19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Marxistické hlavy řádí

Když jsem o nich kdysi dávno slyšela poprvé, pomyslela jsem si, jaký naivka asi může na takovou pitomost z říše konspiračních teorií skočit. Teď už mám konečně odpověď. Je to Evropská komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Nesrsta 20.11.2017 19:30

konstrukční vady

se záměrně instalovaným kazítkem jsem se nesetkal

Zato s konstrukčními nedostatky ano

a) Škoda 120 ulomí se hřídel náhonu zadního kola, kolo upadne, seděl jsem v autě kterému se to stalo. b) Škoda Favorit plošný spoj desky s pojistkami a relé, prasklý spoj, studený spoj, c) vysavače od výrobce v EU, montovaný motor čínské výroby. Vinutí rotoru se probije na kostru, setkal jsem se s 3 takovými. d) umyvačka nádobí špatná konstrukce napájecího zdroje mikrokontroléru, neudrží 5V +.- 0.5V, e) elektrolytický kondenzátor vysychá a ztrácí kapacitu, stalo se mi na karburátoru plynového kotle, f) Opel Vectra C s USA motorem 2,2 GM ZSE nespolehlivý napínák řetězu, havárie hlavy motoru, dát jiný motor, oprava za ca 2000 ojro

J. Václavíková 20.11.2017 23:49

Re: konstrukční vady

Pane Nesrsto, nic ve zlém, ale můžete mi prozradit, kde má plynový kotel karburátor?

M. Nesrsta 21.11.2017 16:05

Re: konstrukční vady

Mám moderní kotel Protherm, Staré typy kotlu měly ventil a zapálení plynu řešeno mechanickými prvky, moderní kotly mají místo toho co nazývám elektronický karburátor / kontrolér. Vétšinou je to italské výroby, mám typ 537 ABC. Při poruše jsem koupil nový a vymontovaný jsem uchoval, dá se opravit výměnou elektrolytického kondenzátoru.

Každoroční revizi kotle však musím koupit od certifikovaného servismana.