6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Hnědočeši v Británii a české děti vůbec

Kdo jsou to „Hnědočeši“, ví každý čtenář internetu.. Myslím, že to vědí i novináři a mnoho dalších, leč předstírají, že ne. To slovo je v klatbě. Něco, co se nesmí oficielně vyslovit. Slovo-tabu, veřejně nevyslovitelné, slovo, po jehož vyřčení nastanou děje a věci strašlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Křivan 2.2.2015 7:51

Re: Zneuznali Cesi

Doby Antonína Dvořáka nebo starosty Cermaka jsou pryč.

K. Frauknecht 2.2.2015 7:49

Re:-)

Jsou-li ty slátaniny produktem jeho "myšlení", tak ať to raději nedělá. Prosííím!

I. Schlägel 2.2.2015 7:42

Ano, odebírají se stovky dětí.

Jestli to není tím, že jsou jich tisíce zneužívány. Mnohdy je těžké najít pravdu a i sociální úřad se může splést, případně i díky zlému úmyslu či nekompetentnosti úředníka. Vždy je potřeba při hodnocení událostí zachovat chladnou hlavu. Mám dojem, že se pomalu ukazuje, že v Norsku i Klatovech proběhla péče o děti ze strany některého z rodičů poněkud jinak, než se jevilo doposud.

L. Křivan 2.2.2015 7:14

Re: lidé kterým socialistické myšlenky zatemnily mozek?

Národovec byli Neruda a Němcová.  Hitler byl socialista.

V. Halašta 2.2.2015 6:47

Re: Bude omluva?

Jo, pan Vlk by řekl, že pan Vlk je pedofil :-)

P. Boublíková 2.2.2015 6:41

Re: ještě vy s tím nýrskym případem začinejte

P.S. Ještě jsem se docetla, ze neteř pana Kličky vypovídala na policii krátce předtím, než se oběsil.

Pomalu by to chtělo nějakou omluvu paní Bezdekove, která musí mít policejní ochranu, protože na ni /pedofilni ???/ novináři postvali veřejnost.

E. Vašátko 2.2.2015 6:35

Re: Nevím, jak to bylo v popisovaných případech,

To sice máte pravdu, ale nemusíme jim k tomu nahrávat nějakým lezením do řiti a přitakáváním, jak dělají někteří "naši" ochránci dětí.

P. Boublíková 2.2.2015 6:11

Re: a zapomněl jsem dodat že

Já jenom čekám, kdy novináři vylezou s teorii, ze se Klička oběsil, protože ho neteř v TV obvinila z pedofilie. Do celkového stylu, jakým je veřejnost o tomto případu informována, by to skvěle sedlo.

P. Boublíková 2.2.2015 6:05

Re: Nevím, jak to bylo v popisovaných případech,

Jaké si to uděláme, takové to budeme mít.

Ale nepocitejte s tím, ze by se našim názorem řídilo Norsko.

E. Vašátko 2.2.2015 6:03

Nevím, jak to bylo v popisovaných případech,

ale jsem rád, že už mám dítě dospělé a problémy s výchovou mám za sebou. Patrně by mně v Norsku a patrně i jinde dítě odebrali, protože tu a tam jsem holt holku plácnul nebo na ní zařval. A jak se tak dneska dívám, příliš jí to neuškodilo. Na rozdíl od nevychovaných fakanů některých mých zahraničních přátel, kteří dokážou obrátit barák naruby během půl hodiny a jejich rodiče se netroufnou na ně ani křiknout. Já si myslím, že se to s těmi právy dětí hodně přehání a možná bychom se měli vrátit k dobám, kdy jsme vyrůstali my. Můj otec nebyl žádný tyran, ale k pohlavku nešel daleko a myslím, že nám - třem dětem - to nijak neublížilo.

P. Boublíková 2.2.2015 5:59

ad děti odebrané v zahraničí

To je již hodné omlete téma. Již dávno jsme se všichni shodli na tom, ze v zahraničí maji nelidsky, hnusny, obludny a odsouzenihodny systém pece o děti. O tom není sporu. Zatím ovšem hodně lidi nepochopilo, že zákony v cizině musí dodržovat i čeští obcane.

