6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Jakou Unii prý chceme

Jak sdělil úřad vlády ČR, dne 11. května byly zahájeny konzultace s občany, aby ti rozhodli o budoucí podobě Evropské unie. Prvního setkání v divadle La fabrika se účastnil i premiér Babiš. Cílem série konzultací, které proběhnou v mnoha dalších městech, je, aby se k budoucnosti evropské integrace mohlo vyjádřit co nejvíce občanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 30.5.2018 21:16

Re: Už asi každý pochopil, proč EUrovůdci zrušili trest smrt

No, víte, ono spíš záleží, koho pověsí. A za co. V případě vůdců EU za něco jako velezradu třeba by se to docela šiklo, už jen pro sabotování obrany Evropy před invazí muslimů ...

J. Jurax 30.5.2018 21:10

Re: Je to extrémně manipulativní.

No a jste probůh v takovém dotazníku čekal?

Jeho úkolem není zjišťovat názory sprostného lidu - na ten v bruseli serou - ale získat podklady, jimiž by se mohli ohánět, že to dělají dobře a že je 94,2 procenta obyvatel EU podporuje. Zbytek jsou nacionalisté (náckové), šovinisté, xenofobové, rasisté, odpůrci EU a vůbec občané pomýlení, které je třeba převychovat.

P. Han 30.5.2018 21:04

Re: Jakou EU?

Jawohl. Maul halten und weiter dienen.

J. Jurax 30.5.2018 21:00

Re: Poslední komentář pro Z. Lapila

Ad přístup k migrantům:

Primárně: Kolik jednotek procent z nich je schopno a hlavně ochotno si u nás zvyšovat kvalifikaci? Jakou kvalifikaci a vzdělání mají, aby bylo na čem stavět? Jsou ochotni několik let studovat a žít na internátu z ruky do huby ze stipendia s perspektivou, že až vyštudují, pošupajdí zpátky stejně bez peněz jak k nám přišli?

Sekundárně: Kdo to bude platiti? A jak je pak vypudíte zpátky, aniž byste porušil jejich lidská práva? Protože oni se nechtějí vracet, ale chtějí tu zůstat a mít se dobře; a pochybuju, že si svou budoucnost spojují s pilnou a špatně placenou prací nekvalifikovaných dělníků, pokud nějakou seženou; přece jsou tu socdávky ...

K. Janyška 30.5.2018 20:54

Re: SOCIALISMUS EU NIČÍ ŠANCE EVROPANŮ A OHROŽUJE JE NA ŽIVOTĚ.

A do toho Evropská unie se zcela obrácenými záměry.

Cožpak to nevidíte ? Cožpak jste všichni slepí ? EU na LS je silou anticivilizační, tedy brutálně socialistickou !!!

Pokud EU má být, musí stát na stejném principu, jako lidský svět, tedy na negativní smlouvě, umožňující respektování základního principu svobodného lidského světa, principu já pán-ty pán.

3 velká negativa jsou: mír, svoboda a spravedlnost. Stojí a rostou výhradně na negativních, tedy zákazových, pravidlech chování. Musíme tento postulát respektovat !!! Jinak si budeme škodit, zabíjet se a ubližovat si donekonečna. Dzp.

K. Janyška 30.5.2018 20:54

SOCIALISMUS EU NIČÍ ŠANCE EVROPANŮ A OHROŽUJE JE NA ŽIVOTĚ.

Lidský svět na evropském kontinentu vznikl tak, jak vznikl a uspořádal se tak, jak se uspořádal. Tedy jako kontinent národních států. Kdyby to mohlo být jinak, bylo by to jinak. Ale ono to je tak a nedá se s tím hnout.

Spontánní síly, které v čase a v prostoru neosobně tvarovaly lidský svět v Evropě se nikoho na nic neptaly, čím také, když neumějí mluvit, a jen a jen upospořádávaly a uspořádávají. To ony, ne člověk !!!

Tohle když slyší moralisté všeho druhu a konstruktivističtí racionalisté, kterých je ovšem na světě drtivá většina, jsou k němu bohužel vedeni v ujetých neomarxistických školách, se cítí uraženi. Nechtějí připustit, že podléhají plně obřím neosobním mechanismům, jejichž pravidla tvoří jejich mysli a člověk je jimi zcela řízen.

