27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

EVROPA: Kvóty, imigrace a nerozhodnost bojácné EU

Kvóty, které Evropská komise navrhuje, zneklidnily veřejnost. Jsou však druhotným problémem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Kočí 23.5.2015 15:44

Re: Bože

vaše?

J. Václavíková 23.5.2015 16:29

Re: Bože

Tak jsem si to tedy přečetla. Opravdu, snad každý odstavec je ukázkovým příkladem goebbelsovského překrucování reality.

S. Netzer 23.5.2015 17:10

Re: Bože

Tento "racionální rozbor" :-)))) není nic jiného než kompendium předsudků.

J. Václavíková 23.5.2015 17:13

Re: Bože

A lží, nebo aspoň polopravd. Začíná v tom být mistr.

S. Netzer 23.5.2015 17:21

Re: Bože

Je to, jako by je zachvátila nějaká epidemie.

Všichni tato moudra opakují do zblbnutí.

B. Köhlerová 23.5.2015 17:31

Re: Bože

Jedině ignorovat.....co to je, prosím vás, za duo? Zpoza kterého kamene to vylezlo?

S. Netzer 23.5.2015 17:44

Re: Bože

Obávám se, že jde o nedorozumění.

J. Václavíková 23.5.2015 17:48

Re: Bože

Vy tam máte ostalgii, u nás to název nemá :-)

S. Netzer 23.5.2015 17:56

Re: Bože

Amnézie?

J. Václavíková 23.5.2015 18:20

Re: Bože

Ano, parciální. Taková hemi-.

P. Manda 24.5.2015 8:17

Re: Bože

hlupáku.

P. Remeš 23.5.2015 14:06

Austrálie ...

V záplavě článků o emigrační vlně do Evropy se neustále objevuje teze, že nikdo vlastně neví, co s danou situací dělat. Trochu mě to udivuje, protože je zde příklad Austrálie, která imigraci dokázala velmi rychle a efektivně zastavit - zaplatila si u několika cizích států, že uprchlíky od australských břehů budou Australané dopravovat na jejich (zejména novoguinejské) území. Je to sice za úplatu, je to sice drahé, ale imigrace sama (když se Austrálie jako cílová stanice ukázala nedostupná) velmi razantně poklesla.

J. Marešová 23.5.2015 14:46

Re: Austrálie ...

Pane Remeši jako nápad to není špatné, jenže ve Středozemním moři těžko nalezneme ostrov, který by byl v stavu ty statisíce uprchlíků přijmout. Ti australští mají štěstí, že se jedná většinou o uprchlíky ze zemí, kde muselí plně pracovat, což Afrika není. Ti šťastnější se narodili ještě v době kolonií, kdy se o ně kolonizátoři postarali, po docílení kýžené svobody a jejich odchodu, žili chvíli z podstaty, když ta došla, byli většinou živi z humanitárních pomocí - v mnoha kmenech muži nepracovali nikdy. Co Afričan - to natažená ruka.

   EU svým otálením a rozhodováním o kvótách způsobí, že se zatím připravují na cestu po moři další statisíce imigrantů. Jestliže se ale evropské země nevzpamatují a něco nepodniknou, bude konec s evropskou kulturní hodnotou - řeckým myšlením - římským právem a křesťanskou etikou - zavládne tu právo šária

P. Vaňura 23.5.2015 14:54

Nám může být JEDNO co se stane s "uprchlíky" v zemi,

která je vezme, když jí za to zaplatíme. Já bych zaplatil někoho přímo v Africe, ale všechny uprchlíky bych napřed zaevidoval a strhl bych mu částku, pokud bychom někoho chytili podruhé. Pokud by za kus bylo více, než 1000 dolarů, ten diktátor by spolehlivě zajistil, aby se dotyčný v Evropě neobjevil potřetí.

B. Rybák 23.5.2015 19:04

Re: Austrálie ...