Vezmeme to trochu z jiného konce - a sice, proč čeští občané v tech nelidských podmínkách dlouhodobě pobývali. Vždyť je k tomu nikdo nenutil, žili tam dobrovolně - dávno již nejde o politické emigranty. Nepochopili, ze všude je chleba o dvou kurkach?

D. Lobpreis 2.2.2015 5:55

Hnědočeši

Neříkalo se tomu taky nacíčci? Nebo nácci? Tedy lidé kterým národovecké myšlenky zatemnily mozek?

P. Boublíková 2.2.2015 5:51

Re: Bude omluva?

Viz výše. Holka už je dnes dospělá. Proč by tak hrozným způsobem obvinila mrtvého, kdyby to nebyla pravda? Vypadá to, ze pan Klička skutečně byl pedofil, a oběsil se proto, aby unikl vyšetřováni.

Všechno do sebe zapadá. Nevinný člověk se snaží očistit a shání alibi - což by v tomto případe bylo sexuologické vyšetření. Nevinný člověk se neoběsí, když živi rodinu s malými dětmi. Normalni chlap nemyslí na babské drby o sobě, ale na svoje děti.

Pedofilie je skutečné dost rozšířená, tak nevím, čemu se furt všichni diví a proč se uspořádal hon na paní Bezdekovou.

Kdybych chtěla také spřádat nelogické konstrukce, tak bych řekla, ze za tím lyncovanim páni Bezdekove stoji pedofilové.

P. Boublíková 2.2.2015 5:41

ještě vy s tím nýrskym případem začinejte

Bylo to všechno trochu jinak. Matka děti nejprve zveřejnila na FB a na serveru Rodina.cz, ze otec je podezřelý z pedofilie - veřejnému míněni ho tedy predhodila ona, nikoliv úřady. Teprve potom se oběsil.

No a včera vystoupila v televizi Nova jeho neteř s tvrzením, že kdysi zneužíval jako malou holku ji.

P. Maleček 2.2.2015 5:40

Obchod s dětmi tu je, ne že ne

Škoda že hystericko nenávistný (i když pochopitelný) tón Vlkova textu mlží krutou realitu obchodu s dětmi řízeného státními úředníky. Ten v Česku i v té tzv. vyspělé Evropě bezesporu existuje, v tom má p. Vlk pravdu.

I v tom, že za ním stojí šiřitelé, spíš šiřitelky dobra za každou cenu, rekrutujících se z levicových partají a různých genders multikulti pomatenkyň a také opět převážně pracovnic sociálních odborů, které obchod s násilně odebíranými dětmi živí. Mají společné heslo - naše dobro vám vnutíme i kdyby jsme vás při tom měli utýrat.

Což se v případě oběšeného otce reálně stalo. Není se co divit. Už jen z gest norské premiérky, velvyslankyně v Česku či naší ministryně Marksové-Tominové čiší mrazivý dech krutých komunistických časů. Inu dej ženské, pardon ďáblovi funkci - peklem se ti odmění.

M. Krátký 2.2.2015 5:38

Naprostý souhlas ihned po přečtení

a pak teprve budu číst komentáře - už se těším na ten masakr

2.2.2015 5:09

Re: Zneuznali Cesi

to první srovnání nedává smysl neb hlavní město Floridy nebudou znát ani lidé žijící v sousedních státech unie a dokonce ani někteří na Floridě. Spolková země Niedersachsen je v mnoha ohledech srovnatelná s kotlinkou, její hlavní město ba i umístění na mapě si myslím že je záhadou pro téměř kohokoliv kdo není Němec

J. Sinnreich 2.2.2015 4:52

Zneuznali Cesi

Ono na te ignoraci Zapadu o Cesku bude urcite neco pravdy. Ale zeptejte se prumerneho Cecha jake je hlavni mesto statu Florida. nebo New York, presto, ze zde zije vice obyvatel nez v celem Cesku? Obecne mineni o Americanech je tez ze jsou tlusti, hlucni a nevzdelani. Pak se nedivte, ze si na Zapade pletou vychodoevropany s cikany, nebo mongoly.

