29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Kdekoli, kdykoli, kdokoli

Výzkum Pew Research Center potvrzuje to, co registruje skoro každý. A sice rostoucí nedůvěru vůči muslimům ve většině evropských států. Komentátoři, psychiatři a policisté analyzují všemožné aspekty atentátů v Nice a v Bavorsku, ale jednomu důsledku islamistického terorismu v Evropě je věnována pouze malá pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 23.7.2016 18:51

ad pan Rudolf - "Kdejaký trouba tady na Psu si myslí...

... že jeho "myšlenky" jsou hodné diskuze"

Pane Rudolfe, zde na psu jsem všichni jen troubové - protože nebýt jimi, své myšlenky prosazujeme svými činy. Ale pro Vás činím výjimku - jakožto patentovaného posuzovače troubovitosti Vás samozřejmě nebudu řadit do jedné skupiny s ostatními. Vy budete ten jednooký mezi slepými, jenže Vaše neochota své myšlenky komunikovat či diskutovat o oponentních Vám dodává ještě jednu vlastnost - němotu...

M. Prokop 23.7.2016 20:46

Re: ad pan Rudolf - "Kdejaký trouba tady na Psu si myslí...

Pan Rudolf je prostě dobrý český eurofašista.

Ti nediskutují ani "nekomunikují", jen kážou, protože oni vědí.

:-P

I. Mertl 23.7.2016 20:59

Re: ad pan Rudolf - "Kdejaký trouba tady na Psu si myslí...

Hm. Původní škatulka!

J. Kombercová 23.7.2016 23:12

Re: ad pan Rudolf - "Kdejaký trouba tady na Psu si myslí...

Taky většinou dám na první dobrou.

M. Prokop 24.7.2016 0:32

Re: ad pan Rudolf - "Kdejaký trouba tady na Psu si myslí...

Moc se nelišíte.

D. Bystriansky 23.7.2016 17:47

Sociální inženýři :

Souhlas! Stará lidová moudrost tomu říká: "vrána k vráně sedá" anebo

"svůj svého si hledá" atd. Co dodat, hlas lidu - hlas boží...,leč někteří ne a ne to pochopit. Bude to nejspíš tím, že někteří se chtějí ať to stojí cokoliv, zapsat do dějin. Zapomínajíc, že pro ně

čeká kolonka "nepoučitelný idiot".

J. Kulheim 23.7.2016 18:48

Re: Sociální inženýři :

Naši stařenka říkávali, že kde se kdo narodí, tam se taky hodí. Devadesát procent pražanů se bude těžko přizpůsobovat životnímu stylu na Slovácku.Těžko by si zvykali na to, že přijdou z práce, vezmou motyku a půjdou pracovat např. do vinohradu. Zrovna tak bych se já těžko přizpůsobil v Praze.

I. Mertl 23.7.2016 20:19

Re: Sociální inženýři :

Pane Kulheime, blahopřeji Vám k tomu, že chodíte po návratu z práce okopávat vinohrad - je to zdravé. I já jsem po návratu z práce v Praze často chodil pracovat na zahradu, pokud jsem na to ještě měl sílu a nebylo nic nutnějšího. Jistý problém je jistě v tom, že relativně málo Pražáků má vinohrad, ale tu nemá jistě ani každý na Slovácku. Jen mi není jasné, co jste tím vlastně chtěl říci, je mi to líto.

J. Kulheim 23.7.2016 21:17

Re: Sociální inženýři :

Pane Mertle, vy víte, že tady nejde o vinohrad, ale o životní styl. Ne každý je schopný nebo ochotný změnit svůj životní styl. Získává se v mládí výchovou v rodině, má na to vliv okolní prostředí.

I. Mertl 23.7.2016 21:43

Re: Sociální inženýři :

Hurá, to je tedy něco!

J. Fleiszner 23.7.2016 17:41

Pro méně citlivé nebo idioty

Když se začnou muslimové eliminovat včas, tak nebudou tak velké škody na obou stranách a někdeří muslimové se stačí včas vrátit do svých původních zemí. Čím více se s tím bude otálet, tím horší to nakonec bude.

