23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

EVROPA: Hříšník Klaus

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Cerny 12.10.2010 18:25

omezovani svobody jedince

jiz 35 let si uzivam bezmezne svobody nasi EU a necitim se byt ani v nejmensim na me svobode omezovan- mohu rikat co chci , volit kohokoli , studovat a pracovat kdekoli , jezdit kamkoli aniz by mne v nasi EU nekdo kontroloval - nedovedu si vubec predstavit cim by mela byt moje svoboda chirurga na zapad od Ceska necim omezovana.Paklize ale cesky Klaus , Hajek , Necas , Adler ci jak se ti vsichni z Ceska jmenuji  pocituji , ze jejich svoboda je vyrazne omezena , mohou dle nasi LS kdykoli od nas vystoupit.Myslim ze Cesi by take nemeli porozumeni pro nejake ceske romy ,jejichz predak by prohlasoval jako Klaus , ze Cesko je diktatura a ze jejich svobody jsou v Cesku omezovane.To proste neni pravda a tak by jiste 99% Cechu doporucilo takovym romum  at si jdou za kamkoliu. lepsim. A totez jiate by mohla doporucit nase EU klausoidnim Cechum.

M. Prokop 12.10.2010 18:48

Re: omezovani svobody jedince

Holt vaše a moje představa svobody (a nemusí být ani bezmezná, ta není nikde) je jiná.

Já si rád rozhoduji o tom, čím a kde budu svítit, zda si mohu postavit cukrovar a produkovat cukr, zda smím víno ze své vinice prodávat, zda smím vypěstovat a prodat tolik obilí, o kolik mají zákazníci zájem, chci aby mí zástupci v kočovném EP směli promluvit i když  mají názor odlišný od předepsaného, zkrátka přeji si liberální stát či nadstát.

Socializující dirigistický moloch nechci, už jsem ho jednou zažil dost dlouho. Také to začínalo kecy, že to žádné omezování není a že je to v náš prospěch.

Ano, bylo by lepší z EU vypadnout, než se rozpadne s občanskou válkou. Z takovéhle EU určitě.Naštěstí to v EU ví už čím dál, tím více lidí. Alespoň to ukázala všechna referenda, která se podařilo prosadit, kromě jednoho pod nátlakem.

Takže naděje, že bude možno EU (byť to bude práce nadlidská, vyžírků je velmi mnoho) opravit před jejím krachem není zcela marná. Jen hodně marná.

T. Cerny 12.10.2010 19:08

mily pane kejkrte

Ja bych vas ve Vasich snahach o vystup Ceska z nasi EU zcela jiste ze vsech sil podporil.Vne nasi EU si stavjte cukrovary kde chcete , produkujte cukru kolik chcete , prodavejte v cesku vina ze svych vinic, pestujte si tolik obili kolik chcete, odstrante si " dirigisticky moloch " - ja to vidim zcela jinak , moje svoboda v nasi EU je v mych ocich a pro moje potreby obrovska - coby chirurg nemam na cukrovary ci produkci obili zadny kompetentni nahled.ja vubec Cesko nijak nekritisuji , neb v Cesku je plno fantastickach osobnosti  a ne jenom  klausoide.V Cesku mate podporu snad 90% Vasich obcanu s vyjimkou Ceskeho Ustavniho Soudu. Vne Ceska maji cesti klausoide  podporu skoro nulovou.mam pro Vas pochopeni - odejdete od nas co nejdriv a cesky Klaus muze delat osveti mezi cetnymi zajemci o nasi EU.Zajem o nasi EU je porad obrovsky.

T. Cerny 12.10.2010 19:36

Mily pane Prokop ,Irsko ktere bylo

ktere bylo proti LS ma ted obrovske ekonomicke problemy a stoji pred krachem a bude prosit nasi EU o masivni pomoc.A nase svobodna a demokraticka EU Irsku jiste pomuze.

K. Janyška 12.10.2010 19:15

Re: omezovani svobody jedince

Cerny jděte do prdele ! Dzp.

T. Cerny 12.10.2010 19:30

mily pane janyska

vase reakce je naprosto adekvatni stoupencum ceskeho Klause.Ale i to je v nasi svobodne a demokraticke EU zcela pripustne .Ne vsak pedofilie a  koureni ve verejnych prostrnstvich a v restauracich.Kdyz od nas vystoupite , budete si jiste smeti kourit kde budete chtit.