T. Czernin 2.2.2015 4:18

Důležité je, že myslíte...

Aspoň občas. Ale nepřehánějte to, zjevně Vás to unavuje...

2.2.2015 3:23

a zapomněl jsem dodat že

eurohujer maoismus. Pisálek makat klaus pravda. Dobroser pravdoláska povaleč, Evropa zánik degenerace hnědočech. Za své!

I. Procházková 2.2.2015 3:19

Pochvala pro p. Vlka

Souhlas s autorem, jako vždycky pane Vlku, skvělé a (bohužel) pravdivé. Výborně vystižení politici (Marksová a spol.), kteří nám dělají pěknou ostudu. Když jsem dneska viděla Bohuslava Sobotku, jak svoje ministry vychvaloval, udělalo se mi nevolno. Ministryni Marksovou jsme všichni poslední dobou viděli v mnoha TV vystoupeních, kde se poněkud pejorativně vyjadřovala k případu dětí Michalákových v Norsku. A ještě ke všemu tohle dokáže říci žena, máma dvou dcer. Ale co trochu uniklo, bylo vyjádření Jiřího Dienstbiera k tomuto případu. Podrobnosti pouze pro silné nervy zde: http://jdem.cz/brh2u8

Také TV vystoupení ředitele ÚMPOD Z. Kapitána jsou totální ignorancí. Prohlásit veřejně, že to není jeho starost, že jeho kompetence končí na hranicích ČR a do Norska mu nic není a že by bylo lepší, kdyby si paní Michaláková ty děti unesla sama - v jiné zemi by byl hned druhý den odvolán z funkce. A ministryně Marksová si vůbec neuvědomuje, že tento člověk je její podřízený a že je na ní, aby zakročila. Kdepak, ruka ruku myje! Nejhorší na tom je, že p. Michalákové tím pořádně "zasolil" a ona pak musela norské policii a Barnevernetu vysvětlovat, že děti opravdu unést nechce, měla s tím velké problémy.

Případ p. Jungové a její rodiny z Nýrska je pokračováním konce normálního lidského myšlení sociálních a jiných pracovnic/ků. Evropská unie sem pasíruje protilidské zákony, které nemají se zdravým selským rozumem nic společného. Podle tohoto případu to vypadá, že nejméně 80 % rodičů je podezříváno z pedofilie a jiných úchylností; téměř se z toho stala celoevropská mánie. Trefně to vyjádřila v diskuzi na jednom webu paní, která napsala, že raději rychle smaže v počítači fotky svých nahatých vnoučat a okamžitě jim zakáže malovat zvířátka s ocasy (pro jistotu). Začínám se bát pohladit svoje vnoučata, ještěže na mě dcera nechce, abych je koupala, to bych byla jednou nohou v kriminále, ne-li v hrobě. Pánbůh zaplať, že už jsem stará!(:-o)

2.2.2015 3:06

no tak tam já si myslím, že

neomarxismus europapaláš multikulti. Dluhy platit peníze tisknout. hnědočech makat pravdoláska vzít si k sobě domů klaus pravda! Politkorektník lidskoprávník eurosojuz makat nemakačenko marxismus.

doufám že už si teď rozumíme

P. Dvořák 2.2.2015 2:42

Re: Zcela jistě jste to pochopil správně.

Jenom já jsem za vašeho výkladu stále nepochopil, co se dělo v té rodině s oběšeným otcem. Když už nepřímo naznačujete, že to bylo určitě jinak, než je v článku.