Ten kdo teď nabádá ke klidu vlastně nabádá k větším škodám, protože je naprosto jasné, že válka mezi normálníma lidma a muslimama už jede. Jen pro méně citlivé nebo idioty (např. Dienstbier, Šabatová a podobný lidský odpad) je to zatím špatně rozeznatelné.

J. Vintr 23.7.2016 18:17

Re: Pro méně citlivé nebo idioty

Zrovna tak je kontraproduktivní veškerá "humanitární pomoc" světu, kde se lidé množí jako myši. Když zachráníte jedno dítě před smrtí hladem, zplodí v životě dalších deset dětí do stejného nebo ještě horšího prostředí. Takže jich hladem (nebo nějakým jiným hnusným způsobem) nakonec zemře mnohem víc.

R. Brzák 23.7.2016 18:47

Re: Pro méně citlivé nebo idioty

Humanitární pomoc přečasto bývá medvědí službou, která produkuje další potřebné...ale je to daň za naši invazivnost, s jakou jsme opanovali svět (my, to je západní vítězové evolučního souboje). A nebylo by tak zle, pokud bychom zůstali koloniálními správci - protože opustit své kolonie (odevzdat jejich řízení do rukou tamních nejdravějších) byl projev nezodpovědnosti. Měli jsme tam zůstat a proměnit Kongo v Belgii (se všemi občany jako Belgičany), Maroko či Libyi ve Francii, Kamerun v Německo atd. Snad jen Britové aspoň v některých zemích odvedli slušnou práci - to proto, že mají commonwealth založený na královské rodině.

J. Vintr 23.7.2016 20:01

Re: Pro méně citlivé nebo idioty

To, že evropské země opustily kolonie, bylo nejspíš dílo ruských agentů, kteří stvořili "národněosvobozenecká hnutí" ...

I. Mertl 23.7.2016 21:09

Re: Pro méně citlivé nebo idioty

Měl byste si něco nastudovat o koloniální praxi, třeba v tom v Belgickém Kongu, pane, vítězi evolučního souboje! Breptáte, a ještě se divíte nechuti s Vámi diskutovat. A proberte si kvalitu Vašich předdiskutérů, hochu! Vy tak byste byli dokonalí koloniální správci! Žijte blaze a semtam si něco přečtěte místo sebevědomých diskuzí.

R. Brzák 23.7.2016 22:20

Re: Pro méně citlivé nebo idioty

Jen proto, že jste nepochopil, nemusíte být impertinentní (anebo musíte?...).

Vytvořit z Konga Belgii lze jediným způsobem - dát Konžanům (nevím jaké kmeny tam žili v té době) občanská práva Belgičanů - a s tím spojené povinnosti.

Je jasné, že jsme se jako kolonialisté, díky převaze, kterou jsme nad původním obyvatelstvem měli, tedy vlivem této moci nad nimi, chovali jako typičtí mocí zkorumpovaní dobytci (dnes politici). Přesto odejít z kolonií bylo nezodpovědné - protože jsme měli i jinou cestu, cestu vytváření občanské společnosti - kterou koneckonců předvedli Američané.

Vy, pane Mertle, jste zjevně vášnivý - ale nikoliv diskutér, bohužel, takže Vaši hodnotu podle toho soudit nebudu. Jistě jste dobrý člověk, to, co předvádíte na netu, to nemůže pokazit.

B. Rybák 24.7.2016 0:29

Re: Pro méně citlivé nebo idioty

Dát někomu nějaká (svoje) práva je něco nesrovnatelně jiného, než když někdo sám dospěje k těmto právům! Myslím, že našimi právy obdarovaní by nás nenáviděli stejně jako nenáviděli bývalé kolonizátory, protože ti rozumnější obhajovali svůj kolonialismus jeho povznášejícím civilizačním posláním (ale nebyli ochotni na tom poslání prodělávat)! I v nejpříznivějším případě by se našimi vymoženostmi obohacení "divoši" vzbouřili a vydali se odlišnou cestou v souladu s vlastními dějinami!

