23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

EVROPA: Kraft durch antiatom

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 6.6.2011 15:41

Re: Horáček

A vznik Izraele líčí zločinci z akutuálně jako "nakbau, katastrofu", údajné "vyhnání palArabů"... Nenapíší pohled, že konečně po 2000 letech mají krutě pronásledovaní a téměř vyvraždění Židé stát, kam přinesli pokrok,průmysl, vzdělání na půdě, kterou si koupili. Navíc půda lokálním Arabům, co si říkají "palestinci" nepatřila, patřila syrským šejkům,Turkům... Většina arabské přistěhovalecké vlny přitáhla do Svaté země v 19. století, před vznikem Izraele byla tato země pustá a zatracená plná močálů, malárie a bažin, tak to líčil Mark Twayn... Vznik Izraele byl požehnání a pokrok, všichni bychom měli slavit, kdo říká opak je antisemitský dobytek a vrah.

J. Anděl 6.6.2011 15:33

Re: Hehe, pěkné :)

Ani to nejsou aktivisté. To je to, co lidi moc nechápou, protože vidí jen ty aktivisty.

J. Anděl 6.6.2011 15:31

Re: Hehe, pěkné :)

Tohle je podobné, jako to bio. Avšak zde také obvykle souhlasím s jinou stranou - například nejsem zastáncem zákazu kouření ve všech restauracích. Jsem pro, aby to bylo na lidech. Ovšem podotýkám, že já do hospod, co jsem přestal kouřit cigarety, radši moc nechodím. A pokud tam jdu, neobejdu se bez doutníku, protože bych to jinak "nevydýchal" :-))).

Mně podobně prudí hnutí za zdravou snídani v reklamě na sušenky bebe.

Ale řada lidí, kteří se věnují zdravému životnímu stylu a které já osobně znám, nejsou rozhodně ekvivalentem asketického mnicha s vystouplými žebry a varlaty propíchnutými dlouhou jehlou.

Opravdu, nejsou :))

J. Schwarz 6.6.2011 15:31

Re: Jedním z dnešních

Co to je za ptákovinu? V Izraeli to všechno snad má smysl, vody je tam málo, je vzácná a nedá se jinak získat než čištěním a odsolováním - slunka hodně, poskytuje levnou energii potřebnou k odsolování - takže tam jde o velice ekonomické činnosti. Pokud  si stejně hodlá někdo počínat v Norsku nebo sev. Německu, kde spousta vody naprší a tedy není třeba žádnou odsolovat, kde je po většinu roku zataženo a slunce nízko nad obzorem takže energetický výnos je mizivý - je bloud a pitomec.

H. Lukešová 6.6.2011 15:25

Re: Zajímavá kniha

Nejenom spojení budhismu a nacismu, ale také islámu a nacismu. Johann von Lears, nacistický básník byl okouzlen islámem,se kterým měl společný antisemitismus... palestinský Arab Husejní se přátelil s Himmlerem, Iráčané r.1941 spáchali krvavý pogrom po nacistickém vzoru... Na Eichmannův proces reagovaly jordánské noviny: "Eichmanne, buďte statečný, jednoho dne bude zlikvidováno zbývajících 6 milionů a Vaše hlava bude pomstěna"...

J. Schwarz 6.6.2011 15:24

Re: Hehe, pěkné :)

Ne ochlasta a hulič, ale v současnosti bývá kořák a člověk příležitostně popíjející jaksi lidštější než militantní aktivisté, kteří by pod záminkou "ochrany zdraví" nejraděj regulovali a zakazovali všechno, co přináší nějaké potěšení. Snad jenom cikány by, kvůli "politické korektnosti" a obavám z nařčení z rasismu nechali napospas jejich neřestem. Bojovníci za "zdraví" mi občas připomínají středověké asketické náboženské fanatiky.

J. Tejkl 6.6.2011 15:11

Re: Horáček

můžete uvést nějaký odkaz na článek o "zločinech čechounů" z aktuálně.cz? Jinak souhlasím s p. Lukešovou, některé články a diskuzní příspěvky na aktualně.cz jsou skutečně otřesné... 

V. Vlk 6.6.2011 15:00

Re: Horáček

Máte pravdu, milá poaní, však taky Aktuálně neopomenou pravidelně napsat nějaký článek o "zločinech čechounů " na nevinných Němcích a vyloženě antisemitských článků je tam "milion" . A výkřiky  idiotů ,  nacistů a antisemitů jsou obyvklou , Aktualitami prakticky podporovanou záležitostí.