T. Cerny 12.10.2010 18:15

pomatene hlavy statu

ta ceska pronesla coram publico jiz tolik slabomyslnosti ,ze jej vne Ceska uz nikdo nebere vazne.Stupidity typu : " V EU je to jako za Brezneva , EU je nejstrasnejsi tragedie v dejinach Evropy " jsou hodny chovance psychiatricke lecebny. Ty nehoraznosti ktere Klaus pronasi o ceskem Ustavnim Soudu, kdyz  ze vsech 15 soudcu ani jediny s Klausem  nesouihlasil je samozrejme ceska interni vec.Eto vase delo. Stejne jako to , co treba iranska hlava statu pronasi uvnitr Iranu vuci jejich  obcanum.Tezko rici jestli slabomyslnosti Ahmadinenschaha jsou horsi nez ceskeho Klause o EU coby nejvetsi tragedii v dejinach Evropy.Lec obema musi byt doprana svoboda slova . Ze by nasi politici nazyvali Klause " morskym prasetem " mi neni znamo. Bulvarni tisk u nas  jej ale nazyval explicitne  blbem .V Cesku jej vsak ma 80% obcanu za nejduveryhodnejsiho cloveka v Cesku.

M. Prokop 12.10.2010 18:18

Dobrý večer pane,

ať vám ta  obsese ještě dlouho a intenzivně vydrží!

T. Cerny 12.10.2010 18:29

Re: Dobrý večer pane,

mily pane prokope , to co vy povazujete za obscesi ci anankasmus  je pouha realita kterou Vy z Ceska vidite samozrejme jinak neb 80% Cechu stejne jako 99% irancu je presvedceno , ze jejich hlavy statu jsou ty nejkvalitnejsi.Lec vne Iranu a Ceska si to sotva nekdo mysli.

M. Prokop 12.10.2010 18:49

Re: Dobrý večer pane,

No, hloupější "argument" už by bylo obtížné nalézti.

T. Cerny 12.10.2010 19:12

mily pane prokope

urcite s Vami souhlasi 100%  nahledovych protagonistu ceskeho Klause v Cesku  . Ale jinak bohuzel nikdo.A to neni mnoho.

M. Prokop 12.10.2010 20:12

Re: mily pane prokope

Zapomínáte na ta referenda - úmyslně, že?

P. Vandas 12.10.2010 18:25

Re: pomatene hlavy statu

Ale ..dětéé ! Že Vy jste zase nasával a spadl jste z postele, naznak?

M. Prokop 12.10.2010 18:14

V té Bruseli

mají na blbost plantáže:

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/177937.aspx

T. Cerny 12.10.2010 19:17

Cesi pro Cechy

cesti klausoide ziji ve svem ceskem svete - odkazy pouze na ceske klausoidni zdroje .Urcite  je to v madarsku nebo Polsku stejne , lec madarsky ani polsky  bohuzel neumim , jen cesky.Vne Ceska v nasi svobodne a demokraticke EU  vypada vsak svet jinak. 

P. Vandas 12.10.2010 16:46

Paradox.

Je zajímavé, jak mnoho inteligentních lidí si myslí, že zákazem kouření prospějí všeobecnému zdraví a štěstí. Nikdo si však nepoložil otázku, zda všude bez zábran propagované a nikým neomezované propagování spotřebitelských úvěrů, tyto nevedou k mnohem většímu neštěstí ,mnohem většího počtu občanů.

S. Netzer 12.10.2010 16:28

Nevraživost vůči EU,

která se tak masivně manifestuje na těchto stránkách, a které slouží za záminku sebenicotnější podněty (okurky, žárovky, cigarety...) je asi skutečně podmíněná biografií jejich odpůrců, kteří vyrůstali v bolševickém rezervátu a během 40ti let neměli kontakt s nepřátelskou cizinou. Karel Schwarzenberg má pravdu, když říká, že "v této generaci přežívá to, jak se tu v 50. letech, kdy jsme oba vyrůstali, vtloukalo do hlavy učení komunistického ministra kultury Zdeňka Nejedlého..."

P. Vandas 12.10.2010 16:35

Re: Nevraživost vůči EU,

Ale to se mýlíte, paní Netzer, to zde bylo vždy, přečtěte si ještě jednou Havlíčka Borovského ,Haška , Peroutku. My už od středověku jsme byli jaksi vzpurní, vzpomeňte Huse, Chelčického, ale i Balbína. Nám, holt ta říšská strava sice chutnala, ale kecy, ty jsme si neodpustili nikdy.A tak je to správné.A blbost i když je zaslaná z Vatikánu, blbostí prostě zůstane.

S. Netzer 12.10.2010 16:42

Re: Nevraživost vůči EU,

No dobře, tak to odhákněme do rubriky kverulantsví (charakterický rys Keltů). Že by v našem národě skutečně převažovalo keltské dědictví?

Ovšem kverulantství neobsahuje nic kreativního, nebo podnětného. Jeho přínos je nulový.

