3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sam 3.9.2009 10:54

Re: Nic než národ, pane Semíne?

Moc nechápu jak někdo může být "hrdý" na historii, kterou před svým narozením nijak nemohl ovlivnit, ale buďte si hrdý na co je libo;-)  Já historii jakéhokoli státu pouze vnímám a snažím se v ní najít nějaké poučení pro budoucnost. Sokol vystěhovalci zakládali z potřeby si trochu zasportovat a z pozůstatku národního blouznění 19. století. Čas ukázal, že dobře sportovat se dá i bez fangliček.  Takže správně píšete "zakládali". Kolik lidí "zakládá "dnes?

Referendum v Irsku není dobrým příkladem. Irové odmítli LS a ta nebyla přijata. Porušení stávající Smlouvy o ES by však nebylo ani kdyby byla přijata navzdory Irsku. Bylo by správné, ale politicky nevhodné. Horším příkladem je porušení "paktu stability" o  deficitu státního rozpočtu ze strany Německa a Francie. Ukazuje se, že komunitární orgány jsou prostě stále velmi slabé na to, aby si vynutily striktní dodržování společných pravidel i silnými čl. státy.

Slabost EU v otázce ekonomických imigrantů pramení z nejednotnosti postoje v této otázce mezi čl. státy. Jsem také pro podstatně tvrdší pravidla vč. vyhošťování. Ovšem opět na komunitární úrovni.

Phoenix 3.9.2009 11:29

Re: Nic než národ, pane Semíne?

Proc bych nemohl byt hrdy na neco, co jsem pred svym narozenim nijak nemohl ovlivnit? Zejmena v dobe, kdy je strasne in se stydet za to, ze je clovek bily heterosexualni kolonista. Jsem kuprikladu take hrdy na to, ze jsem matematik a to, ze jsem nijak neprispel k objeveni treba Velke Fermatovy vety, tuto hrdost nijak nesnizuje. Protoze svou troskou do mlyna mohu prispet k dalsimu rozvoji matematiky. A degradovat Sokol na pouhe "zasportovani si" muze pouze clovek neznaly veci. To je podobna blbost, jako byste rekl, ze chozeni do Skautu nahradite jakymkoli posezenim u taboraku a prespanim ve stanu.

Referendum v Irsku je vynikajicim prikladem. Byla jasne receno, ze LS je neplatna, jestlize ji alespon jedna zeme odmitne. Irove ji odmitli v referendu a proto je treba referendum opakovat tak dlouho, az ji Irove konecne schvali. Jak chcete vybudovat silnou Evropu, kdyz dane uskupeni neni schopno dodrzovat ani vlastni pravidla?

Slabost EU v otazce ekonomickych imigrantu neprameni z nejednotnosti. Az bude EU predepisovat pod hrozbou sankci jednotne povinne kvoty, tak si popovidame. Slabost EU v otazce imigrantu spociva v tom, ze EU ovladaji marxiste, prosazujici silenstvi jmenem multikulturalismus.

Sam 3.9.2009 14:50

Re: Nic než národ, pane Semíne?

Phoenixi, můžete být hrdý, že jste matematik. Klobouk dolů. Většina z nás (vč. mne) s matikou dost zápasila;-) Být hrdý na národní historii je však zcela jiná káva.  Jste hrdý na České království za Karla IV, na legionáře v Rusku, na 1. republiku nebo na naše piloty v RAF?  Nenapadne váš matematický mozek, že to jsou jen střípky relativně pozitivních momentů světové historie? Že historie má i jiné nenárodní pozitivní momenty? Co třeba Římská civilizace, vznik USA,  porážka moderních totalitních despocií ohrožujících celý svět nebo dobývání vesmíru... Ale znovu. Buďte si hrdý na co chcete.

