29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

EVROPA: Macronova vize

Francouzský nafrněnec president Macron to při svém projevu na Sorbonně řekl naplno. Chce více Evropy, chce ji dvourychlostní, protože ti, co to nevidí jako on, tj. rovnou federaci, nemají v té správné rychlé EU co dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 29.9.2017 13:59

Re: Mamánek už dupe!

Už se nebude kriminálně vyšetřovat?

No jo - Fillon není prezident, prezidentem je vybraný Macron - tak proč to dál přežvykovat?

J. Kombercová 29.9.2017 13:35

Re: Macron je katastrofa

:) To už by paní Netzer vzala, protože jedině tak se dle ní smí Trump vyjádřit.

M. Prokop 29.9.2017 13:32

Re: Mamánek už dupe!

Fillon není president, tak proč to dál přežvykovat?

Pokud by to byla lež, vyvrátil by to, příležitostí měl dost.

M. Prokop 29.9.2017 13:31

" ... a specialisté na negování jsme ..."

Ale málo!

M. Prokop 29.9.2017 13:29

Re: Macron je katastrofa

Správně, měl jí říci, že je stará kramle. :-P

M. Valenta 29.9.2017 12:58

Re: Východní osel Holásek,

Výraz "východní osli" jsem si vypůjčil z Holáskova článku a specialisté na negování jsme a že každé společenství na koncensu je snad jasné.

Š. Hašek 29.9.2017 12:47

Macron jest zoufalec,

ve své vlasti (vlast je sprosté slovo) má výjimečný stav (kvůli novokultuře z africké džungle) a už plánuje, jak "ti primitivové z Východu zacvakají ojro". Mein Gott, to je kret-n!

Zkráceno.

S. Netzer 29.9.2017 12:39

Re: Macron je katastrofa

"You ́re in such good shape" neznamená že jí to sluší.

Dát najevo dámě, že na svůj věk vypadá dobře, je kompliment burana.

J. Kombercová 29.9.2017 12:17

Re: Macron je katastrofa

O Francouzích se říkalo, že jsou galantní.

Když před nedávnem Trump řekl paní Macronové, že jí to sluší, byl za to peskován.

M. Rubáš 29.9.2017 11:57

Macron je katastrofa

Nic jiného se od Macrona ani čekat nedalo. Je to urohujer, globalista a nenávidí původní evropskou kulturu. Dokonce řekl, že francouzská kultura neexistuje. Macron představuje naprostou katastrofu. Bude pokračovat v islamizaci Francie a ničení původné francouzské kultury. Francie je už asi ztracena. taky bude pokračovat v posilování role EU. Čisté zlo!

http://www.epshark.cz/clanek/96/emmanuel-macron-uzitecny-idiot-islamismu

R. Brzák 29.9.2017 10:58

Re: Ohledne hlasovani by se to dalo vyresit posvejkovsku

No, může-li být státem malinkaté Lucembursko, proč ne naše okresy? Samozřejmě, jako státy volně sdružené v obdobě Commonwealthu, například jako Země koruny české - pro případ vzájmené podpory v obraně území...

Velkou výhodou by byla obecně decentralizac, tím pádem i přiblížení rozhdoovacích procesů a tedy moci obyčejným voličům (což omezuje korupční vliv moci) a dále obrovskou rozrůzněnost přístupů ke všemu relevantnímu, počínaje výškou daní, ekologickým přístupem, pohledu na zemědělství atpod. Je to právě konkurence různosti, co udělalo Evropu v minulosti velikou...

J. Tachovský 29.9.2017 10:49

Re: Ohledne hlasovani by se to dalo vyresit posvejkovsku

Myslite jit jak daleko, ze by byl treba stat Karlin, stat Mala Strana apod. ? Koneckoncu kazdej barak by mohl byt stat. Pak bychom ziskali cca milion hlasu a mohli bychom si odhlasovat, ze nam Nemci budou platit polovinu sveho rozpoctu.

R. Brzák 29.9.2017 10:44

Re: Ohledne hlasovani by se to dalo vyresit posvejkovsku

Ano, tomu bych já říkal - Evropa regiónů...a ty správní jednotky by měli být co nejmenší - například Bzenecko, Hodonínsko...samozřejmě s vlastní správou především financí, tedy na základě decentralizace výběru daní na nejnižší jednotku, kterou je obec.

P. Götze 29.9.2017 10:41

RE

Ja myslim, ze do te riti, za velke slavy, kdejaky cesky politik vstoupiti raci, z\a kus zvance, pardon dotace. A o tom to je.

R. Brzák 29.9.2017 10:41

Re: Východní osel Holásek,

Každé dobrovolné společenství je dobrovolné jen do té doby, dokud mám v něm možnost při rozhodování zablokovat či negovat to, s čím nesouhlasím. To, zřejmě na rozdíl od Vás, my východní osli, ještě chápeme. Pamatujeme si totiž, jak funguje společenství nedobrovolné a taky chápeme, že se takovému již nedá říka společenství, ani unie...

J. Tachovský 29.9.2017 10:39

Ohledne hlasovani by se to dalo vyresit posvejkovsku

Rozdelime republiku na 10 statu - treba po krajich. A kazdy bude mit 3 hlasy. Tim ziskame vic nez Nemecko. Kdyz udelaji totez Polaci, Slovaci a Madari, tak to prehlasujeme cele.

