více méně vzkvétaly. Co tu bylo za nadvlády ruského medvěda, máme mnozí ještě v živé paměti.

J. Pernica 29.1.2013 16:54

Re: Můj názor

Pane Čepl, z válek se možná poučil v tom smyslu, že již nebojuje "měči", ale jinými prostředky. Ale cíle jsou pořád stejné. Jen pro osvětlení si Vašich postojů: v jakém oboru jste v Německu pracoval a kde? Ono lidé pracující např. na univerzitách mají naprosto odlišné postoje od těch z privátní sféry.

V. Kusý 29.1.2013 20:20

Re: Můj názor

Oni lidé z univerzit obecně mají odlišné postoje.Protože jsou nedotčeni praktickým životem, prací v podřízeném postavení, odpovědností a zodpovědností.Přesně to, čím se vyznačují oba naši prezidenti, současný a budoucí.Určitě nebyli na vojně, takže se nenaučili poslouchat a nikdy nebyli v natolik subalterním postavení, aby jim ta poslušnost vydržela.Následky cítíme a dalších pět let cítit budeme.

J. Kulheim 29.1.2013 17:11

Re: Můj názor

 „Myslím, že (kandidáti) propásli dobrou příležitost

mlčet," řekl Chirac v Bruselu.

V současnosti vládne v Evropě Německo a Francie. Jak si představují diskusi ukázal francouzský prezident.

Němci se poučili a to je dobře. My bychom se měli poučit z historie také. Přijít o svobodu můžemě velmi rychle. Je jedno jestli válkou nebo jinými prostředky. Znovu nabytí svobody většinou trvá dlouho a často stojí mnoho lidských životů.

Přeji němcům ať se jim dobře daří a přeji si abychom si  žili na svém a za své.

P. Vaňura 29.1.2013 15:49

Mnozí němečtí generálové omlouvali svou válečnou

službu nacistům po válce slovy "režimy se mění, vlast zůstává."

Kdyby podobný názor nezastávali i sudetští Němci, možná by ta válka nakonec nemusela propuknout. Oni posílili Hitlera, v době kdy jeho šílené plány vzbuzovaly obavy generálů, kteří by ho (možná) i svrhli.

J. Pernica 29.1.2013 15:26

No ono normální člověk

volil podle sebe a opravdu podle rozumu a historické zkušenosti. Masáž mainstreamem mohla fungovat opravdu jen na studované MBA. Ti totiž neznají naši historii a zejména pak úsloví "lže jak když Rudé právo tiskne". Proto soudný člověk si udělal obrázek sám a jak mu velí staletími vrozená opatrnost - udělá si sám svůj vlastní úsudek i bez kulturní fronty a "rudého práva".

A ono Schiracovo "propásli jste svoji šanci mlčet" je od našich západních hranic slyšet a cítit neustále. A to ne jen v politických vztazích.

P. Hruška 29.1.2013 15:17

Ano, Maul halten !!

My máme za sebou 40 let bolševické devastace a 20 let přímé ruské okupace a budeme zde diskutovat o věcech, které na rozdíl od výše uvedeného většina vůbec nepamatuje a nemá pro ně žádný praktický dopad.

Otázkou k zamyšlení je,když se tak dnes podíváme, jak vypadají a kým jsou obydleny oblasti, které tehdy byly motorem české ekonomiky, tedy zda jsme těm soukmenovcům odsunem nepomohli k lepšímu a kvalitnějšímu životu a sebe sami nepotrestali. Oni by po Únoru, tak jako tak, hledali kudy odtud co nejrychleji vypadnout.

L. Křivan 29.1.2013 16:05

Re: Ano, Maul halten !!

Otázka je, zda by s nimi došlo k únorovému převratu.

P. Vaňura 29.1.2013 16:31

Kamkoliv vstoupila noha vojáka Rudé armády,

nastolil Stalin komunismus. Kdyby tady zůstali Němci, Stalin by tu např. svá vojska ponechal, ať už by to zdůvodnil jakkoliv. Podívejte se na Polsko, to byl scénář, kterým Gottwald Benešovi vyhrožoval už počátkem r, 1945! Stalin by prostě sestavil vládu z komunistů a jim formálně "předal" moc .