O Sokole mluvím jako sportovec a člověk znalý současné podoby této organizace. Věřte nebo ne jde o všestraně mrtvou záležitost. Skaut je opět špatný příklad. Jde primárně o internacionální mládežnickou organizaci s křesťanskými prvky.

S LS máte pravdu. Irové ji odmítli a její původní podoba padla.  Následně si prosadili změnu textu. (Např. návrat k principu 1 země 1 Komisař) Dnes se tedy jedná teoreticky o jiné smlouvě. Právně žádná pravidla nebyla porušena. Teoreticky lze tento model aplikovat donekonečna a nikdy nedojde k porušení. Jako matematik souhlasíte?

V otázce levicového multikulti šílenství za každou cenu jsme zajedno. Ne všechny čl. státy však mají stejný postoj k tomuto blouznění.  Je velký rozdíl mezi  severskými státy nebo např. itálií.  Proto píši o nejednotnosti. A máte pravdu. Situace s imigranty může vygradovat až ke kvótám pro každý čl. stát.

Jenda 3.9.2009 11:49

Re: Nic než národ, pane Semíne?

Ale houbeles. Slabost EU v otazce imigrantu prameni z toho, ze se centrum se.e do veci, ktere kdyby zustaly na urovni ovlivnitelne obcany, tak uz byla imigrace davno prakticky zastavena.

A jestli jste si drahy komunitarni nevsiml, tak Irove odmitli LS a po patricne masazi si rozhodovani zopakuji a to tolikrat kolikrat to bude nutne nez z nich vypadne pozadovany souhlas. I kdyby meli hlasovat kazdy mesic treba deset let. Casem se unavit musi a pak muzeme pokracovat v budovani Eurosajuzu.

Sem Tam 3.9.2009 9:27

Žvaníte multikulturalistické kraviny chráněn zbytky národního státu.

Etnická příslušnost je Vám ukradená jen proto, že Vás i Vaše kamarády chrání relativní bezpečí národního státu. Až převáží určitá etnika či rasy budete první, kdo bude fňukat, jak se to mohlo stát, že stojíte ve frontě na podřezání.

Sem Tam 3.9.2009 8:56

Jsme prostě v bruseli, ale

jestli mají Irové v sobě kus hrdosti, zvolí opět NE. Dokud v EU nebudou běžně používaná referenda, bude si novodobá "šlechta" dělat s lidmi, co chce.

Phoenix 3.9.2009 8:55

Budoucnost plizive totalitni EU

Marxisticke spicky EU pilne pracuji na sebevrazde zapadni civilizace http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/vic-uprchliku-do-eu-brusel-chce-jednotnou-politiku_136864.html

Pod clankem byla zrusena diskuze, EU bud chvalime nebo drzime zobak. Pokud se obyvatele v referendu rozhodnou jinak, nez se nam libi, tak holt opakujeme referendum tak dlouho, az se rozhodnou spravne. http://www.eurabia.cz/Articles/3324-brusel-predstavuje-novou-smernici-o-imigracnich-kvotach.aspx

Takze mi neco povidejte o uzasne multikulturni EU bez valek. Na prahu obcanske valky se nachazi Francie, dalsi na rade je Svedsko, ve Velkem Britanistanu jiz byla zavedena saria.

Multikulturnim marxismem vstric svetlym zitrkum (tj. zniceni nenavidene zapadni civilizace a konecne nastoleni beztridni spolecnosti, ve ktere si budou vsichni rovni jen nekteri si budou jako vzdy rovnejsi). Valka je Mir, Svoboda je Otroctvi, Nevedomost je Sila.

