29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vojtěch Maňák 26.10.2009 8:31

Už to tady bylo řečeno mnohokrát,

tak se to ještě jednou zopakuje. Jde o to, že stav navozený tzv. Benešovými dekrety a násleně petrifikovaný parlamentem je v rozporu s pravidlem o rovnoprávném přístupu k právu - tedy lidé okradení přímo bolševickým pučem 1948 se k restitucím měli jistou šanci dostat (byť se komančové nalezlí ve všech úřadech snažili a snaží toto znemožnit), lidé, jimž byl majetek zabaven už 1945 mají smolíka.:-/ No a pokud nebude zabezpečen Status quo (co kdo má, to mu zůstává), mohli by se u evropských soudů domáhat odškodnění, patrně formou finančního vyrovnání s povinnou osobou - Českou Republikou. Odškodnění by se mohli domáhat za nerovnoprávnost restitučních pravidel a zaplatil by to daňový poplatník v ČR.;-P Kdo se nejvíc ozývá - Posselt (že nedopustí poškození oprváněného finančního zájmu sudetských Němců) a jakýsi rakouský politik (že nebude znevýhodňovat rakouské občany ve finančních otázkách), pak Jo Lenin a podobní bolševičtí teroristé (bolševici a nacisté byli na střídačku výborní kamarádi, nebo si podřezávali krky) a Zubovová (tu snad ani nemá cenu komentovat). Uvážíme-li, kdo je proti Klausovi, tak má pan prezident přinejmenším částečnou pravdu.;-)

M. Zima 26.10.2009 8:35

V Německu samém je

příklad mnohem drastičtějšího nepráva, nežli BD a toto neprávo bylo schváleno ES. Celý český styl zacházení s BD je idiotský a není divu, že na špičce toho tyátru je hradní šašek.

Vojtěch Maňák 26.10.2009 8:46

Vraťte se do Ruska,

já radši léto.

eTony 26.10.2009 9:31

Re: V Německu samém je

ten styl je tak idiotský, že se Posseltovi málem urvala zadel, jak vyletěl ze židle.....

Raul 26.10.2009 8:31

Klaus poškozuje zájmy naprosté většiny občanů ČR

tím, že je ( a nikoliv ostatní občany EU ) kvůli mnohokrát vyvrácené námitce staví  do pozice ne zcela svéprávných občanů. Tohoto kroku si je plně vědom a není vyloučeno, že byl hlavním důvodem proč vystoupil z Občanské demokratické strany. 

Nový 26.10.2009 8:35

Re: Klaus poškozuje zájmy naprosté většiny občanů ČR

Ano jsme  nesvéprávní.  Nejen Češi ale  všicni občané EU. 

Proto se o  LS  nesmělo rozhodovat  v referendu !

Nedopadlo buy to podle  přestav  Eurobyrokratů. 

Raul 26.10.2009 8:44

Re: Populista, despota nebo obojí

Schvalovat mezinárodní smlouvy referendem je populismus. Neschválit je proti vůli naprosté většiny zvolených zákonodárců je despotismus

Harpyje 26.10.2009 9:20

Re: Populista, despota nebo obojí

R^

Niky 26.10.2009 8:13

Kdyby neměli 100% podporu médií,

tak by Havloidi už dávno seděli ve vězení za vlastizradu a velezradu! Lidé vůbec neví,že se počínaje Sarajevským atentátem likviduje Česká státnost a to zcela programově,se 100% podporou medíí!Kupte si v listopadu novou knihu Václava Klause,tam se všechno dočtete!!!

Harpyje 26.10.2009 9:18

Re: Kdyby neměli 100% podporu médií,

;-D ;-D ;-D

karel-smichov 26.10.2009 10:05

Re: Kdyby neměli 100% podporu médií,

Brak NEKUPUJI >->-

Wotan 26.10.2009 11:20

Re: Kdyby neměli 100% podporu médií,

Klaus má také něco po Němcích, Klause nejvíce milují potomci členů "Rabovacích Gard"!

js 26.10.2009 8:07

Vlku, Vy jste evidentně získal

titul na ZČU, viď te. Copak opravdu věříte, že nevzdělaný, hloupý a líný Klaus by přišel na něco, na co neupozornily ty největší kapacity v zemích EU. Opravdu si myslíte, že všichni Evropané jsou hlupáci, jen Klaus "do toho vidí". Vždyť ten člověk podělal, na co sáhnul, desítky let se flákal po různých výzkumácích, přitom nemá jediný relevantní výstup ve formě patentu nebo článku v impaktovaném časopise, jeho premiérování skončilo naprostou katastrofou (měnová krize 1997, 800 milard, které se vypařily z bankovního sektoru, značky jako je Poldi nebo Vítkovice na kolenou díky Klausovým kámošům Stehlíkovi, Soudkovi, Pastrňákovi. Škoda Auto nebo NH, které byly prodány zahraničním vlastníkům, prosperují),...

