29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vlasta 14.6.2008 16:26

Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

R^

Šumavák 14.6.2008 19:51

To se němcům a francouzům nebude líbit,

že by byli v té pomalejší....

PetrH 14.6.2008 16:09

Re: Dvojrychlostni Evropa !

Takže opět suverenita zapláče... EU je opravdu jen Francie a Německo, případně koho si sami pozvou?

Corsini 14.6.2008 16:13

Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

Ne koho pozvou - komu případně prodají elektřinu (Francie) nebo plyn (Německo).

PetrH 14.6.2008 16:18

Re: Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

No, holt to budeme muset bez plynu vydržet. Ono to zase nebude tak žhavé. To dvojspřeží na ten první kvalt nemá moc šanci, už teď mají sociální i etnické problémy a jinak, než ve větším společenství, si s nimi neporadí. A ostatním státům se nebude moc chtít dělat jen lokaje.

Ivan Nový 14.6.2008 17:26

Corsini,

stačí nám postavit tři Temelíny a energeticky budeme Německo vydírat my. Tři Temelíny je méně, než kolik odvedeme do rozpočtu EU za 10 let. Navíc nemusíme je stavět sami, stačí když povolíme ty elektrárny vystavět na našem území cizím energetickým firmám, nejlépe americkým, výměnou za garantované dodávky elektrické energie. 5 Temelínu už řeší naše energetické potřeby na dlouho dopředu, 3 si můžeme postavit sami a 2 ať si zde postaví americké firmy, pro zásobování Rakouska a Německa.

Corsini 14.6.2008 17:48

Re: Corsini,

Pokud dveřmi a oknem vyhozenou EÚstavu protlačí komínem, tak nepostavíme nic. Energetika patří mezi to, o čem by chtěli v Bruseli rozhodovat novým akceschopnějším způsobem, tj. bez nás.

Šumavák 14.6.2008 19:56

ale zase bychom měli z Brusele

přidělené imigranty v množství větším než malém.... té pracovní síly....

Corsini 14.6.2008 22:47

Re: ale zase bychom měli z Brusele

Člověče, vždyť Vy jste rasista, Vy byste snad chtěl, aby přidělenci pracovali 8-o A kdy by zpívali a tancovali a modlili se?

Pametnik starejch dob 14.6.2008 20:06

Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

S tou Francií pozor, ta zamítla euroústavu!

RomanL 16.6.2008 13:54

Re: Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

... no to jo, ale protože byla málo "sociální"! Na to nezapomínejte!

fedo 14.6.2008 18:21

Re: Dvojrychlostni Evropa !

Takže opět budou členové druhého, nebo až třetího řádu?

Corsini 14.6.2008 18:26

Re: Re: Dvojrychlostni Evropa !

Opět? To jako že teď nejsou?

Pametnik starejch dob 14.6.2008 13:43

Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

včetně jejího výběru. Politika Bruselu je v rozporu se zájmy všech Evropanů. Smečka magorů si nás vybrala pro své pomatené experimenty.

Lojza z Paseky 14.6.2008 14:04

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

 Počátkem šedesátých let jsme měli učitele, který nám místo toho abychom dělali referáty z Pavlíka Morozova, půjčoval svou vlastní knihu Poctivý Abe, který nám říkal: "Děti, věřím, že vy se dožijete spojených států evropských". On sám přežil tři roky koncentráku nacistického, nikoliv pozdější uvěznění v kriminále bolševickém a následující represe.

Často si na něho v posledních létech vzpomenu. Kdyby tušil, jaká sebranka se chopí evropského sjednocení a jaký skvělý kšeft to pro ni bude, možná by nám radši povídal o tom slavném ruském udavači - adolescentovi.

Bohužel, dnes už má ta rudá parta z Brusele tolik peněz a takové množství placených mohsledů, že s tím nikdo nic nenadělá. Jenom mi nejde do hlavy, co budou dělat, až budou všichni buďto vojáci, policajti, nezaměstnaní, důchodci, úředníci, vysocí komisaři, nejvyšší komisaři, presidenti , fotbalisti, hokejisti, železní a  bobošíkové.

Pepa 14.6.2008 14:20

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

fajne R^

H.K. 14.6.2008 14:24

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

R^R^

A. 14.6.2008 14:28

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

R^ a pravdivé

karel.smíchov 14.6.2008 15:28

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

I my tam máme své magory 8-o8-o

PetrH 14.6.2008 16:22

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Nojo, ty své magory tam exportovali všichni v bláhové naději, že z Brusele tolik škodit nebudou, jako kdyby zůstali doma. Jenže spolčení hlupců má bohužel dost velkou váhu... a hlavně jsou teflonoví, splachovací a zkouší to pořád znovu a znovu v očekávání, že se normální lidé unaví a kývnou na všechno.

Corsini 14.6.2008 16:25

Re: Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Tito magoři jsou v Bruseli jenom pro parádu, o ničem nerozhodují.

A.S. Pergill 14.6.2008 16:49

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Je mi líto, nemáte pravdu. Korektně udělaná instituce, ideologie atd. prostě musí počítat s tím, že se budou snažit do jejího čela dostat xindlové a napakovat se na tom. A musí mít zabudovány pojistky, aby se ti xindlové dali vykopat, případně aby se jim vůbec nedařilo tam nalézt.

