15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Corsini 14.6.2008 16:59

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Obávám se, že se problém smrskne na otázku, zda ta "reforma" bude nazývat válka občanská, válka o nezávislost nebo nějak jinak.

A.S. Pergill 14.6.2008 16:49

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Je mi líto, nemáte pravdu. Korektně udělaná instituce, ideologie atd. prostě musí počítat s tím, že se budou snažit do jejího čela dostat xindlové a napakovat se na tom. A musí mít zabudovány pojistky, aby se ti xindlové dali vykopat, případně aby se jim vůbec nedařilo tam nalézt.

EU žádné takové pojistky nemá, a proto je její vrcholový management přehlídkou amorálních xindlů (viz reakce Barosa na irské referendum). Komunistická ani nacistická ideologie takovou pojistku neměly, proto byli partajní bossové, komunističtí i nacističtí, přehlídkou amorálních xindlů. Podobnou pojistku nemá ani křesťanství, proto i jeho vrcholní představitelé jsou to samé ve fialovém.

USA nebo Švýcarsko takové pojistky v ústavě mají, proto zcela jistě mají své xindly, ale daří se jim je v rámci systému +- držet na uzdě.

Bude-li mít takovéto pojistky i EU, pak nebude, jak říkáte "politika Bruselu v rozporu se zájmy všech Evropanů", a pokud ano, tak "smečka magorů" půjde od válu.

Je ovšem otázkou, zda dá méně práce prosadit reformy v rámci EU (když EUředníci, tedy ta "smečka magorů" mají v rukou prakticky neomezené prostředky jakýmkoli racionálním reformám zabránit) nebo EU rozbít a začít znovu na zelené louce. Analogie ze stavebnictví: Planýrka a novostavba je zpravidla jednodušší a levnější.

Corsini 14.6.2008 16:27

Re: Re: Re: Re: My už jsme jeden Mnichov zažili, ted možná čeká na Iry

A kde se v EU ty peníze asi tak vzaly? To jste opravdu takový blbec, který si myslí, že co platí EU je zadarmo?

vlasta 14.6.2008 16:26

Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

R^

Corsini 14.6.2008 16:25

Re: Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Tito magoři jsou v Bruseli jenom pro parádu, o ničem nerozhodují.

PetrH 14.6.2008 16:22

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Nojo, ty své magory tam exportovali všichni v bláhové naději, že z Brusele tolik škodit nebudou, jako kdyby zůstali doma. Jenže spolčení hlupců má bohužel dost velkou váhu... a hlavně jsou teflonoví, splachovací a zkouší to pořád znovu a znovu v očekávání, že se normální lidé unaví a kývnou na všechno.

PetrH 14.6.2008 16:18

Re: Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

No, holt to budeme muset bez plynu vydržet. Ono to zase nebude tak žhavé. To dvojspřeží na ten první kvalt nemá moc šanci, už teď mají sociální i etnické problémy a jinak, než ve větším společenství, si s nimi neporadí. A ostatním státům se nebude moc chtít dělat jen lokaje.

Corsini 14.6.2008 16:13

Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

Ne koho pozvou - komu případně prodají elektřinu (Francie) nebo plyn (Německo).

PetrH 14.6.2008 16:09

Re: Dvojrychlostni Evropa !

Takže opět suverenita zapláče... EU je opravdu jen Francie a Německo, případně koho si sami pozvou?

Corsini 14.6.2008 16:08

Re: Dvojrychlostni Evropa !

Pomalejší skupiny? Pomalejší v čem? V budování socialismu?

Angelo 14.6.2008 16:05

Re: Re: Re: Irové řekli NE

Diktatura většiny není demokracie, ta musí na práva manšin brát zřetel.

Pokud jde o státy, ty spravují v rámci státu věci podle svého, a jen to na čem se všichni shodnou, že by se mělo dělat jednotně a navíc jak, to se bude dělat jednotně. Nesmí se všechno řídit z politbyra.

Josef 14.6.2008 15:59

Dvojrychlostni Evropa !

Pane Petrik, o EU jste si toho nastudoval dosti, presto vam ale unikla dalsi moznost ,ktera se jiz dlouho posuzuje!   Namisto nekonecnych referendu, neztracet cas a jednoduse zaradit ty, kdoz nesouhlasi, do pomalejsi skupiny !!

karel.smíchov 14.6.2008 15:57

Re: Re: Ano, za Prahu se tentokrát bojovalo v Dublinu

Prokop Buben:  Souhlas !! Díky  EU  je v evropě  MÍR  již  63 roků  !!>->-

karel.smíchov 14.6.2008 15:39

Re: Re: Re: My už jsme jeden Mnichov zažili, ted možná čeká na Iry

My co jsme postavili nebo opravili  za peníze z EU  ,to bereme jako samozřejmost  !!

 Není stavba ani jiné  věci kde  se  musí přiznat : Za pomoci   75%  z E.U .!!>-

karel.smíchov 14.6.2008 15:28

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

I my tam máme své magory 8-o8-o

Pepa 14.6.2008 14:42

Re: 53.4 : 46.6 WE WON

Vy tu chcete někoho vylučovat, nebo mu pozastavit členství, to už tady bylo za Komančů. Hrůza a běs.

Pepa 14.6.2008 14:37

Re: Pane Petříku, proč je smlouva pro nás nevýhodná

Západ Evropy ma nemlich stejné potentáty, jako je náš Paroubek, nebo Topolánek. Rozdíl je pouze v tom, že ti jejich se více bojí hlasu lidu svých národů. A možná to jsou ještě nebepezpečnější, když připustili takové zaneřádění svých národů muslimy a jinými přivandrovalci.