P. Hruška 29.1.2013 17:29

Re: Ano, Maul halten !!

Nelze asi příliš předpokládat, že by roku 1946 měli Němci volební právo. Takže by si nejspíš Češi toho bolševika stejně zvolili.

V. Vlk 29.1.2013 14:29

Milí bojovníci

 proti štváči jak mne titulujete. Ono je vše poněkuid nějak jinak, než si myslíte. Doporučuji v dnešní MF DNES článek "Schwarzenbergovi příznivci, prosím, uklidněte  se" od M .Musila a zvláště myslím že snad první článek v mainstreamových novinách , který přiznává, že odtažitost a obava z Německa není jen zastaralou vizí  starců, ale že je, ač se to neustale tutlá a popírá , přítomna v celé populaci . Včetně té mladé a studované. viz "Konec iluzí. Na nenávist slyší i nejmladší. " od M,. Kašpárka . Něco je špatně. A tvrzení, že to tak není a nebo nemá být, je k ničemu. A neustálí podporovatelé a omlouvatelé Německa a jeho zločinů , spojené s nadávkami Čechům nejen nic nevylepší. Vše ještě zhoršují.

H. Lukešová 29.1.2013 14:37

Re: Milí bojovníci

Ano, může být stokrát pravdou, že mnoho Čechů a nejen Čechů může mít na Němce pifku, ale co se mě týče a i jiných lidí, které znám, mám obavy z islamizace Evropy, zaváděním šarie, zabíjení ze cti, zákaz vepřového a alkoholu (byť vepřovému ani alkoholu neholduji, aby mi někdo nepodstrkoval), ale mám ráda svobodu, zabíjení psů, vraždění žen ze cti, zotročování (dhimizace) Židů a křesťanů, již nyní jsou čtvrti v Evropě, kam rodilý Evropan nevstoupí, muslimové nazývají evropské ženy děvkami, evropské muže jako jigoly, celý Západ jako zkažený. Toho se bojím já.

V. Vlk 29.1.2013 15:00

Re: Milí bojovníci

To já taky. Ovšem,jestli pak více, že muslimové nadšeně vstupovali do SS ,

Muslimské divize SS, jejichž příslušníci nosili tradiční fezy a pětkrát denně v kleče s tváří obrácenou k Mekce vykonávali modlitby a vzývali Alláhovo jméno. Divize s mizernou bojovou hodnotou, zato proslulé pácháním těch nejhorších válečných zločinů. Pro pochopení okolností vzniku muslimských jednotek SS je nutné objasnit roli Velkého muftiho jeruzalémského al-Husajního, jenž podporoval a pomáhal organizovat nábor muslimských dobrovolníků do SS.-Hitler byl muftím poctěn titulem „čestný muslim“ -Muslimští vojáci SS však měli povoleno mít ve svých jednotkách své duchovní vůdce a učitele, mully a imámy, kteří organizovali jejich každodenní modlitby.Stovky tisíc muslimů bojovaly po boku nacistů v následujících útvarech: 13. a 23. muslimská divize SS (Bosna), Albánská divize SS (Kosovo), 21. divize SS “Skanderbeg“ (Albánie), Muslimský pluk SS Sandžak (Srbsko), Arabské legie, Arabská brigáda (Blízký východ), Východomuslimský pluk SS, Východoturecký prapor SS (Turkestán), Tatarské pluky SS (Krym) a další muslimské útvary SS a Wehrmachtu na Balkáně, Blízkém východě, v Severní Africe, Sovětském svazu, zvláště pak v Čečně.

J. Kulheim 29.1.2013 15:05

Re: Milí bojovníci

Největší nebezpečí je ze strany elitářských organizací, které chtějí řídit světové dění.

http://www.reformy.cz/zpravy/nacisti-zalozili-eu/

J. Kulheim 29.1.2013 15:12

Re: Milí bojovníci

http://www.np-diskuze.cz/?p=38594#comments

M. Martinovská 29.1.2013 16:06

Tohle už jsou čiré Bohnice,

dejte si obkladek.