V. Vlk 6.6.2011 14:56

Zajímavá kniha

Koho tyto otázky zajímají, mohu mu doporučit například knihu "Hitlerova kněžka"  od autora Goodrick Clarke o jisté Sávitrí Déví , vyznavačce nacismu a jejím "duchovním poselství " , spojení nacismu a budhismu a kultu "čisté přírody" .Kniha šla  v nakl Grada Publishing. 2011

H. Lukešová 6.6.2011 14:50

Re: Horáček

Pane Vlku, nemyslím si, že by paní Netzer byla posedlá Izraelem, není antisemitského založení. Kdybyste četl diskuse na serveru aktuálně, tak byste se musel zděsit. Takový antisemitismus, nadávání odpůrcům do "smradlavých židáků" "icikům"... košerákům... Zatímco útoky na muslimy či cigány pravidelně maže, útoky na Židy nemaže, ne-li skrytě podporuje. Jinak by nemohla takové svinstvo tam nechat...

J. Tejkl 6.6.2011 14:44

Re: pár poznámek

ano, to bezesporu..

R. Langer 6.6.2011 14:39

Re: pár poznámek

No určitě ne ten, který je napsaný v příručce NSDAP...

J. Tejkl 6.6.2011 14:33

Re: Mám ze "zelenosti"

ano, pokud jde sudetské Němce, tam pan Vlk nezná bratra...

R. Langer 6.6.2011 14:27

Re: Gratulace

Já jsem sice žádný článek psát nechtěl, ale myšlenky uvedené v článku mi už delší dobu hlodají v mozku. Něco na tom bude...

V. Vlk 6.6.2011 14:24

Re: Horáček

entschuldigen Sie bitte ,   Netzer

V. Vlk 6.6.2011 14:21

Re: Horáček

Gnädige Frau Netzler, Vaše posedlost Izraelem je skutečně symtomatická- viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Symptom

J. Anděl 6.6.2011 14:17

Re: Mám ze "zelenosti"

To ano (k chápání světa skrze ideologii).

Souhlasím i s vaším příspěvkem výše o německé kultuře atd.

Také jsem u pana Vlka nepostřehl nikdy laskavého, ba snad ani lhostejného slůvka o Němcích. Ale nečtu všechno a ty ostatní články se vždycky týkaly především otázky sudetoněmecké, kterou jsem ještě vnímal tak nějak odděleně (ne jako zaměřenou obecně proti Němcům).

J. Tejkl 6.6.2011 14:12

Re: Mám ze "zelenosti"

protože řada lidí je schopná porozumět světu pouze skrze nějakou konkrétní ideologii. Proto je třeba nasadit psí hlavu (nebo nacistickou uniformu), podobně  vyhraněným ideologiím z opačného spektra, aby byl obraz nepřítele (většinou rovnou nepřítele celé civilizace), hodně ostrý. Obávám se ovšem, že v tomto případě jde o to nasadit psí hlavu především Němcům. Soudím tak z mnoha předchozích článků autora. Nepamatuji se. že bych kdyv jeho článcích  zaznamenal jedinou pozitivní větu o něčem německém.. Pokud mu  křivdím, beru samozřejmně poslední větu zpět.     

V. Vlk 6.6.2011 14:08

Re: Gratulace

Děkuji pánové .Když ono mně to nedalo....

J. Tejkl 6.6.2011 14:03

Re: Jedním z dnešních

Ano, Izraelci recyklují až 70% veškeré odpadní vody. Jsou to světové jedničky v odsolování mořské vody a hodlají v budoucnosti převážnou část el. energie získávat ze solárních panelů plovoucích na mořské hladině. 

   

J. Tejkl 6.6.2011 13:58

Re: pár poznámek

Vztah Němců k přírodě je umělý? Hmm, a jaký je podle vás ten "správný" vztah k přírodě?

J. Anděl 6.6.2011 13:56

Re: Mám ze "zelenosti"

Já to moc nechápu. To je jako pod vlivem toho, že se oficiálně propaguje strašně vulgární vztah k sexualitě začít nenávidět sexualitu.

Já třeba vůbec nejsem nadšený tím, co říkají sexuologové, co se učí ve školách děti o vztahu k sexu, ke získávání zkušeností a tak - ale nikdy, nikdy by mě to nepřimělo k tomu, abych přestal mít rád sex a milování se jako takové.

