18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brodský 29.7.2011 23:18

Rozdíl mezi breivikem a jeho zdejšími sympatizanty

spočívá zřejmě pouze v tom, že sympatizanti mají menší odvahu. Názory mají naprosto stejné.

M. Koutný 29.7.2011 19:30

Multikulturalismus neselhal

Skutečný multikulturalismus je totiž pokojné a oboustranně přínosné soužití odlišných kultur, vzájemně se respektujících. Nic takového ovšem nevidíme.

Zatímco islámská kultura (hmm, toto spojení mi jde z pusy hodně špatně!) se zpupně roztahuje a za všechny naše "zločiny" nás trestá brutálním terorem, my jí v duchu "vstřícné předposranosti" ustupujeme za všechny myslitelné meze a omlouváme jí činy, které jsou u příslušníků naší civilizace považovány za těžké zločiny. Za to jsme "obohacováni" právem šaría, vraždami ze cti, burkami a ženskou obřízkou. Ne, to nemá s multikulturalismem nic společného, to je jen plíživá invaze a okupace za potlesku angažovaných hňupů.

Jediným úspěšným pokusem o mutikulturální společnost byly Spojené státy, ten legendární "tavicí kotel národností", schopný absorbovat desítky národností, kultur, duchovních systémů a vytvořit z nich jeden hrdý národ. Tedy dokud nepřišel Obama a v duchu zběsilého multikulti nezačal tento zázrak ničit.

J. Urban 29.7.2011 20:52

Re: Multikulturalismus neselhal

Děkuji za tento příspěvek. Vidím to velmi podobně!

M. Prokop 29.7.2011 21:46

Re: Multikulturalismus neselhal

Ano, nic takového totiž vidět nelze, je to teorie, nikde neexistující. Buďto dojde k "melting potu" a pak je z multikultur jedna (asi nejlepší možnost), nebo zsčne nějaká ta (vesměs přistěhovalá) kulti chtít výhody nad rámec soužití. Sociální, ekonomické i politické výhody.

B. Rybák 29.7.2011 18:19

Argument

pro urychlené zahájení diskuze o ukončení současné multikulturní politiky by se měl podobat tomu, který (prý) V. Havel použil vůči komunistické vrchnosti těsně před listopadem 1989. "Jsme poslední, kdo je s Vámi ochoten diskutovat".

L. Orlita 29.7.2011 17:50

kdyby někdo chtěl ty oči zavřít

tak je dost pravděpodobné, že se objeví další Breivikové....... a to by nebylo vůbec dobré

B. Pauk 29.7.2011 11:32

Světový nejvyšší soudce Fiala

Fiala na hrad! Nikdo vhodnější tam už po Klausovi přijít nemůže. Viz též:

 http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi

M. Prokop 29.7.2011 14:31

Re: Světový nejvyšší soudce Fiala

Pauk a Fiala k Chocholouškovi na jednu cimru.

P. Fiala 29.7.2011 10:41

Správná otázka

Mezinárodní justice se tvoří a dosti zneužívá. Viz souzení oudci EU bývalých lídrů Jugoslávské federace za masakry před a v době působení NATO tam.

Neměli by být, na záklodě tohoto precedentu, souzení i současní lídři EU a OSN a USA za důsledky působení armády nejprve USA a následně NATO v Libyi?

M. Prokop 29.7.2011 14:31

Re: Správná otázka

Ne.

Neublížil jste si při tom pádu na hlavu?

V. Kún 29.7.2011 2:07

Bla, bla, bla...

Další povrchně hlubokomyslná úvahu na téma, co nám chtěl vrah s hérostratovským komplexem říci, a dokonce o nás a o naší společnosti.

Podle autora by měly - v duchu přání cynického vraha - ony desítky zavražděných dětí přinést dostatečný důkaz o zvrácené podobě politické korektnosti a rozpoutát požadovanou diskuzi o oprávněnosti či zvrhlosti politiky multikultury. Obzvláště zvrácená je ona věta, že za určitých okolností by se vrah mohl stát hrobařem vlastnch myšlenek. - Takže Vy jim, pane Jando, hodlíáte - skončí-li vrah za mřížemi - sám postavit pomník?

