2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

EVROPA: Kam asi svět míří

Tvrzení, že dějiny se opakují, jednou jako tragédie a podruhé jako fraška, je jedním z nejhloupějších výroků. Dějiny se skutečně často opakují, ovšem opakují se většinou jako další tragédie. Frašek je v dějinách velice málo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jelínek 24.1.2018 18:37

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

Jak říkám, již jsem prozřel . Mupu Mup und Vítězství zdar!!!!!!

J. Jelínek 24.1.2018 18:39

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

A adresu ti soudruhu spoluzápadoasiate nedám, neb mám strach, že by mě ztloukli krvežížniví kavárníci z Práglu.

J. Jurax 24.1.2018 22:11

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

Tohle vše a ještě něco navrch ...

M. Mikulec 24.1.2018 17:51

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

Nevím, kdo všechno volí Drahoše, ale tzv. umělecká fronta a neúspěšní protizemanovští kandidáti ano.

P. Radosta 24.1.2018 18:33

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

Já VÍM, kdo všechno volí Drahoše: Voliči Havla a Schwarzenberga.

Čili: 1) Osoby mladší 60 let s vysokoškolským vzděláním. 2) Osoby, neovládající ruštinu, nýbrž jazyky našich nepřátel: angličtinu, němčinu, francouzštinu atd. 3) Osoby, které často cestují na Západ.

Jedním slovem ELITY.

My obyčejní lidi elity zdravě nenávidíme. Proto si volíme Zemana a Babiše, aby se po... dělaní inteligenti nemohli nad nás dělníky vyvyšovat. Aby profesůrek z Akademie věd, hubený ineteligent s bílýma ručičkama, který v životě pořádně nemakal, nebral větší plat než já.

Šlápneme jim do jejich drzých ksichtů, už brzo, jako vždycky po našem vítěztsví.

J. Jelínek 24.1.2018 18:36

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

Jo, už chápu soudruhu. Mupu Mup!!!!!!!!

J. Lepka 24.1.2018 18:55

Re: Prezident Drahoš = genocida českého národa!

Vida, nový dišputant, nová ikonka, jen ten ovčáčkovský slovník vám zůstal.

J. Kratochvíl 24.1.2018 16:33

Prosím, z volte změnu, volte prof. Drahoše

Myslí se tím něco víc, než jen změnu na PH. myslí se tím úsilí o změnu morálního klimatu naší společnosti. V naší republice na PH seděli Masaryk a Havel, kteří se těšili úctě celého demokratického světa, zde se od presidenta očekává, že nebude především politickým profesionálem, nýbrž že bude morální a intelektuální autoritou a bude nás reprezentovat přirozenou autoritou, A bude si uvědomovat, že i dlaždič má svůj rozum a chce, aby jeho prezident nemluvil jako dlaždič, nýbrž jako prezident.

Volme změnu a volme ty pro které pravda a láska nejsou sprostá slova.

Nevolme ty, kteří se neštítí žádné špinavosti a jen se starají o to, aby lež a nenávist neztratily své pozice.

J. Kratochvíl 24.1.2018 16:54

Re: Prosím, zvolte změnu, volte prof. Drahoše

Zeman společnost neustále rozděloval, při své několikaleté kampani objížděl zemi a dělal pravý opak toho, co by měl president dělat - utvrzoval lidi v jejich předsudcích, šířil strach a nenávist, arogantně útočil na své protivníky, urážel je a lhal, rozeštvával a rozděloval společnost- zejména štval venkov proti městu, zejména Praze. A protože na stokrát opakovanou lež si lidé zvyknou, vymyslel si fiktivního nepřítele, kterému dával dehonestující nálepku kavárenských povalečů, sluníčkáři, vítači migrantů atd.

P. Han 24.1.2018 17:06

Re: Prosím, zvolte změnu, volte prof. Drahoše

Vy jste fiktivní?

J. Pospíšil 24.1.2018 14:24

Pan Vlk st. stráci rozhled a moudrost.

Domniíval jsem se, že je to zkušený člověk, nezatížený komunistickou ideologií.

M. Prokop 24.1.2018 16:55

Re: Pan Vlk st. stráci rozhled a moudrost.

Jak ztratit něco, co nikdy nebylo?

B. Hudzieczek 24.1.2018 14:03

Tož

raději Němec než Rus. Němec mi nechá moje, Rus mi to dozajista vezme (nebo znárodní, nebo omezí výkon vlastnických práv nebo nadřadí užívací právo státu nad právo vlastnické atd.)

Tisíc let jsme se potýkali s Němci v dobrém a ve zlém, ale za tu dobu k nám z Německa přicházela kultura a pokrok. 40 let tu vládli Rusové a dokázali to dědictví našich předků zdevastovat.

M. Vondráček 24.1.2018 14:24

Re: Tož

No , moje předky Němec poslal do koncentráku ...

P. Zinga 24.1.2018 14:52

Re: Tož

Vlastnictví nejdůležitější je život. A teď mi řekněte, kdo z těch dvou Čechy ohrožoval na životě více...

J. Schwarz 24.1.2018 16:12

Re: Tož

Když vám začnout brát věci, začnete se bránit a hnedle vám půjde i o život...

I. Schlägel 24.1.2018 13:51

K tomu, aby se Zeman choval jako Churchill

mu chybí to nejzásadnější. Charakter.

P. Zinga 24.1.2018 14:02

Re: K tomu, aby se Zeman choval jako Churchill

Každý má charakter, pane Schlägle, dokonce i Vy.

