27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

EVROPA: Hříšník Klaus

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 12.10.2010 15:53

Ještě jen vyjádřím potěšení, dámo a pánové,

jak je príma, když v jednom vláknu nikdo neštěká ani neplive. Balada.

P. Vandas 12.10.2010 15:52

Re: :)))

 No, pokud oceňujete moůj smysl pro humor, jsem upřímně potěšen. Abych odlehčil,zde pochmurnou diskuzi nad tolik potřebnými zákazy, sdělím Vám svůj nápad z této neděle. Přijeli mi ukázat tu překrásnou vnučku Sofii a sešlo se nás k obědu celý obývák. Vedou se řeči všelijaké s dětmi, plánovali mladí, že udělaj zabijačku a koho všechno musíme pozvat na u štaci. Přišla řeč i na pohřby. Abych dostál své pověsti vtipálka, projevil jsem jedno přání, které bych chtěl v den svého pohřbu od dětí splnit. Chtěl bych dát do rakve svůj vytížený mobil, nabitý na maximum, s hlasovou schránkou, ve které by se mým klientům a známým ozvalo lakonické sdělení. " Zavolejte prosím později, jsem momentálně mrtvý !"

S. Netzer 12.10.2010 15:51

Re: Ano, nápad s krabičkami

Opomenul jste Gitanes MAIS. To je tabák zabalený do kukuřičného papíru. Je to něco pro skutečně otrlé, oblíbená značka francouzských paysans.  U nás v Německu se nesmí prodávat.

http://allrecipes.fr/recette/121/saut--de-veau-aux-girolles.aspx

S. Netzer 12.10.2010 15:40

Video

VIDEO: Dvouletý kuřák má silnou závislost na tabáku http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/video-dvoulety-kurak-ma-silnou-zavislost-na-tabaku.html Dvouletého Ardiho Rizala z Indonésie znají milióny lidí po celém světě.

Dítě se stalo neslavně proslulou hvězdou poté, co svět obletěly záběry,

na nichž kouří jednu cigaretu za druhou. Podle rodičů malý kuřák takto

denně spotřeboval dvě krabičky. Teď ovšem ze čtyřiceti snížil dávku na

patnáct cigaret denně.

P. Vandas 12.10.2010 15:37

Re: Ano, nápad s krabičkami

 Ale já paní Netzer nebagatelizuji kouření. Já především bagatelizuji úpěnlivou snahu nepřejících nekuřáků na zbytky mých svobod mezi které patří i svoboda ničit si své zdraví podle mých představ. Vadí mi ta posedlost zákazy, čehokoli,komukoli. S tím Sauté de veaux aux girolles, bych uvítal recept, pokud je Vám dostupný. Bylo to opravdu skvělé a i jiní by to jistě rádi zkusili. Gitanes? Že bych je opomenul? Nevídáno.

J. Kanioková 12.10.2010 15:36

:)))

Pane Vandasi, Vy mě vždycky rozesmějete, nebo alespoň potěšíte. A taky bych radši rakovinu než třeba alzhaimera:))  Jo, a taky jsem začínala globuskama, kradla jsem je tátovi.  Ale zrovna jsem si na aktuálně přečetla, že to nebudou jen krabičky, ale celkový zákaz od příštího roku. Mi to nevadí, kouřím jen doma, ale ta unifikace, bohapustá nadřazenost eubyrokratů... jde to rychleji než jsme si mysleli..

L. Severa 12.10.2010 15:34

Re: "zesměšňuje ty kašpary z EU i z naší vlády"

Když budete jíst bůček bude to dráždit mé chuťové buňky, ale jinak mi to nevadí, pokud mi ovšem budete čudit pod nosem tak mně  to vadí.

F. Matousek 12.10.2010 15:32

Re: Ano, nápad s krabičkami

pí Kanioková pozor na pana Vandase!  Mohl by< vás vlákat do svého ateliéru a tam by jste musela kourit i kdyby jste nechtela !

J. David 12.10.2010 15:30

Re: Ano, nápad s krabičkami

Naši eurohujeři jsou přímo kreativní (přečtěte EU směrnice v originále, tam je v kontextu "can be" - může být), překlad našich eurohujerů uvádí "musí být". Samozřejmě i odkaz na cokoliv popřou, prý je starý. Co chcete po ouřadovi , magistrátní, mediální blb odborníkem na taxační veličiny lesa. Šišku nerozezná od trusu, ale bude investigativním poslancem či novinářem pro lesní problematiku. Máte-li les do padesáti hektarů, vyprdněte se na všechny ouřady (LHO), nic nehlaste, pouze berňáku udělejte blaho libida inkasa. I to se dá optimalizovat.