J. Pražák 29.9.2017 10:09

Snad už pochopili skoro všichni, že

EUrodemokracie je diktatura. Euro se řítí ke konci, který bude hodně bolet ty, kteří jím platí. Nejde donekonečna kupovat bezcenné státní dluhopisy za 60 miliard € měsíčně, jak to dělá ECB již roky.

Tedy čím dříve pryč, tím lépe.

M. Hoblík 29.9.2017 10:04

Nebylo-li by Macrona,

našel by se jiný osel!

J. Farda 29.9.2017 9:55

Nějak se nemohu

dočkat konce těch tří měsíců, v nichž le grand Président slavnostně slíbil postavit Poláky a Maďary do latě! A ta srpnová schůzka v Salcburgu s Kernem, pak se Sobotkou a Ficem měla nepřizvané Poláky a Maďary potrestat nebo vrazit do V4 klín? Vševědoucí babo, raď! :-)

M. Valenta 29.9.2017 9:43

Re: Křivdíte oslům

Jen jsem použil jeho způsoby.

V. Novák 29.9.2017 9:38

Re: Člověk

Ta potřebuje spíš fasádníka, takže kosmetika bude asi pro Macrona.

Jak mohli Francouzi poté, co tak nenáviděli Hollanda, zvolit Hollanda 2.0, těžko chápu.

V. Klepetko 29.9.2017 9:33

Tvrdojádro?

Tvrdojádro - to je pokus Francie a několika dalších zemí o jednostranné vyvázání se ze svých závazků vůči ostatním partnerům v EU i NATO! Momentálně má třeba Francie spojenecké závazky vůči GB. Jak jim ale dostojí, když se jeji armáda rozpustí do vojenských struktur Tvrdojádra? A kdo bude ručit za dodržování deficitu rozpočtu, když fiskální politika bude společná?

Souhlasil bych ze vznikem Tvrdojádra jedině za předpokladu, že Německo dočasně převezme veškeré závazky jeho členů, vyplývající z jejich členství v EU, a Francie - z jejich členství v NATO. V opačném případě by měla ČR vznik Tvrdojádra vetovat.

Pokud budou smluvní závazky členských zemí Tvrdojádra takto dočasně zagaranovány, mohlo by se Tvrdojádro začít ucházet o členství v OSN, NATO i EU. Tento proces by mohl trvat 5 - 10 let. Během přístupových jednání se budou otvírat jednotlivé kapitoly a náš nový soused - Tvrdojádro - nám bude muset prokázat, že je schopen plnit své závazky.

Až se tak stane, bude Tvrdojádro našim dobrým sousedem, spojencem a partnerem v EU, a dočasné záruky Německa a Francie bude možné zrušit.

:-)

F. Navrátil 29.9.2017 9:26

Re: Mamánek už dupe!

Že byla záminka smyšlená soudím dle toho, že po volbách se nějak sama od sebe vytratila do nicoty. Francouzi na to skočili proto, že nemají vyvinutý cit pro mediální lži. Macron také shrábl hlasy islámských voličů. Jako Merkelová v Německu. Zdá se, že vítačům se likvidace evropské civilizace politicky vyplácí.

S. Netzer 29.9.2017 9:01

Křivdíte oslům

M. Valenta 29.9.2017 8:59

Východní osel Holásek,

nezná nic jiného než blokádu a negaci. A k té V4 + Rakousko. My se nedomluvíme na 90% věcí, takže i tisíc hlasů by nás nevytrhlo.

M. Prokop 29.9.2017 8:43

Re: Mamánek už dupe!

Proč by byla záminka smyšlená? Na každého politika lze najít hned několik zcela reálných.

A z Macrona bude mít hlavu zapocenou i ta Andělína.

M. Prokop 29.9.2017 8:41

Dost přesné.

.

J. Vintr 29.9.2017 8:41

Re: Člověk

Možná, ale i jeho dva předchůdci trpěli podobnou obsesí. O Mitterandovi jsem někde četl, že byl natolik posedlý oplodňováním cizích žen, že musel být zřízen zvláštní registr jeho potomků, aby nedocházelo k nechtěným příbuzenským sňatkům.

F. Navrátil 29.9.2017 8:18

Mamánek už dupe!

Pod smyšlenou záminkou byl policejně a mediálně odstraněn z prezidenstských voleb kandidát realistické pravice Fillon. Stalo se tak proto, aby do finále postoupil Macron a Le Penová a první slavně zvítězil. V případě duelu Macron-Fillon by Macron neměl šanci. Tak se dostal k moci mamánek, který bude lízat paty Merkelové. K takovému spolku by se měla Česká republika chovat velmi, velmi zdrženlivě.

M. Mikulec 29.9.2017 8:13

Je z toho spatne

Kdyz se o toho neakcniho, ale stale hladoveho bumbrlika, zvaneho Evropska unie, zacne clovek zajimat podrobne, jako to udelal pan Holasek, je z toho spatny. Jako jsem se za totality ptal, Jak dlouho rezim na tak vratkych nohou muze fungovat, stejne se ptam I ted,Jak to, ze to jeste nejak jde. Cim vic Brusel tlaci na integraci, tim vic se podle zakona akce a reakce Evropa drobi a staty kopou samy za sebe.