A. 14.6.2008 14:28

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

R^ a pravdivé

H.K. 14.6.2008 14:24

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

R^R^

Pepa 14.6.2008 14:20

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

fajne R^

Lojza z Paseky 14.6.2008 14:04

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

 Počátkem šedesátých let jsme měli učitele, který nám místo toho abychom dělali referáty z Pavlíka Morozova, půjčoval svou vlastní knihu Poctivý Abe, který nám říkal: "Děti, věřím, že vy se dožijete spojených států evropských". On sám přežil tři roky koncentráku nacistického, nikoliv pozdější uvěznění v kriminále bolševickém a následující represe.

Často si na něho v posledních létech vzpomenu. Kdyby tušil, jaká sebranka se chopí evropského sjednocení a jaký skvělý kšeft to pro ni bude, možná by nám radši povídal o tom slavném ruském udavači - adolescentovi.

Bohužel, dnes už má ta rudá parta z Brusele tolik peněz a takové množství placených mohsledů, že s tím nikdo nic nenadělá. Jenom mi nejde do hlavy, co budou dělat, až budou všichni buďto vojáci, policajti, nezaměstnaní, důchodci, úředníci, vysocí komisaři, nejvyšší komisaři, presidenti , fotbalisti, hokejisti, železní a  bobošíkové.

Lojza z Paseky 14.6.2008 13:49

Re: Re: Re: V cele USA

Či maoisté, např. Barosso...

Pametnik starejch dob 14.6.2008 13:43

Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

včetně jejího výběru. Politika Bruselu je v rozporu se zájmy všech Evropanů. Smečka magorů si nás vybrala pro své pomatené experimenty.

Pametnik starejch dob 14.6.2008 13:38

Máte neuvěřitelné iluze - ti bruselští potentáti nejsou lepší, než ti naši

a NAVÍC nad nimi není ani ta kontrola, že by po porážce ve volbách museli jít od válu. "Podporu OZE" ani  "antidiskriminační zákon" si u nás nevymysleli. dokonce ani "politickou korektnost ne."

.

Pametnik starejch dob 14.6.2008 13:34

Re: Re: V cele USA

Joschka Fischer, Daniel Cohn-Bendit např.

divana 14.6.2008 13:17

Re: Re: Re: Re: My už jsme jeden Mnichov zažili, ted možná čeká na Iry

trochu kopčíte chiraca

Pete Brich 14.6.2008 13:16

Blahopřeji Irům! Příklad k pohledání! NEVYMĚNILI SVOBODU A NEZÁVISLOST ZA NAMAZANÝ KRAJÍC V KLECI OBLEPENÉ POZLÁTKEM!

K pobavení je sledovat pitvořící se figurky u koryta nebo po korytě toužící, Barosem počínaje a Zaorálkem konče!!;-D;-D;-D

Konečně by se mělo začít znovu, od začátku a poctivě. A nepátrat po krasořečích, které by nestydatě nahého krále (superstát Evropa) zakryli hermelínem slov v podobě Evropské ústavy nebo Lisabonské smlouvy!!

PB

Kulak 14.6.2008 13:00

Re: Pane Petříku, proč je smlouva pro nás nevýhodná

Váš dotaz je legitimní. Dejte si tedy práci, když si ji nedají naši politici, kteří nám mají vysvětlit, že ratifikací LS vlastně zanikne Česká republika a poctivě hledejte informace. Nedají Vám je, protože byste mohl pochopit, co za spolek EU je.

Znění LS v angličtině (!) najdete zde: www.ireland.com. Podívejte se na argumenty také sem:

www.lisabonskasmlouva.cz.

A žádejte právo hlasovat v referendu o zániku české státnosti. Možná tomu nevěříte, ale bude tomu tak. Navíc to, že ratifikace je podmíněna jednoznačným přijetím všech států bez výjimky a Irové ratifikace zastavili a že v ten samý den Barosso vyhrožuje Irům, aby vysvětlili, jak je možné, že projevili svojí vůli jinak, než si on představuje - tedy nerespektování práva, by Vás mělo varovat. Tedy chcete-li se nad tím skutečně zamyslet a máte zájem znát pravdu o EU.

mb 14.6.2008 12:45

Repeat

No bude se to s kosmetickými úpravami zkoušet (EU) tak dlouho dokud to neprojde. a to by v tom byl čert. Proč pořád máme EU za posvátnou krávu - nechápu a ani snad nechci. Naprosto nechápu jak někdo intelektuálně vzdělaný (a pravděpodobně bez možnosti přípmo profitovat) může ještě dnes obhajovat naprosto likvidační evropské direktivy. Ale malovat si něco narůžovo je asi neverendingstory. 

NobodyWasHere 14.6.2008 12:24

Re: Poslyšte

jo to je on, nemá smysl s ním diskutovat, je to typický "ublížený emigrant", tedy ten, co se sem po 89 přijel podívat a zkusit se procpat na teplé místečko poraděnka pro privatizaci čehokoli a na rozdíl od jiných zkrachovanců se mu to nepovedlo. Já bych taky raději žil v Evropě bez Barrosa, Zimy a podobných  lemplů, leč na rozdíl od nich vím, že to není možné, protože procento lumpů a idiotů je populaci v podstatě konstantní.