PS. Vždy bude somrák (obvykle státní klaka), který ve jménu "Bono Publico" se Vás bude snažit dostat "tlustými do tenkejch". Vydržte.

S. Netzer 12.10.2010 15:29

Re: Ano, nápad s krabičkami

No vidíte, pane Vandasi, a já se zase divím, jak může inteligentní člověk, jako Vy, bagatelizovat škodlivost kouření, protože máte pocit, že Vám osobně kouření neškodí. Mimochodem, to sauté de veau aux girolles si můžete udělat se žampióny místo lišek. Řekla bych dokonce, že žampióny harmonizují s telecím daleko lépe. A nevěřil byste, jak se zlepší chuťové vnímání, když člověk přestane kouřit! :-)))

Zkuste někdy, až budete ve Francii, Gitanes mais. Ty jsem ve Vašem výčtu postrádala. :-)))

J. Kejkrt 12.10.2010 15:27

Re: Kouření je zdraví prospěšné.

Nabízím další pohled:

Tělo má jít do hrobu zhuntovaný.

J. Kulheim 12.10.2010 15:14

Re: Kuřáci všech zemí spojte se

Chtěl jste snad něco říct pane V. Huebschmanne?

V.K. považuje lidi za samostatně myslící a schopné rozhodování o tom co mají a co nemají. Pokud Vy k rozhodování o tom, jestli máte nebo nemáte kouřit, tak to není problém můj ani V.K., ale Váš.

P. Vandas 12.10.2010 15:07

Re: Salámová metoda EU

 Zajímavé čtení ,pane Davide, já sice vím, že picea je borovice, avšak z těch , které jste nevyjmenoval znám jen picea nigra.Pěstovat to sice neumím, avšak s Vaším pohledem na svět a potažmo EU jsem vcelku srozuměn. Oestereich, je však náš osud i naše budoucnost, ať si to přiznáme nebo nikoli.

P. Vandas 12.10.2010 14:53

Re: Kouření je zdraví prospěšné.

 To hlavní, je někoho postihnout?

J. David 12.10.2010 14:49

Re: Salámová metoda EU

Ano, máte asi pravdu, což ale asi nemůžeme oba posoudit. Má babička (1895) mi jako vnoučeti vykládala (když jsem jako školák zlobil), že za Rakouska bych dostal rákoskou a "pedagogicky i mravně bych byl zpacifikován". Ony ty monarchistické tradice K.u.K., vyklučené První republikou, a následně do nynější doby, asi nejsou "to pravé, ořechové". Nakonec i to Rakousko má ty konglomerátní prvky bývalé monarchie. Mohu posoudit, měli jsme tam dva strýce, otec se tam vyučil. Nyní jsem ve věku seniora, synci se starají o hrob mých strýců v tom 23. Bezierku. A nyní, synek, absolvent restáuratorské české školy se jal renovovat zlacenkou nápisy na onom našem hrobě. Německy neumí, pouze angličtinou vládne. Měl tam nakonec nějaký konflikt s hřbitovní lobby (měl návrhy zakázek od místních pozůstalých), nakonec se to vysvětlilo, že na svém hrobě si může malovat, co chce. On ten neutrální Oesterreich také není oázou základů K.u.K. monarchie.

Víte, nemám nic proti EU, jako principu, který by měl být systémový, nestranný a nebazíruje na parciálních detailech. Základ je unifikovaný, ale detaily se musí specifikovat. Nechtějte mi tvrdit, že musím mít podmínky a předpisy pěstování "picea abies" stejné, jako ve Španělsku, či v Železných Horách v ČR.  Vyjma zemí K.u.K. monarchie, Německa a bývalých držav, jiní třeba lesnictví rozumí, jak kozel petrželi. A to nám nějaký "vocas" z Nizozemí dodal předmětné vypěstované sazenice k zalesnění exhalačních ploch. Proč rovnou ne cibulky tulipánů?

A vo tom to je. Našinec se nemontuje do oliv a rajčat, jiný se nemontuje do taxonů lesa, jiný do spolkovní kořaly či tabáku. EU ouředník je jistě odborníkem, když žvaní o "Picea abies", "Abies grandis" , furt je tam abies. Obojí má opadavé jehlice. Zjednodušeně blábolím, politika a vola přesvědčit nelze, on má svůj "itinerář" a "fajfku" (strannické či pasácké udidlo v mulci)

Asi půjdu dělat hospodářské modely pěstování hospodářských listnáčů na Sicilii. Kulovnici a Lupparu s sebou. ZP EU nezbytný.