Kolonizátoři své kolonie neopustili, ale byli vytlačení neokolonialismem USA (SSSR), které nákladnou koloniální správu nahradily zkorumpovanými místními "vládci" a mírným zvyšováním životní úrovně obyvatel...!

Takže dějiny Vaše nereálné přání reálně naplňují navzdory tomu, že bohužel vzniká nový "zelený" sociálně parazitický neokolonialismus!

J. Kulheim 23.7.2016 16:16

Sociální inženýři

předpokládají, že člověka je možné v krátkodobém horizontu změnit a tím také změnit myšlení společnosti. Cílem je vytvořit nového, celoplanetárního člověka, bez kořenů, tradic ap. Ono to nejde a proto každá „stavba“ na takových základech se musí zákonitě zhroutit.

Máme stejnou genetickou výbavu, jakou měl paleolitický člověk před 30 000 lety. Genetická výbava určuje hranice, ve kterých je schopen reagovat na změny v prostředí. Prostředí formuje podobu jednotlivého fenotypu v rámci těchto limitů. Základní faktory, které podmiňují individuální psychické rozdíly jsou: dědičnost, kulturní, rasová, skupinová příslušnost a pohlaví.

Člověk je docela dobře vybavený k tomu, aby vzdoroval nepříznivým biologickým podmínkám. Je otázkou, jak dalece je připravený a schopný čelit psychosociálním tlakům a k nim přistupujícím biologickým zátěžím, které si sám připravuje např. přechod do jiného kulturního prostředí.

Přizpůsobit se změněných podmínkám je možné, ale u každého jednotlivce jiné. Muslimové se přizpůsobili životu v jiných životních podmínkách. Evropské myšlení je ovlivněno antikou, Římem a křesťanským náboženstvím. Evropské myšlení vychází z jiných tradic než lidé žijící v jiných částech světa. Nemyslím, že jsme lepší nebo horší. Tradice většinou vyrůstají z náboženství. Náboženství je udržováno myšlením, které ve společnosti převládá. Proto je jiný přístup k životu u hinduistů, židů, lidí vyznávajících Islám, křesťanství.

Ti, kdo dnes přicházejí na evropský kontinent, nemají pocit sounáležitosti se zdejším kulturním dědictvím ani ho mít nechtějí. Přinášejí s sebou kulturu, jež se s naším kulturním prostředím nutně dostane do konfliktu. Uznávané hodnoty evropské civilizace jsou neslučitelné s hodnotami, které vyznávají vyznavači islámského náboženství. Nevím, jestli se dá najít něco na čem by bylo možné soužití těchto odlišných kultur postavit. Soužití je možné pouze v tom případě pokud jedna z těchto kultur zanikne.

M. Prokop 23.7.2016 17:07

Re: Sociální inženýři

Nejzajímavější je, že převážně sem přicházejí ze špatných životních podmínek u nich doma do našich lepších. A mají minimálně snahu chovat se dle zvyklostí, které způsobují ty jejich výchozí horší. H horším případě chtějí, abychom se dle nich chovali i my.

R. Brzák 23.7.2016 17:16

Re: Sociální inženýři

To je ale přirozené - člověk odchází ne proto, aby se změnil, ale za lepším prostředím pro svůj život. To, že se změnou prostředí se přirozeně vytváří i tlak na změnu jedince je pro člověka nepříjemnost, která ale vede k přizpůsobení se. Pokud by přistěhovalci z Evropy do Ameriky v 18 století po vystoupení z lodí nafasovali sociální dávky, taky by se z nich Američané nestali... Bohužel toto odmítají politici, udržující a budující sociální stát - a jejich popletení příznivci multikulturalisté a jiní vítači...

P. Aron 23.7.2016 19:33

Re: Sociální inženýři

Trefné ! Lépe bych to neřekl.

J. Kulheim 23.7.2016 18:41

Re: Sociální inženýři

Rozhodují je jestli se dokážou přizpůsobit novým psychologickým tlakům, které na ně působí. První generace příchozích jde za snadnějším životem. Nese sebou tradice, kulturu, náboženství, hodnotový systém ve kterém vyrůstali. Mají se lépe než ve své domovině. Své potomky vychovávají tak, jak jak je vychovávali jejich rodiče. Liší se od většinové společnosti, vším. Většinová společnost je většinou nepřijme. Jsou z nich flustrovaní jedinci, kteří nemají domov, nemají životní úroveň jako jejich spoluobčané. Když jim někdo slíbí, že jim dá lepší podmínky k životu, tak udělají cokoliv.