2.2.2015 2:30

Re: spolehlivě vševědný autor

člověk by řekl, že když někdo napíše článek, ve kterém lidi v docela

ošemetné situaci nazývá blby, tak je to důkazní břemeno na něm a ne na

těch co se tomu podivují. Ovšem z tohoto pravidla jak

vidím je výjimka. Pokud pisatel použije dostatečněkrát

stranická zaklínadla jako "multikulti", "levicová totalita" "lidskoprávník" atd, a to v co nejimbecilnějším, nejsyfilidnějším a přísně stranickém kontextu, pak je břemeno důkazu na komkoliv komu se něco nezdá. Pochopil jsem to správně?

P. Dvořák 2.2.2015 2:15

Re: spolehlivě vševědný autor

Tak nám řekněte, co se dělo v té rodině s oběšeným otcem. Když už nepřímo naznačujete, že to bylo určitě jinak, než je v článku.

2.2.2015 2:09

spolehlivě vševědný autor

dnes si je opět skálopevně jistý, že ví co se dělo v té rodině s oběšeným otcem. Rozhodně o tom ví víc než všichni bezprostředně zúčastnění.

Imbecilní vševěd hodnotící všechno podle toho nejpřísnějšího stranického mustru, to "vlkovi" jde moc dobře

I. Teren 2.2.2015 1:32

Frida z ABBA a ini

Norovia maju historiu v surovostiach s detmi. Po II svetovej vojne robili "polovacky" na tisice nevinnych deti - potomkov Noriek a Nemcov. Frida bola jednym z nich.

http://www.redicecreations.com/article.php?id=16206

P. Dvořák 2.2.2015 1:27

Článek jako vždy poněkud obsáhlý,

ovšem dobře vystihující podstatu věci.

Velice se mi líbí výraz „obchod s dětským masem“. Ten ovšem nekvete jenom směrem do zahraničí, ale je značně rozšířen i u nás. Dosti početný ansámbl „sociálních pracovnic“ (a pár pracovníků) prorůstající napříč ministerstvy (obecní úřady - ministerstvo vnitra, dále ministerstvo spravedlnosti, ministerstvo práce a soc. věcí a samozřejmě to všechno někdo musí platit, tedy ministerstvo financí. . . .) se nabaluje na tento kšeft. Sociální pracovnice zalykající se dojetím a zároveň naplněné štěstím, že je nějaké dítě odebráno z rodiny a poté cik-cak převáženo republikou podle různých typů zařízení, to je denní obraz. Dítě potom stráví dětství a dospívání v ekonomických podmínkách, o jakých se našim důchodcům, (kteří celý život dělali na rodiče a prarodiče těchto „odebraných dětí“), zdá pouze v tom příslovečném snu.

Výsledek? Asociálové, kteří v tom lepším případě jsou čas od času po útěku někde na pohybu, takže zaměstnávají policii, někteří vbodnou vychovateli šroubovák do krku hned ve třinácti, jiní si počkají až do osmnácti a jdou rovnou do kriminálu si počkat na nejbližší amnestii.

V. Plocek 2.2.2015 1:24

Hnědočeši v Británii a české děti vůbec

Opět po dlouhé době jsem se odhodlal otevřít a přečíst článek od p. Vlka (jak přiléhavé jméno). A opět nezklamal. Své pravdy balí do nenávisti, zapšklosti neuvěřitelným způsobem. Nápadně to připomíná české komunistické články o Americe, strýčkovi Samovi v cylindru v padesátých letech, kde nezůstala nit suchá. A tak znova se budu tomuto autorovi vyhýbat a je jen škoda, že pro mě snižuje hodnotu Neviditelného psa. A čtenáře upozorňuji předem, žádné zákazy zveřejňování, omezování. Ono je dobré vidět českou nenávist v praxi.

V. Halašta 2.2.2015 1:15

Re: Bude omluva?

Tn.cz. Což není žádný seriozní zdroj ale seriozní novinář bude právě v probíhajících kauzách opatrnější s urážkami. Ta svědkyně, která na policii podala svědectví, jak ji nebožtík zneužíval dříve, minimálně zdůvodňuje postup policie, kdy ochrana těch dětí se jevila jako nutná.