EU žádné takové pojistky nemá, a proto je její vrcholový management přehlídkou amorálních xindlů (viz reakce Barosa na irské referendum). Komunistická ani nacistická ideologie takovou pojistku neměly, proto byli partajní bossové, komunističtí i nacističtí, přehlídkou amorálních xindlů. Podobnou pojistku nemá ani křesťanství, proto i jeho vrcholní představitelé jsou to samé ve fialovém.

USA nebo Švýcarsko takové pojistky v ústavě mají, proto zcela jistě mají své xindly, ale daří se jim je v rámci systému +- držet na uzdě.

Bude-li mít takovéto pojistky i EU, pak nebude, jak říkáte "politika Bruselu v rozporu se zájmy všech Evropanů", a pokud ano, tak "smečka magorů" půjde od válu.

Je ovšem otázkou, zda dá méně práce prosadit reformy v rámci EU (když EUředníci, tedy ta "smečka magorů" mají v rukou prakticky neomezené prostředky jakýmkoli racionálním reformám zabránit) nebo EU rozbít a začít znovu na zelené louce. Analogie ze stavebnictví: Planýrka a novostavba je zpravidla jednodušší a levnější.

Corsini 14.6.2008 16:59

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

Obávám se, že se problém smrskne na otázku, zda ta "reforma" bude nazývat válka občanská, válka o nezávislost nebo nějak jinak.

Šumavák 14.6.2008 20:01

zatím to vypadá na Válku západu proti východu.

Východ by se sjednocoval až by brečel, ale ty kanální státy na západě ty narušují !!

;-D;-D;-D;-D;-D

Pametnik starejch dob 14.6.2008 20:19

Dalo by se říci, že máte pravdu, ALE ale neustále se stává,

že "kdosi" zavádí věci, které NIKDO NECHCE. Naskýtá se otázka, jakými MECHANISMY se toto děje.

Klasickým príkladem je trest smrti pro vícenásobné vrahy. Domnívám se, že pro jeho obnovení by se vyslovila v referendu většina voličů snad v kterémkoliv státu EU.

A o tu "multikultůru" také většina lidí nestojí.

josef krouman 14.6.2008 18:34

Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

totéž se říkalo o socialismu, že není špatný, jenom se do vedení dostali nesprávní lidé.

Opak je pravdou - v těchto systémech se tam zákonitě vždy dostanou ti nejhorší.

Pametnik starejch dob 14.6.2008 21:09

EU a socialismus je něco jiného

Evropa může být sjednocena pod úplně jiným praporem, než je současná politika EU. Evropa je území, možná budoucí stát, socialismus je SYSTÉM. Současný systém EU je evidentně špatný, ale sjednocení evropských národů bych nezatracoval.

Dnešní Evropa existuje jen proto, že ji vojensky brání AMERIČANÉ (jak řekl svého času Konrár Adenauer v naivní představě, že se Evropa postaví rychle na vlastní nohy) a ještě si toho, hodně mírně řečeno, neváží. Aby bylo jasno, existuje li bohatá a vojensky téměř bezbranná kořist, agresor se vždycky najde.

Možná je ale opravdu lepší Pergillův systém "zbořit a postavit znovu od základu."

Koloděj 15.6.2008 8:08

Re: Re: Problém není EU, problém je konkrétní ¨garnitura, která jí vládne,

R^R^Pro josefa  K. Moje slova, zákonitosti vždy platí. Lidé jsou vždy zmanipulováni ideemi. Moc mocných je obrovské opium. Vždyť Němci už si to pohlídají, Francie řekla v prvním hlasováni NE, ale lisabonská smlouva je o něčem jiném, pro Francii+. Eu s lisabonskou smlouvou z nás udělají ještě větší pitomce , loutky, za provázky budou tahat v Bruselu, hádejte v čí prospěch. Bližší košile než kabát. Dvourychlostní Evropa, nebo občané EU první a druhé kategorie?. Tak jak je to vlastně? Uzná vláda a premier irského referenda, nebo podléhne nátlaku? Už zase Evropa kličkuje 

Pete Brich 14.6.2008 13:16

Blahopřeji Irům! Příklad k pohledání! NEVYMĚNILI SVOBODU A NEZÁVISLOST ZA NAMAZANÝ KRAJÍC V KLECI OBLEPENÉ POZLÁTKEM!

K pobavení je sledovat pitvořící se figurky u koryta nebo po korytě toužící, Barosem počínaje a Zaorálkem konče!!;-D;-D;-D

Konečně by se mělo začít znovu, od začátku a poctivě. A nepátrat po krasořečích, které by nestydatě nahého krále (superstát Evropa) zakryli hermelínem slov v podobě Evropské ústavy nebo Lisabonské smlouvy!!

PB

pavel p. 14.6.2008 18:07

Re: Blahopřeji Irům! Příklad k pohledání! NEVYMĚNILI SVOBODU A NEZÁVISLOST ZA NAMAZANÝ KRAJÍC V KLECI OBLEPENÉ POZLÁTKEM!

Ale eurodotace brali, berou a chtějí brát ! Peníze jou až na prvním místě.