2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Macron, nepřítel islámu

Představte si někoho, kdo je takový ten klasický proevropský středolevý, nebo velmi-opatrně-středopravý liberál. Integrace, hurá, placení eurem, hurá, co to ta hloupá Británie provedla, fuj, atd.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Vogel 3.11.2020 18:17

Luciper neexistuje. Ale Ježíš byl, když trávil 40 dnů na poušti, “pokoušín od ďábla”, jak krásnou češtinou praví Bible Kralická. Říkejme té entitě jak chceme, ale Ježíš je středobodem a cestou k Bohu, pokud se chceme nazývat křesťany. Ďábel je, obavám se, v našich palicích a svádět na něj zlo je tautologie.

Duchařina také není můj šálek čaje :-) A kvůli faráři, který zapomněl, že Ježíš byl Žid a žid, bych Ježíše vzal na milost.

J. Vintr 2.11.2020 23:25

Odvaha asi nebude dědičnou vlastností, zvláště ne přes mnoho generací. Vychází spíš z výchovy a z prostředí, které formují člověka. Dnešní obyvatelé Evropy prožili celý život v míru a bezpečí, takže takovou vlastnost jakou je odvaha v případě že má člověk nasadit život, prakticky nikdo nepotřeboval.

J. Vintr 2.11.2020 23:19

To, že vám nic neříká žádné náboženství ještě neznamená, že váš život pozitivně neovlivňuje křesťanství. Humanita a obcné morální zásady, které dosud panují v našem civilizačním prostoru, pocházejí z křesťanství. A pokud křesťanství přestane ovlivňovat společnost, zaniknou postupně i tyto věci. Už se to plíživě děje.

P. Jaroš 2.11.2020 23:18

Pane Podracký, proč soudíte, že islám je pravicový? Co je pravicového na jednotně řízeném chalifátu???

P. Jaroš 2.11.2020 23:11

R^

H. Lukešová 2.11.2020 22:50

Jó to máte pravdu. Ale dalo by se zde o Satanovi a Bohu filosofovat, proč Bůh poslouchal Satanovo popichování proti Jóbovi...Satan přeci ponoukal Boha, jestli si nějak pamatuji..."jakpak by tě nemiloval, když se má dobře a všechno má, zabij někoho z jeho blízkých, zkus na něj poslat nějaké ty rány, uvidíme, jestli tě bude milovat"...atd.

Ale na tyto otázky zná spíše odpověď pan Církva. Já jsem pokřtěná katolička, ale srdce a duši mám židovskou, vyznáním jsem Noachide, miluji vše židovské, jsem sionistka a miluji z celého srdce Stát Izrael, ovšem svých katolických kořenů si samozřejmě vážím a neodvrhla jsem je a vždy si jich budu vážit.

J. Pankovic 2.11.2020 22:25

Technická poznámka: Starý Zákon, kniha Jobova :-)

H. Lukešová 2.11.2020 22:24

Ano, já Vám věřím a je pravdou, že největším lží Satana je, že přesvědčil lidi, že ve skutečnosti neexistuje?

H. Lukešová 2.11.2020 22:21

Děkuji, nikdy nikdo z mé rodiny se neúčastnil duchařských ani jiných věšteckých seancích. Věštectví, satanismus a čarodějnictví, je Zlo, se kterými si není radno zahrávat.

O exorcistech vím, jsou jmenováni biskupem a jen oni mají tu moc vymýtat ďábla. A chci se Vás zeptat, co si myslíte o filmech, které byly natočeny podle pravdy, filmy jako jsou v Zajetí démonů 1 a 2, myslíte si, že tyto filmy o vymýtání jsou skutečně autentické a nebo jsou natočeny jen podle fanatzie hollywodských scénáristů.

J. Pankovic 2.11.2020 22:13

přesvědčit nebo vybít ?

... ale to by sme se museli stát stejnými zvířaty, jako oni ;-(

Mají nečestnou výhodu už teď

H. Lukešová 2.11.2020 22:12

Přesně tak. Slova předcházejí činy. Koneckonců i němečtí nacisté nejprve Židy uráželi, znevažovali no a pak nakonec přešli k průmyslovému vyvražďování. Tudíž Izraelci říkají, když nám íránští ajatoláhové vyhrožují vyhlazením, nesmíme tato vyhrožování brát na lehkou váhu.

