7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

EVROPA: Jistěže je to boj proti automobilům

Otevřený požadavek na omezení svobody pohybu vyjádřil novinář Roman Šitner v článku Německé dilema (LN, 20.10.2018). Záminkou mu byl povzdech generálního ředitele společnosti Volkswagen Herberta Diesse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Grigar 6.11.2018 15:08

Re: Takoví pitomci, jako současný ruduzelený establishment

Celý ten cirkus bude mítv budoucnu podobně nepříjemné dopady na obyčejné lidi, jako v současnosti obnovitelné zdroje. Při zachování nedostatečné dopravní obslužnosti mimo větší aglomerace, budou nuceni v případě potřeby přistoupit na sdílení dopravního prostředku za nadiktovanou cenu. Další vynucenou položkou pro ně bude podpora elektromobilismu, daná zákonem.

„Nelze společnosti přinést větší změny a většího zla než přeměny zákona v nástroj loupeže.“

Frédéric Bastiat

J. Pospíšil 6.11.2018 15:03

Re: Slunce vodík nevyrábí,

Tak ten bych zatím neřešil.

J. Pospíšil 6.11.2018 15:00

Re: Zákonitá situace

Už je vyřešené levné a bezpečné skladování vodíku? A jeho koncentrace tak, aby se nepřeváželo v drahých a těžkých nádržích pár deka paliva s nižší výhřevností než u nafty a benzínu. Zatím je to příliš málo využitelné energie za příliš hodně peněz a spousta omezení bezpečnostních.

J. Pospíšil 6.11.2018 14:56

Re: Čarování se statistikou

že by poklesl počet zemřelých nevěřím. Snad zemřelých v tom půlroce. Pořád platí, že zemře každý.

Seriozní závěry by zněly fakt jinak. Kouření zkracuje život. A pak by měly být statistiky závislosti zkrácení na množství vykouřeného. Není prostě možné, aby jakkoli intenzivní kouření zkracovalo život stejně.

Nějak se nám statistici flákají.

J. Pospíšil 6.11.2018 14:48

Re: Kvalitní a fungující hromadná doprava

A navíc v autě se lépe brečí, než v tramvaji.

P. Zinga 6.11.2018 14:47

Re: pane Zingo

Zřejmě, pane Šejno, nevíte rozeznat klima a od počasí. Klima je ten dlouhodobý průměr.

J. Pospíšil 6.11.2018 14:47

Re: Majitelé a provozovatelé automobilů plní

Teoreticky maličkost, prakticky nerealizováno. A je to vyřešené. Nebo ne?

M. Šejna 6.11.2018 14:10

Re: Jednalo se o městskou policii a bylo to tak, jak

městská policie nesmí vybírat pokuty za rychlost. To ale smí dělat městský úřad. Takže na ulici Vás městská policie nesmí zastavit kvůli překročení rychlosti, ale místní úřad Vám může poslat pokutu uředním dopisem.

M. Šejna 6.11.2018 14:05

a ještě dodatek k Wattsovi

zde je kouzelná stránka Tonny Wattse z roku 2014.

https://wattsupwiththat.com/list-of-excuses-for-the-pause-in-global-warming/

Ten vůl Watts tam dal odkaz na satelitní data, ale pak na to zapoměl, takže se ta data furt aktualizují. Výsledkem je kouzelný graf satelitních teplot, kterými nám Watts dokazuje pauzu v oteplování, ale v roce 2014. Letos už tam žádná pauza není a Watts ten svůj agitační článek zapomněl stáhnout.

M. Šejna 6.11.2018 13:56

pane Zingo

Klima je sice opravdu statistika, ale rozhodně k tomu nepotřebujete 30 let.

Pokud byste chtěl znát klima v Praze v roce 2017, nepotřebujete vědět, jak bylo v Praze před 30 lety. Stačí vzít statistická data z roku 2017.

Těch 30 let se používá tehdy, když je potřeba stanovit nějaký dlouhodobý průměr pro určité místo. Meteorologové se shodli, že na stanovení takového DLOUHODOBÉHO průměru, by bylo vhodné vybrat data alespoň za 30 let.

Antony Watts z Vás děla blbce, a Vy se s tím tady ještě chlubíte.

V. Petr 6.11.2018 12:57

Palivové články měla už kosmická loď Apolo

To nemění nic na tom, že pro auta jsou zatím moc drahé a vodík je navíc výbušný!

V. Petr 6.11.2018 12:52

No, tento nesmysl komunisté opustili už někdy

v sedmdesátých letech! Protože ty zplodiny z vysokého komína akorát zamoří o to větší plochu, je jich totiž moc a tak to, že se rozptýlí pořád neeliminuje jejich škodlivost.

Jinak, u "zlého" CO2, který samozřejmě vůbec není jedovatý je úplně jedno, kde ten výfuk/komín je...