Taková společnost, které nemá stejné tradice, kulturu, hodnotový systém, náboženství ap nemá na čem postavit stát. Soužití není v demokratické společnosti možné.

P. Aron 23.7.2016 19:51

Re: Sociální inženýři

Pane Kulheime,

s naprostou většinou toho co píšete souhlasím. Kromě věty :Nemyslím, že jsme lepší nebo horší.K tomu mám několik připomínek.

Jednak nechci hodnotit, zda jsme lepší nebo horší, to je termín, který příroda nezná. Byli jsme ale donedávna výrazně úspěšnější. Lidé nejupřímněji hlasují nohami. A oni utíkají ze svého světa k nám. Bohužel se nás budou snažit ovládnout. Dále úspěšnější civilizace se vyznačuje tím, že ostatní civilizace a to i ty poražené jí napodobují. Nejlépe se to projevilo v Evropě, kam dosáhla římská nadvláda. Římané odešli, kultura s určitými úpravami zůstala.Dobře je to ale také vidět třeba v Indii, která převzala systém státní správy od Angličanů

Dále Evropa stojí na několika základech - odkazu antické civilizace, judaismu, keltsko germánské tradici spojené v křesťanství.Islámské náboženství je těžko slučitelné nejen s evropskou civilizací. Snášíme se velmi dobře s lidmi s jiných kultur s vyjímkou právě té islámské. Přesněji ne, že bychom se tak s ní nesnášeli, ale ona je v rozporu i s ostatními díky své netoleranci. A ta je už v základu islámu viz jeho prvopočátky a chování jeho zakladatele.

J. Kulheim 23.7.2016 21:18

Re: Sociální inženýři

Souhlasím s vámi.

J. Hrbek 23.7.2016 14:07

Soužití kultur...

Některé věci smícháte a je z toho třeba dobré jídlo, nebo lék... smícháním jiných může vzniknout i životu nebezpečná směs - např. KNO3+dřevěné uhlí se sírou, nebo bigotně islámská populace s liberálně rozvolněnou...

V. Podracký 23.7.2016 13:30

Terorismus je jen vrcholkem ledovce

Islám se šíří v Evropě třemi džihády (viz můj stejnojmenný článek). Je to "džihád kolébek" (vysoká porodnost muslimů a nízká porodnost Evropanů), "džihád proti integraci" (muslim je prakticky neintegrovatelný), "džihád migrace". Terorismus je v podstatě výsledkem velké koncentrace muslimů na jednom místě a násilná prezentace jejich požadavků.

F. Houžňák 23.7.2016 13:07

Německé noviny a politikové po každé takové

hromadné vraždě spáchané muslimem si pospíší s tvrzením, jak dotyčný neměl žádné vazby na muslimské extremisty a byl to hodný a vůbec normální člověk. Takže nám vždycky explicitně říkají a zdůrazňují, že se takové chování dá čekat od každého muslima.

V. Husák 23.7.2016 12:48

Jsem Nostradamus? Ne jen nejsem hlupák.

Článek, na který zde přidávám odkaz, jsem uveřejnil již před dvěma roky - na začátku srpna 2014.

Mají vrcholní představitelé Německa, Francie a Evropské unie hloupější poradce, než je nějaký Husák ze Sadské? Asi ano, protože jinak by snad museli dojít ke stejným závěrům, které jsem napsal v uvedeném článku.

Druhá možnost je, že někoho poslouchají. Ale zatím nemohu přijít na to, koho?

http://vaclavhusak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=421512

J. Šimek 23.7.2016 13:02

Re: Jsem Nostradamus? Ne jen nejsem hlupák.

Máe peníze z reklamy za přístupy nebo jste jen narcista?

P. Vaňura 23.7.2016 15:55

Nikoliv, je to REALISTA