H. Lukešová 2.11.2020 22:10

Ano, katolický kněz, původem Polák. No a mě to hluboce zasáhlo, mně, coby ženu s židovským srdcem, byť nežidovského původu, se mně antisemitismus hluboce dotýká.

V. Církva 2.11.2020 22:07

Šéf sice někdy firmu udělá a rozvine. Ale ne každá firma je Apple s Jobsem. Jiné firmy stojí na klíčových zaměstnancích i s podprůměrným šéfem.

Když se podíváte na německé vítače, je tam hodně protestantů. Jsou tak pořád horší než katolocká církev.

Takže, někteří Křesťané jsou zmateni, jiní chtějí jen pomoc bližnímu muslimovi v nouzi, ne ho sem stěhovat a pak jsou i takoví Křesťané co vidí obrovské nebezpečí a nehažte perly sviním a ví že Křesťan má podporovat svoji víru, ne nerozvoj Islámu.

J. Pankovic 2.11.2020 22:02

Myslíte, že ti, kteří bojovali proti Turkům jen tak zapomenou? Schválně, Polsko, Maďarsko, Rumunsko... Česko okrajově, Morava naplno... Slovensko bylo tenkrát Horní Uhry

Najednou to zamuslimit nepůjde, proto je tak důležitý klín v Čechách, na Slovensku už mají Čaputovou jako pátou kolonu

P. Milan 2.11.2020 22:01

Totéž ne, nějaké rozdíly jsou.

Křesťanství přispělo k vytvoření naší civilizace, taktéž judaismus, ten konec konců přispěl i k vytvoření křesťanství. Ale nejenom, vlivů bylo a je více.

Mně nic neříká žádné náboženství. Čistě osobně, jakákoliv propaganda mne spíš odpuzuje.

V. Církva 2.11.2020 22:00

Ano

V. Církva 2.11.2020 21:59

Tak pokud si připustíte, že ty války a jiné důsledky nenávisti mezi lidmi jsou jen taková čertovina, pak je možné satana zlehčovat. Ono to je ale velký průšvih, takže není radno. Já to jako legraci nevidím a síla zla v této etapě lidstva roste, i proto, že se lidé nemodlí.

Na druhé straně pohádky jsou pohádky a slovo čert snad ani neznamenal kdysi satan, snad to vzniklo ze slova čarovat,

Váš poslední odstavec je rozumný. Existují i prokleté rodiny co si takhle předkové "hráli". Že existují v církvi skuteční exorcisté snad víte ne? Doporučuji radši modlitbu k Bohu a Archandělovi Micaelovi než vyvolávat nevím co.

V. Církva 2.11.2020 21:50

Boha nikdy nikdo neviděl. Název Bůh je naše představa a projekce. Nikdy ho nemůžeme přesně pochopit a popsat. I proto, i když se to říká, není křesťanský Bůh úplně totožný s tím islámským pojetím. I když tam styčné určitě body jsou.

J. Vintr 2.11.2020 21:48

Jak jste na takovou hloupost přišel? Křesťanství stvořilo naší civilizaci a je pořád její podstatou, přestože se mnoho lidí od něj už vlivem soustavné ateistické propagandy odvrátilo. Pomatená představa, že křesťanství je údajně totéž co islám, je také následkem této propagandy

V. Církva 2.11.2020 21:47

Je to vrah a lhář. Nic dobrého od něj nečekejte. Není dobré ho vyvolávat, ale je dobré o něm vědět. Souvisí se hrůzami v dnešním světě. Tím že lidé nevěří v existenci Zlého, nechápou co se děje a nevěří v Boha.

Není příní toho komu říkáme Bůh aby lidé spadli k satanovi. Bůh jenom dopouští že se k němu někdo dostane a to za života tady i po něm.

J. Vintr 2.11.2020 21:44

Pokud naší politici budou jen podřízenými lokaji Bruselu, tak nám je sem tamní panstvo stejně v horizontu několika let vnutí. A nebo se k nám "přelejí" přes nechráněné hranice ze sousedního Německa, které se v podstatě už islámu podvolilo.