R. John 12.10.2010 14:41

No, nahodíme, zasedneme za stůl a mažeme mariáš.

Nebo jen tak kecáme, příhody a tak. Je to regenerační, duševně. občas něco chytíme, sníme to a je nám dobře. Dělám te´d  s sebou Živáň, řízky jsem naložil a budu smažit až tam čerstvé. Tedy, těším se jak malý Véna na Vánoce.

P. Vandas 12.10.2010 14:15

Re: Ano, nápad s krabičkami

Paní Kanioková, když čtu tu diskuzi, jinak vcelku vzdělaných a inteligentních odpůrců kouření, nemohu nevzpomenout vtipu ze zdejší rubriky. Nuže: Pán přijde do trafiky pro cigarety a na krabičce si přečte velký nápis " Kouření způsobuje impotenci !" Obrátí se na prodavače s dotazem: "Nemůžete mi je prosím, raději vyměnit za ty  s tou rakovinou?"

K. Janyška 12.10.2010 14:06

Re: Kuřáci všech zemí spojte se

Je skvělé ! Věří mu až 76 % lidí ! Dzp.

J. Kanioková 12.10.2010 14:06

Ano, nápad s krabičkami

je, bohužel, jen jeden z nekončící řady konin, co Brusel vymýšlí. Jen aby zdůvodnil nutnost své existence. Páchání dobra - jak často v dějinách se to opakuje a vždycky to sklouzne do zhůvěřilostí. Nechci, aby se někdo staral o mé dobro, umím se postarat sama. To jen někteří potřebují nad sebou někoho, kdo jim to bude zajišťovat a prosazovat.

J. Kanioková 12.10.2010 13:54

:)))))

V. Huebschmann 12.10.2010 13:47

Kuřáci všech zemí spojte se

Dobrý den,na tento článek mi opravdu došly argumenty !!!!!Nezbývá tedy jen nadávat?Snad......je absolutně zhůvěřilé,co si pan Klaus prohlašuje.......jeho reakce na "cokoliv" jsou už jen k smíchu.Takže volím ten úsměv..nebo přece!-čert nám byl dlužen to jeho prezidentování,( druhé období je pak obzvlášť vypečené)

J. Kejkrt 12.10.2010 13:45

Re: pan autor se mýlí

Jsem nekuřák, ale opravdu mi kuřácké restaurace nevadí. Uvítal bych více nekuřáckých, ale chápu, že útratu v nich zatím dělají (nyní mám na mysli vesnické putyky) převážně kuřáci.

Argument se zaměstnanci uznávám - ti by měli s prací v kouři seknout, když jim to vadí - na druhou stranu, pokud chce mít živnostník svou hospodu kuřáckou, co se mu do toho pletete, přidáte mu na zisk?

P. Vandas 12.10.2010 13:45

Re: Také kouřím, dost, ale to hlavní pane Vandasi,

Budu se těšit na zprávu. Já minulý i tento týden nějak nestíhám. Ale daří semi to zvládat. Včera jsem odevzdal už druhou práci a zítra musím v poledne předat další. Dopřávám si tudíž pár chvil na mém zmeškaném NP. Dělat budu v noci a zítra ráno. Možná ve čtvrtek, si dopřeji, za odměnu výlet na lišky do lesa. Posledně jsem byl předminulý týden, a bylo to pěkné. Borováci, modráci a i dva praváci. Celý pěkný košík, tak jsem to rozdal, neb mám už nasušeno. Lišky,ani ryzce, pro nás mlsouny, jsem neviděl.Ty ryby musí být pěkný koníček, nikdy jsem jej nepoznal, avšak věřím, že je to skvělé. Přeji, pěkný úlovek.

J. Kejkrt 12.10.2010 13:30

Re: "zesměšňuje ty kašpary z EU i z naší vlády"

Ano, myslím.

Je-li to TAK škodlivé, nechť to tedy zakážou úplně.

Ale, je-li to škodlivé pouze proto, aby se na té škodlivosti daly a) odůvodnit tabákové daně a počítat s nimi v rozpočtu a za b) aby se na tom mohly živit armády ouřednictva, vymýšlející podobné bláboly jako černobílé stejné krabičky, je mi líto -

na svém názoru trvám.

Kdy bude zakázán vepřový bůček?

J. Anděl 12.10.2010 13:22

Re: Kouření je zdraví prospěšné.

Myslím, že to není tak úplně srovnatelné. Vdechovat jakýkoliv kouř plicím asi vysloveně nesvědčí. Každá tato droga působí trochu jinak.