V. Čermák 6.11.2018 12:47

Re: Takoví pitomci, jako současný ruduzelený establishment

Rudí komunisté ničili průmysl a hospodářství jakýmsi "vedlejším efektem", prostě tím, že socialismus v principu fungovat nemůže. Jinak se spíš snažili, zejméná průmysl, podporovat a rozvíjet.

Současná multikulti-zelená varianta ale má zničení hospodářství a naší kultury vůbec jako cíl. A má k dispozici o dost lepší technické prostředky na kontrolu obyvatel.

V. Petr 6.11.2018 12:45

To je teda gól!

Už dlouho jsem se tak nezasmál. I když je to spíše k pláči, že tu bandu podvodníků bere někdo vážně!

P. Zinga 6.11.2018 12:22

Pro pana Radu

https://wattsupwiththat.com/2018/10/31/rebuttal-ipcc-sr15-climate-change-report-is-based-on-faulty-premises/

Odvolávat se na IPCC je směšné. Víte, co si zase vymysleli?

"Klima " je podle konference meteorologů ze začátku třicátých let statický souhrn za posledních třicet let, no a IPCC si vymyslel, že těch třicet let zůstane, ale 15 let minulosti a 15 let budoucnosti podle modelů.

Existuje lepší důkaz jejich "vědeckosti"?!

J. Sedlář 6.11.2018 12:20

Re: Odpověd je snadná?

Vy jste to nepochopil, byť jste to sám uvedl. Příčinouje množství lidí. Vše ostatní je důsledek.

J. Jurax 6.11.2018 12:18

Ne. Tak smýšlí jedinec, u něhož lze uvnitř lbí nalézt funkční mozek.

Komančové dělali mnohé hovadiny, ale tyhle nikoliv.

V. Kotas 6.11.2018 12:14

Re: Evropa nebojuje, bojuje EU ....

A komín uhelné elektrárny 200m vysoký, je za městem a tam to nevadí.

V. Kotas 6.11.2018 12:11

Re: Žádného ani nenapadne

Kdyby jenom rajčata, atd., ale i obyčejná balená pitná voda ( a mnoho dalších potravin, nápojů ) zbytečně cestuje v kamionech po celé republice, protože musí přes centrální sklad.

V. Kotas 6.11.2018 12:06

Re: Takoví pitomci, jako současný ruduzelený establishment

Mnohým přece k tomu stačilo obrátit kabáty.

V. Kotas 6.11.2018 12:04

Re: Majitelé a provozovatelé automobilů plní

V MHD jde jen o správně nastavenou logistiku, podle potřeb trhu.

J. Heincl 6.11.2018 11:53

Re: Smrt EU?

Mezi roky 1990 a 2004 u nás byla železná opona a válečný nůž na krku?

R. Langer 6.11.2018 11:11

Re: Zákonitá situace

No, už tu máme dvě auta na vodíkové články. Novinka. Je to sice drahé jako prase a provoz je dražší než normální auto, ale funguje to... ;-)

R. Langer 6.11.2018 11:07

Re: Přesně tak.

Ano, to bude další krok.

R. Langer 6.11.2018 11:05

Re: Takoví pitomci, jako současný ruduzelený establishment

Nebyli, to se pletete. Byli to úplně stejní hňupi a hovada jako ti dnes s totálně dutou hlavou. Je to přesně ta naprosto stejná sorta lidí neschopných uživit se jinak než okrádáním ostatních.

M. Prokop 6.11.2018 11:02

Re: Žádného ani nenapadne

Zaplať pánbůh, že nenapadne. Jednak bychom museli mít a platit úřad na určování nezralých nechutných rajčat, druhak by se snížila konkurence a tím pádem značně vzrostly ceny.

No a já to řeším velmi prostě: Nekupuji nezralá nechutná rajčata. Pokud to, místo nějakého omezování, udělá každý, komu nezralá nechutná rajčata vadí, jejich jízdy přes půl Evropy zmizí. Pokud si je někdo kupuje, mají jízdy svůj účel.

R. Langer 6.11.2018 11:01

Re: Za rok vyprodukují.

Maximálně z něj vypadne ta jeho oblíbená a stokrát vyvrácená lež, že AE jsou nejdražší a nejškodlivější zdroj elektřiny... :-D

R. Langer 6.11.2018 10:59

Re: Za rok vyprodukují.

Na to vám ovšem Zelený sedmilhář už nic neřekne...

J. Kopis 6.11.2018 10:58

Re: Takoví pitomci, jako současný ruduzelený establishment

To není úplně přesná představa, řekl bych, že ti předlistopadoví byly oproti současným neomarxistům záčci nedělní školy. Ti současní jsou totiž o dost podstatněji odtržení od reality a praktické dovednosti se jim vyhýbají velkým obloukem.

M. Prokop 6.11.2018 10:58

Re: Řešení je prosté.

Zkuste to třeba zde na Radu, nebo na ulici na Jehovisty.

Ideologicky přesvědčené logikou nezmatete.