V. Církva 2.11.2020 21:42

No, s těmi padlými anděli, démony a Luciferem se to tak nějak jak píšete říká. Detaly myslím nejsou podstatné. Je to samozřejmě trochu pohádkový popis reality, kterou přesně neznáme. V každém případě duchovní svět nejsou jen Boží andělé, ale i démonické bytosti. Nepřekvapivě i tibeťané píšou o krevsajícíc bytostech. Ty bytosti nejsou napojené na Boha a energii sají z čistších bytostí, takže i lidí.

Co se týká toho pana faráře, divné, já jsem s antisemitismem u kněžích už snad nesetkal. To byl katolický kněz?

V. Církva 2.11.2020 21:33

To co říká ten Bárta je takové hodně naivní, nerealistické. Za vše může klima. To že se Afrika od Hanzelky a Zikmunda populačně ztrojnásobila si nevšiml. Ani to že Africe svědčilo když se na Evropany dívala s určitou úctou. A už vůůbec není důvod stavět nějakou euroislámskou novou Evropu. Jedině jako dobili nás, poddáme se. Jenže Islám nedobývá Západ vyšší vědou ani lepšími zbraněmi, či válečnickými schopnostmi, dobývá 5 kolonou v Evropě.

A když už jsme u klimatu. Oni nejdou do Evropy že je úrodná a neobydlená. Oni do ní jdou protože je technologicky vyspělá.

Především ty zastaralé předpoklady že Islám je něčím srovnatelný s Evropou a Křesťanství. Tomu neodpovídají ani základní stavební kameny, ani realita v zemích Islámu a Evropy. V Evropě se samozřejmě projevuje vliv dnešního satanismu tak taky upadá, ale proti zemím islámu pořád nebetyčný rozdíl.

V. Církva 2.11.2020 21:18

Černý to už posledně trochu přehnal když pomlouval zemi v které se narodil. To se nedělá, zvlášť když už nelze ustupovat migraci a Islámu. Co se týká tady toho zeleného a z lesa, na to ani nereagujte. Nehažte perly sviním. Nevím jestli je to placené neziskovkou nebo se tom co píše vážně stačí uvěřit ale to je jedno.

V. Církva 2.11.2020 21:13

Tak v každém případě jsou i muslimové pro které je víra důležitá. Není pro ně podstatné bohatství tady na zemi. Ty drahým mobilem či auťákem nikdo nepřesvědčí. Ale nepřekvapuje mne že dnešní svět víru podceňuje. Jak jsem napsal proto padá Západ tak jak padá. Ještě není zdaleka na dně, ale našlápnuto má.

V. Církva 2.11.2020 21:06

Pokud to tak řekli, je třeba si vzpomenout na Gottwalda. Říkal že zakroutí lidem krkem. A pak se všichni divili, že zakrotil lidem krkem.

V. Církva 2.11.2020 21:02

Ano souhlasím s Vámi.

V. Církva 2.11.2020 21:00

Myslím, že to úmysl vlády nebyl. Ale skutečně na tom neskutečně vydělali. Jakkoliv na začátku byly i reakce, převeďme výrobu roušek do Evropy, vzápětí se nato zapomnělo a vrátil se program redukce CO2 (= mimo jiné přesun průmyslu do Číny) Bohužel liberalismus bez zábran a limitů umožňuje Číně kupovat v oslabované Evropě všechno cenné. Firmy, know-how, nemovitosti.

EU je naprosto zbytečná. Jejíí funkce měla být právě sjednocení před silnou Čínou. Skutečnost je socialismus, likvidace průmyslu a státně vyžadovaná "solidarita" stěhování morální bídy z celého světa do Evropy.

V. Církva 2.11.2020 20:54

Tak jistě. Na rozdíl od Francouzů nejsme ještě tak pokrytečtí, tak si na příznivce Islámu nemusíme hrát. To je dost důležité, především pokud tu zatím Islám nemáme.

Co se týče skutečného boje s nasazením života, souhlas nebyli bychom jiní než Francouzi.

V. Církva 2.11.2020 20:51

To je všechno pravda, ale imbecilové by ani tak nevyhráli, protože násilí a satan nakonec prohraje.

Islám v Evropě jede kvůli politické koreknosti a pozitivní diskriminaci, která jej podporuje.

Takže 5 té koloně. Jsou to především zde zmínění liberálové, neomarxisté, ale ustupují jim všichni, kapitál i tzv. pravice.