Sledováním ze satelitů, letadel, dronů, balonů, lodí... je možno většinou určit odkud pašerácké lodě vypluly a eskortovat je zpět. Státy (vlády), které nezabránili pašerákům v jejich činnosti na svém území, sankcionovat!

Uprchlíkům na lodích s neznámým místem vyplutí je možno sdělit, že pokud se demokraticky nedohodnou na místu, kam mají být vráceni, budou vysazeni na pobřeží Libye v místě, kde to nikomu nebude vadit. V obou případech pašerácké lodě odtáhnout na moře a potopit!

J. David 23.5.2015 11:48

Asi budu starej xenofob a zapšklík...

"Za hory, za doly, mé zlaté parohy, kde se pasou, Smolíčka Pachlíčka Jezinky pryč nesou...". Asi EU nemá ještě toho jelena, s oboustranně korunovým zlatým parožím. Jezinky: "Smolíčku Pacholíčku, otevři nám svou světničku, jen dva prstíčky strčíme, jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme..." byl Smolíček hrozně "vyměklej" a holt jim dvířka pootevřel. Jelen ale byl také blbej, jalově preventivně žvanil, místo, aby Smolíčkovi Pacholíčkovi pořídil dvanáctku "Luparu" a zásobu nábojů s dvounulkami broky a vybavil ho teoretickou a praktickou dovedností, jak se nejenom Jezinkám bránit, ale jak je i odvrátit, aby měly choutky ty prstíčky někam strkat do vrátek, kam jako ilegálové hodlají cíleně vlézt. Prvních pár Jezinek upozornit, že tady je "Smolíčkovo hájemství", pokud se budou do Smolíčkova budoáru cpát, zazní třesk Lupary a dvounulky broky udělají své (žádná resuscitace Jezinek). Pokud by to Smolíček Pacholíček udělal opakovaně, přestal by se houf dalších Jezinek tak vehementně cpát do jeho budoáru, ať by jelen byl na paši kdekoliv, zanechav Smolíčka Pacholíčka samotného doma. Tlumit příčinu p*ů*eru v zárodku je vždy jednodušší (účel světí prostředky), než pak p*ů*er řešit zoufalým voláním po nějakém imaginárním jelenovi. Víte, jsem bejvalej lesák na penzi, lépe je vajgla típnout u lesa, než pak hasit lesní požár v lese, nebo jinak, mola zlikvidovat před almarou, než mít pak následně prožraný huberťák. Asi ve svém věku nebudu již "multikulti", a mám vnoučata. Nechci, aby mne mí potomci nad rozptylovou loučkou proklínali, že jsem si dovolil do České kotliny natahat hotentóty. Jinak se rád nechám poučit, jakého přínosu se můžeme dočkat, když si sem natáhneme hejno parazitů.

J. Mrázek 23.5.2015 12:24

Taky asi budu starej xenofob a zapšklík...

Všimněte si, jak se vynořují čím dál tím víc postavičky s námětem, že peníze- hotovost jsou dobré jen pro mafie a podvody a chtějí vše platit bezhotovostně. Pominu "velkého bratra", který bude vědět do detailu, že si (kromě pěti rohlíků kartou!!!) kupuji hnojivo a naftu a to v náhodném poměru, odpovídajícím výbušnině, zahrádka a můj diesel nebude polehčující okolnost a půjdu do báně za přípravu ter. útoku na nejjasnější slunce a naši hvězdu jasnou Evropskou unii...už vidím nakupování na blešáku, v sekáči, lístek do tramvaje ... ale bude to mít jednu obrovskou výhodu - NIKDO NEBUDE VIDĚT NA HOSPODAŘENÍ států a velkého bratra a ti budou moci regulovat VŠECHNY A VŠECHNO ! Ty články o nadbytečnosti hotovosti se množí a nejspíš se tak (jak šéfíčkové čekají) jakoby vyřeší (?) celosvětový BANKROT ...???