Vrah viděl rostoucí bídu Evropy,  stále větší počty nezaměstnaných dokonce, a to i v jeho bohatém Norsku, a dospěl k závěru, že za to mohou imigranti. Jedno, zda Arabové, Slované, balkánci, východoevropané nebo Indové. Až je Evriopa opět vyžene, zase  bude žít jako v ráji.Jenže ti Arabové, Slované, balkánci, východoevropané nebo Indové v té Evropě pracují, bez nich se už ani to Norsko neobejde. Tím se zabývejte, pane Jando, evropskou nezaměstnaností, krachy bank a penzijních fondů, požírajíccích celoživotní úspory řadových Evropanů, a za něž nemohou žádní cizáci, ale opět Evropané - ti bohatší a nejbohatší, samozřejmě. Všechno ostastní je přetvářka a lež, mající okradené evropské chudáky  navést na falešnou stopu.

R. Gramblička 29.7.2011 6:41

Re: Bla, bla, bla...

haha, že pracují, no jak kdo. Indové a číňani jsou pracovití lidé, ale očekávat tohle od arabů a  mnoha afričanů, to už je trochu moc. Kde to žijete? Ano počet pracujících evropanů klesá, bez cizinců se asi neobejdeme, ale řešením je selektivní imigrace - to je, pouštět sem vzdělané a perspektivní lidi a ne lůzu, schopnou tak akorát prodávat ovoce na trhu či kopat jámy. A lidi, kteří jsou ochotni se za nabízenou vyšší životní úroveň odvděčit tím, že svůj nový domov a sousedy budou respektovat a budou do systému i přispívat, ne jenom brát 

I. Schlägel 29.7.2011 7:44

Re: Bla, bla, bla...

Pan Kún věří osvícené myšlence všech multikulturalistů, že se v podstatě všichni lidé celého světa milují, akorát si to někteří z nich malinko neuvědomují. Když jim však ukážeme, jak se to má dělat (nejlépe tím, že je necháme usadit se v naší domovině), oni zajisté tak nějak automaticky pochopí, že ten náš způsob života je to pravé ořechové a začnou ho praktikovat stejným způsobem, jako většinová společnost. Jak tento tak pokrokový a humánní systém funguje v praxi, vidíme denně na vlastní oči, ať už osobně nebo zprostředkovaně na TV. A ten pravý tanec nastane, až se ze společnosti většinové stane menšinová. Pokud do té doby vydrží naše štědré sociální systémy, ovšem. Pěkný den.

P. Fiala 29.7.2011 10:37

Multikulturalismu je příklad USA, SSSR-Rusko, Čína, a jiné

Přeci nejzákladnější je pro každou jednotlvou lidskou bytost respektování justice a v ní zakotveného práva na území suverenního státu. Vnímejme, na území suverenního státu.

Mezinárodní justice se tvoří a dosti zneužívá. Viz souzení bývalých lídrů Jugoslávské federace za masakry před a v době působení NATO tam. Neměli by být souzení i současní lídři EU a OSN a USA za působení armády USA a následně NATO v Libyi?

P. Čása 29.7.2011 8:43

Re: Bla, bla, bla...

Zrovna včera byla ve zprávách krátká reportáž o tom, že v samotné Evropě je lidí ochotných pracovat DOST. Například v Bulharsku či Rumunsku. Ale tyto země dostaly pro OFICIÁLNÍ pracovní trh STOP. Asi aby nebrali práci chudákům ilegálům z arabských zemí.

A ano, souhlasím s tím, že místní obyvatelé se o danou práci (sklizeň jahod) skoro nezajímají . Ale obyvatelé staré Evropy ano - obyvaleté kulturně i politicky (sekularizované) mnohem bližší Evropy.

Takže lidí na libovolnou práci je dost.

J. Effenberk 29.7.2011 20:33

Re: Bla, bla, bla...

Hlubokomysleně, avšak povrchně, jste v Jandově textu objevil něco, co tam vůbec není. Zkuste své úvahy přičítat sobě a nikoliv autorovi. 

P. Brodský 29.7.2011 23:13

Re: Bla, bla, bla...

A Váš argument je kde? Zřejmě nikde.