P. Vandas 12.10.2010 16:50

Re: Nevraživost vůči EU,

Svůj život v marném komunizmu jsem prožil ve stavu kreativního kverulantství. Co bych proti němu mohl namítat? Snažím se pouze v něm, i za změněných kulis, setrvat. Vy víte, že jsem duší i srdcem evropan, avšak socialismus cítím, jako můj pes, už pěkně z dálky.

S. Netzer 12.10.2010 17:20

Re: Nevraživost vůči EU,

Můj pes je nenapravitelný  filantrop. Jsou situace, kdy bych ji nejraději dala na (Y)! Například, když běží s vrtícím ocáskem k Turkům, nebo k jiným hnusům, nenávidějícím psi. Ale ona miluje lidi. Asi je eurohurejka, nebo zelená.

S. Netzer 12.10.2010 17:22

Re: Nevraživost vůči EU,

Sorry, psy.

P. Vandas 12.10.2010 17:27

Re: Nevraživost vůči EU,

No celá paninka, tak co s tím naděláte. To můj vlčák začíná být línej a má prošedivělé fousy, navíc, ač tolerantní k příchozím i dětem, nesnáší, když se s ním někdo neznámý chce ze strachu kamarádit. To zavrčí a vytasí své tesáky. Nakonec, je mnoho pravdy na tom, že pes se začne podobat svému pánu a naopak. I Vy, si dejte pozor, možná to platí i pro paničky.

S. Netzer 12.10.2010 19:15

Re: Nevraživost vůči EU,

Palec dolů.

Je to už můj druhý pes oné rasy, a ten první měl úplně protikladné vlastnosti. Mimo jiné nechápu, jak může majitel německého ovčáka nazývat svého psa "vlčák".

P. Vandas 12.10.2010 20:19

Re: Nevraživost vůči EU,

Asi proto, že mu tak celá rodina říká. Je to prostě náš "Vlčák", co proti tomu můžete namítat. Proti názvu německý ovčák sice nic nemám, ale v běžné mluvě se nikterak neujal. Ovce už nemáme, tak jakýpak ovčák, natož z ciziny.

S. Netzer 12.10.2010 22:52

Re: Nevraživost vůči EU,

http://www.youtube.com/watch?v=UgeFcubCFj4&NR=1

M. Prokop 12.10.2010 16:36

Re: Nevraživost vůči EU,

Asi máte pravdu. Kdo vyrůstal v nesvobodě je citlivější na nové její projevy.

A svobody, kterou Brusel pozvolna ukrajuje, si více váží.

J. Kejkrt 12.10.2010 16:53

Re: Nevraživost vůči EU,

Promiňte, že si, stejně jako si je neberete Vy, nebudu brát servítky ani já.

Jakkoli vidím celou řadu kladů na EU, vidím i její chyby a neváhám se o nich zmínit. Prostě mi přijde ujeté, aby mi někdo dirigoval takové věci, jaké se řeší v případech ""žárovky, pomazánkové máslo, kulatost silničních šipek, jednotné krabičky na cigarety, ... "" (a to nechávám stranou Špidlovy opalovací krémy ..)

Domnívám se, že jsem vcelku průměrným vzorkem zdejší populace a o přesto si o těchto věcech, podle mého názoru, umím rozhodnout sám. Z čehož vyvozuji, že to nedělá problém drtivé většině populace a to znamená, že snaha EU byrokratů je - ač třeba myšlena dobře - zbytečná.

Zato Vy mi připadáte už (s prominutím) tak zpitomělá, že i kdyby EK v náhlém (dalším) zmatení mysli nařídila občanům chodit ve čtvrtek odpoledne pozpátku, budete kritiky takového nesmyslu označovat za nepřátele EU.

Nic ve zlém .. :-)

S. Netzer 12.10.2010 17:11

Re: Nevraživost vůči EU,

Nejde o to, jestli jsem zpitomnělá, nebo ne, ale o to,  že takové dlouhé období prosperity a míru, jakou zažíváme, Evropa ještě nikdy nezaznamenala. Všechny námitky a la žárovky, etc. jsou malicherné ve srovnání s tím,  co se v evropských dějinách odehrálo.

P. Vandas 12.10.2010 17:17

Re: Nevraživost vůči EU,

 V tom souhlas jednoznačný. Navíc takový rozkvět, ač si to nechceme přiznat, nebyl v těchto zemích zaznamenám od dob Belle époque, konce 19 stol, či srovnatelný rozkvět v době vlády Karla IV. Ale i tehdá jsme brblali, a též oprávněně. S tím nic nenaděláme. (Mohlo to být samozřejmě lepší.)