J. David 23.5.2015 13:27

Re: Taky asi budu starej xenofob a zapšklík...

Víte, vše souvisí se vším, nic nevzniká, nic nezaniká, pouze se přeměňuje (Lavoassiere). Jenže "qui modo, qui bono", tedy jak a v čí prospěch. Veřejné blaho to zajisté nebude, byť to dobrodefekátoři hlásají. Nic proti platebním kartám, vím, že "velký bratr" pak ví, zdali si koupím  za "litřík" žvanec, nebo padesát kusů munice. U munice to ví stejnatak, protože i na paragonu a v kase prodejce figuruje mé číslo ZP. Platební kartu a hotovost obvykle nosím v trenýrkách v kapsičce, malou bambitku (Goverment 1911 v úpravě Wilson a v devítce Luger - ono 15 oproti 7 včelkám 45 ACP je malinko větší palebná kapacita, a v nerezu), na pevném opasku se "safe" futrálem skrytě (pod vertikálně volným živůtkem roucha svého). Za 25 let jsem to musel tasit 2x (a to mám patrony pod "fršlusem", aby nedošlo ke karambolu, nicméně "sušením" automaticky tahám za "cecek fršlusu", hmatník závěru, a náboj je v komoře, kohout v zadní poloze - říká se tomu stav "single action"). Je zajímavé, že reakce "zákazníků" byla dvakrát okamžitá (tedy typu): "Omaj dynko, patre fájo, je to vozbrojenej Gadžo, hej brna srna, mizíme". Jak se objevili, tak zmizeli. Slabost a ústupky vedou pouze k větší agresivitě útočníka. Grázl, který usurpuje kde koho, bude usurpovat tak dlouho, pokud mu někdo nenamele hubu, a pořádně. Jací uprchlíci na lodích? Co je to ilegál, a jaká má mít práva? Když se podílíte na nelegální činnosti (oni za to platí), je stejně vinen, coby účastník, tak jako organizátor. Potopit a nelovit organizátory, ale ani jeich spolupachatele, klienty spolupodílníky. Jak jednoduché, milý Watsone. Bláboly o analogii imigrace Čechů do Německa, jako imigrace hotentótu z Afriky do Evropy, může užít pouze úchyl Dienstbier, nebo pošahaná trockistka Šabatová. Intelektuální Afrika migruje do Evropy, obohacení. Do řiti práce, již jsme tu dost obohaceni, ale to nestačí, zase nás někdo něčím (neintrodukovatelným) chce obohatit. Celá EU, strčte si ty endemity do své řiti, baobaby v Polabí opravdu nepotřebuji.

B. Köhlerová 23.5.2015 15:57

Re: Taky asi budu starej xenofob a zapšklík...

Teda klobouk dolů, pane.....napsal jste to krásně a přesně. Jsem stará ženská, mám taky vnoučata a když vidím, co se kolem děje a kam to spěje, jsem ráda,že už jsem stará. Ale co ti mladí? Je mi z toho úzko, když si pomyslím, s čím vším se tady budou muset prát a jakým blbostem ještě čelit a kolikrát marně. Jenom kam to směruje s cikány a jaké to bude mít dopady a to ještě nějaké hordy nějakých ašantů.... Napadá mě někdy docela hříšná myšlenka, že kdybych tohle dřív nějak věděla, žádné děti bych radši neměla. Teď už by mi bylo všechno jedno a nemusela bych se o nikoho bát. Myslíte, že my v mládí jsme měli před sebou taky takovou chmurnou budoucnost a takové obavy z ní? Sice snad nebyly pokaždé banány, ale žili jsme v klidu a kolem byl pořádek a jakžtakž fungovala i spravedlnost. Jo a ještě k té imigraci Čechů, ono snad to dá rozum, že když někam imigroval český technik nebo inženýr, takto snad mělo jiný rozměr, než nějaký negramotný pasák velbloudů.