BTW Kde se bere spojitost multikulturalismu a marxismu si prectete treba na http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/multikulturalismus-a-marxismus_4854.html

Fleischer 3.9.2009 7:11

Druhá Evropa

Ta "druhá Evropa" pana Semína byla ovšem po celou dobu evropské historie doprovázena válkami. Naopak "první Evropa" již války mezi evropskými národy nezná a nechce je ani do budoucnosti. Ta "první Evropa" také znamená zvýšení vlivu (politického i hospodářského) Evropy na úroveň např. USA, Číny a dalších velkých států. To je cíl, kterého nemohou nikdy dosáhnout ani největší z evropských národních států. O vyšší kvalitě hospodářské spolupráce v rámci EU, o volném cestování atd. se není třeba vůbec zmiňovat.

honzak 3.9.2009 7:27

Re: Druhá Evropa

"vyšší kvalitě hospodářské spolupráce v rámci EU"  - pán disponuje buď reziduálním alkoholem, nebo alternativní inteligencí. Ani varianta, žer platí obé současně není nepravděpodobná.

yx 3.9.2009 7:30

Re: Druhá Evropa

Naopak "první Evropa" již války mezi evropskými národy nezná a nechce je ani do budoucnosti.  - blbost, svým jednáním si o to "spojená" Evropa koleduje

Ta "první Evropa" také znamená zvýšení vlivu (politického i hospodářského) Evropy na úroveň např. USA, Číny a dalších velkých států - to je dobrý "vtip", zrovna tak jako ten o "vyšší kvalitě hospodářské spolupráce v rámci EU. Vy jste fakt hlupáček:-/8-o

NevericiTomas 3.9.2009 8:30

Re: Druhá Evropa

Hele Fleischer, tech 50 letbez valky zase neni tak bezprecedentnich. ¨Posledni velky valecny konflikt 19. stol. v Evrope byla Prusko Fr. valka a pak 40. let klidu. Co zpusobilo ze ten klid zkoncil si zjistete. Byla to hlavne snaha prekopat fungujici stav a nastolit novy poradek....

Niky 3.9.2009 9:19

Re: Druhá Evropa

Fleischere,nejste vy přibuzný Hitlerova soudce Fleischera?

R.J. 3.9.2009 3:41

To myslíte pane Semíne vážně ?

Srovnávat Brežněvovu doktrínu s EU, na to je potřeba krom jiných "vlastností", dost odvahy, já bych se tedy takto  zaslouženému posměchu nevystavil. Máte divná měřítka, trochu indiskrece , čím to porovnání měříte ? Jinak jste dostal přímo obdivuhodný výsledek. A co jinak? Doma všichni zdrávi ?

68 3.9.2009 4:40

Re: To myslíte pane Semíne vážně ?

Jak jinak, než vážně, by to myslet mohl? Vážně nevím. To snad nejde, myslet to v legraci. Jaké mohou být vážné výhrady řekněme proti autorovu prvnímu odstavci - aby to nebylo dlouhé. A jestli jde o doktrinu Brežněvovu, nebo bruselskou, velkého rozdílu snad nevidět? Přece nejde o nějakou doktrinu "plné, neomezrné suverenity" ani v jednom případě?

Hadí oči 3.9.2009 5:05

Re: Brežněvova doktrína „omezené suverenity“

nemusí spočívat pouze v tom, že někam přijedou tanky. Tento systém prosazování doktríny je již v Evropě překonán. Dnes na prosazování doktríny máme mnohem sofistikovanější metody. Třeba opakování referenda až do úplného zblbnutí a volič potom se záměrem "ne" vhodí "ano".

Na druhou stranu, pojato pincipiálně, je tato doktrína stále živá třeba v Afghánistánu nebo v Iráku, kam jsme ji vyvezli pod názvem "Trvalá svoboda" nebo najaká jiná podobná verbální pitomost.