Civilizace je dělením a osamostatňováním a konkurencí, ne spojováním, ne kolektivizací a ne spoluprací. To každý, kdo má alespoň elementární přehled jasně vidí. Starobylé říše, R-U, SSSR a jeho tzv. světová socialistická oustava, pokusy Německa za Hitlera, Jugoslávie, ČSSR a tak dále jsou toho důkazem. Jsou důkazem toho, že civilizovaní lidé nechtějí a nepotřebují nad sebou žádný dohled a preferují svoje národní státy. Katalánsko, Skotsko, Bavorsko, Belgie, Texas a tak dále jsou dalšími ohlasy téhož.

K. Janyška 30.5.2018 20:51

Re: Jaký bude svět?

Zato mně ne. Samozřejmě, že v ní má pracky, jako ve všem... Dzp.

J. Jurax 30.5.2018 20:45

Re: Pro starého Mládka

To ty hovadiny vymýšlíte Vy nebo na to máte umělou inteligenci?

J. Jurax 30.5.2018 20:42

Re: EU si s názory poradí.

Ano. Navíc vyloučí ty protievropské a protiEUropské; prostě názory pomýlené.

Při vhodně nastaveném filtru nemohou nezbýt než jen ty jedině správné názory. ProEUropské!

J. Jurax 30.5.2018 20:37

Re: Jakou EU?

Kverulovat proti těm mocichtivým pitrysům z brusele ničícím Evropu je povinností každého slušného člověka.

A vyžírek je plná brusel - šéfkomisařem počínaje až po putovní cirkus parlamentu, o ouřednictvu nemluvě.

M. Pivoda 30.5.2018 20:33

Poslední komentář pro Z. Lapila

1. Euro bylo zavedeno v EU předčasně politickým rozhodnutím, aby se tak u lidí posílil pocit evropanství. Nikoliv z hujerství. Platí ale vždy pravidlo "něco za něco". Něco jsme tím získali a něco ztratili - proto musíme řešit následky (což ekonomové odmítají).

2. Můj přístup k migrantům: nastavil jsem řešení vzniklého problému jako dlouhodobou českou/evropskou investici. Atomovou zbraň by nám země migrantů nikdy nezapomněly, pomoc si pamatovat snad budou. Izrael si dlouhodobě pamatuje někdejší československou vojenskou pomoc v dobách zakládání Izraele.

Ještě jsem si vzpomněl, že za zvyšování kvalifikace lze považovat i výchovu k občanství (v demokratickém státě).

J. Jurax 30.5.2018 20:33

Re: Podle informací německého deníku

Ehm - a nepřijde Vám od šílené Anděly neskutečně drzé, že klade Fideszu požadavky? Je snad perzonifikací Evropské lidové strany nebo přímo její führerin? Její CDU je jen jednou z cca 45 stran v Evropské lidové straně zastoupených.

Z. Lapil 30.5.2018 20:12

Re: Pro Z. Lapila

Nadsázku s braním diplomů jsem pochopil, spíš mi vaše představa důvodů připadá nedomyšlená až hloupá. Samozřejmě je mi jasné, že na ploše zdejších příspěvků ji moc nerozvedete a nepokouším se to zneužít, ale mám za velmi spornou už samu myšlenku regulace, kterou vy evidentně považujete (tu regulaci) za samozřejmě správnou a snad i nutnou. Přitom se snad shodneme na tom, že čím složitější systém (více regulací), tím větší možnost, že se začne chovat nečekaně a bude třeba dalších regulací generujících další zmatky.

Váš názor na imigranty vám nehodlám brát, je to jeden z těch názorů, které nelze označit za správné či nesprávné (drsně zjednodušený příklad: nejlépe se islámského státu lze zbavit tak, že "tam" hodíme pár atomovek - to bude zhruba pravda. Otázka nezní Je to správné? Otázka zní: chceme v té oblasti vyměnit válku za neobyvatelnou pustinu?)

Vašemu názoru (po válce nastěhovat zpátky) je těžko vyčítat nerozumnost nebo dokonce hloupost, ale - aspoň podle mě - je dokonale nefunkční.