J. David 23.5.2015 16:31

Re: Taky asi budu starej xenofob a zapšklík...

Děkuji za Váš příspěvek a reakci. Víte, když jsem za "diluvia" mého narození, coby mendík, a dostal od kantora výprask, držel jsem doma kušnu, aby mi tatík výprask neznásobil. Kantor vždy napsal, že užil takovéhoto trestu, a já, jako tatík synka, mohu dle své libovůle trest znásobit. Sranda, co? Synek ode mne dostal pořádnou "přes tlamu", kantorovi jsem se omluvil, chlap byl relevantní, babu učitelku jsem musil "přesvědčit" , že daný oplégr není gaunerem. Metodických nástrojů netřeba.

B. Köhlerová 23.5.2015 17:29

Re: Taky asi budu starej xenofob a zapšklík...

Jojo, tak nějak to bylo......a hlavně to fungovalo. Dneska holt za nějakou nesmělou připomínku aby se učitel bál, že dostane "přes tlamu" on. Mám známou učitelku, jednou to nezvládla a flákla jednomu puberťákovi facku a měla obrovské štěstí, že dotyčný hošík neměl otce vlivného sponzora, nebo tak nějak a jeho matka neprotestovala. Jinak by snad skončila nejen v práci ale snad v base. To je samé "montessori" a "scio" a haranti jsou čím dál blbější.

J. Marešová 23.5.2015 11:41

Naprostý souhlas

I když v mnohých názorach jsem se exprezidentem Klausem rozcházela, v tomto má naprostou pravdu. Svojí současnou nerozhodností EU způsobuje, že mnozí imigranti, kteří ještě na lybijských březích čekají na převoz považují za souhlas, že Evropa je přijme a laskavě se o ně postará. Kdyby se jednalo o strádající ženy s dětmi - uprchlíky z táborů, ještě by se dalo o přijetí uvažovat. Imigranti jsou ale převážně mladí muži v plné síle, kteří zřejmě jen zvýší řady nezaměstnaných, které už v součsné době cílové země mají. Kdo zjistí, jakou mají kvalifikaci, jestli jediný nástroj který ovládají není kalašnikov? Silně to připomíná cesty našich spoluobčanů do Kanady a Velké Británie, zdůvodňované místním rasizmem, ale ve skutečnosti cestou za lepšími ekonomickými podmínkami, nepodmíněnými prací. Když si imigranti stěžují, že za cestu zprostředkovatelům zaplatili 3 tisíce dolarů - což je u nás 70 tisíc, je evidentní, že nepatří mezi chudinu. Pro nás je to 7 měsíční důchod.

Jestliže se i zde nalezne někdo, kdo s přijetím imigrantů podle návrhu EU souhlasí, měl by si uvědomit, že je potřeba je zde také ubytovat a živit! Neustále čteme, že většina národa chce - zadarmo školství, zdravotnictví, vysoké  sociální dávky a nízké daně - z čeho by to měl stát platit - máme vlastních 500 tisíc nezaměstnaných a 80 tisíc starých lidí, čekajících na umístění v Domovech, nemá o ně kdo pečovat? Už nyní činí mandatorní dávky 80% z rozpočtu. Další miliony by stálo zvýšení počtu policistů, aby hordu uprchlíků uhlídala. Proto země, které vlastní lodě by měly hlídkovat ve Středozemním moři a všechny imigranty nekompromisně vracet  do výchozích přístavů.

V. Kain 23.5.2015 12:31

Re: Naprostý souhlas

Paní Marešová mýlíte se.Ten kalašnikov není nástroj který umějí nejlépe ovládat.Nejlépe ovládají ten tvrdý kolík co mají v kalhotech.Už se třesou na evropské blondýnky v minisukních.