Nebo jste "jenom" lhář? Co je horší, Vlku, hlupák nebo lhář? Nebo jste kombinace obého? ve Vaši právnické obci byste nebyl zdaleka jediný.

Nový 26.10.2009 8:43

Re: Vlku, Vy jste evidentně získal

Vlk nemá titul.

Ale pravdu ano !

havránek 26.10.2009 9:22

Re: Vlku, Vy jste evidentně získal

Zapomněl jste na " podnikatele " Marouška, generálního ředitele ČKD. Kde že je této firmě konec;-€

K. 26.10.2009 7:58

souboj

Koukam, ze zapas nasich zaslouzilych revolucionaru Havla a Klause dosahl urovne sporu Trockij-Stalin. Havel chce byt prezidentem Internacionaly, tedy EU, a de facto smest moc sefa porad neodumirajiciho statu, Klaus zachovat si vedeni statu a pomalu couvat z "Kominterny". Jsou to mali cesti revolucionari, a tak dosud veri svym liberalnim idealum tak, ze nehledaji vraha jeden na druheho. Kez by tento obratne maskovany souboj neprisel Evropu a Cesko draze.

Val 26.10.2009 8:07

Re: souboj:Bohužel Havel není ekonom

a stále více zadlužované EU ať klidně vládne a potom o tom napíše "tragedii".

js 26.10.2009 8:09

Re: souboj:Bohužel Havel není ekonom

Co je "stále více zadlužované" EU? Na USA a Japonsko v zadlužení jednotlivé státy EU zdaleka nemají, trošku se přibližuje pouze Belgie.

Štváč 26.10.2009 7:55

"tatíček"

Klaus samozřejmě "je prezidentem vašeho srdce", to je jen zástěrka vašeho falešného mudrování. Nějak se zapomínáte důkladně zabývat schválením LS oběma komorama a vyjádření ÚS, čímž nám "demokraticky" podsouváte, že Klaus právu rozumí nejlépe. Ač to v první větě vyvracíte. Neodorozumnění ? Ne, napsáno na objednávku Hradu.

Fleischer 26.10.2009 6:17

...

EU může být jak socialistickým tak kapitalistickým společenstvím. To záleží na převažující vůli nás Evropanů.

Musíme se také rozhodnout, zda chceme být demokratickým právním státem nebo ne. Jestli např. zrušíme platnost zákonů, které odporují základním lidským právům.

Můžeme se také rozhodnout, jestli chceme být nadále členem EU. Musíme si přitom však uvědomit, že být sám není dobré ani pro jednotlivce, ani pro národy

Vašek 26.10.2009 7:24

Re: ...Souhlasím, pod jednou podmínkou

Zrušíme platnost Benešových dekretů. Paltnost Norimberských zákonů už zrušena byla. Němci mi vrátí půlku rodiny, která byla vyvražděna Němci, a pak my vrátíme Sudeťákům Majetek. Tak má vypadat spravedlnost.

karel-smichov 26.10.2009 10:04

Re: ...Souhlasím, pod jednou podmínkou

Vašíku : Račte se také zajímat zda je vrácen majetek

českým občanům,který jim ukradli komunisti ,a kolik

rodin vystěhovali ze svých domovů,a nemálo kolik občanů k tomu zavřeli,nejdříve si udělat pořádek

doma !!>- NAZDAR

-byvalý havíř 26.10.2009 16:12

Re: ...Souhlasím, pod jednou podmínkou

Kradlo se, krade, a bude se krást! Nazdar! 

MV 26.10.2009 5:29

Jen více takovýc Kožených....to taky Venca Tunel úplně samostatně

těchňik 26.10.2009 2:21

Benešovy dekrety jsou jen zástěrka

Nějaké kecy Pružinského o Benešových dekretech jsou jen zástěrka. Každému právně orientovanému jedinci je jasné, že žádný zákon, smlouva atp. nemůže postihovat události před schválením/ratifikací (retroaktivní účinek), z prostého důvodu, že tehdy neexistovala, tudíž nikdo neznal její obsah a nemohl se jí tedy řídit a předpokládat dopady. Jestli toto Pružinský neví, tak je senilodement a nemá na hradě co dělat. Za tím bude pravděpodobně snaha znemožnit českým občanům se obracet v případě neúspěchu u místních bolševických soudů (včetně ÚS) na Evropský soudní dvůr (nyní mají možnost jen k Evropskému soudu pro lidská práva, a to je jiný soud - nespadá pod EU, ale pod Radu Evropy). Mimo jiné je totiž v LS zakotvena nepromlčitelnost náhrady škody. Například majitelé domů poškozovaní regulovaným nájemným by pak měli více možností domáhat se v budoucnu náhrady škody. Samozřejmě by to fungovalo i v jiných případech. A to tady zřejmě někdo silně nechce! ;-€