M. Pivoda 30.5.2018 19:24

Pro J. Kombercovou

Vážená paní Kombercová: asi mám lepší paměť než vy. Ale jen na postatné věci. Ostatní ignoruji, čímž se snažím si nezaflákat paměť zbytečnostmi.

Ale o to tady teď nejde.

Já ve svém diskuzním příspěvku sděluji, že lidé (čeští ekonomové) kteří něco nechtějí, argumentují, že to nejde. I po přijetí Eura lze řídit českou ekonomiku. Ovšem jen ten, kdo chce.

Dlouhodobý trend při tvorbě EU byl, aby se z EU stala (neuspěchaně, ale v rozumném čase) federace. Lidé by měli dlouhodobě přijmout evropské občanství. Federativní uspořádání má své výhody. Po Brexitu se původní záměry poněkud mění.

Slušnost říká, že Velká Britanie může zopakovat své referendum o EU za cca 5 let. To je obecně přijatelná doba pro další referendum. Já bych raději těch dalších 5 let počkal. Do té doby bych nespěchal s federalizací Evropy. Stále je šance, že Velká Britanie změní své rozhodnutí ve prospěch Evropy. Evropa s Velkou Británií by byla i pro Čechy mnnohem zajímavější, a nebylo by možné strašit lidi Německem.

J. Kombercová 30.5.2018 18:32

Re: Podle informací německého deníku

...tedy spíš byl.

J. Kombercová 30.5.2018 18:20

Re: Podle informací německého deníku

No, pokud je nějaký požadavek podmíněn sankcí, tak k ultimátu má blízko. Nebyl by to první požadavek bez bububu.

J. Kombercová 30.5.2018 18:18

Re: Nejde o to zda to jde nebo nejde, ale zda chce či nechce

Že by se Klaus ptal na to, zda je možné z EU vystoupit, mi není nic známo. Ale je možné, že jsem to přehlédla.

Co jsem nepřehlédla je otázka Kavana při našem vstupu do NATO o možnosti vystoupení. A že vzbudil nevoli, to je také jisté.

M. Pivoda 30.5.2018 17:48

Pro ko(k)ota Prokopa

U ekonomů jako je Prokop, Klaus, a spol. je to také vidět, kam jsem se dostali!

Vsaďte na tyto osvědčené české odborníky a současná česká levná ekonomika, montovna, se z té ekonomické řiti už nikdy nedostane.

Tito lidé by měli zalézt někam do kouta a tam tiše smrdět. Ale je to naopak. Tito arogantní jedinci zde stále exhibují.

V. Kain 30.5.2018 17:36

Re: Čemu se divíte

A to jste ani nevyjmenoval tu řadu benefitů o kterých si ti kteří tu smečku živí mohou jen nechat zdát.

M. Prokop 30.5.2018 17:24

Re: Jaký bude svět?

Chybí vám tam Bildelberg (a celkově Chochloušek).

M. Prokop 30.5.2018 17:22

Re: Čemu se divíte

Ještě ke všemu mají imunitu.

M. Pivoda 30.5.2018 16:42

Pro Petra Vaňuru

Možná máte v něčem pravdu. Jugoslávský problém neznám natolik dobře, abych ho zde mohl hlouběji analyzovat do úrovně společné měny.

Federace Spojených států amerických se ale nerozpadla kvůli dolaru.

Kultura té které země bude asi kriticky důležitá.

M. Pivoda 30.5.2018 16:37

Re: Pro Z. Lapila

Vážený pane Lapile: Já jsem samozřejmě provokoval ohledně zbavování diplomů u českých ekonomů. Nejde o to, zda to jde či nejde, ale o to, zda někdo chce či nechce. Viz výše můj nový diskusní přispěvek.

Pokud jde o přijetí či nepřiejtí emigrantů, mám docela pevný názor, který jsem již prezentoval. Strávil jsem totiž v zahraničí celekm asi dva roky svého života.

J. Kouřil 30.5.2018 16:36

Čemu se divíte

Úředníci EU se maji jako prasata v žitě a přitom nemají žádnou odpovědnost. Přece si nevypustí rybník! Je zcela jasné, že budou do poslední chvíle tancovat a dělat, že se nic neděje. EU je zpúsobem a výší odměňování zaměstnaců a poslanců nejzkorumpovanější organizace na světě.