J. David 23.5.2015 13:49

Re: Naprostý souhlas

Konglomerát AK a pak i ten kolík v kalhotech má volnou cestu, pořadí úkonů. Víte, poučen historií, musulmany preventivně hubit. Tedy pokud se budou chtít infiltrovat do Evropy. Mají svojí domovinu. Tam ať si vytírají řiť pískem, pětkrát denně za řevu muezína z minaretu budou mlácat hlavou o zem směrem k Mekce, dopřejmě jim TO. Nelovit, poslat zpátky, neuposlechnutí, vystřelit, potopit a zapomenout.

Oni vědí do čeho jdou, že je EU vyloví. Kdyby je EU nelovila, holt by to neriskli. A ještě střílet ze strany EU, to by byl "šok libida". Magoři z EU je loví, já bych je nelovil. Známí měli invazi španělských hnědých slimáků. Domácí slepice selhaly. Byly asi multikulti založené, jen kdákaly. Pořídili indické běžce, kouzelné kachny. Vypadají něco, jak čachtající Ghurkové, ale svoji práci odvádějí perfektně. Slimáky likvidují v prvotní fázi.

K. Janyška 23.5.2015 11:29

Kecy o destabilizaci arabských států absolutně neberu !

Každému musí být jasné, že naopak, Islámský stát by vznikl ze států ialámských a daleko vetší a nebezpečnější, než ten co řádí v arabském světě dnes a se kterým spousta Arabů souhlasí. Proto má tak dobré výslůedky. Odmítají s ním bojovat... Dzp.

L. Severa 23.5.2015 11:29

S příčinami lze souhlasit,

ovšem všechny ty návrhy o vracení imigrantů (ať již s "kádrováním" nebo všechny) jsou velmi problematické. Která země by je přijala, když nelze prokázat jejich totožnost (o to se postarali) a ani to odkud přišli. Z humánních důvodů je Italové zachraňují, protože poslat je zpět na otevřené moře by pro ně znamenalo jistou smrt. Diktátoři jako byli Stalin či Hitler by jistě problém neměli, ovšem dnešní evropská civilizace bude velmi těžko hledat řešení.

J. Kanioková 23.5.2015 14:37

No.. pane Severo,

s těmi italskými humánními důvody.. už jsem to sem dávala před pár dny, ale..

Proti pašerákům lidí zakročí nová evropská mise. Česko vyšle důstojníky - http://jdem.cz/bsakk9 ... z něhož mám pocit, že "máme v plánu, že budeme plánovat".. je to víceméně potěmkiáda, která má za hlavní cíl především jen zalepení mluvidel protikvótních Evropanů a požehnání kvótám.

V diskuzi je výstižné zhodnocení diskutérky z Itálie -

tak jestli to povedou italove, tak ta mise bude vypadat tak, ze je budou dale privazet do italie, takze se nic nezmeni, jen zhorsi. A nyni k situaci v itali, vypada to tak, napriklad v meste Padove, ze nastehovali uprchliky do 4 hvezdickoveho hotelu a na obedy a vecere musi chodit asi 4 km jinam, tak se tech uprchliku ptali, jestli je vse ok, a oni rikali, no jidlo nic moc, no a pak musime chodit na to jidlo, meli by jste to zlepsit,a ze jim take moc penez nedavaji. A pak ukazovali apartman kde zije 6 emigrantu, ze jedna italka si pronajala apartman tam nastehovala 6 emigrantu, za 6 emigrantu dostane 210 euro na den , za mesic ji to dela 6300, zaplati 1000 eur apartman a zbude ji 5000 euro, na druhou stanu ukazali italskou rodinu co zije v aute, italske obyvatelstvo se proste zacina bourit a rika, ze to neni mozne, ze italove nemaji praci, ziji v chudobe a tihle nic nedelaji a jeste si stezuji, ze maji lazane a tam je maso, ze to jist nebudou, ze je nemuze prohlizet doktorka zena, tak tam kriceli my je tady nechcem vratte je do afriky. no a pak tam jeden tunesinan rikal, ze oni maji pravo na slusne ubytovani, jidlo zdarma a bla bla bla