Marihuana není tak nebezpečná, jak se domnívají její odpůrci, ani tak bezpečná a úžasná, jak tvrdí její zastánci a konzumenti. Co do účinku je lepší ji srovnávat s alkoholem než s tabákem. Neznám výzkumy, ale asi se její konzumace nepojí s nemocemi, spojovanými s kouřením tabáku (snad kromě rozedmy plic? nevím, v tom nejsem odborník).

Její rizika spočívají spíš v emocionálním a ještě spíš citovém vlivu na člověka. Umocňuje a rozšiřuje prožitek vnímání reality (ať už chuti, poslechu hudby, vnímání věcí kolem sebe, zintenzivňuje prožitek sexu nebo zintenzivňuje myšlenky, představivost, obrazotvornost, hloubku úvah atp.). To probíhá na dluh. Hloubka, kterou dostanete po jointu, vám pak v životě nějakou dobu chybí (než se to srovná). Když to převedu do jednodušších slov - s marihuanou máte pocit, že je Bůh hned vedle vás, ale když účinek vyprchá, nikde ho nemůžete najít a v srdci máte prázdno. Nějaký čas. Nemohu ale popírat, že vám ukáže i zákoutí, o nichž byste jinak možná nevěděli.

Vzhledem k tomu, že prázdnotou v srdci či v duši trpí i spousta lidí, kteří marihuanu nekouří, nevypadá to jako vážný problém. Vždyť je to vlastně normální stav. A on taky není vysloveně "vážný", třeba ve srovnání s pervitinem. Jen mi nepřijde absolutně marginální.

A na okraj - existují různě silné rostlinky marihuany, jejichž účinky se diametrálně liší. Pár tahů z té nejsilnější bych letmo přirovnal k několika panákům 70ti procentní slivovice na ex. To se opravdu nedá srovnávat s poklidnou cigaretkou po obědě.

P. Vandas 12.10.2010 13:20

Re: Kouření je zdraví prospěšné. Nekouření ještě víc :-))

 No vidíte, pane Kolmane, jak si dobře rozumíme.

R. John 12.10.2010 13:18

Re: Také kouřím, dost, ale to hlavní pane Vandasi,

Jedno oddělení lesa, tak padesát metrů široký pruh, dvěstě metrů dlouhý. Jinak nikde nic, zde rostly mršky v takových "ostrůvcích". Ještě jsem potom našel tašku borováků, posledního jsem sebral v 18. 04, vím to přesně, volal jsem domů, že přijedu později. V sobotu jsem byl na Ralsku, tam místy rostou, našel jsem dost mladých. Ve čtvrtek jedu na ryby na Chebsko, tak mrknu na tu vyhlášenou "signálku" , tam by měly ještě mršky být. Přes den půjdu na houby, večer a v noci budu předkládat "menu" kaprům a štikám. Tak jsem zvědav. Dám příští týden vědět, jak jsem dopadl.

V. Kolman 12.10.2010 13:16

Re: Kouření je zdraví prospěšné. Nekouření ještě víc :-))

Hergot - to je přímo telepatie pane Vandasi! Nezávisle na Vás jsem toho Marka Twaina zmínil o několik řádek dále také :-))

P. Vandas 12.10.2010 13:14

Re: Kouření je zdraví prospěšné.

Ale já to kouření nevychvaluji, určitě umřu dříve než nejpozději, avšak nevím proč bych už deset, dvacet let před tímto ověřeným koncem života,smrtí, neměl žít život i se svými radostmi. Můj oblíbený Woody Allen na toto téma řekl : " Život? To je smutná záležitost, končí to vždycky smrtí." Pro některé, kteří si myslí, že svými zákazy oddálí svoji nevyhnutelnou smrt, mám sice pochopení, avšak nikoli stejný pohled. Je v tom , na můj vkus příliš mnoho pesimizmu a nepokory. Nikdo svou smrt neoddálí, ani ten ,který zakáže vše nejen sobě , ale i jiným. Neoddálí ji, ani ten , kdo úzkostlivě bude sledovat svůj tep, tlak či produkci moče. Má jediná obrana, je žít život plně a s plným nasazením do posledního dne, který mi vyměří můj Pán. Chci padnout v boji, v plné zbroji a obut. To někteří zakazovači, už druhou půlku života prodlužují svoji marnou existenci, ležíc připraveni na nevyhnutelný okamžik. Asi, aby jej nezmeškali.

V. Kolman 12.10.2010 13:09

Re: Kouření je zdraví prospěšné.

Nic na tom není pane Ševečeku(?)!

       Připomněl jste mi bonmot (tuším) Marka Twaina, který napsal: "Přestat kouřit je velmi snadné. Sám jsem přestal kouřit již 50x."