I. Schlägel 24.1.2018 14:29

Re: K tomu, aby se Zeman choval jako Churchill

Bezcharakterní člověk charakter nemá. Ve vší úctě k tomu Vašemu, pane Zingo.

P. Zinga 24.1.2018 14:50

Re: K tomu, aby se Zeman choval jako Churchill

Ale má, je charakter pevný a ohebný, slabý či silný, špatný nebo ušlechtilý.

Ano, mluví se o absenci charkteru, to je ale zkratka, neb se myslí absence dobrého charakteru.

Jo, ještě je pokřivený charakter! Holka, kterou jsem opouštěl pro jinou, mi řekla: "Ty máš pevný charakter, ale pevně pokřivenej!" No, stáva se...

I. Schlägel 24.1.2018 15:04

Re: K tomu, aby se Zeman choval jako Churchill

Tak že jsme se spolu poctivě dopracovali k poznání, co to znamená, když někdo "nemá charakter". Což jme oba věděli již na začátku naší příjemné, kultivované diskuze. Tak to mám rád. Pěkný den.

P. Zinga 24.1.2018 13:45

Sem si spomenul::

Jako puberťáci jsme v šedesátých na rokenrolovou melodii zpívali: "Bola jedna Mexičanka, ojebal ju Mohamed, ona mu porodila, patróny a gulomet".

Kdo to mohl tušit?!

F. Houžňák 24.1.2018 13:14

Jak právě píšou německé noviny, ve Vídni je třetím

nejčastějším jménem (pro všechny obyvatele, ne jenom pro nově narozené) Mohamed. Doposaváď se to pokrytecky zastíralo tím, že se každý přepis Mohameda do latinky počítal za samostatné jméno. V Německu byl Mohamed na místě 97 v roce 2009, v roce 2016 už byl na místě 26. V německém městě Herne (160 tisíc) stojí Mohamed taktéž na 3. místě jako ve Vídni. A ve všech velkých (západo)německých městech to nebude jiné.

P. Zinga 24.1.2018 12:10

Ale pan Vlk má pravdu!

Smí být členové AFD zároveň členy HSV? Hamburská Sportovní Jednota (HSV) bude jednat o návrhu, zamezit členství i sympatizantům AFD. Namísto toho, aby hledali příčiny, proč jsou již několik let u dna Bundesligy, budou bojovat proti rasismu, šovinismu a antiislamismu.

Bůh jim pomáhej!

Chvíli před obdržením této zprávy jsem na jiném vebu záporně odpověděl na řečnickou otázku autora, jsou-li Němci normální.

https://www.welt.de/regionales/hamburg/article172760957/Kein-Platz-fuer-Rassismus-Wirft-der-Hamburger-SV-alle-AfD-Mitglieder-raus.html

Š. Hašek 24.1.2018 12:51

Re: Ale pan Vlk má pravdu!

Pane Zingo,

až budu potřebovat pokrejvače, zeptám se ho, koho volí/volil/na co kouká v televizi.

Divím se, že v naší Bille nemají pokladní na stejnokrojích placku "Drahoš". No, zítra to projednám s vedoucím. Má tam dost "neevropsko, nehodnotový, nemorální čurbes".

Ach, to spojování občanů jaksi nedemograticky drhne.

J. Schwarz 24.1.2018 16:20

Re: Ale pan Vlk má pravdu!

Proč by se členové AfD měli cpát mezi nějaká levičácká paka. Alespoň budou mít podložený důvod pro odmítnutí přístupu do svých klubů všelijakých divným týpkům. Doposud by levičáci mohli začít mávat údajným "rasismem" a "vylučováním", pokud s tím ale začnou sami mají smůlu...

M. Valenta 24.1.2018 11:27

Překvapivá zpráva z Maďarska

Opozice včetně Jobbiku se zlobí a požaduje po vládě vysvětlení:

Maďarsko přijmulo bez publicity ca 1300 uprchlíků převážně z Afganistánu a Sýrie, tedy zhruba tolik kolik ji přidělují kvóty, přiznal, zřejmě nedopatřením, ministr Altusz.

A. Alda 24.1.2018 11:26

Německo NEZAČALO a nevyprovokovalo první světovou válku.

V ostatním s Vámi souhlasím.

M. Prokop 24.1.2018 13:03

Re: Německo NEZAČALO a nevyprovokovalo první světovou válku.

Podíl na tom ovšem mělo HODNĚ velký (i podle Němců). Samo na to ovšem nebylo.

Š. Hašek 24.1.2018 13:04

Re: Německo NEZAČALO a nevyprovokovalo první světovou válku.

Německo uvrtalo R-U do války. Úplně lačné na nová území na východě, i na pohraničí Böhmen.

Mně úplně stačí ten jejich kulturně vojenský vývoz Lenina do Ruska - již po ustavení ruského parlamentu. Ona byla i jiná revoluce na Rusi. To ho nemohli - toho budoucího vraha sedláků a panovnické rodiny - někde vyvléci z vlaku (poblíž Berlína) a vzadu u magacínu erschiessen/todschiessen. Byl by klid. Možná. Bylo to jinak - hůř asi ne, když započtu Osvětim. Nikdo by ani neštěkl, po tom vůdci proletariátu!!!

Takhle ti Němčouři zadělali těsto na Stalina a Hitlera. Na tom trvám. Uznávám, že poněkud zkráceno a zjednodušeno.