Pak tam ukazovali, jak v bolzanu je 150 cernochu s jizdenkou a cekaji na vlak do rakouska, takze za asistence italske policie nastoupi, no a na rakouske strane je rakouska policie zase vysadi a odvezou na polici a deportuji do Italie. pak se jich ptali, jestli jim vzali otisky prstu, tak tam jeden cernoch ukazoval, ze si to nenechal, ze si vzal ziletku a pririznul si briska, aby si nemohli vzit otisky

J. Kanioková 23.5.2015 14:39

Re: No.. pane Severo,

V italske televizi se ptali ministra, jakto, ze emigrantum nevezmou otisky a on rikal, ze nekteri je proste dat nechteji a že policie brat nasilne otisky prstu nesmi. Na druhou stranu rikali, ze je tezke identifikovat imigranty, ze nemaji dokumenty a nekteri nechteji rict odkud jsou, ze je to slozite, nekteri italsky politici rikali v jinych zemi vyzizuji dokumenty 2 mesice a my to resime od 6-24 mesicu nez jim dame papiry, takze ti cernosi ziji pres rok v hotelu, nic nedelaji, jelikoz nemaji papiry. Ty jsou take frustrovani,jelikoz rikaji dejte nam papiry at muzeme pracovat, tak tam politici rikali. No protoze je to super byznys pro agentury co se staraji o uprchliky, dostanou 35 euro za osobu tak co by pospichali

Jenze italove se uz proste bouri, jelikoz to neni jen Padova, to je Bologna, Milano a dalsi mesta, lide maji strach z nich a zacina rikat, ze je to neudrzitelne a ze se to musi resit, at tahnou do afriky. Je tu nezamestnanost mladych lidi po skole 40% a kdyz vidityhle cernochy jak se poflakuji tak se ptaji co pro nas dela vlada.

Kazdy treti den, podle toho jak je more rozbourene tak hlasi v televizi, ze priplulo 500 uprchliku, na sicilii jich zije 16000 a v televizi se politici ohaneji, ze nam evropa musi pomoct a vzit si take ty uprchliky, proste politici davaji za vinu eu, misto aby vzali zodpovednost, ze Italove delaji taxi a jezdi k libyjskym brehum pro imigranty.

Ministr vnitra tvrdi, ze tam zadni islamiste mezi nima nejsou,takze mili ctenari, bude hur a jelikoz diky italum se nic nevyresi, dokud sami italove ve mestech neudelaji revoluci a vlada konecne pochopi, ze taxi musi skoncit.

Takova je pravda, aspon to v italii zvysuje zamestnanost, starani o hotely, vareni jidla, zachranari, proste byznys pres 100 mil. euro za rok. Jim nejde o zachranu zivotu, ale o prachy - agentury, policie, namornictvo, urednici, hotelieri. Ja proste nechapu kdyz maji 3000 euro na zaplaceni paserakum, tak proc tam nezustanou a za ty prachy si nekoupi pole a nemakaj

L. Severa 23.5.2015 20:26

Re: No.. pane Severo,

Paní Kanioková, Vaše informace jsou stresující, ovšem potvrzují moji myšlenku, kterou jsem zde již nedávno uvedl- i když se nevztahovala pouze na Italii. Jestliže EU prosadí ty svoje kvóty je jen otázkou kdy, při stoupajících počtech "přídělů" imigrantů, se začnou jednotlivé státy bouřit. Nebo je možná i děsivá alternativa, že lidé v jednotlivých zemích začnou mít z těch muslimů strach a budou držet ústa. Mnoho vyspělých civilizací již bylo převálcováno barbary.

K. Wágner 23.5.2015 11:07

Naprostý souhlas

Bez destabilizace arabských států severu Afriky spoluorganizováním a podporou tamních „arabských jar“, by se tak snadno migranti z hloubi Afriky do Evropy nedostávali.

NAPROSTÝ SOUHLAS