M. Dědek 30.5.2018 16:35

Jaký bude svět?

Otázka jaká bude EU je zajímavá, ale mnohem důležitější je otázka jak se bude vyvíjet celý svět. Všechno, co zveřejňují média především o mezinárodní politice, zejména humbuk kolem probíhajících voleb, vedených válek a pod., má v podstatě jenom jeden účel, a to odvádět pozornost od existence skutečných vládců planety, tj. od globální finanční elity, tj. tak zvaných "lidí velkých peněz", mezi které patří i současný prezident USA – miliardář Trump. Současný stav světa je bohužel takový, že veškeré základní dění ve světě je plánované a řízené. K tomu je nezbytné dodat, že to plánují a řídí uvedení lidé velkých peněz, kteří vládnou světu tak, aby se upevňovala jejich moc a zvyšovaly jejich zisky, přičemž je těmto mocipánům úplně jedno kolik lidí přitom zemře ve válkách a kolik se přitom zničí materiálních hodnot. Lidé velkých peněz ovlivňují svět tak, aby se zachovaly poměry v nichž bude přetrvávat jejich privilegované postavení, které těmto lidem umožňuje v neomezené míře využívat všechno co svět poskytuje.. Tito lidé především dbají na to, aby se globálně zachovával stávající nespravedlivý finanční systém. Viz článek „GLOBÁLNÍ FINANČNÍ SYSTÉM“ - http://miloslav7.blogspot.cz/2016/08/globalni-financni-system.html a článek "BUDOUCNOST GLOBÁLNÍHO FINANČNÍHO SYSTÉMU" - http://miloslav7.blogspot.cz/2018/01/budoucnost-globalniho-financniho-systemu.html Stávající mocensko-politické uspořádání lidstva neumožňuje účinně řešit globální problémy, např. problém globálního oteplování. Je čas urychlit vývoj mocensko-politického uspořádání světa, Více viz článek: OTEVŘENÝ DOPIS POLITICKÝM STRANÁM VE VŠECH STÁTECH SVĚTA - http://miloslav7.blogspot.cz/2018/04/otevreny-dopis-politickym-stranam-ve.html

M. Pivoda 30.5.2018 16:31

Nejde o to zda to jde nebo nejde, ale zda chce či nechce

V rozhovoru s někdejším francouzským prezidentem Jacques Chirac navrhl český prezident (po kterém se dnes jmenuje pražské mezinárodní letiště), aby se Evropská unie změnila na federaci. Jacques Chirac reagoval diplomaticky, řekl, že to je zajímavý názor.

Pak se ale zeptal Václav Klaus, zda je možné z EU také vystoupit, a to vzbudilo nevoli. Dnes nejde o technickou nemožnost přijetí Eura (vše se dá nějak ošetřit, vždy existuje nějaké technické řešení), dnes jde o to, zda to někdo chce, nebo nechce.

Každá inovace tohoto rozsahu je riskantní, neměla by se proto uspěchat ale ani oddalovat do nekonečna. Zneužití dominantního postavení Německa (na které zde níže upozorňuje Janyška) je také možné. Nedá se vyloučit. Jako reprezentant někdejší dominantní české politiké strany ODS si Janyška musí vzpomenout na zneužití postavení jeho ODS v době české privatizace. Fuj! Takže Janyška zde spíše provádí "podle sebe soudím tebe".

Rozhodnutí za české občany neprovede žádný spontánní kosmický řád Karla Janyšky, ale jenom oni sami po zralé úvaze. Po zralé úvaze zda jsou manipulováni tím, či oním směrem.

S. Netzer 30.5.2018 16:18

Netrhnu,

nejsem "hypokratická feministka", abych mlčela. :-))))

https://mediabiasfactcheck.com/voice-of-europe/

J. Kanioková 30.5.2018 16:10

Trhněte si ....

S. Netzer 30.5.2018 16:00

Re: Podle informací německého deníku

Tagespiegel píše o požadavcích ("Forderungen"), a ta vaše internetová stoka Voice of Europe z nich udělá rovnou ultimátum. :-))))

J. Kanioková 30.5.2018 15:59

Ano, souhlas..