Podobně absurdní mi připadají alergické reakce na cokoliv zeleného. Vždyť příroda je krásná, voda, země, vzduch, stromy, kytky, brouci, to všechno je úplně báječný. Proč tomu tak nutně nasazovat náckovské uniformy?

J. Tejkl 6.6.2011 13:52

Re: pár poznámek

koho míníte tím "oni"? Pokud mluvíte o německých Zelených, pak nebudu polemizovat, protože tenhle fenomén zvlášť nesleduji. Pokud ale zelenou ideologii autor spojuje s Němci jako celkem, a naznačuje tak, že tito Němci tímto spůsobem vlastně jen pokračují v nacistické snaze ovládnout  Evropu, tak se musím ohradit. A když navíc tuto tezi opře o velice laický historický exkurs do 19. století, a vědomě nebo nevědomě vynechá zcela zásadní fakta, která nejsou v souladu s jeho tezí, pok nemohu jinak, než označit jeho článek za tendenční.  Samozřejmně, obrovské státní subvence plynoucí do tzv. obnovitelných zdrojů nijak neschvaluji, ačkoliv na druhou stranu  ochrana vlastních přírodních zdrojů podle mého patří  k úhlavním úkolům každé rozumné společnosti.

Dále: které "německé intelektuální elity" máte na mysli? Pokud považujete Nacisty za německé intelektuální elity, tak není  dál o čem mluvit. Pokud míníte německé intelektuální elity 19. století, tak se dopouštíte naprosto kardinálního zjednodušení.

  

 

J. Anděl 6.6.2011 13:50

Re: Titulek odpovídá obsahu

Souhlasím. Respektive - já nevím, jak se to má přesně, ale ten článek je tak trochu moc násilně naroubován na tu nacistickou kostru, místy to opravdu skřípe.

J. Anděl 6.6.2011 13:38

Hehe, pěkné :)

Děkuji za jednoduchá a srozumitelná schémata jako, že každý nekuřák, vegetarián a abstinent je masový vrah, zatímco (zřejmě) ochlasta, hulič a masožravec láskyplnou bytostí :-).

Ale to budiž bráno s nadsázkou prosím.

S. Netzer 6.6.2011 13:35

Jedním z dnešních

nejekologičtěji jednajících států na světě je Israel. Podle Vlka st. se zřejmě israelští ekofašisté inspirují nacistickou Blut und Boden ideologií, a jejich "výron staré totality do dnešního světa" je podporován israelskou politikou. :-)))

F. Eliáš 6.6.2011 13:34

Re: pár poznámek

Vztah Němců k přírodě je umělý. Nepřemýšlí o něm, jak nepřemýšleli o nadvládě své rasy. Kdyby zapojili mozky, bylo by jim jasné, že jedině ekologická je energie jaderná.

F. Eliáš 6.6.2011 13:30

Re: Titulek odpovídá obsahu

Jistě, máte pravdu, článek je zbytečně dlouhý a výmluvný. Tomu, kdo pozorně sleduje rétoriku zelených není třeba tak složitě vysvětlovat, jak málo se liší nacistická a ekologistická ideologie.

B. Rybák 6.6.2011 13:26

Re: Teutonie je sice odporná země :-), ale nějak

Těm, co tam teď vládnou žádná sebevražda nehrozí. Do příštích voleb přežijí a snad po nich zabrání tomu, aby se k moci dostali zelení. Rok 1921 je tak strašně daleko.

B. Rybák 6.6.2011 13:20

Re: pár poznámek

To podstatné je, že jenom u německých intelektuálních elit se výrazně prosadila idea boje mezi (západní) civilizací a kulturou, do níž byla zahrnuta i krása německé přírody. Proto na rozdíl od jiných národů, kde byla příroda chráněna v zájmu člověka, byla u nacistů (u nichž většina lidí neměla ta práva, která poskytovali zvířatům) a na ně navazujících ekologistů (v Kambodži Rudých Khmerů) příroda chráněna (i) proti zájmům většiny lidí (proti civilizaci). U nich je láska k přírodě jenom zástěrkou pro nenávist k lidem, nezměrnou touhu po zbohatnutí (z dotovaného ekobyznisu) a získání trvale udržitelné moci. Především podle nenávisti k lidem (civilizaci) poznáte je!!!Takže pan Vlk st. vystihl podle mne to podstatné a patří mu za to můj dík.