J. Kulheim 29.1.2013 16:32

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Paní Mrtinovská, pokud vím, tak jsem vás o radu nežádal. Pokud trpíte utkvělou představou vlastní neomylnosti, tak si to nechejte pro sebe, případně svoji rodinu.

M. Martinovská 29.1.2013 16:34

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Pane Kulheime, pokud to ještě nevíte, pokud sem napíšete jakýkoliv příspěvek, může se vám dostat reakce, i nesouhlasné.

J. Kulheim 29.1.2013 16:59

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Je to diskuse a já ctím i jiné názory než mám já. K tomu co jsem napsal jste nenapsala jedinou větu. Reagujte věcně, ale nepoučujte co mám nebo nemám dělat nebo si myslet.  

M. Martinovská 29.1.2013 18:57

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Jelikož jsou to tak neuvěřitelné bláboly z tak pochybného zdroje, je evidentní, že nějak to vyvracet zrovna vám nemá smysl. Ale bacha, Bilderberg nikdy nespí. Co když vás sledujou? Svítí vám z monitoru takové světýlko? Víte, že je to vlastně skrytá kamera? A nešťourejte se v nose, prosím.

J. Kulheim 29.1.2013 19:44

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Paní M. Martinovská, vy jste nevychovaná a k tomu ještě máte zbytnělé ego. Pokud jste si nevšimla, tak je název příspěvku s otazníkem. /to je něco takového ?????/. Pokud nevíte co to znamená, tak se někoho zeptejte.

Pokud vím, tak já jsem s vámi husy nepásl. Rodiče se určitě snažili udělat z vás slušného člověka.  Někdy se to přes veškeré úsilí nepodaří.  

M. Martinovská 29.1.2013 20:00

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Tak se utěšujte svým vychovaným, ušlechtilým článkem, plným lží a nenávisti, který sem tak zdvořile a vychovaně pastujete. Ještě máte kamarády...

D. Nowodny 29.1.2013 17:16

Re: Tohle už jsou čiré Bohnice,

Davat obkladek si nemusime, na to nam stacite vy ! Hned se nam ulevi.

J. Kulheim 29.1.2013 15:06

Re: Milí bojovníci

Největší nebezpečí představují elitářské organizace, které ovlivňují mezinárodní politiku a ekonomiku.

http://www.reformy.cz/zpravy/nacisti-zalozili-eu/

H. Lukešová 29.1.2013 15:10

Re: Milí bojovníci

Ano, o tom vím, extrémismy se přitahují a to jak nacismus, tak islamismus. Mufti Husajní se s Himmlere, pravidelně scházel a slíbil mu, že až bude konečné řešení židovské otázky (vyvraždění evropských Židů úspěšně dokonáno, Evropa bude "očištěna" od židovstva), tak dojde na Židy na Blízkém východě, nejen v Palestině, k pogromům docházelo v Iráku, Egyptě. Johan vn Leers, německý básník, antisemita, později vášnivý muslim, žil v Egyptě. http://en.wikipedia.org/wiki/Johann_von_Leers

Alois Brunner dožil klidný život v Sýrii. Mezi radikálním islámem a nacismem je malinký, ne-li žádný rozdíl a kdokoliv na to poukáže, je fašista, xenofob, ne-li člověk určen k zabití. A bolševismus zrovna tak. Arabský socialismus jistě znáte. Nacismus, bolševismus a islamismus, to jsou zrůdné ideologie.

M. Martinovská 29.1.2013 16:01

Pane Vlku, jste nemocný člověk,

a navíc se vám porouchal kalendář - je rok 2012. Jestli se chcete bát sudetských a jiných Němců ještě dnes, nikdo z nás s tím nic nenadělá, jedině snad váš psychiatr.

H. Lukešová 29.1.2013 16:46

Re: Pane Vlku, jste nemocný člověk,

2013. Ale to je jedno. Z Německa nemusíme mít strach, strach bychom měli mít z islamizace Evropy, to je skutečný problém.

M. Martinovská 29.1.2013 16:53

Re: Pane Vlku, jste nemocný člověk,

No jo! taky se mi porouchal kalendář!

M. Pechr 29.1.2013 18:58

Re: Pane Vlku, jste nemocný člověk,

...ohánět se zde na diskuzi psychiatrem je přinejmenším mimo mísu...