68 3.9.2009 6:01

Re: Brežněvova doktrína „omezené suverenity“

No, v obou těch případech se nejednalo o snahu omezovat suverenitu. To důvod nebyl. A podobně, pokud někdy nastane taková potřeba, pak také příčinou nebude snaha omezit suverenitu Iránu, nebo Korei. Budou mít později znovu šanci být naprosto suverenní, jako praví suverénové. (Ve válce je suverenita vždy jaksi dotčena. Pochopitelně neúmyslně.)

sep 3.9.2009 14:31

Re: Brežněvova doktrína „omezené suverenity“

   jsou li státy v něčí sféře vlivu, jsou suverénní nebo už je suverenita zredukována? Jsou li v onom státě okupační jednotky, pak samozřejmě kvůli udržení sféry vlivu nebo exploataci zdrojů. Připadáte mi jako trochu pomýlený teoretik třetí světové války

honzak 3.9.2009 7:28

Re: To myslíte pane Semíne vážně ?

Má samozřejmě pravdu! Eurosoudruzi si uzurpují stále více moci na úkor členských států. Tedy zejména některých. Protože podle EUrořečí jsou si všechny státy rovny, ale podle europraxe jsou si některé významně rovnější!

yx 3.9.2009 7:31

Re: To myslíte pane Semíne vážně ?

a co vy? Jinak zdráv:-/?

Hadí oči 3.9.2009 3:17

Jak tak koukám na dva předchozí diskuzní příspěvky,

tak mít svůj (rozuměj - neevropskounijní) názor, stává se tím každý nacionalistickým populistou, flanďákem, klausobludistou, nedovzdělaným fanatikem, poddaným církve a vůbec celkově středověkým individuem.

Ovšem faktem je, že díky všeobjímajícímu evropsko-unijnímu multikulti, je v těchto dnech Francie na prahu občanské války. Války se sílou, která je skutečně schopna sjednotit skoro třetinu světa - války s islámem.

honzak 3.9.2009 7:29

Re: Jak tak koukám na dva předchozí diskuzní příspěvky,

Ale fuj!!!! To se nesmí říkat ani psát! Je to nejen ošklivé, ale navíc je to i pravda!

yx 3.9.2009 7:34

Re: Jak tak koukám na dva předchozí diskuzní příspěvky,

ano, také mám ten pocit, a co nacionalistickým populistou, za chvíli možná už přímo nacistou. Eurohujeři začínají používat "těžší kalibr":-/;-€

erik 3.9.2009 0:38

pane Semine,

pokud nas chcete nahanet zpatky do stredoveku a nadvlady cirkve, tak vezte, ze tehdy byl clovek taky spis "evropanem" nez nejakym Cechem. Motate to pekne dohromady. Ten institut, co jste vedl, a ktery udrzuje par nedovzdelanych fanatiku, je celkem k smichu.

Starosta 3.9.2009 5:41

Re: pane Semine,

Zvláštní je, že se vůbec nesměješ, vořechu, jen tak nenávistně syčíš ;-D;-D;-D

yx 3.9.2009 7:35

Re: pane Semine,

no, nedovzdělaný jste spíše vy. A do středověku a možná až na stromy nás doženou ti magoři z vedení EU.

Sem Tam 3.9.2009 9:01

Přečtěte si třeba Dekret Kutnohorský.

Abyste pochopil jak důležité bylo ve středověku národní povědomí a netlachal hovadiny o "evropanech".

http://www.ceskaliteratura.cz/dok/dekret.htm

valec 3.9.2009 0:32

pevne doufam

ze zvitezi zdravy rozum nad klausovymi bludy, nacionalistickym populismem a flandaky.

Starosta 3.9.2009 5:45

Re: pevne doufam

Ano, a kromě žárovek a teploměrů nám zakážou i slipy, hrnky na kafe a brejle. At žije ten tvůj zdravej rozum. Jen houšt

´

yx 3.9.2009 7:36

Re: pevne doufam

zdravý rozum? ten vedení EU rozhodně nemá, ty eurohujere:-/

Sem Tam 3.9.2009 9:05

Fíha, EUrosvazák vyjavil svá přání.

To bude nějaký produkt cikánské euroškoly, tedy maturita za barvu pleti a diplom za schopnost číst a psát bez porozumění obsahu.