Pokud se má tedy LS podepsat, tak jedině v nezměněné podobě. Jinak radši ne, protože pak to pro české občany nebude mít vůbec žádný pozitivní přínos. Na LS je pozitivní právě ta možnost obracet se na Evropský soudní dvůr. A to se asi různým bolševikům vůbec nelíbí. Toto tvrdím jako nepříznivec EU, který hlasoval proti vstupu, ale když už, tak už!

Další třeba zde: Co nám Václav Klaus neřekl.

paštun višnu 26.10.2009 3:36

Re: Benešovy dekrety jsou jen zástěrka

"...žádný zákon, smlouva atp. nemůže..." Četl jste to kuva vůbec? Zákon ani smlouva ne, ale její vykladač ano. A to je vždycky ten silnější. Pro příklady nemusíte chodit ani do Bruselu, který se tak chová ve své nabubřelosti už před ratifikací, ale stačí naše soudní praxe. Na to jsme si zvykli a všichni žijeme v naději, že černého Petra zrovna já nevytáhnu, ale až to půjde z Brusele, budem všichni v prdele.

těchňik 26.10.2009 4:14

Re: Benešovy dekrety jsou jen zástěrka

Ty podstatné pasáže jsem kuva četl. Ale to nic nemění na tom, co píši. Žádný vykladač nemůže (!) nastolit retroaktivní účinek (ani kdyby se třeba pos.al). Co vám na tom kuwa není jasné?! Přečtěte si třeba vyjádření předsedy Evropského soudu pro lidská práva (Costa), který zde byl nedávno na návštěvě. Ten jakékoliv retroaktivity vylučuje. Ostatně ESLP už takové snahy zamítl. Právě proto, že v předmětné době událostí, o které v těch stížnostech k ESLP šlo, ještě neplatily úmluvy a dodatkové protokoly o dodržování lidských práv, podle kterých ESLP postupuje. Tak kuwa myslete hlavou!

A protože znám nějaká rozhodnutí Evropského soudního dvora (neplést se štrasburským ESLP), tak mu důvěřuji víc, než našemu bolševickému soudnictví, které ve stejné věci vydalo zamítavá stanoviska. Opakuji že tady jde o to, aby se lidi nemohli dovolat práva v nadnárodní úrovni, když u českých zpolitizovaných a bolševických soudů neuspějí.

Pokud jde o nějaké nepříznivé vlivy EU na ČR, tak to už jsme si pos.ali aktem vstupu. S tím už moc nenaděláme.

Pešek 26.10.2009 7:32

Re: Benešovy dekrety jsou jen zástěrka

...dovolat práva v nadnárodní úrovni... Je dovolání se práva taky to, když napadnu BD a to, že mi byl zabrán majetek z hlediska dnešní úrovně práva de facto protiprávně, jen na základě příslušnosti k národu?

těchňik 26.10.2009 13:12

Re: Benešovy dekrety jsou jen zástěrka

Šmankote, to postrádáte všichni logiku i povědomí o elementárních právní principech? Nelze se domáhat účinku nějaké zákonné normy/dohody/úmluvy/smlouvy ve věci, která se odehrála v době před jejím schválením!!! Příklad z trestního práva - pokud někdo spáchá trestná čin v době, kdy je za to třeba maximálně 3 roky, ale soud se táhne a rozsudek je vynesen až v době, kdy za stejnou věc je novelou zákona sazba zvýšena na 5 let, musí být souzen podle zákona platného v době spáchání trestného činu - tedy může dostat max. 3 roky. Pokud by takový princip neplatil, právo i jeho účinky by se staly naprosto nepředvídatelnými. Nechápu, že takovou triviální věc někdo nechápe. Asi to bude tím, že Gaussova křivka nelže. :-/

paštun višnu 27.10.2009 0:14

Re: Benešovy dekrety jsou jen zástěrka

Nechápu proč nechápete takovou triviální věc, že právo i jeho účinky klidně mohou být naprosto nepředvídatelné.